/10
★★★★★
op 8469 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8469 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Helaas werkt de schommel niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice.
3
/5
★★★☆☆
Ik begreep niet hoe ik het cadeau dat ik voor mijn dochter had gereserveerd kon verzenden zonder de financiële details te onthullen... een grote moeder, een beetje teleurgesteld...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Snelle levering. Mooi ontwerp en stevig, maar toch een beetje teleurgesteld over het product:
Een stuk plastic zit vast aan de arm en kan niet worden verwijderd. Het lijkt op het apparaat te zijn gesmolten. De klantenservice biedt aan om de arm te vervangen. Ik had liever een korting gehad.
De andere arm kraakt wanneer de schommel in werking is.
De zitting opent niet (in liggende positie) wanneer de schommelmodus is ingeschakeld.
Ik ben ook teleurgesteld dat er geen volledige muziek is, maar alleen een fragment van 3 melodieën.
De trilmodus, die bij andere merken bestaat, zou een pluspunt zijn geweest.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem dat u met ons product heeft ondervonden. We gaan u helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van uw product voor service-expertise te organiseren: [email protected] bovendien is er een oplossing voorgesteld, we wachten op uw terugkoppeling. Er zijn inderdaad 12 melodieën + 2 natuurgeluiden, de verschillende posities van de zitting zijn goed vermeld in de productbeschrijving afhankelijk van de gekozen modus. De trilmodus bestaat inderdaad niet op ons model. Aarzel vooral niet om ons alle nodige vragen te stellen via ons e-mailadres om u te helpen het product zo efficiënt mogelijk te gebruiken. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe-team
3
/5
★★★☆☆
Wachttijd iets te lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het is toch teleurstellend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Mediocre levering. Pakket vertrok op tijd maar grote moeilijkheden om geleverd te worden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
3
/5
★★★☆☆
Zeer snelle levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed, niets te zeggen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goed autostoeltje, maar ik had een rode en een blauwe besteld en ik heb 2 rode ontvangen. Ik kon ze niet terugsturen omdat ik ze echt nodig had.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor de fout in de referentie. We zullen u helpen, maak je geen zorgen. We zijn bereikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice Bebe2luxe
3
/5
★★★☆☆
Product conform de bestelling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Vanwege een onmogelijkheid om een factuuradres in te voeren dat anders is dan het afleveradres, heb ik het pakket bij mij thuis (in de regio Parijs) ontvangen in plaats van bij de jonge ouders, die 400 km verderop wonen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het factuuradres kan anders zijn dan het afleveradres, dat is mogelijk in het gedeelte afleveradres. Voor meer informatie aarzel niet om direct contact met ons op te nemen via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
3
/5
★★★☆☆
De site is goed en het product komt overeen met de beschrijving. Echter, de vervoerder die verantwoordelijk is voor het leveren van de pakketten is helemaal niet serieus en wanneer je Bebe de Luxe contacteert om hen te informeren dat je je pakket niet hebt ontvangen, geloven ze de vervoerder... Ze zouden van vervoerder moeten veranderen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen deze informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK.
2
/5
★★☆☆☆
Zeer snelle levering. Stoel is niet genoeg achterover gekant naar de weg, dus slechte houding voor mijn baby als hij in slaap valt. Tamelijk teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing te vinden voor het probleem van de positie van je kind in zijn stoel: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice Bebe2luxe
3
/5
★★★☆☆
De bezorger moet echt thuis komen en niet doen alsof!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
2
/5
★★☆☆☆
Probleem met de kleur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met de productreferentie. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour voor ruil te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice Bebe2luxe.
3
/5
★★★☆☆
Verzendkosten te duur
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede site, maar lange levertijd vanwege een herbevoorrading
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb 2 autostoelen besteld en er is er maar 1 geleverd, ik moest een klacht indienen bij de site voor de levering van de 2e stoel
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst begin augustus, geleverd half september.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, onze excuses voor deze uitzonderlijke vertraging in de levering. We hebben een aanzienlijke vertraging ondervonden in de productie van onze producten, waaronder de Alpha schommel. We danken u voor uw geduld in deze tegenslag. We hopen dat het product u volledig tevreden zal stellen 🙂 Fijne dag, Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
3
/5
★★★☆☆
Ik geef maar 3 sterren vanwege de rampzalige levering van GLS. Er was meerdere dagen vertraging in de levering door het gebrek aan professionaliteit van de bezorger. Uiteindelijk is mijn pakket op onze vuilnisbakken buiten ons huis afgeleverd. Dit is onacceptabel, wetende dat we 8,90€ verzendkosten hebben betaald. De ALPHA schommelstoel (kleur paars) die we hebben ontvangen is perfect, het is een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Het is heel snel en gemakkelijk in elkaar te zetten. Het is zelfs beter dan de schommelstoelen van hetzelfde type van het merk 4Moms, die veel duurder zijn en die baby's slecht verdragen..... Ik raad dit product dus aan, maar wees voorzichtig met de levering door GLS.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het product zelf is heel goed. Maar een wachttijd van 2 maanden om het product te ontvangen en een weinig professionele levering. Het product is in de tuin achter het huis achtergelaten tijdens regenachtig weer, zonder dat ik was gewaarschuwd...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een zwarte kinderwagen besteld, ik heb de bestelbon die dit bevestigt en we hebben de roze ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De navigatie is eenvoudig en de levering snel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Helemaal niet serieus! Ik heb een schommelstoel besteld, 2 weken na mijn bestelling geen nieuws. Ik neem contact op voor een geschatte leverdatum (de verzending zou 8 dagen later moeten plaatsvinden! Natuurlijk is dit niet vermeld tijdens de aankoop). 10 dagen later nog steeds geen nieuws, ik neem opnieuw contact op om te begrijpen wat er aan de hand is en uiteindelijk is de schommelstoel niet meer op voorraad in alle kleuren... en dan blijkt er toch nog grijs te zijn!
Hun telefonische klantenservice is bijna altijd gesloten.
Ze zijn echter wel snel met e-mails.
Voor het product ben ik tevreden, maar de communicatie is 0! Dus de 2 sterren geef ik alleen voor de schommelstoel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Zoals meerdere keren per e-mail aangegeven, hebben we te maken gehad met een productieachterstand die buiten onze wil om was. We hebben de klanten geïnformeerd zodra er nieuwe informatie beschikbaar was. Dit heeft geleid tot uitzonderlijke leveringsvertragingen waarvoor we ons verontschuldigen. U had de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren en we danken u dat u deze heeft behouden ondanks de omstandigheden. Uw pakket is 14 dagen na aankoop verzonden (bestelling op 4/08 verzending op 18/08), er is altijd een antwoord gegeven op uw e-mails ondanks deze vertraging, we begrijpen niet waar de onbeantwoorde e-mails zijn: 1e e-mail van uw kant verzonden op de 9e, antwoord op de 10e om u te informeren over de vertraging, op de 17e hebben we u de kleurwisseling aangeboden, en op de 18e is uw pakket verzonden. We blijven tot uw beschikking voor alle aanvullende verzoeken vanuit uw klantaccount. Een zeer mooie dag voor u. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
3
/5
★★★☆☆
Weinig producten, meer kinderopvang en babyproducten zou fijn zijn!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Very well explained site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/05/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De prijzen veranderen ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bezorger heeft aangebeld, gaf aan dat de doos achter de deur staat en tot ziens. Weinig communicatie. Maar levering goed uitgevoerd. Nog niet binnen gekeken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/06/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Rustig
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2021
Vertaalde beoordeling