★★★★★
op 8663 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik vind dat het voor de prijs helemaal niet schommelt!!! Het doel van een schommel is om de baby te schommelen, terwijl het hier alleen van links naar rechts beweegt, de snelheden zijn hetzelfde van 1 tot 5. Het enige dat super is, is het ontwerp.
Hallo, ik heb mijn pakket in slechte staat ontvangen en ik heb gemerkt dat de elektrische adapter ontbreekt. Ik kan mijn schommel dus niet gebruiken, ik heb gebeld en niemand heeft 10 dagen gereageerd. .... Wordt vervolgd!!!
Zeker de schuld van de bezorgdienst, maar de doos kwam beschadigd, gescheurd en open aan, het materiaal kon eruit vallen. Kwaliteit van de doos is blijkbaar niet robuust genoeg. Ik heb een foto gemaakt bij de levering in het afhaalpunt. De schommelstoel die ik heb besteld is een cadeau voor een vriendin, ik heb het dus niet geopend, zij zal het openen. Als er iets beschadigd is naast de doos, neem ik contact met u op.
Een vertraagde levering, een klantenservice die doof is, onbeantwoorde e-mails, onbeantwoorde telefoontjes, een ingesproken bericht zonder terugbelverzoek... een site met goede producten maar een klantenservice die ondermaats is. Als je een vergelijkbaar product vindt, koop het dan ergens anders!
De adapter om het aan te sluiten ontbreekt
Eenvoudige site om te gebruiken, maar de levering is slecht! Ik heb mijn pakket niet ontvangen omdat het is afgeleverd op een ander afhaalpunt dan hetgene dat ik heb geselecteerd, bovendien heb ik 13 euro betaald voor een levering binnen 48/72 uur en ik heb mijn pakket nog steeds niet meer dan 2 weken na de bestelling. Ik zal niet meer op deze site bestellen en raad het niet aan mijn vrienden aan.
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen, ik heb het gemeld en ik heb nog steeds geen reactie van de site.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen ondanks mijn bezoeken aan de 3 afhaalpunten waar ze me met een zwangerschap van 8 maanden hebben rondgeleid. Het is echt onprofessioneel. Er is geen tracking, de klantenservice heeft me niet geholpen. En op de site staat dat ik mijn pakket heb ontvangen, dat is onacceptabel, vooral voor die prijs.
Doos geopend en beschadigd.
Het ontvangen product is niet het bestelde product...
Zeer teleurgesteld
Teleurgesteld over mijn bestelling! Levering via GLS betaald 16,90€! 4 dagen lang aan de telefoon gedraaid voor een geplande levering die elke dag werd uitgesteld! Ik heb een verzoek ingediend voor een terugbetaling van de verzendkosten, men antwoordt dat ze slechts 24 uur vertraging hebben ten opzichte van de maximale levering, dus geen commerciële geste! Kortom, slechte klantenservice en niet commercieel! Ik zal nooit meer op deze site kopen
Vertraging in de leveringen en gebrek aan communicatie tussen de klant en het telefonische platform
Ik heb het bestelde product niet ontvangen Bovendien reageert de klantenservice niet.
We doen ons best om de beste oplossingen te bieden voor de problemen die zijn ondervonden.
Met vriendelijke groet, uw klantenservice
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen en als compensatie krijg ik 1,50 euro om uit te geven op de site.
Slechte ervaring met luxe baby
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, deze zou dinsdag aankomen, maar is verplaatst naar woensdag en ik heb nog steeds niets.
Slecht. Bestelling terugbetaald omdat het artikel niet meer beschikbaar was terwijl het als beschikbaar op de site stond. Ik raad het niet aan.
Ontvangen product niet conform, het stuur is roze terwijl het beige zou moeten zijn, en dus is de kleur van het stuur en de barrière voor de stoel verschillend. Ik probeer de klantenservice te bereiken voor een retour en krijg geen antwoord.
5 sterren voor de site maar groot probleem met de levering. De bezorger van GLS wilde niet naar ons huis komen waar we aanwezig waren en heeft het pakket in een bar in een andere gemeente achtergelaten waar we niemand kennen, zonder ons te informeren en dus zonder onze toestemming. Op de GLS tracking site stond dat de levering was gedaan.. De bezorger heeft ons om 18:30 geïnformeerd waar ons pakket was en we moesten verschillende kilometers afleggen om het op te halen. Iedereen had onze aankoop kunnen meenemen. Welke rechtsmiddelen hadden we in dit geval gehad? Wie heeft het ontvangstbewijs ondertekend door een valse handtekening te zetten? De bezorger heeft zijn bedrijf voorgelogen door aan te geven dat de levering was gedaan. We zijn zeer ontevreden en hopen dat u dit probleem bij het bedrijf GLS zult aankaarten dat zijn verplichtingen niet nakomt. We hebben een dienst bij u betaald die niet is nagekomen, wat ons vertrouwen in uw bedrijf aantast en u aanzienlijke schade toebrengt. We zullen geen nieuwe aankoop bij u doen als het risico bestaat om opnieuw dit soort problemen met dezelfde bezorger te krijgen, wat ons schade zou kunnen berokkenen zonder dat we enige rechtsmiddelen hebben.. .
