Banio badkamers levert snelle en betrouwbare service met zeer snelle levering en zorgvuldige, goed verpakte verzending, waardoor klanten hun bestellingen snel in huis hebben en zonder zorgen ontvangen. De winkel krijgt lof voor professionele en vriendelijke klantenservice, duidelijke adviezen en hulp bij kleurnauwkeurigheden, wat bijdraagt aan een prettige aankoopervaring. Klanten prijzen de kwaliteit en duurzaamheid van materialen en kranen, met uitstekende productbeschrijvingen die overeenkomen met wat ontvangen wordt, en een breed assortiment van merken en opties. Ook de prijs-kwaliteitverhouding en stipte leveringsovereenkomsten komen herhaaldelijk naar voren als sterke punten.
Alle beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/04/2024
Klantenservice heel goed. Producten voldoen aan mijn verwachtingen
Vertaalde beoordelingen
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/03/2024
Makkelijk bestellen, goed verpakt, netjes geleverd, goed produckt. Alles top dus!
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/03/2024
zeer goede verdelers
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/03/2024
Het stond in het artikel dat de kraan inbegrepen was, maar dat was niet het geval.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/03/2024
Pakket snel ontvangen, mijn vragen kregen antwoord via het contactformulier. Heel goede prijs zelfs voor een verzending naar Frankrijk. Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/02/2024
goede site, goede levering, artikel conform
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/03/2024
Zeer effectief, snelheid en het artikel dat ik heb besteld in goede staat ontvangen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 15/03/2024
Montagehandleidingen zeer slecht uitgelegd in heel klein en schroeven die ik niet heb ontvangen, niets te maken met de montagehandleiding, andere schroeven in ruil
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we danken u voor uw beoordeling. De handleiding bevat tekeningen om het begrip van de montage te vergemakkelijken. Er zijn vaak 1 of 2 extra schroeven voor het geval u er een verliest. Met vriendelijke groet, Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/03/2024
Artikel perfect verpakt voor transport, levering zonder problemen en goed uitgelegde montage voor een artikel dat in alle opzichten aan de bestelling voldoet.
Vertaalde beoordelingen
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/02/2024
Alles inorde
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/03/2024
Goede website, snelle reactie na bestelling, is zeker aan te raden!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/02/2024
Goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/03/2024
Dank u Banio België, ik heb een bestelling geplaatst, niets te klagen, zeer zeer goed, bovendien kan je bellen en er is iemand die ons te woord staat, niets te zeggen over het perfecte pakket, ik zou het opnieuw doen, geen probleem, dank u
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/03/2024
Duidelijk en precies dank
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/01/2024
Niets negatiefs te melden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2023
Zeer slechte ervaring met het bedrijf BANIO. Na ontvangst van beschadigde goederen hebben we de goederen teruggestuurd voor reparatie en hebben we de retourverzending betaald die door Banio was geregeld, na overeenstemming met Banio.
Zonder enige update en na meerdere herinneringen, hebben we vernomen dat de goederen verloren zijn gegaan en we zijn noch terugbetaald voor de verloren goederen, noch voor de betaalde retourverzending.
Meer dan 1000€ aan goederen is ons tot op heden nog niet terugbetaald.
We zijn zeer ontevreden over de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. Uw vervoerder heeft uw retour verloren die verzekerd was tot 200 euro. We hebben u een aanvullende terugbetaling aangeboden als een commerciële geste die u heeft geweigerd. We hebben ons best gedaan om u tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/11/2023
Bestelling ontvangen, zeer tevreden over de kwaliteit, na 2 maanden (huis in verbouwing dus installatie niet onmiddellijk gedaan) merken we dat er een onderdeel ontbreekt, ik meld het, ze zeggen dat het onderdeel moet worden geregeld omdat de bestelling is ontvangen.
Dus ze vergeten een onderdeel mee te sturen en het is aan mij om te betalen, wetende dat de wettelijke garantie 2 jaar is...
Ik betaal dus de 300€, want zonder mijn douche is onbruikbaar, ik ontvang het en in het pakket zit een onderdeel dat ik niet had gevraagd en dat ik al had, dus ik heb 300€ betaald voor 2 onderdelen, waarvan ik er één nodig had maar niet de andere...
Nog steeds geen reactie van hun kant na de e-mail die op 08/02 is verzonden.
Ongelooflijke kwaliteit maar klantenservice is slecht...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen die al onze aandacht heeft getrokken. U heeft een onderdeel van de kraan verloren dat 2 maanden open op uw bouwplaats is blijven liggen. U heeft uw akkoord gegeven om een nieuw onderdeel te bestellen. We hebben alles in het werk gesteld om het onderdeel apart voor u te bestellen zodat u niet het hele pakket hoeft te betalen. U heeft ook een commerciële geste ontvangen op het bestelde onderdeel. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/12/2023
Product conform de bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/11/2023
Bestelling goed ontvangen. Tevreden over de snelle levertijd en de kwaliteit van het aangekochte product
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/12/2023
Duidelijke site, met interessante aanbiedingen voor kwaliteitsmateriaal
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/11/2023
Perfect
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/11/2023
Uitstekende service! Ik beveel het aan!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/10/2023
Correct materiaal maar geen handleiding, en geen antwoord op mijn verzoeken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen, maar we hebben nooit uw verzoek ontvangen over de handleiding voor uw handdoekdroger. We doen een verzoek aan de fabriek. De handleiding bevindt zich in de verpakking, maar aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Met vriendelijke groet, Klantenservice
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/10/2023
Goede service goede kwaliteit , raad ik deze winkel zeker aan
Antwoord van Banio badkamers
Bedankt voor uw beoordeling
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/10/2023
Vertraging bij levering, meer dan een maand na bestelling EN betaling afgeschreven terwijl het product als op voorraad was aangekondigd. We moesten zelf bellen om te leren dat de verpakking van het enige exemplaar dat aanwezig was beschadigd was, dus we moesten wachten...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. Dit model kraan heeft enorm veel succes gehad dankzij de laagste prijs op de markt. We moesten een grote hoeveelheid opnieuw bestellen om aan de vraag te voldoen. We hebben ook liever een kraan in een perfecte verpakking naar u te sturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/10/2023
alles is vlot verlopen, bedankt
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/08/2023
De bestel- en leveringsservice zijn goed. Maar 3 maanden wachten op een douchedeur is echt veel...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen die al onze aandacht heeft getrokken. Uw deur met niet-standaard afmetingen van 57 cm breed is in productie genomen tijdens de jaarlijkse fabrieks sluitingen in Italië, dat verklaart de vertraging. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/11/2023
snel, vlot aan een goed prijs
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/11/2023
Goed
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/11/2023
Vlotte bestelling en levering zonder problemen en dit alles volgens de afgesproken prijs..
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/10/2023
Ik heb een inbouw badkraan set gekocht. Technisch gezien is het niet mogelijk om het in te bouwen. Ik heb het product op internet gevonden, maar ik wilde het in de winkel zien. De verkoper heeft me overtuigd om het in de winkel te kopen en niet via internet. De verkoper weigert vandaag om het terug te nemen omdat het juist in de winkel is gekocht en niet via internet. Ik zit nu met deze totaal nutteloze kraan set. Ik ben bereid om mijn ervaring met Banio overal te delen en ook om de beoordelingen te wijzigen als mijn ervaring positief wordt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
Hallo, uw inbouwkraan is absoluut gemaakt om ingebouwd te worden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor technische adviezen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/09/2023
Supersnel geleverd, zeer stevig verpakt. Vlotte afhandeling, goede aanwijzingen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/09/2023
Alles is ok, levering op tijd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/08/2023
Ik zie positieve beoordelingen. Ik heb geen geluk met dit bedrijf. Eerste bestelling. Levering van een douchecabine, handdoekdroger en toilet. Ter verdediging, ik controleer de levering 3 weken na aankomst. De douchebak ontbreekt. Ze hebben het nooit willen erkennen. Tweede bestelling. Levering van 2 radiatoren. Ik unpack ze en ze zijn gekrast aan de zijkanten. Ik stuur ze een e-mail, geen antwoord. Hoe dan ook, ze zullen niets doen, bij hen is het altijd de schuld van de klanten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Banio badkamers
"Hallo mevrouw, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling die u in de showroom heeft geplaatst. U heeft het probleem twee maanden na de levering gemeld en aangegeven dat de artikelen momenteel op een bouwplaats zijn opgeslagen."
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/09/2023
Top, zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/09/2023
Snelle en zorgvuldige verzending
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/08/2023
Snelle verzending. Pakket zeer goed verpakt, compleet, geen schade. Ik beveel het aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/08/2023
Ik beveel het aan, zeer professioneel, snelle levering, breed scala aan keuze in materialen, prijzen meer dan correct.
Vertaalde beoordelingen
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/07/2020
goede service en prima kwaliteit
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/08/2023
Leveringstermijnen gerespecteerd, top goederen, niets te zeggen.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.