★★★★★
op 2804 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Snelle bestelling gefactureerd 14,00 euro aankomst meer dan 48 uur later, verkeerd onderdeel door uw verantwoordelijkheid omdat ik het model goed heb opgegeven en de retourkosten voor mijn rekening zijn, dus het is beter om op een Chinese site te bestellen omdat ik denk dat de onderdelen uit dezelfde plek komen
- U heeft op 15 oktober besteld via COLISSIMO (dus 2-3 dagen levering) en bent op 17 oktober geleverd (dus 48 uur, zoals voorzien). De express levering is colissimo, hier is de tracking van uw pakket voor het geval dat: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=9V35144247813.
- In uw retour-e-mail zegt u dat de fout bij u ligt, u heeft onze teams niet geraadpleegd voor een offerte en u heeft dit onderdeel alleen besteld. Dus de fout ligt niet bij ons, we hebben een verkoopteam beschikbaar van 8.00 tot 12.00 en van 14.00 tot 18.00 van maandag tot vrijdag om u te helpen bij de aankoop van uw onderdelen. Het spijt me te horen dat de pakking nogmaals niet de juiste is, maar u heeft alleen op de website besteld, wat de reden is voor het niet vergoeden van uw retour door onze teams.
Met vriendelijke groet, het DAM Marine team
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, dus ik geef er de voorkeur aan om niet te annuleren, want dit is de eerste keer dat dit gebeurt.
Hier is uw trackinglink: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=6M21716710755
Ik heb de artikelen nog niet ontvangen
Niets te zeggen over de site, de producten, enz... echter, verzendkosten zijn buitensporig voor een expresslevering van 13 uur, conclusie: levering bijna een week later!!!!! Ik wacht op een terugbetaling van de verzendkosten!!!!
Het spijt ons te horen over deze vertraging, deze is helaas onafhankelijk van onze wil. We hebben echter contact opgenomen met Chronopost en onze teams zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om u te compenseren voor deze vertraging.
Met vriendelijke groet,
Het Yanmar-materiaal dat ik bij u heb besteld op basis van uw explosietekeningen komt niet overeen met mijn Yanmar-pomp die op mijn boot zit. Toen ik naar Yanmar in Port Camargue ging, bevestigden ze me dat mijn materiaal volkomen standaard was. U vraagt me om het materiaal terug te sturen op voorwaarde dat het niet is uitgepakt, anders zijn de retourkosten voor mijn rekening. Het is uiteraard al uitgepakt, anders zou ik niet weten dat het niet geschikt is. Ik ben dus zeer ontevreden. Ik vraag u om een eenvoudige terugbetaling aangezien de fout bij u ligt. Met vriendelijke groet,
Hallo, ik had u een verzoek om hulp gestuurd om een keerring van een voet te vinden die we niet konden identificeren, ik had u de gegevens van de keerring en de kern gestuurd om de O-RING te vinden, u heeft me een offerte gestuurd en ik heb de bestelling geplaatst, wat ik heb ontvangen heeft absoluut niets te maken met wat ik nodig had, ik had u de gegevens gestuurd en u heeft zelfs niet gecontroleerd. Ik heb meer dan 70 euro voor niets uitgegeven, ik ben zeer teleurgesteld.
Ik heb een onderhoudskit voor Suzuki besteld https://www.dam-marine.com/fr/kit-entretien-moteur/69939-kit-entretien-suzuki-df100a-115a-140a-17400-92823-17400-92823.html op de foto is duidelijk een anode van de voet te zien, het staat niet in de tekst dat deze niet zal worden geleverd en dat is precies wat er is gebeurd. De foto komt niet overeen met de kit voor een DF140A motor en uw beschrijving vermeldt niet de geleverde inhoud. Uw presentatie van de kit is misleidend, het is teleurstellend.
