9.3/10
★★★★★
op 8662 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Muziek iets te hard en volume niet instelbaar. Het zou goed zijn geweest om een extra hellingshoek voor de schommelstand te hebben, omdat de helling vrij groot is en de baby erin glijdt. Ten slotte is de vaste positie niet erg vast... Anders, goed product, redelijk goed doordacht. We zullen zien in de tijd of het robuust is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor je feedback 🙂 Het geluid van de Louna is goed instelbaar evenals de helling van het stoeltje, aarzel niet om contact met ons op te nemen op [email protected] voor meer informatie, we helpen je graag 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
3 /5
★★★☆☆

Het werkt niet goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice.
3 /5
★★★☆☆

Ik ben teleurgesteld over het autostoeltje, het kantelt niet genoeg

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De site zou een update kunnen gebruiken, maar was voldoende functioneel. De bestelling werd snel verzonden en ontvangen, zeer goede leveringsservice. Het artikel zelf heeft me niet tevreden gesteld, ik was een beetje teleurgesteld omdat het in alle opzichten niet overeenkwam met de beschrijving.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen opmerkingen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Slecht, we zijn niet tevreden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze diensten. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing voor uw probleem te vinden: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice Bebe2luxe.
3 /5
★★★☆☆

Heeft niet de juiste kleur ontvangen zwart in plaats van rood

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem met ons product. We zullen u helpen, maak u geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing te vinden en een gratis retour van uw product voor ruil te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
3 /5
★★★☆☆

Zeer snel ontvangen De stoel is zwaar maar lijkt van goede kwaliteit Enige spijt die ik achteraf heb: het is nooit getest en staat niet op de lijst van securange...dus ik aarzel om het te gebruiken, jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Doos intact

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Snelheid van levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Volgens mijn zus is de matras niet comfortabel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Producten van slechte kwaliteit. Onmogelijk om een adviseur te bereiken. Teleurstellende productretour

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We gaan je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆

De levertijden worden niet gerespecteerd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de levertijden niet zijn gerespecteerd, u had een artikel besteld dat eind juni geleverd kon worden en u bent op 1 juli geleverd. Helaas kan dit gebeuren, we hopen desondanks dat het product aan uw verwachtingen zal voldoen. Fijne dag verder 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
3 /5
★★★☆☆

Zeer goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb het product ontvangen, het werkt helemaal niet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik kon de stoel in de gevraagde kleur niet binnen de aangegeven termijn krijgen. Ik moest accepteren dat ik er een in een andere kleur kreeg

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niet erg stevig

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niets op aan te merken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Artikel komt overeen, kleur komt niet overeen. Ik wilde blauw, ze hebben me grijs geleverd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback, we hebben uw bestelling net gecontroleerd en de bestelde kleur is inderdaad grijs en niet blauw, onze excuses. Neem contact met ons op via [email protected] indien nodig, we staan tot uw beschikking. 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
2 /5
★★☆☆☆

De schommelstoel is perfect, maar het 3-in-1 bed is niet top, de kwaliteit zal niet langer dan een maand meegaan. Jammer, want 100€ is toch veel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. We zijn bereikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing te vinden. U heeft een maand de tijd om het product in nieuwstaat terug te sturen voor een terugbetaling: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆

Helaas werkt de schommel niet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice.
3 /5
★★★☆☆

Ik begreep niet hoe ik het cadeau dat ik voor mijn dochter had gereserveerd kon verzenden zonder de financiële details te onthullen... een grote moeder, een beetje teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Snelle levering. Mooi ontwerp en stevig, maar toch een beetje teleurgesteld over het product: Een stuk plastic zit vast aan de arm en kan niet worden verwijderd. Het lijkt op het apparaat te zijn gesmolten. De klantenservice biedt aan om de arm te vervangen. Ik had liever een korting gehad. De andere arm kraakt wanneer de schommel in werking is. De zitting opent niet (in liggende positie) wanneer de schommelmodus is ingeschakeld. Ik ben ook teleurgesteld dat er geen volledige muziek is, maar alleen een fragment van 3 melodieën. De trilmodus, die bij andere merken bestaat, zou een pluspunt zijn geweest.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem dat u met ons product heeft ondervonden. We gaan u helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van uw product voor service-expertise te organiseren: [email protected] bovendien is er een oplossing voorgesteld, we wachten op uw terugkoppeling. Er zijn inderdaad 12 melodieën + 2 natuurgeluiden, de verschillende posities van de zitting zijn goed vermeld in de productbeschrijving afhankelijk van de gekozen modus. De trilmodus bestaat inderdaad niet op ons model. Aarzel vooral niet om ons alle nodige vragen te stellen via ons e-mailadres om u te helpen het product zo efficiënt mogelijk te gebruiken. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe-team
3 /5
★★★☆☆

Wachttijd iets te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het is toch teleurstellend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Mediocre levering. Pakket vertrok op tijd maar grote moeilijkheden om geleverd te worden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
3 /5
★★★☆☆

Zeer snelle levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goed, niets te zeggen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer goed autostoeltje, maar ik had een rode en een blauwe besteld en ik heb 2 rode ontvangen. Ik kon ze niet terugsturen omdat ik ze echt nodig had.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor de fout in de referentie. We zullen u helpen, maak je geen zorgen. We zijn bereikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice Bebe2luxe
3 /5
★★★☆☆

Product conform de bestelling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Vanwege een onmogelijkheid om een factuuradres in te voeren dat anders is dan het afleveradres, heb ik het pakket bij mij thuis (in de regio Parijs) ontvangen in plaats van bij de jonge ouders, die 400 km verderop wonen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het factuuradres kan anders zijn dan het afleveradres, dat is mogelijk in het gedeelte afleveradres. Voor meer informatie aarzel niet om direct contact met ons op te nemen via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
3 /5
★★★☆☆

De site is goed en het product komt overeen met de beschrijving. Echter, de vervoerder die verantwoordelijk is voor het leveren van de pakketten is helemaal niet serieus en wanneer je Bebe de Luxe contacteert om hen te informeren dat je je pakket niet hebt ontvangen, geloven ze de vervoerder... Ze zouden van vervoerder moeten veranderen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen deze informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK.
2 /5
★★☆☆☆

Zeer snelle levering. Stoel is niet genoeg achterover gekant naar de weg, dus slechte houding voor mijn baby als hij in slaap valt. Tamelijk teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om snel een oplossing te vinden voor het probleem van de positie van je kind in zijn stoel: [email protected] Met vriendelijke groet, je klantenservice Bebe2luxe
3 /5
★★★☆☆

De bezorger moet echt thuis komen en niet doen alsof!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
2 /5
★★☆☆☆

Probleem met de kleur.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met de productreferentie. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar via e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour voor ruil te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice Bebe2luxe.
3 /5
★★★☆☆

Verzendkosten te duur

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede site, maar lange levertijd vanwege een herbevoorrading

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb 2 autostoelen besteld en er is er maar 1 geleverd, ik moest een klacht indienen bij de site voor de levering van de 2e stoel

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Bestelling geplaatst begin augustus, geleverd half september.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, onze excuses voor deze uitzonderlijke vertraging in de levering. We hebben een aanzienlijke vertraging ondervonden in de productie van onze producten, waaronder de Alpha schommel. We danken u voor uw geduld in deze tegenslag. We hopen dat het product u volledig tevreden zal stellen 🙂 Fijne dag, Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team