9.3/10
★★★★★
op 8663 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Sommige onderdelen ontbreken

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik geef de laagste beoordeling omdat ik het pakket niet heb ontvangen en ik 7 dagen moet wachten voordat de bezorger een antwoord geeft en we daarna zien wat er gaat gebeuren... Het autostoeltje was een noodzaak voor mijn dochter die zich niet op haar gemak voelt in haar cozy.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met ons product en de levering. Er is een onderzoek gaande om uw pakket te traceren, dit kan inderdaad tot 7 dagen duren, we zijn erg sorry voor dit ongemak. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via: [email protected]. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Cite internet niets te zeggen, zeer goed uitgelegd. Bestelling snel verzonden. Alleen de klantenservice zou iets meer in detail moeten uitleggen wanneer de plek defect is voor een nieuwe verzending van het product.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry dat de klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben het dossier bekeken en begrijpen uw beoordeling van 1/5 niet. U heeft het beschadigde product ontvangen en daar zijn we erg sorry voor, maar de klantenservice heeft uw verzoek onmiddellijk behandeld door u een vervangend onderdeel aan te bieden. We staan altijd open voor vragen, u hoeft ze alleen maar te stellen via deze link: [email protected]. We antwoorden altijd met plezier. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Zak meer dan waardeloos, ik zal nooit meer bestellen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, heeft u een probleem met ons artikel? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres, we zijn er om u te helpen: [email protected] Met vriendelijke groet, KANDK
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte levering, onmogelijk om ze telefonisch te bereiken, nooit meer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de verkeerde autostoel niet ontvangen, de klantenservice speelt al een week met me. Bovendien beantwoorden ze de telefoon niet en de e-mails beantwoorden ze pas na 24 of 48 uur.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor de fout in de referentie. Zoals veel bedrijven zijn we getroffen door Covid, wat onze personeelsbezetting heeft verminderd, een antwoord was gegarandeerd binnen 24/48 uur op e-mails, het secretariaat is uitzonderlijk gesloten in deze periode. Een nieuw pakket is zo snel mogelijk verzonden, de rest is momenteel in behandeling. Voor alle verzoeken blijven we beschikbaar vanuit uw klantaccount. Met vriendelijke groet, Bebe2luxe
1 /5
★☆☆☆☆

Bof bof

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, heeft u een probleem met ons product? Aarzel niet om contact met ons op te nemen op het volgende adres als dat het geval is, we zijn er om u te helpen: [email protected] Met vriendelijke groet, KANDK
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben de schommel goed ontvangen, maar er was een probleem met de werking, we hebben het teruggestuurd met een retournummer, maar we hebben geen nieuws ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we hebben uw pakket goed ontvangen, het is geëxamineerd, een pakket zal binnen 48 uur worden verzonden. Voor vragen, neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe-team.
1 /5
★☆☆☆☆

-

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, Heeft u alstublieft een probleem ondervonden? Ct, KANDK
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de inhoud niet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, aarzel niet om contact met ons op te nemen via deze link als er problemen zijn met de levering of met het product, we zijn hier om je te helpen: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Verander van bezorgbedrijf, ze hebben de datum en tijd van levering 3 keer veranderd, anders is het product perfect.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem met onze bezorger, we zullen de informatie zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, KANDK.
1 /5
★☆☆☆☆

Geen probleem met de levering, maar ik heb een product ontvangen dat niet werkt en ik heb gebeld voor een terugbetaling, maar geen antwoord. Zeer teleurgesteld..

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat het ontvangen product defect is. Een medewerker is momenteel in contact met u om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling zeer vertraagd! Chaotische levering, ik moest terugbetaald worden voor de verzendkosten, ik heb nooit iets ontvangen!!!! Uren aan de telefoon, voor een levering na 6/7 weken, Ik raad het absoluut NIET aan. Rampzalig!!!! Beschamend. Ik ben bevallen en had mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, dat is schandalig!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons te horen hoezeer deze vertraging u zorgen heeft bezorgd. Zoals meerdere keren per e-mail aangegeven, hebben we een productiet vertraging ondervonden die buiten onze controle lag. Dit heeft geleid tot uitzonderlijke leveringsvertragingen waarvoor we ons verontschuldigen. U had de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren en we danken u dat u deze heeft behouden ondanks de omstandigheden. Een zeer mooie dag voor u. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een defecte stoel ontvangen, en het blijkt dat ze geen retouren in appartementen accepteren, maar alleen in huizen. Ik moest zelf zorgen dat de retour werd gedaan bij iemand anders. Bovendien moest ik de klantenservice 3 keer opnieuw contacteren omdat ze niet in staat waren om me snel terug te bellen en ze melden me dat mijn model stoel niet meer beschikbaar is, terwijl het op de site te bestellen is. Ik heb een klacht ingediend voor een commerciële geste in de hoop dat deze gunstig zal zijn, wetende dat dit de tweede keer is dat ik bij hen koop. Ik ben teleurgesteld in de klantenservice.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem dat u heeft ondervonden met het product en onze klantenservice. Inderdaad, retouren van volumineuze pakketten zijn ingewikkeld, de ophalingen aan huis zijn alleen mogelijk als u in een villa/huis woont en de afhaalpunten nemen geen te volumineuze pakketten aan. We zijn sorry dat dit ingewikkeld was. Wat betreft de Airtwist, deze zijn momenteel beschikbaar voor verkoop, maar met een geschatte leverdatum rond 15 oktober. Zoals u terecht heeft aangegeven, zijn we momenteel in een tekort, de herbevoorrading is gepland rond 12 oktober. Een medewerker van de klantenservice is momenteel in contact met u over uw klacht. Fijne dag, Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Voor de eerste keer besteld, goede site.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Zeer goed
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een hoge stoel besteld, maar hij werkt niet, ik heb een e-mail gestuurd maar geen antwoord, ik ga wachten, geen keuze