Ik wil de retour doen
Ik heb 2 bestellingen geplaatst. De eerste was een fout en op datzelfde moment heb ik een e-mail gestuurd naar de klantenservice van DAM Marine om te vragen of ze de bestelling konden annuleren. Ik heb 2 e-mails gestuurd voordat de bestelling werd verzonden. Maar ze hebben niet geantwoord en hebben beide bestellingen verzonden. Toen ze verzonden waren, heb ik opnieuw contact opgenomen en ze antwoordden dat ik de e-mail had gestuurd nadat de bestelling was verzonden, wat niet waar was. Ik heb de eerste e-mail opnieuw gestuurd zodat ze de datum en het tijdstip konden zien en waar ik het naartoe had gestuurd, zodat ze konden zien dat het niet zo was. En ik heb geen antwoord ontvangen. Nu moet ik de eerste bestelling retourneren en de verzendkosten betalen. Dat is wat ik wilde vermijden. Tegelijkertijd hebben ze me de factuur van het tweede product gestuurd en daar stond de verzending niet op. Jullie hebben de eerste betaling van de eerste bestelling gebruikt om beide bestellingen te verzenden. Ik ben zeer, zeer ontevreden. Elke andere onderneming is geïnteresseerd in de klant en probeert te helpen, en ik zie dat jullie dat niet doen. En dat vind ik erg vervelend. Op dit moment is mijn mening zeer laag.
Helaas komt het geleverde stuk niet overeen 🙁
Vriendelijke groeten,
Express levering 8 dagen later nog steeds geen levering
Door de aantekeningen in de opmerkingen te negeren, had voorkomen kunnen worden dat het verkeerde product was verzonden.
5 dagen te laat voor wat een 24-uurs levering had moeten zijn, de meeste artikelen verbogen/beschadigd en de rest van zeer slechte kwaliteit. Zeer prettige klantenservice, maar behalve excuses nog steeds niets concreets. Te vermijden
Naar aanleiding van een telefonische bestelling, voldoet niet aan de consumentencode over de mogelijkheid om goederen binnen 14 dagen te retourneren en herinnert ons er slechts aan dat de algemene voorwaarden beschikbaar zijn op internetIk raad dit ten zeerste af.
Ik plaatste op maandag een bestelling voor levering op dinsdag vóór 17.00 uur en ik betaalde voor expreslevering. Ik ontving de bestelling op vrijdag om 15.00 uur. Dat is duur verzenden voor een deadline die niet werd gehaald. Aan de andere kant was DAM MARINE zeer professioneel in het vergoeden van mijn verzendkosten, wat ik erg op prijs stelde.
Zeer slechte transportservice SEUR. De onderdelen kwamen 3 dagen te laat aan
Ik plaatste een bestelling en de winkelbediende had me moeten "adviseren" dat er een turbokit was. In plaats van alles in detail te bestellen.
Ik bestelde dit artikel express omdat het een noodgeval was.Ik ontving twee o-ringen in het pakket die niet overeenkwamen met de referenties.Ik moest dit aanbevelen aan volvo.Resultaat: een week vertraging en mijn klant was niet blij.
Ik ben erg beledigd door de behandeling van dit Franse bedrijf en ik voel me bedrogen omdat ik een brandstofkoeler bestel voor een Volvo Penta D4 260 pk en het blijkt dat hij na ontvangst niet past en 4 dagen later stuur ik hem terug om de portokosten te betalen die 90 vanuit Spanje zijn. Ik kocht een andere oliekoeler van hen nadat ik hem betaald had, waarvan ik kon zien dat hij lang opgeslagen was geweest (hij had roestvlekken op de behuizing) en hij kostte me ongeveer 1000 euro. En wat schetst mijn verbazing als DAM MARINE me antwoordt dat ze me het geld van de eerste koeler die ik heb teruggestuurd niet terugbetalen door te zeggen dat deze was gemanipuleerd, aangezien dit een authentieke leugen is omdat het product dat ik uit de doos haalde en om te zien dat het niet de originele was, opnieuw werd geïntroduceerd en zorgvuldig werd verpakt om het terug te sturen naar hun faciliteiten.nu vertellen ze me dat ik 15 dagen de tijd heb om langs hun faciliteiten in Frankrijk te gaan om het levend op te halen in Spanje of dat ik opnieuw de portokosten betaal zodat ze het opnieuw naar mij sturen. Als ze me geen eerlijke oplossing geven zal ik het in handen geven van mijn advocaat en het bureau voor consumentenbescherming en ik zal het melden op alle sociale netwerken. Het antwoord op deze opmerking is niet echt. De koeler was brandschoon zonder krassen of barsten of wat dan ook. Geen geknoei, maar hoe makkelijk is het om na een aanklacht het geld niet terug te geven... en alles te zeggen om het te vermijden. Einde van mijn betoog!...Ik weet nu al waar ik nooit meer een vervanger voor mijn boot zal kopen.
