★★★★★
op 8662 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het product is gebroken aangekomen, ik heb de video gestuurd die je vroeg via WhatsApp en jullie hebben niet gereageerd.
De kantelmodus is te liggend, ik vind het, anders is de aansluitkabel van de schommel al na 3 maanden gebroken, de schommel werkt niet meer, dus ik ben echt teleurgesteld
De 4 ontvangen poten zijn identiek, ik kan mijn bed niet monteren
Tweede bestelling voor mij en voor de tweede keer ontvang ik een gebroken product. De eerste was een autostoel (die ik heb gehouden omdat het gebroken onderdeel het gebruik niet belemmerde) en de tweede een kinderwagen (een schroef is gevallen van ik weet niet waar en een drukknoop van de mand onder de kinderwagen is gebroken). De retourkosten zijn voor rekening van de klant terwijl dit niet mijn schuld is, dat keur ik niet goed. Ik zal nooit meer op deze site bestellen. Ik weet trouwens niet waarom ik de ervaring bij jullie wilde herhalen. Ik heb een gebroken kinderwagen ontvangen die ik op mijn kosten moet retourneren, dat is erg frustrerend. Verlies van tijd, geld en energie.
Het pakket is niet op de juiste plaats geleverd, en nu ik eindelijk mijn pakket heb kunnen ophalen, werkt de schommelstoel niet, ik heb een e-mail gestuurd en wacht nu op een antwoord, dus voorlopig geef ik maar één ster.
Hallo, artikel beschadigd en heel erg vuil!!!
Schommelstoel heeft 3 maanden gewerkt. Dus nog onder garantie. Reactie van de klantenservice? U heeft de verkeerde voeding voor het product, terwijl het de voeding is die met het product is verzonden, ze weten zelfs niet wat ze verkopen, het is absurd. Bovendien biedt de klantenservice me aan om een voeding en een basis te verkopen terwijl het probleem zogenaamd de voeding is...
De co-sleeper was al gemonteerd en weer in de verpakking gedaan, het was niet in goede staat, er waren vlekken. Onderdelen verspreid.
Niet ontvangen
Ik heb het pakket niet ontvangen
Nooit mijn pakket ontvangen!
Ik heb 2 multifunctionele wiegjes LOUNA besteld en geen van beiden werkt. Ik heb ze maximaal opgeladen, maar ze werken nog steeds niet, geen muziek en geen schommel, en ik heb meer dan 370 € betaald, dat is onaanvaardbaar en ik heb maar één antwoord gekregen en sindsdien niets meer, ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling !!!!!
Tevreden over de levering
Ik ben helemaal niet tevreden met deze bestelling en ik zal niet meer bij u bestellen, ik heb de schommelstoel in paars besteld en ik heb hem in grijs ontvangen, dat is geen correcte werkwijze van uw kant!!!
Zetel werd als afgeprijsd weergegeven en uiteindelijk gaat het weer naar de normale prijs op het moment van de bestelling. Na contact met de site blijkt dat het de laatste dag van de uitverkoop voor dit product was (maar niet voor de anderen....). Ik eindig met het bestellen tegen de normale prijs, op het moment van de bestelling was het onmogelijk om een afhaalpunt te kiezen (het biedt alleen afhaalpunten in Bordeaux aan (ik ben ten noorden van Toulouse!), en het was onmogelijk om te veranderen!!), ik eindig met het bestellen voor levering aan huis..... dat zijn veel compromissen voor een aankoop van meer dan 200€
Slechte ervaring, bestelling die binnen 48 uur zou worden geleverd is niet aangekomen, en zonder mogelijkheid om de bestelling te volgen, telefoonnummer beantwoordt niet.
Niet het juiste product ontvangen, veel duurder om binnen 48 uur te ontvangen, meer dan 5 dagen.
Levering die goed aankomt na de aangegeven datum.
Probleem met de gordel op de kinderwagen. Veiligheid in gevaar. Bedankt dat u ons zo snel mogelijk contacteert.
Ik heb een stekker voor de wieg Louna gekocht, deze werkt niet en ondanks mijn berichten is het onmogelijk om het product terug te sturen, elke keer vragen ze me of het de wieg is die niet werkt of de stekker, kortom, ik zal nooit meer bestellen, gelukkig was het een klein budget.
Ik heb een co-sleeper besteld en sommige onderdelen waren beschadigd, gebogen. We moesten ze rechtzetten om het product te kunnen monteren. Ik heb foto's gestuurd om om een commerciële geste te vragen en ik kreeg 15€; ik vond de geste echt belachelijk!!! Dus ik raad het niet aan.
Bestelling snel ontvangen maar incompleet, wacht op een oplossing.
Hallo, De Luna wiegt niet. Kunt u me vertellen hoe ik dit kan activeren? Anders geef ik het artikel liever terug, dat heeft geen nut meer om onze baby te wiegen. Bedankt voor uw reactie.
Ik probeer al enkele dagen contact op te nemen met de klantenservice en er is helemaal niets. Het apparaat dat ik heb gekocht en naar mijn vriendin heb laten sturen, de stekker is na 5 minuten gebruik met haar baby erin verbrand. Voor 139 euro voor een schommelstoel dacht ik tenminste kwaliteit te krijgen. Hoe kan ik een terugbetaling krijgen zonder de mogelijkheid om terugbetaald te worden?
Het is jammer dat mijn kind niet van de richting houdt waarin het gaat ...