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. Een productwisseling is momenteel aan de gang, een nieuw pakket zal binnenkort worden verzonden. We verontschuldigen ons voor dit uitzonderlijke probleem. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de levering snel ontvangen, maar de hoge stoel werkt niet, eerlijk gezegd heb ik geen zin om te wisselen omdat ik het nodig heb, maar ik heb geen keuze, ik wacht op een antwoord

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. Een productwisseling is momenteel aan de gang, een nieuw pakket zal binnenkort worden verzonden. We verontschuldigen ons voor dit uitzonderlijke probleem. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Schommelstoel vandaag ontvangen. Ik heb 2 louna's besteld, een grijze en een roze voor mijn tweelingen, en ik heb alleen de grijze ontvangen. Mijn man en ik hebben het uitgepakt om te zien of alles in orde was, maar de knoppen A en B zijn super super moeilijk, ik heb het niet kunnen kantelen of weer sluiten, het blijft vastzitten op de hoogtes, er zijn maar 2 hoogtes terwijl er 5 hoogtes in de handleiding staan. We hebben de batterijen en de voedingskabel niet getest omdat we door deze 2 defecten teleurgesteld waren, het is voor mij als moeder onmogelijk om het te kantelen, ik zie veel van dit defect in de beoordelingen. En ondertussen wacht ik op nieuws van mijn 2e schommelstoel die ik heb betaald... een retour zal worden gedaan van de grijze.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Zoals meerdere keren per e-mail aangegeven, hebben we te maken gehad met een productieachterstand die buiten onze wil om was. Dit heeft geleid tot uitzonderlijke leveringsvertragingen waarvoor we ons verontschuldigen. U had de mogelijkheid om uw bestelling op elk moment te annuleren en we danken u dat u deze heeft behouden ondanks de omstandigheden. Uw wiegjes zijn deze week verzonden. We hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen. Een zeer mooie dag voor u. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Site niet bijzonder aantrekkelijk of intuïtief.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor je feedback, alle opmerkingen en ideeën zijn welkom om ons te verbeteren, aarzel niet om ze met ons te delen via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous 🙂 fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

Na ontvangst van mijn pakket heb ik een probleem met het product. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar geen antwoord, het is vakantie. Ik heb een e-mail gestuurd en ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen. Het is een week geleden en nog steeds niets. Uiteindelijk heeft mijn handige partner het product gedemonteerd en het probleem opgelost, ook al is het nog steeds niet optimaal. Jammer dat de klantenservice niet bestaat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons, inderdaad was het secretariaat tot vandaag gesloten, we hebben je de dag na je e-mail geantwoord, we kunnen je een screenshot sturen als je dat wilt. Blijft het probleem bestaan? Je kunt ons opnieuw contacteren via deze link https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Onbruikbaar product

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De levering te lang heeft veel tijd gekost

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/06/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Jammer dat de persoon mijn opmerking niet heeft onthouden, ik gaf aan dat mijn pakket bij 101 bij een buur moest worden afgeleverd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, de levering vindt alleen plaats op het adres dat tijdens de bestelling is opgegeven. Wat betreft uw pakket, dit is binnen 72 uur afgeleverd op het oorspronkelijk opgegeven adres, wat volkomen normaal is. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ontvangen pakket helemaal gescheurd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld in dit product. Het werkt niet. Bronchée werkt niet. Ik heb batterijen geplaatst, het werkt nog steeds niet. Echt teleurgesteld in dit product. Ik heb Bebe2luxe gecontacteerd om een oplossing te vinden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

