9.3/10
★★★★★
op 8662 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Het product is gebroken aangekomen, ik heb de video gestuurd die je vroeg via WhatsApp en jullie hebben niet gereageerd.

User icon
Amanda Maria D.
Op
na aankoop van 03/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De kantelmodus is te liggend, ik vind het, anders is de aansluitkabel van de schommel al na 3 maanden gebroken, de schommel werkt niet meer, dus ik ben echt teleurgesteld

User icon
Malïa G.
Op
na aankoop van 07/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De 4 ontvangen poten zijn identiek, ik kan mijn bed niet monteren

User icon
Fatoumata D.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Tweede bestelling voor mij en voor de tweede keer ontvang ik een gebroken product. De eerste was een autostoel (die ik heb gehouden omdat het gebroken onderdeel het gebruik niet belemmerde) en de tweede een kinderwagen (een schroef is gevallen van ik weet niet waar en een drukknoop van de mand onder de kinderwagen is gebroken). De retourkosten zijn voor rekening van de klant terwijl dit niet mijn schuld is, dat keur ik niet goed. Ik zal nooit meer op deze site bestellen. Ik weet trouwens niet waarom ik de ervaring bij jullie wilde herhalen. Ik heb een gebroken kinderwagen ontvangen die ik op mijn kosten moet retourneren, dat is erg frustrerend. Verlies van tijd, geld en energie.

User icon
Melissa B.
Op
na aankoop van 09/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Bedankt dat u uw ervaring heeft gedeeld. We zijn oprecht bedroefd te horen dat u problemen heeft gehad met uw bestellingen en begrijpen uw frustratie volledig. De kwaliteit van onze producten is een prioriteit voor ons en het is jammer dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Retourneren binnen 1 maand na ontvangst van de bestelling of binnen de 2 jaar garantie van uw product is echter gratis. Kunt u contact opnemen met de klantenservice via e-mail op: [email protected], we zullen binnen 24 uur reageren om snel een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Het team van bebe2luxe.fr
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is niet op de juiste plaats geleverd, en nu ik eindelijk mijn pakket heb kunnen ophalen, werkt de schommelstoel niet, ik heb een e-mail gestuurd en wacht nu op een antwoord, dus voorlopig geef ik maar één ster.

User icon
Sandy V.
Op
na aankoop van 29/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, artikel beschadigd en heel erg vuil!!!

User icon
Cerescu S.
Op
na aankoop van 25/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, We zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen u helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van uw product voor klantenservice-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Schommelstoel heeft 3 maanden gewerkt. Dus nog onder garantie. Reactie van de klantenservice? U heeft de verkeerde voeding voor het product, terwijl het de voeding is die met het product is verzonden, ze weten zelfs niet wat ze verkopen, het is absurd. Bovendien biedt de klantenservice me aan om een voeding en een basis te verkopen terwijl het probleem zogenaamd de voeding is...

User icon
'jordan' D.
Op
na aankoop van 31/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De co-sleeper was al gemonteerd en weer in de verpakking gedaan, het was niet in goede staat, er waren vlekken. Onderdelen verspreid.

User icon
Leila E.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet ontvangen

User icon
Dylan P.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket niet ontvangen

User icon
Ouahiba C.
Op
na aankoop van 06/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, We verontschuldigen ons voor het probleem met ons product en de levering. We zijn bereikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te verkrijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit mijn pakket ontvangen!

User icon
Maessya J.
Op
na aankoop van 05/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, We zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. We zijn bereikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te krijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 2 multifunctionele wiegjes LOUNA besteld en geen van beiden werkt. Ik heb ze maximaal opgeladen, maar ze werken nog steeds niet, geen muziek en geen schommel, en ik heb meer dan 370 € betaald, dat is onaanvaardbaar en ik heb maar één antwoord gekregen en sindsdien niets meer, ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling !!!!!

User icon
Awa S.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. De Louna werkt alleen wanneer deze is aangesloten op het stopcontact. Er zijn geen batterijen binnenin, het laadt niet op. Met vriendelijke groet, het team van BEBE2LUXE
1 /5
★☆☆☆☆

Tevreden over de levering

User icon
Corinne G.
Op
na aankoop van 05/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben helemaal niet tevreden met deze bestelling en ik zal niet meer bij u bestellen, ik heb de schommelstoel in paars besteld en ik heb hem in grijs ontvangen, dat is geen correcte werkwijze van uw kant!!!