We hebben 5 artikelen besteld. Van de 5 artikelen zijn er 2 heel snel aangekomen (maar apart, dus we moesten ons organiseren voor de ontvangst) en we missen tot op heden nog 3 producten. De klantenservice antwoordt niet op de telefoon, we wachten nog op een terugkoppeling van hun kant om te weten of de producten ooit geleverd zullen worden of niet. We zijn zeer teleurgesteld in de klantenservice van deze site en in de opvolging van de pakketten. We wachten op een dringende terugkoppeling van deze site. We denken niet meer via deze site te bestellen.
Ik heb een zwarte autostoel besteld, hij is grijs aangekomen, ik probeer telefonisch contact op te nemen maar het is onmogelijk en het e-mailadres bestaat niet!!!
Twee artikelen besteld en ontvang er maar één, ik ben echt teleurgesteld. Moet nu wachten op de rest van mijn bestelling na reclamatie
Ik heb de stoel 15 dagen geleden ontvangen, ik vind hem heel goed, behalve dat ik een probleem heb met de app, we kunnen de schommel niet laten werken. We hebben een e-mail gestuurd en meerdere keren de klantenservice gebeld. We wachten nog steeds op een antwoord. Zonder antwoord gaan we hem terugsturen. Ik vind dat erg jammer.
Ik kan niet zeggen dat het bevredigend is. Ik kon de ontvangsttermijnen niet volgen, het staat nergens op de account na de bestelling, dus de wachttijd van 3 weken tot een maand zonder informatie en zonder te weten wanneer ik ongeveer zou worden geleverd, was erg lang. Ik heb spijt dat ik mijn aankoop niet in een winkel heb gedaan. En de schommel is na nauwelijks een maand en zeer weinig gebruik volledig kapot gegaan, omdat de baby er niet echt graag op zit. Hier ga ik weer de ellende van een retour en de wachttijd in. De site is zo slecht gemaakt!! Je vindt de informatie niet en er is geen plek om een storing te melden of een storingsformulier. Kortom, de hel, ik zal daar niet meer kopen, ook al is het product op zich best leuk. Wat jammer: een correcte site, een leveringsfollow-up, een klantenservice, dat is echt noodzakelijk voor een product dat duur is.
Ik ben niet tevreden over de levering en de tijd die het heeft gekost.
Een maand vertraging, ik wacht op mijn bestelling en heb niets gekregen voor het wachten
De wachttijd was erg lang, bovendien is mij een terugbetaling van de transportkosten beloofd die nooit is gedaan. Maar het artikel is in orde.
Geen serieus bedrijf, schommelstoel die na 2 weken kapot gaat, niemand aan de lijn, geen antwoord op e-mail, ze zouden me 3 dagen van tevoren op de hoogte houden voor de vervanging maar geen terugkoppeling!!!
Ik heb 6 maanden geleden een autostoeltje besteld voor mijn 18 maanden oude zoon, alles was perfect. Dus besloot ik hetzelfde te bestellen voor de geboorte van mijn baby in december 2022.. 1e Probleem: de levering was vertraagd (moeilijk te horen als je bijna 40€ verzendkosten betaalt).. 2e probleem: verkeerde kleur (besteld in bordeaux, ontvangen in zwart), jammer dat het stoeltje 180€ kost! Ik heb de klantenservice gecontacteerd om een regeling te vinden, slechte verrassing, de standaard is maar 3 uur/dag en 4 dagen/7 open. Ik vul dus het webformulier in en het antwoord laat op zich wachten.. Uiteindelijk ontvang ik het stoeltje op vrijdag om 16:45 voor een vertrek op vakantie met Kerst om 19:00: 2 mogelijke opties, het stoeltje terugsturen en de vakantie annuleren of het houden en afstand doen van de gekozen kleur.. Aangezien men me antwoordde dat zelfs als de fout van hen komt, ze het niet terugnemen als het is gebruikt.. Tot slot, ik ben gecompenseerd met 20€. Zeer teleurgesteld, ik zal niet opnieuw bestellen op deze site en ik zal het ook niet aanbevelen aan mijn vrienden.
Zeer slecht, ik moest mijn pakket voor Kerstmis ontvangen, een cadeau voor mijn kleinzoon en ik heb het niet ontvangen, zeer zeer teleurgesteld en ik moest een ander cadeau kopen, extra kosten
Het artikel dat ik heb ontvangen is prima, behalve dat de trilling sinds ik het heb niet werkt
Mijn bestelling is meer dan een maand geleden geplaatst, deze zou zogenaamd geleverd zijn op een dag dat ik nog aan het werk was. Dus ik kon het niet ontvangen, ik heb gevraagd waar het is afgeleverd, maar ik heb geen antwoord gekregen. En ik stel me voor dat het na meer dan een maand niet is dat ik er een zal krijgen. Ik heb nog steeds geen terugkoppeling. Ik heb een klacht ingediend waarin de site zich heeft verplicht om binnen 7 dagen een terugkoppeling te geven. De 7 dagen zijn ruimschoots overschreden en ze nemen zelfs niet de moeite om op mijn verschillende e-mails te antwoorden. Dus ik ben momenteel opgenomen in het ziekenhuis, en ik moet achter hen aanrennen om een schadevergoeding te krijgen. Het is een ramp. Mijn artikel was toch vrij duur en nu doen ze alsof ze dood zijn en geven geen nieuws. Ik vind dat onaanvaardbaar en niet correct. Het was een eerste bestelling. En ik zal ervoor zorgen dat niemand ooit bij deze handelaar bestelt.
Mijn dochter zit heel slecht in deze stoel, haar hoofd is constant naar voren ondanks dat de stoel ligt.
Ik vind het niet erg leuk dat klanten verzendkosten moeten betalen, vooral als het gaat om een geboortelijst die door de aanstaande ouders is ingediend. De hele familie en vrienden zijn ontevreden.