/10
★★★★★
op 8469 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8469 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Een maand vertraging, ik wacht op mijn bestelling en heb niets gekregen voor het wachten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke wachttijd, de verzendkosten zijn 48 uur na ontvangst van het pakket terugbetaald. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de banken. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren op: [email protected] bij eventuele aanvullende vragen. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1
/5
★☆☆☆☆
De wachttijd was erg lang, bovendien is mij een terugbetaling van de transportkosten beloofd die nooit is gedaan. Maar het artikel is in orde.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke vertraging, zoals afgesproken zijn de verzendkosten vandaag terugbetaald. Bedankt om uw beoordeling bij te werken 😉 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe-team
1
/5
★☆☆☆☆
Geen serieus bedrijf, schommelstoel die na 2 weken kapot gaat, niemand aan de lijn, geen antwoord op e-mail, ze zouden me 3 dagen van tevoren op de hoogte houden voor de vervanging maar geen terugkoppeling!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden, een productwisseling is aan de gang, aarzel niet om ons opnieuw te contacteren via ons e-mailadres [email protected] indien nodig. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 6 maanden geleden een autostoeltje besteld voor mijn 18 maanden oude zoon, alles was perfect. Dus besloot ik hetzelfde te bestellen voor de geboorte van mijn baby in december 2022.. 1e Probleem: de levering was vertraagd (moeilijk te horen als je bijna 40€ verzendkosten betaalt).. 2e probleem: verkeerde kleur (besteld in bordeaux, ontvangen in zwart), jammer dat het stoeltje 180€ kost! Ik heb de klantenservice gecontacteerd om een regeling te vinden, slechte verrassing, de standaard is maar 3 uur/dag en 4 dagen/7 open. Ik vul dus het webformulier in en het antwoord laat op zich wachten.. Uiteindelijk ontvang ik het stoeltje op vrijdag om 16:45 voor een vertrek op vakantie met Kerst om 19:00: 2 mogelijke opties, het stoeltje terugsturen en de vakantie annuleren of het houden en afstand doen van de gekozen kleur.. Aangezien men me antwoordde dat zelfs als de fout van hen komt, ze het niet terugnemen als het is gebruikt.. Tot slot, ik ben gecompenseerd met 20€. Zeer teleurgesteld, ik zal niet opnieuw bestellen op deze site en ik zal het ook niet aanbevelen aan mijn vrienden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat uw ervaring op onze site niet aan de verwachtingen voldeed. Wat betreft de levering begrijpen we het niet, de bestelling is geplaatst op 19/12 en het pakket is geleverd op 22/12, dus 48 uur later, er is dus geen vertraging in de levering. Wat betreft het kleurprobleem hebben we inderdaad de verkeerde kleur gestuurd en het spijt ons, maar helaas kan dit gebeuren, vooral in de feestperiode. We hebben u meteen een ruil of de mogelijkheid aangeboden om de ontvangen kleur te houden tegen een terugbetaling van 20€ als compensatie. Vanaf het moment dat een stoeltje is gebruikt, kan het inderdaad niet meer worden geretourneerd voor terugbetaling of ruil, dat hadden we u goed duidelijk gemaakt tijdens uw klacht. We begrijpen dat dit vervelend voor u is, maar we konden het stoeltje niet terugnemen nadat het tijdens de vakantie was gebruikt. Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht, ik moest mijn pakket voor Kerstmis ontvangen, een cadeau voor mijn kleinzoon en ik heb het niet ontvangen, zeer zeer teleurgesteld en ik moest een ander cadeau kopen, extra kosten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. Er is op 23/12 een levering geprobeerd, maar de bezorger had een aanvulling van het adres nodig om u te vinden, waardoor de vertraging helaas langer was. Als nodig zijn we beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Het artikel dat ik heb ontvangen is prima, behalve dat de trilling sinds ik het heb niet werkt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is meer dan een maand geleden geplaatst, deze zou zogenaamd geleverd zijn op een dag dat ik nog aan het werk was. Dus ik kon het niet ontvangen, ik heb gevraagd waar het is afgeleverd, maar ik heb geen antwoord gekregen. En ik stel me voor dat het na meer dan een maand niet is dat ik er een zal krijgen. Ik heb nog steeds geen terugkoppeling.
Ik heb een klacht ingediend waarin de site zich heeft verplicht om binnen 7 dagen een terugkoppeling te geven.
De 7 dagen zijn ruimschoots overschreden en ze nemen zelfs niet de moeite om op mijn verschillende e-mails te antwoorden.
Dus ik ben momenteel opgenomen in het ziekenhuis, en ik moet achter hen aanrennen om een schadevergoeding te krijgen.
Het is een ramp.
Mijn artikel was toch vrij duur en nu doen ze alsof ze dood zijn en geven geen nieuws.
Ik vind dat onaanvaardbaar en niet correct.