User icon
Nezaket O.
Op
na aankoop van 23/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zetel werd als afgeprijsd weergegeven en uiteindelijk gaat het weer naar de normale prijs op het moment van de bestelling. Na contact met de site blijkt dat het de laatste dag van de uitverkoop voor dit product was (maar niet voor de anderen....). Ik eindig met het bestellen tegen de normale prijs, op het moment van de bestelling was het onmogelijk om een afhaalpunt te kiezen (het biedt alleen afhaalpunten in Bordeaux aan (ik ben ten noorden van Toulouse!), en het was onmogelijk om te veranderen!!), ik eindig met het bestellen voor levering aan huis..... dat zijn veel compromissen voor een aankoop van meer dan 200€

User icon
Flavie D.
Op
na aankoop van 11/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte ervaring, bestelling die binnen 48 uur zou worden geleverd is niet aangekomen, en zonder mogelijkheid om de bestelling te volgen, telefoonnummer beantwoordt niet.

User icon
Mohamed C.
Op
na aankoop van 03/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, We zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te verkrijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Niet het juiste product ontvangen, veel duurder om binnen 48 uur te ontvangen, meer dan 5 dagen.

User icon
Alexandre H.
Op
na aankoop van 22/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Het spijt ons voor het probleem met ons product en de levering. We zijn bereikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te verkrijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Levering die goed aankomt na de aangegeven datum.

User icon
Isma M.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, We zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. We zijn bereikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te verkrijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Probleem met de gordel op de kinderwagen. Veiligheid in gevaar. Bedankt dat u ons zo snel mogelijk contacteert.

User icon
Noura O.
Op
na aankoop van 07/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen u helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van uw product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een stekker voor de wieg Louna gekocht, deze werkt niet en ondanks mijn berichten is het onmogelijk om het product terug te sturen, elke keer vragen ze me of het de wieg is die niet werkt of de stekker, kortom, ik zal nooit meer bestellen, gelukkig was het een klein budget.

User icon
Viviane L.
Op
na aankoop van 29/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een co-sleeper besteld en sommige onderdelen waren beschadigd, gebogen. We moesten ze rechtzetten om het product te kunnen monteren. Ik heb foto's gestuurd om om een commerciële geste te vragen en ik kreeg 15€; ik vond de geste echt belachelijk!!! Dus ik raad het niet aan.

User icon
Mailys M.
Op
na aankoop van 06/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling snel ontvangen maar incompleet, wacht op een oplossing.

User icon
Suhella B.
Op
na aankoop van 23/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor de ontbrekende artikelen, een retour is onderweg om u de bestelling terug te betalen. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, De Luna wiegt niet. Kunt u me vertellen hoe ik dit kan activeren? Anders geef ik het artikel liever terug, dat heeft geen nut meer om onze baby te wiegen. Bedankt voor uw reactie.

User icon
Cecilia N.
Op
na aankoop van 23/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het slot is waarschijnlijk verkeerd geplaatst, neem contact op met onze klantenservice op [email protected] als dat nog niet gedaan is, we zullen u helpen 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik probeer al enkele dagen contact op te nemen met de klantenservice en er is helemaal niets. Het apparaat dat ik heb gekocht en naar mijn vriendin heb laten sturen, de stekker is na 5 minuten gebruik met haar baby erin verbrand. Voor 139 euro voor een schommelstoel dacht ik tenminste kwaliteit te krijgen. Hoe kan ik een terugbetaling krijgen zonder de mogelijkheid om terugbetaald te worden?