IK HEB HET PAKKET NOG NIET ONTVANGEN
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ze hebben me het verkeerde product gestuurd en willen het niet omruilen, ook al heb ik het juiste model besteld.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, hoewel het per expresse is verzonden, dus we betalen expresse-verzendkosten voor niets !!!!!
Hallo, de verzendkosten voor 3 O-ringen zijn erg duur voor maar een paar gram (14 euro).
Hallo, de distributiepomp nr. 3582310 die ik op 2 september bij u heb besteld voor mijn Volvo-motor is niet geschikt voor mijn motor (de druk is te laag). Ik ben van plan hem naar u terug te sturen voor terugbetaling.
40 voor een Colissimo naar Frans West-Indië ..... een beetje duur nietwaar?
Ik heb het artikel niet ontvangen en heb er tot nu toe nog geen vergoeding voor gekregen.
Ik heb de riem nog steeds niet ontvangen!!!!!In de berichten van chronopost kan ik niet vinden waar ik hem kan ophalen omdat ik er niet was toen ze probeerden hem af te leveren.
Mijn bestelling werd niet in aanmerking genomen en verwerkt 4 5 dagen later ondanks mijn aandringen calls.express port betaald voor niets ...
Hallo Uw team heeft contact met mij opgenomen, het adres is correct en er is niets aan te veranderen. Het grote probleem is echter het beheer van de pakketten in het Poissy sorteercentrum, blijkbaar hebben de tijdelijke werknemers daar problemen en dit brengt alle leveringen in gevaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van het postkantoor en ze hebben gevraagd om mijn pakket bij een postkantoor af te geven. Als ze dat niet doen, komt de vakantie van de boot in gevaar. Daarom heb ik u gewaarschuwd om een andere, veiligere manier van bezorgen te zoeken.
Het probleem is het transport...te veel dagen...en niet aankomst in athene...onderdelen importeren we elke dag uit europa, hebben maximaal 2-3 dagen nodig per DHL-TNT.....THANKS steve kipreos manager
De levering stemt niet overeen met de bestelling. De geleverde producten zijn niet conform het gevraagde en gefactureerde merk.
Ik heb een inverter oliepeilstok besteld voor een specifiek model yanmar motor. Ik heb de peilstok op tijd ontvangen, maar hij is twee keer zo lang als het origineel en daarom onbruikbaar.
Ik wist dat DAM in de jaren 80 dit bedrijf de reputatie had van een serieuze doos, maar wat een troost.Op hun advies, met mijn Rochester carburateur referentie, bestelde ik een pakje carburateur pakkingen met de referentie die ze me gaven. Ze vertelden me dat hun referentie niet dezelfde was, in de overtuiging dat het wel de juiste was,vervolgens vroegen ze me om ten minste 45 euro meer terwijl ze me hadden gezegd geen probleem we zouden het ruilen, natuurlijk weigerde ik, en ik eiste degene die ik had betaald na een aantal telefoontjes een goede winkelier stuurde het naar mij, het ontbrak onderdelen en anderen waren niet van mij, wat een doos te DISCOVER nieuwe generatie van oplichting........ als voormalig journalist zal ik proberen dit artikel te publiceren in de nautische kranten. geen vaardigheden om te vermijden. vooral omdat ik elders veel begrijpelijker heb gevonden.
Grote zwendel de foto komt niet overeen met de verzonden onderdelen het mist de verbinding en de uiteinden terwijl het nergens is gemarkeerd en het vraagt u 22euros om een set gewrichtenMERCI DAM hebben
Ik heb betaald voor een expreslevering, na 6 dagen is mijn pakket nog steeds onderweg??????
Pakket nog steeds niet geleverd
HalloMijn mening wordt gerechtvaardigd door de kleine inslagen die zijn gevonden op de cilindersVoor een product dat 720 euro kost Met vriendelijke groet Mr Guillevic
Ik heb een defect onderdeel ontvangen en volgens DAM Marine is dit onmogelijk. Ik ben al jaren klant en ik ben erg teleurgesteld.
Betaalde aanvulling Colissimo aangekomen Vertragingen, (In partance buitenlandse) D of terug en geen restitutie. Geen terugbetaling.
- 1
- 2