Klantenservice die niet reageert na meerdere oproepen en voicemailberichten!!
Slechte organisatie, ze hebben de afhaalpunt verwisseld, ik ben voor niets naar de verkeerde gegaan en eenmaal het pakket ontvangen, bleef ik elke 2 uur gedurende een week e-mails ontvangen waarin stond dat mijn pakket was aangekomen!
Zeer teleurgesteld in mijn aankoop. Er is maar 1 snelheid van schommelen. Ongeacht de snelheid, de schommeling is hetzelfde. De trilling functie werkt ook niet. Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar hij reageert niet. Ik raad het niet aan!
Pakket niet ontvangen
Aanmaak van een account om een cadeaubestelling te plaatsen voor een stel dat 1000 km van mij woont. Verrassing, het account is op naam van de ontvanger!!! Vervolgens zijn de verzendupdates naar mij gestuurd terwijl ze naar de ontvanger hadden moeten gaan. Het is te ingewikkeld om een bestelling bij jullie te plaatsen, ik zal het niet opnieuw doen.
Verander uw bezorgservice die niet aanbelt en het pakket over de poort gooit... Zeer teleurgesteld
Een beschamende levering. Onmogelijk om thuis te laten bezorgen, pakket werd 2 dagen later bij een afhaalpunt geleverd en de chauffeur heeft het pakket bij een andere winkelier achtergelaten die geen afhaalpunt is zonder dat wij geïnformeerd werden. We moesten zelf zoeken waar het pakket was aangekomen omdat na meerdere telefoontjes naar de klantenservice, deze niets wilde weten of ons meer informatie wilde geven. De klantenservice heeft ons zelfs opgehangen!! Een schande om klanten zo te behandelen!! Nooit meer zullen we gebruik maken van uw middelmatige diensten.
Teleurgesteld, bestelling arriveerde een week na de verwachte datum. Deze aankoop moest met ons op vakantie, maar het was onmogelijk omdat het niet op tijd werd geleverd. Geen oplossing aangeboden door de klantenservice. Beschamende service.
Hallo, tot nu toe heb ik mijn pakket niet ontvangen, het is slecht gerespecteerd
Ik heb niets ontvangen.
Online bestelling gedaan van twee autostoelen. Slechts één ontvangen zonder uitleg, klantenservice zonder telefoonnummer, nummer gevonden op factuur niet bereikbaar, geen antwoord op e-mails. Betaling betwist via PayPal. Conclusie site bebe2luxe.fr te vermijden, 1 punt meer voor Amazon die een uitstekende service heeft.
De bezorger heeft het pakket voor de deur achtergelaten terwijl ik niet thuis was, ik vind dat onacceptabel
Pakket dat meer dan een week te laat aankomt. Volgnummer van het pakket is niet beschikbaar. Klantenservice is niet aanwezig. Bij aankomst van het pakket was de verpakking open.
De doos is kapot aangekomen. Ik heb foto's gemaakt die ik naar het bedrijf ga sturen.
Ik was zeer tevreden bij mijn eerste bestelling, maar deze keer helemaal niet. Ik heb mijn bestelling op 17 april geplaatst en heb mijn artikel pas op 17 mei ontvangen, een maand later. Ik ben daar helemaal niet tevreden over.
De bezorger heeft het pakket bij mijn buurvrouw achtergelaten die ik niet ken, en omdat er trappen zijn bij haar ingang kon ze het niet naar binnen brengen, dus het pakket heeft de hele dag buiten gestaan. Helemaal niet serieus! Alleen al voor de opvolging raad ik het niet aan
Een pure oplichting!!! Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Nooit meer.
Volgens de tracking is het pakket goed geleverd.
We hebben je een e-mail gestuurd om een geschil bij de vervoerder te openen, maar we hebben geen antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Groot probleem met de levering die ons erg duur heeft gekost vanwege de dure telefoontjes die we moesten maken!!!! De winkel wilde geen commerciële geste doen. De volgende keer ga ik verder!!!!
Levering was zeer vertraagd.
Nog steeds in afwachting van mijn autostoel en mijn terugbetaling ondanks de verzonden documenten..... (vervoerder in kwestie ????). Maar desondanks is de klantenservice van Bébéluxe reactief
U wilt een autostoel ontvangen en ook een terugbetaling ontvangen, het is het een of het ander 🙂
Bovendien hebben we de documenten niet ontvangen.
Met vriendelijke groet,