Het was een eerste bestelling. En ik zal ervoor zorgen dat niemand ooit bij deze handelaar bestelt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem met ons product en de levering. Er is een onderzoek gaande om uw pakket te traceren, dit kan ongeveer 7 dagen duren, onze excuses voor dit ongemak. We zijn momenteel op dag 8 en GLS bevestigt dat het onderzoek vandaag wordt afgesloten. Er is een antwoord gegeven op uw e-mail, als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons rechtstreeks te contacteren op: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn dochter zit heel slecht in deze stoel, haar hoofd is constant naar voren ondanks dat de stoel ligt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product. We zullen je helpen, maak je geen zorgen. We zijn beschikbaar per e-mail en we antwoorden binnen 24 uur op het volgende adres om een snelle oplossing te vinden en een gratis retour van je product voor service-expertise te organiseren: [email protected] Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vind het niet erg leuk dat klanten verzendkosten moeten betalen, vooral als het gaat om een geboortelijst die door de aanstaande ouders is ingediend. De hele familie en vrienden zijn ontevreden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback, het spijt ons voor uw ontevredenheid, maar wij zijn een onafhankelijke website, we zijn aan geen enkele geboortelijst of geboortelijstwebsite verbonden. De aanstaande ouders hebben een van onze autostoelen (waarvan we op geen enkele manier toegang hebben) aan hun lijst toegevoegd (en we bedanken hen daarvoor :)), die meer dan 17 kg weegt, de verzendkosten zijn inderdaad betaald op onze site, misschien hadden de aanstaande ouders dit op hun lijst moeten vermelden om de verrassing bij de bestelling te voorkomen. Fijne dag verder 🙂 Met vriendelijke groet, Het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Sommige onderdelen ontbreken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/05/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik geef de laagste beoordeling omdat ik het pakket niet heb ontvangen en ik 7 dagen moet wachten voordat de bezorger een antwoord geeft en we daarna zien wat er gaat gebeuren... Het autostoeltje was een noodzaak voor mijn dochter die zich niet op haar gemak voelt in haar cozy.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. Er is een onderzoek gaande om uw pakket te traceren, dit kan inderdaad tot 7 dagen duren, we zijn erg sorry voor dit ongemak. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via: [email protected]. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Cite internet niets te zeggen, zeer goed uitgelegd. Bestelling snel verzonden. Alleen de klantenservice zou iets meer in detail moeten uitleggen wanneer de plek defect is voor een nieuwe verzending van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry dat de klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben het dossier bekeken en begrijpen uw beoordeling van 1/5 niet. U heeft het beschadigde product ontvangen en daar zijn we erg sorry voor, maar de klantenservice heeft uw verzoek onmiddellijk behandeld door u een vervangend onderdeel aan te bieden. We staan altijd open voor vragen, u hoeft ze alleen maar te stellen via deze link: [email protected]. We antwoorden altijd met plezier. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Zak meer dan waardeloos, ik zal nooit meer bestellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, heeft u een probleem met ons artikel? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres, we zijn er om u te helpen: [email protected] Met vriendelijke groet, KANDK
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte levering, onmogelijk om ze telefonisch te bereiken, nooit meer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de verkeerde autostoel niet ontvangen, de klantenservice speelt al een week met me. Bovendien beantwoorden ze de telefoon niet en de e-mails beantwoorden ze pas na 24 of 48 uur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor de fout in de referentie. Zoals veel bedrijven zijn we getroffen door Covid, wat onze personeelsbezetting heeft verminderd, een antwoord was gegarandeerd binnen 24/48 uur op e-mails, het secretariaat is uitzonderlijk gesloten in deze periode. Een nieuw pakket is zo snel mogelijk verzonden, de rest is momenteel in behandeling. Voor alle verzoeken blijven we beschikbaar vanuit uw klantaccount. Met vriendelijke groet, Bebe2luxe
1
/5
★☆☆☆☆
Bof bof
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, heeft u een probleem met ons product? Aarzel niet om contact met ons op te nemen op het volgende adres als dat het geval is, we zijn er om u te helpen: [email protected] Met vriendelijke groet, KANDK
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben de schommel goed ontvangen, maar er was een probleem met de werking, we hebben het teruggestuurd met een retournummer, maar we hebben geen nieuws ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we hebben uw pakket goed ontvangen, het is geëxamineerd, een pakket zal binnen 48 uur worden verzonden. Voor vragen, neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe-team.
1
/5
★☆☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Heeft u alstublieft een probleem ondervonden? Ct, KANDK
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de inhoud niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, aarzel niet om contact met ons op te nemen via deze link als er problemen zijn met de levering of met het product, we zijn hier om je te helpen: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1
/5
★☆☆☆☆
Verander van bezorgbedrijf, ze hebben de datum en tijd van levering 3 keer veranderd, anders is het product perfect.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen probleem met de levering, maar ik heb een product ontvangen dat niet werkt en ik heb gebeld voor een terugbetaling, maar geen antwoord. Zeer teleurgesteld..
