/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde 17 € meer voor een verzendservice die beloofde het pakket binnen 2 tot 3 dagen te leveren en het duurde anderhalve week. Ik nam contact op met het bedrijf en het enige wat ze me konden vertellen was dat het pakket al was verzonden, maar ze wilden niets zeggen over de zwendel van 17 €. Verschrikkelijk, ik zal nooit meer iets van hen kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 23/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Gezien de portokosten is het onaanvaardbaar dat je bestelling 6 dagen na het plaatsen ervan nog niet is geleverd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Houdt zich niet aan de beloofde deadlines zegt niets over de beschikbaarheid van producten verliest de pakketten. Defecten twee keer gevonden, de eerste keer moesten ze me terugbetalen na 15 dagen wachten op de bestelling in feite niet beschikbaar.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Al anderhalve maand krijg ik mijn geld terug omdat de artikelen die ik bestelde niet op voorraad waren. Het bedrijf is al gerapporteerd aan de DDPP in Parijs voor soortgelijke problemen. Met wie moet ik contact opnemen? Wie is de baas in dit bedrijf? Wie is in staat om een eenvoudige overboeking te doen naar een rekening die al vele malen is opgegeven? Wat wordt er gedaan met het woord dat door leden van het bedrijf is gegeven? Moet het niet terugbetalen van het betaalde bedrag niet als diefstal worden beschouwd? WIE NEEMT DE VERANTWOORDELIJKHEID EN MAAKT DE OVERSCHRIJVING ZOALS HET HOORT? Ik zal deze kwestie vandaag met mijn manager bespreken. Helaas behandel ik terugbetalingen niet rechtstreeks. Ik houd u op de hoogte. Hoogachtend ...En nog 4 dagen te gaan!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Van mijn kant ben ik erg teleurgesteld in 1001 Maquettes de levertijd is te lang.de gekozen producten zijn niet altijd beschikbaar.bestelling geplaatst op 210217 we zijn op 130317 nog steeds NIETS.Ik heb zelfs lang gedacht dat het een frauduleuze site was.Ik raad het ten zeerste af.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Onzin 14 dagen en geen informatie over waar pakket is!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 12/03/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd verzonden op 28/02/17, de dag nadat u uw bestelling plaatste, en geleverd op 13/03/16. Onze excuses voor de vertraging die te wijten is aan een fout van de verzender Hermes. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits
1
/5
★☆☆☆☆
Onzin 14 dagen en geen informatie over waar pakket is!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd verzonden op 28/02/17, de dag nadat u uw bestelling plaatste, en geleverd op 13/03/16. Onze excuses voor de vertraging die te wijten is aan een fout van de verzender Hermes. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits
1
/5
★☆☆☆☆
2 maanden levertijd voor twee verschillende bestellingen Noch gedaan, noch gedaan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Voor mijn eerste bestelling bij u ..... zeer teleurgesteld ..... want tot op heden heb ik nog steeds niet ontvangen mijn bestelling ... zeer belangrijk om verbintenissen te respecteren .... in de toekomst ga ik naar een andere
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/03/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijke service Goederen werden pas na bijna 2 weken verzonden (ondanks dat ze op voorraad waren), ze werden pas verzonden nadat ik had gezegd de bestelling te annuleren. Tot dat moment kreeg ik alleen te horen dat de goederen binnenkort verzonden zouden worden. Bovendien werden de goederen niet verzonden door royal mail maar door Hermes, die zelden in mijn straat bezorgen. Oh en de artikelen werden op mijn stoep achtergelaten.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Uw bestelling werd verzonden op 17/02/17, 6 werkdagen nadat u uw bestelling had geplaatst, en geleverd op 22/02/16. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website, de producten werden niet aangegeven als op voorraad maar ""Verzonden in 4-6 dagen"". Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijke service Goederen werden pas na bijna 2 weken verzonden (ondanks dat ze op voorraad waren), ze werden pas verzonden nadat ik had gezegd de bestelling te annuleren. Tot dat moment kreeg ik alleen te horen dat de goederen binnenkort verzonden zouden worden. Bovendien werden de goederen niet verzonden door royal mail maar door Hermes, die zelden in mijn straat bezorgen. Oh en de artikelen werden op mijn stoep achtergelaten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Uw bestelling werd verzonden op 17/02/17, 6 werkdagen nadat u uw bestelling had geplaatst, en geleverd op 22/02/16. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website, de producten werden niet aangegeven als op voorraad maar ""Verzonden in 4-6 dagen"". Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Levertijd te lang en uitleg over levertijden alles behalve duidelijk validatietijd van bestelling + tijd uitgedrukt in werkdagen + levertijd. Uiteindelijk werd een bestelling geplaatst op 82 geleverd op 202. Ik bestelde trouwens een Humbrol (HU033) enamel verf en ontving een acrylverf.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik betaalde de porto die nodig is voor een levering in 24 uur en ik ontving het pakket 3 weken later .. en toen ik het pakket opende kreeg ik een 124 en ik bestelde een 112 en het ergste is dat de verf niet overeenkomt met het plan en de bel van de fiets en breken ... Ik ben erg teleurgesteld en ik hoop dat 1001maquettes vas
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Om een juiste beoordeling te kunnen geven, zou ik het pakket moeten hebben ontvangen....wie dwaalt waarheen? de vervoerder kreeg het, toen niet... dus wiens schuld is dat? het is me duidelijk dat ik niet meer bij 10001 zal kopen... want ik zou het binnen 3 tot 4 dagen hebben... en nu is het dubbel..... dus wie houdt me voor de gek? de bezorger of 1001 maquettes ....wie zou het morgenavond aan een kind cadeau geven? nu is het verpest... ik kan er niet meer tegen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg niet het model dat ik wilde de onderdelen die ik ontving zijn accessoires voor een tankwanneer op de site is het niet ind
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zou nul sterren geven als dat mogelijk was! Ik bestelde een model areoplane kit op 8 december 2017 en het is nooit aangekomen. Ik kreeg een e-mail dat het op 17 december was verzonden en het kwam nog steeds nooit. Ondanks het vele malen contact opnemen met 1001 Models via hun website, e-mail, Facebook en telefoon (antwoordapparaat, mijn Franse vriendin liet zelfs een bericht achter in het Frans!) hebben ze nooit op mij gereageerd. Ik ben erg boos omdat ik geen geld meer heb en mijn 90 jaar oude opa zijn kerstcadeau mist. GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Volgens de tracking werd uw bestelling geleverd op 21 december 2017. We hebben contact opgenomen met de verzender en er loopt een onderzoek om te controleren of er een probleem was. We bereiden een nieuwe bestelling voor om het product zo snel mogelijk opnieuw te verzenden, tenzij het pakket in de tussentijd wordt gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zou nul sterren geven als dat mogelijk was! Ik bestelde een model areoplane kit op 8 december 2017 en het is nooit aangekomen. Ik kreeg een e-mail dat het op 17 december was verzonden en het kwam nog steeds nooit. Ondanks het vele malen contact opnemen met 1001 Models via hun website, e-mail, Facebook en telefoon (antwoordapparaat, mijn Franse vriendin liet zelfs een bericht achter in het Frans!) hebben ze nooit op mij gereageerd. Ik ben erg boos omdat ik geen geld meer heb en mijn 90 jaar oude opa zijn kerstcadeau mist. GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Volgens de tracking werd uw bestelling geleverd op 21 december 2017. We hebben contact opgenomen met de verzender en er loopt een onderzoek om te controleren of er een probleem was. We bereiden een nieuwe bestelling voor om het product zo snel mogelijk opnieuw te verzenden, tenzij het pakket in de tussentijd wordt gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ongelooflijk lange levertijden. Zoek elders goedkoper en efficiënter
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ongelooflijk lange levertijden. Zoek elders goedkoper en efficiënter