TRes ontevreden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de autostoel die ik voor mijn dochter heb besteld nog niet ontvangen, het begint lang te duren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem dat is opgetreden. Uw bestelling is geplaatst op 20/12 en het pakket is genoteerd als geleverd op 23/12. Er is een e-mail gestuurd naar uw klantaccount om het probleem snel op te lossen. Maak je geen zorgen, we zijn hier om je te helpen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer goede site maar slechte levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer lange levering, meer dan twee weken, de prijzen veranderen op de site, wat de kwaliteit betreft weet ik het niet, het was een cadeau

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, bedankt voor je feedback. Je had een artikel besteld dat tussen 16 en 18 december geleverd kon worden (aangegeven op de productpagina). Je hebt je pakket op 21/12 ontvangen, dus met 1 werkdag vertraging en niet 2 weken zoals aangegeven. We zijn sorry voor de dag vertraging, maar helaas is dit soort vertraging mogelijk in deze feestperiode, vooral in deze bijzondere periode waarin het aantal te leveren pakketten aanzienlijk is toegenomen. Wat betreft de prijs, deze is inderdaad de afgelopen weken veranderd in het licht van Black Friday en Black Week, zoals de meeste websites die deelnemen aan deze acties. We wensen je fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Ontvangen een gebroken artikel, geen reactie op het retourverzoek dat 5 dagen geleden is gedaan, en voor de telefoon is het alleen een antwoordapparaat! Teleurstelling voor ons gebroken kerstcadeau van 159€...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het ongemak dat je hebt ervaren, we hebben een e-mail ontvangen op 18/12 en we hebben op 21/12 dezelfde dag geantwoord. Een pakket is momenteel in voorbereiding om het gebroken onderdeel te vervangen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Doos zeer beschadigd aangekomen. De voet van de schommelstoel is krom, ik moest de voet rechtzetten voordat ik de schommelstoel en alle andere accessoires kon bevestigen. Ik heb dus een schommelstoel van 90 EUR ontvangen die beschadigd is, ik zal nooit meer bij jullie bestellen en ik heb advies aan iedereen om niets op deze site te kopen. Bedankt, met vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons voor het probleem dat is opgetreden. Het is niet normaal dat u een beschadigd product heeft ontvangen, waarom heeft u ons daarover niet direct per e-mail gecontacteerd? We hebben pas kennisgenomen van het probleem via deze beoordeling. Het is jammer, ons klantenserviceteam is zeer reactief en luistert naar de klanten. Meerdere e-mails zijn vandaag verzonden zonder antwoord. Aarzel niet om te antwoorden zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen zodat u een conform en niet beschadigd product ontvangt. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds niet geleverd, de levering wordt systematisch uitgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, uw pakket lijkt echter goed geleverd op 1/12.
Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op via deze link: https://www.bebe2luxe.fr/fr/contactez-nous
Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, het spijt ons dat u teleurgesteld bent over uw bestelling bij ons. We hebben u kort na uw beoordeling gecontacteerd, maar we hebben tot nu toe nooit een antwoord ontvangen. Wat is er precies aan de hand met uw bestelling? Vergeet niet dat we er zijn om u te helpen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Artikel aangekomen defect... ik raad deze site niet aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De Bluetooth-functie werkt niet, de knop op de schommel is zelfs niet verlicht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, ons verkoopteam heeft uw beoordeling genoteerd, we zullen contact met u opnemen. We doen ons best om de beste oplossingen te bieden voor de problemen die zijn ondervonden. Met vriendelijke groet, uw klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen en het is aan mij als klant om te bewijzen dat de vervoerder mijn pakket heeft verloren door miljoenen onmogelijke dingen te doen. Nooit bij hen bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, we zijn sorry voor het probleem dat is opgetreden. Helaas verschijnt uw pakket als geleverd terwijl u het niet heeft ontvangen. We hebben u gewoon gevraagd om te controleren of het pakket beschikbaar was op het afhaalpunt dat door de vervoerder is aangegeven en als dat niet het geval was, om een verklaring van niet-ontvangst van het pakket in te vullen om de situatie te verhelpen. Tot nu toe blijven de miljoenen onmogelijke dingen echter redelijk en helaas noodzakelijk om u te helpen. Met vriendelijke groet, het Bebe2luxe team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ontvangen defecte schommelstoel, onmogelijk om contact met u op te nemen, echt teleurgesteld, geen antwoord op telefoontjes of e-mails, onmogelijk om contact op te nemen, ik laat het hier niet bij zitten, bedankt om me zo snel mogelijk te contacteren, mijn baby kan de schommelstoel niet gebruiken

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, ons verkoopteam heeft uw beoordeling genoteerd, we zullen contact met u opnemen. We doen ons best om de beste oplossingen te bieden voor de problemen die zijn ondervonden. Met vriendelijke groet, uw klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Aankoop voor niets

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van BEBE2LUXE
Op
Hallo, ons verkoopteam heeft uw beoordeling genoteerd, we zullen contact met u opnemen. We doen ons best om de beste oplossingen te bieden voor de problemen die zijn ondervonden. Met vriendelijke groet, uw klantenservice