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met uw product. Een retour is in behandeling om het product te onderzoeken en te begrijpen wat er is gebeurd. Een terugbetaling zal worden uitgevoerd zodra het onderzoek is voltooid. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Het is jammer dat mijn kind niet van de richting houdt waarin het gaat ...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Helaas kan dit gebeuren, smaken en kleuren zijn niet te discussiëren 😉 U heeft de mogelijkheid om het product binnen 30 dagen terug te sturen voor een terugbetaling. Neem rechtstreeks contact met ons op via [email protected], wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben 5 artikelen besteld. Van de 5 artikelen zijn er 2 heel snel aangekomen (maar apart, dus we moesten ons organiseren voor de ontvangst) en we missen tot op heden nog 3 producten. De klantenservice antwoordt niet op de telefoon, we wachten nog op een terugkoppeling van hun kant om te weten of de producten ooit geleverd zullen worden of niet. We zijn zeer teleurgesteld in de klantenservice van deze site en in de opvolging van de pakketten. We wachten op een dringende terugkoppeling van deze site. We denken niet meer via deze site te bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry dat de klantenservice je niet snel genoeg heeft kunnen adviseren. De orderverwerker geeft aan dat de accessoires zich in een van de grote dozen bevinden (autostoel of schommelstoel). Is het probleem opgelost? Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op via [email protected] Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een zwarte autostoel besteld, hij is grijs aangekomen, ik probeer telefonisch contact op te nemen maar het is onmogelijk en het e-mailadres bestaat niet!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Twee artikelen besteld en ontvang er maar één, ik ben echt teleurgesteld. Moet nu wachten op de rest van mijn bestelling na reclamatie

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de stoel 15 dagen geleden ontvangen, ik vind hem heel goed, behalve dat ik een probleem heb met de app, we kunnen de schommel niet laten werken. We hebben een e-mail gestuurd en meerdere keren de klantenservice gebeld. We wachten nog steeds op een antwoord. Zonder antwoord gaan we hem terugsturen. Ik vind dat erg jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kan niet zeggen dat het bevredigend is. Ik kon de ontvangsttermijnen niet volgen, het staat nergens op de account na de bestelling, dus de wachttijd van 3 weken tot een maand zonder informatie en zonder te weten wanneer ik ongeveer zou worden geleverd, was erg lang. Ik heb spijt dat ik mijn aankoop niet in een winkel heb gedaan. En de schommel is na nauwelijks een maand en zeer weinig gebruik volledig kapot gegaan, omdat de baby er niet echt graag op zit. Hier ga ik weer de ellende van een retour en de wachttijd in. De site is zo slecht gemaakt!! Je vindt de informatie niet en er is geen plek om een storing te melden of een storingsformulier. Kortom, de hel, ik zal daar niet meer kopen, ook al is het product op zich best leuk. Wat jammer: een correcte site, een leveringsfollow-up, een klantenservice, dat is echt noodzakelijk voor een product dat duur is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet tevreden over de levering en de tijd die het heeft gekost.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. We zijn beschikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden en te proberen een commerciële geste te verkrijgen als dat mogelijk is voor uw bestelling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Een maand vertraging, ik wacht op mijn bestelling en heb niets gekregen voor het wachten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke wachttijd, de verzendkosten zijn 48 uur na ontvangst van het pakket terugbetaald. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de banken. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren op: [email protected] bij eventuele aanvullende vragen. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1 /5
★☆☆☆☆

De wachttijd was erg lang, bovendien is mij een terugbetaling van de transportkosten beloofd die nooit is gedaan. Maar het artikel is in orde.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke vertraging, zoals afgesproken zijn de verzendkosten vandaag terugbetaald. Bedankt om uw beoordeling bij te werken 😉 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1 /5
★☆☆☆☆