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat het ontvangen product defect is. Een medewerker is momenteel in contact met u om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling zeer vertraagd! Chaotische levering, ik moest terugbetaald worden voor de verzendkosten, ik heb nooit iets ontvangen!!!! Uren aan de telefoon, voor een levering na 6/7 weken, Ik raad het absoluut NIET aan. Rampzalig!!!! Beschamend. Ik ben bevallen en had mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, dat is schandalig!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons te horen hoezeer deze vertraging u zorgen heeft bezorgd. Zoals meerdere keren per e-mail aangegeven, hebben we een productiet vertraging ondervonden die buiten onze controle lag. Dit heeft geleid tot uitzonderlijke leveringsvertragingen waarvoor we ons verontschuldigen. U had de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren en we danken u dat u deze heeft behouden ondanks de omstandigheden. Een zeer mooie dag voor u. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een defecte stoel ontvangen, en het blijkt dat ze geen retouren in appartementen accepteren, maar alleen in huizen. Ik moest zelf zorgen dat de retour werd gedaan bij iemand anders. Bovendien moest ik de klantenservice 3 keer opnieuw contacteren omdat ze niet in staat waren om me snel terug te bellen en ze melden me dat mijn model stoel niet meer beschikbaar is, terwijl het op de site te bestellen is. Ik heb een klacht ingediend voor een commerciële geste in de hoop dat deze gunstig zal zijn, wetende dat dit de tweede keer is dat ik bij hen koop. Ik ben teleurgesteld in de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden met het product en onze klantenservice. Inderdaad, retouren van volumineuze pakketten zijn ingewikkeld, de ophalingen aan huis zijn alleen mogelijk als u in een villa/huis woont en de afhaalpunten nemen geen te volumineuze pakketten aan. We zijn sorry dat dit ingewikkeld was. Wat betreft de Airtwist, deze zijn momenteel beschikbaar voor verkoop, maar met een geschatte leverdatum rond 15 oktober. Zoals u terecht heeft aangegeven, zijn we momenteel in een tekort, de herbevoorrading is gepland rond 12 oktober. Een medewerker van de klantenservice is momenteel in contact met u over uw klacht. Fijne dag, Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Voor de eerste keer besteld, goede site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Zeer goed
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een hoge stoel besteld, maar hij werkt niet, ik heb een e-mail gestuurd maar geen antwoord, ik ga wachten, geen keuze
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. Een productwisseling is momenteel aan de gang, een nieuw pakket zal binnenkort worden verzonden. We verontschuldigen ons voor dit uitzonderlijke probleem. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de levering snel ontvangen, maar de hoge stoel werkt niet, eerlijk gezegd heb ik geen zin om te wisselen omdat ik het nodig heb, maar ik heb geen keuze, ik wacht op een antwoord
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. Een productwisseling is momenteel aan de gang, een nieuw pakket zal binnenkort worden verzonden. We verontschuldigen ons voor dit uitzonderlijke probleem. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Schommelstoel vandaag ontvangen. Ik heb 2 louna's besteld, een grijze en een roze voor mijn tweelingen, en ik heb alleen de grijze ontvangen. Mijn man en ik hebben het uitgepakt om te zien of alles in orde was, maar de knoppen A en B zijn super super moeilijk, ik heb het niet kunnen kantelen of weer sluiten, het blijft vastzitten op de hoogtes, er zijn maar 2 hoogtes terwijl er 5 hoogtes in de handleiding staan. We hebben de batterijen en de voedingskabel niet getest omdat we door deze 2 defecten teleurgesteld waren, het is voor mij als moeder onmogelijk om het te kantelen, ik zie veel van dit defect in de beoordelingen. En ondertussen wacht ik op nieuws van mijn 2e schommelstoel die ik heb betaald... een retour zal worden gedaan van de grijze.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Zoals meerdere keren per e-mail aangegeven, hebben we te maken gehad met een productieachterstand die buiten onze wil om was. Dit heeft geleid tot uitzonderlijke leveringsvertragingen waarvoor we ons verontschuldigen. U had de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren en we danken u dat u deze heeft behouden ondanks de omstandigheden. Uw wiegjes zijn deze week verzonden. We hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen. Een zeer mooie dag voor u. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Site niet bijzonder aantrekkelijk of intuïtief.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor je feedback, alle opmerkingen en ideeën zijn welkom om ons te verbeteren, aarzel niet om ze met ons te delen via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous 🙂 fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Na ontvangst van mijn pakket heb ik een probleem met het product. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar geen antwoord, het is vakantie. Ik heb een e-mail gestuurd en ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen. Het is een week geleden en nog steeds niets. Uiteindelijk heeft mijn handige partner het product gedemonteerd en het probleem opgelost, ook al is het nog steeds niet optimaal. Jammer dat de klantenservice niet bestaat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons, inderdaad was het secretariaat tot vandaag gesloten, we hebben je de dag na je e-mail geantwoord, we kunnen je een screenshot sturen als je dat wilt. Blijft het probleem bestaan? Je kunt ons opnieuw contacteren via deze link https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1
/5
★☆☆☆☆
Onbruikbaar product
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling