★★★★★
op 8663 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik ben niet op tijd geleverd, ook al had het team me beloofd hun best te doen, ik was teleurgesteld over de kwaliteit.
Ik raad deze site ten zeerste af!! Onmogelijk om ze te bereiken of dan ten koste van onze portemonnee... 20 euro extra kosten om te proberen te achterhalen waar mijn autostoel is, gedwongen om naar de vier hoeken van de stad te rennen naar 2 afhaalpunten, dat alles om uiteindelijk het bij het magazijn op te halen... De doos was open, gelukkig was alles in orde. Ik heb 3 weken na de verwachte ontvangstdatum nodig gehad om mijn pakket te vinden. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via de site, Facebook en telefonisch, het is een schande en bovendien geen enkele commerciële geste! Bestel nooit bij hen!!!
Voor mijn part zeer slechte ervaring, simpelweg omdat ik mijn autostoel nooit heb ontvangen, maar uiteraard ben ik wel gedebiteerd. Om iemand aan de telefoon te krijgen... houd je vast. Het heeft meer dan een maand geduurd, dus voor de komst van de baby is mijn man er een gaan kopen. Uiteraard heb ik mijn bestelling nooit ontvangen en ben ik eindelijk terugbetaald. Het is erg jammer, maar ik zal nooit meer op deze site bestellen.
Ik moest mijn pakket zelf ophalen in een depot, ik zal nooit meer bestellen.
Ontvangen pakket was nat, zeer lang voor de terugbetaling.
Ik heb verschillende problemen gehad met de kinderwagen, 1. de kinderwagen die ik bestelde is niet aangekomen, 2. ik kan de wielen niet verwijderen omdat ze kapot zijn en 3. het mechanisme dat de kinderwagen kantelt is kapot gegaan.
We hebben een autostoel op deze site besteld. De betaling gebeurde via een bankoverschrijving. We hebben het geld vrij snel overgemaakt na registratie van de RIB door onze bank. Geen e-mail, niets. Een week later was de status van onze bestelling 'in afwachting van overschrijving'. Eerste e-mail, we kregen de bevestiging dat ons pakket binnen 3 dagen zou vertrekken... 1 week en 3 dagen later, geen pakket. Nog steeds 'in afwachting van overschrijving'. Tweede e-mail en een vrij komisch antwoord: 'we zullen morgen kijken of we uw overschrijving hebben ontvangen'... Derde e-mail (van onze kant uiteraard), 2 dagen later, realiseerden ze zich dat onze overschrijving was gedaan maar er was geen voorraad meer... We moeten nog een goede maand wachten! Kortom... Het is zover, we hebben onze autostoel!! We hadden het ruim genomen, de baby komt niet voor een maand. Maar helemaal niet serieus! En bovendien, leugenaars!
Doos gescheurd, de bezorger heeft niet geklopt, hij heeft het pakket gewoon tussen de deur en het rolluik neergelegd. Zeer teleurgesteld, ik raad het niet aan
Heeft u hierover contact opgenomen met de klantenservice?
Met vriendelijke groet,