Geen serieus bedrijf, schommelstoel die na 2 weken kapot gaat, niemand aan de lijn, geen antwoord op e-mail, ze zouden me 3 dagen van tevoren op de hoogte houden voor de vervanging maar geen terugkoppeling!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden, een productwisseling is aan de gang, aarzel niet om ons opnieuw te contacteren via ons e-mailadres [email protected] indien nodig. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 6 maanden geleden een autostoeltje besteld voor mijn 18 maanden oude zoon, alles was perfect. Dus besloot ik hetzelfde te bestellen voor de geboorte van mijn baby in december 2022.. 1e Probleem: de levering was vertraagd (moeilijk te horen als je bijna 40€ verzendkosten betaalt).. 2e probleem: verkeerde kleur (besteld in bordeaux, ontvangen in zwart), jammer dat het stoeltje 180€ kost! Ik heb de klantenservice gecontacteerd om een regeling te vinden, slechte verrassing, de standaard is maar 3 uur/dag en 4 dagen/7 open. Ik vul dus het webformulier in en het antwoord laat op zich wachten.. Uiteindelijk ontvang ik het stoeltje op vrijdag om 16:45 voor een vertrek op vakantie met Kerst om 19:00: 2 mogelijke opties, het stoeltje terugsturen en de vakantie annuleren of het houden en afstand doen van de gekozen kleur.. Aangezien men me antwoordde dat zelfs als de fout van hen komt, ze het niet terugnemen als het is gebruikt.. Tot slot, ik ben gecompenseerd met 20€. Zeer teleurgesteld, ik zal niet opnieuw bestellen op deze site en ik zal het ook niet aanbevelen aan mijn vrienden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat uw ervaring op onze site niet aan de verwachtingen voldeed. Wat betreft de levering begrijpen we het niet, de bestelling is geplaatst op 19/12 en het pakket is geleverd op 22/12, dus 48 uur later, er is dus geen vertraging in de levering. Wat betreft het kleurprobleem hebben we inderdaad de verkeerde kleur gestuurd en het spijt ons, maar helaas kan dit gebeuren, vooral in de feestperiode. We hebben u meteen een ruil of de mogelijkheid aangeboden om de ontvangen kleur te houden tegen een terugbetaling van 20€ als compensatie. Vanaf het moment dat een stoeltje is gebruikt, kan het inderdaad niet meer worden geretourneerd voor terugbetaling of ruil, dat hadden we u goed duidelijk gemaakt tijdens uw klacht. We begrijpen dat dit vervelend voor u is, maar we konden het stoeltje niet terugnemen nadat het tijdens de vakantie was gebruikt. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slecht, ik moest mijn pakket voor Kerstmis ontvangen, een cadeau voor mijn kleinzoon en ik heb het niet ontvangen, zeer zeer teleurgesteld en ik moest een ander cadeau kopen, extra kosten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. Er is op 23/12 een levering geprobeerd, maar de bezorger had een aanvulling van het adres nodig om u te vinden, waardoor de vertraging helaas langer was. Als nodig zijn we beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Het artikel dat ik heb ontvangen is prima, behalve dat de trilling sinds ik het heb niet werkt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestelling is meer dan een maand geleden geplaatst, deze zou zogenaamd geleverd zijn op een dag dat ik nog aan het werk was. Dus ik kon het niet ontvangen, ik heb gevraagd waar het is afgeleverd, maar ik heb geen antwoord gekregen. En ik stel me voor dat het na meer dan een maand niet is dat ik er een zal krijgen. Ik heb nog steeds geen terugkoppeling. Ik heb een klacht ingediend waarin de site zich heeft verplicht om binnen 7 dagen een terugkoppeling te geven. De 7 dagen zijn ruimschoots overschreden en ze nemen zelfs niet de moeite om op mijn verschillende e-mails te antwoorden. Dus ik ben momenteel opgenomen in het ziekenhuis, en ik moet achter hen aanrennen om een schadevergoeding te krijgen. Het is een ramp. Mijn artikel was toch vrij duur en nu doen ze alsof ze dood zijn en geven geen nieuws. Ik vind dat onaanvaardbaar en niet correct. Het was een eerste bestelling. En ik zal ervoor zorgen dat niemand ooit bij deze handelaar bestelt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem met ons product en de levering. Er is een onderzoek gaande om uw pakket te traceren, dit kan ongeveer 7 dagen duren, onze excuses voor dit ongemak. We zijn momenteel op dag 8 en GLS bevestigt dat het onderzoek vandaag wordt afgesloten. Er is een antwoord gegeven op uw e-mail, als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons rechtstreeks te contacteren op: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn dochter zit heel slecht in deze stoel, haar hoofd is constant naar voren ondanks dat de stoel ligt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik vind het niet erg leuk dat klanten verzendkosten moeten betalen, vooral als het gaat om een geboortelijst die door de aanstaande ouders is ingediend. De hele familie en vrienden zijn ontevreden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback, het spijt ons voor uw ontevredenheid, maar wij zijn een onafhankelijke website, we zijn aan geen enkele geboortelijst of geboortelijstwebsite verbonden. De aanstaande ouders hebben een van onze autostoelen (waarvan we op geen enkele manier toegang hebben) aan hun lijst toegevoegd (en we bedanken hen daarvoor :)), die meer dan 17 kg weegt, de verzendkosten zijn inderdaad betaald op onze site, misschien hadden de aanstaande ouders dit op hun lijst moeten vermelden om de verrassing bij de bestelling te voorkomen. Fijne dag verder 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team