9.3/10
★★★★★
op 8663 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet op tijd geleverd, ook al had het team me beloofd hun best te doen, ik was teleurgesteld over de kwaliteit.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Na uw aankoop op onze site Bebe2luxe hebben we kennisgenomen van uw ontevredenheid. We zijn sorry voor het probleem met onze leveringsdienst. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik raad deze site ten zeerste af!! Onmogelijk om ze te bereiken of dan ten koste van onze portemonnee... 20 euro extra kosten om te proberen te achterhalen waar mijn autostoel is, gedwongen om naar de vier hoeken van de stad te rennen naar 2 afhaalpunten, dat alles om uiteindelijk het bij het magazijn op te halen... De doos was open, gelukkig was alles in orde. Ik heb 3 weken na de verwachte ontvangstdatum nodig gehad om mijn pakket te vinden. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via de site, Facebook en telefonisch, het is een schande en bovendien geen enkele commerciële geste! Bestel nooit bij hen!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Voor mijn part zeer slechte ervaring, simpelweg omdat ik mijn autostoel nooit heb ontvangen, maar uiteraard ben ik wel gedebiteerd. Om iemand aan de telefoon te krijgen... houd je vast. Het heeft meer dan een maand geduurd, dus voor de komst van de baby is mijn man er een gaan kopen. Uiteraard heb ik mijn bestelling nooit ontvangen en ben ik eindelijk terugbetaald. Het is erg jammer, maar ik zal nooit meer op deze site bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik moest mijn pakket zelf ophalen in een depot, ik zal nooit meer bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ontvangen pakket was nat, zeer lang voor de terugbetaling.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb verschillende problemen gehad met de kinderwagen, 1. de kinderwagen die ik bestelde is niet aangekomen, 2. ik kan de wielen niet verwijderen omdat ze kapot zijn en 3. het mechanisme dat de kinderwagen kantelt is kapot gegaan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/04/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben een autostoel op deze site besteld. De betaling gebeurde via een bankoverschrijving. We hebben het geld vrij snel overgemaakt na registratie van de RIB door onze bank. Geen e-mail, niets. Een week later was de status van onze bestelling 'in afwachting van overschrijving'. Eerste e-mail, we kregen de bevestiging dat ons pakket binnen 3 dagen zou vertrekken... 1 week en 3 dagen later, geen pakket. Nog steeds 'in afwachting van overschrijving'. Tweede e-mail en een vrij komisch antwoord: 'we zullen morgen kijken of we uw overschrijving hebben ontvangen'... Derde e-mail (van onze kant uiteraard), 2 dagen later, realiseerden ze zich dat onze overschrijving was gedaan maar er was geen voorraad meer... We moeten nog een goede maand wachten! Kortom... Het is zover, we hebben onze autostoel!! We hadden het ruim genomen, de baby komt niet voor een maand. Maar helemaal niet serieus! En bovendien, leugenaars!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Doos gescheurd, de bezorger heeft niet geklopt, hij heeft het pakket gewoon tussen de deur en het rolluik neergelegd. Zeer teleurgesteld, ik raad het niet aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo,
Heeft u hierover contact opgenomen met de klantenservice?
Met vriendelijke groet,