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik krijg een herinnering om mijn aankoop te beoordelen, ook al wacht ik al weken op de levering... Het is nu aan u om te reageren op mijn herinneringen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is al twee weken geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is France maquette niet waard, die zijn erg snel met het versturen van bestellingen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad aan om bij eu te kopen. De aangeboden producten komen van andere verkopers die een echte service na verkoop hebben. Ik kocht een Radio commander tank voor een verjaardag. Ik liet het afleveren op een relaispunt omdat ik niet wilde dat de ontvanger het pakket zou ontvangen. Het kwam op tijd aan. Ik ging het rond 14.15 uur ophalen. Toen ik rond 15.15 uur thuiskwam, opende ik het pakket om te zien wat ik had gekocht, want het was de eerste keer dat ik bij 1001 Maquettes bestelde. Het product kwam overeen met de beschrijving. In de doos vond ik echter 2 stukken: een van 3 cm lang en een rupstand. na deze ontdekking besloot ik het product te testen om niet verrast te worden toen ik het cadeau gaf. De schroef die het batterijklepje van de afstandsbediening sluit, ontbrak ook. Ik nam contact op met de dienst na verkoop en werd gevraagd naar de staat van de verpakking en of ik foto's kon maken van de stukjes. Ik stuurde verschillende e-mails en specificeerde ook de ontbrekende schroef. Ik belde de dienst na verkoop opnieuw omdat ik niets van hen had gehoord en ze vertelden me dat hun leverancier niet wilde betalen voor de reparaties en dat de tank was gerold en beschadigd door een steen (ik testte het product op mijn balkon op de 2e verdieping). Ik wil erop wijzen dat ik ook niet wil betalen voor de reparaties omdat het product nieuw is en ik het zo heb ontvangen. De persoon vertelde me dat hij opnieuw contact opnam met zijn leverancier en dat hij me op de hoogte zou houden. Toen hij niet antwoordde, stuurde ik hem een e-mail met de tekst van de wet op postorderverkoop. In minder dan 10 minuten kreeg ik een antwoord van hem dat hij bezig was met een antwoord. Hij vroeg me het product terug te sturen naar hun leverancier voor omruiling. Op maandag ging ik naar het postkantoor en stuurde het pakket terug. Op donderdag, zonder nieuws, nam ik opnieuw contact op met 1001 maquettes en ze vertelden me dat het product gerepareerd was en dat ze het zouden terugsturen. Ik vroeg hen om het product te vervangen en kreeg te horen dat het product niet op voorraad was. Ik vertelde hen ook dat het pakket niet thuis mocht aankomen. De persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me dat hij contact zou opnemen met zijn leverancier om een vervanging te regelen. Op vrijdag belde ik opnieuw en de persoon die verantwoordelijk was voor het dossier was niet bereikbaar, ook al had ik hem gebeld op een met hem afgesproken tijdstip. Ik hing op en kort daarna kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket was teruggestuurd door de leverancier. De persoon met wie ik sprak, vertelde me dat ze hun leverancier aan het bellen waren en dat ze me een e-mail zouden sturen om me op de hoogte te houden. Ik vroeg om de contactgegevens van de verantwoordelijke persoon. Ik heb deze e-mail nooit ontvangen en het pakket kwam aan bij het huis en werd in ontvangst genomen door de ontvanger van het cadeau die, namens de afzender, meteen begreep wat het was. Het product is teruggekomen voor reparatie mmande is nog steeds zoek. Ik stuurde een e-mail om een verzoek in te dienen. Ik vroeg naar de verantwoordelijke en kreeg te horen: hij belt u terug maar ik wacht nog steeds op zijn telefoontje. Ik ben al 10 jaar klant bij een klassieke modelbouwwinkel en dit zal de enige keer zijn dat ik ze bel. Ik heb bij hen besteld omdat mijn winkelier op vakantie was. 1001 maquettes verdient geen ster. PS Tot op heden wacht ik op de schroef en de onkostenvergoeding.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen factuur geen orderbevestiging geen antwoord op e-mail geen goederen ontvangen maar geld afgeschreven
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 05/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De afgelopen dag 12122016 heb ik een bestelling geplaatst die in rekening werd gebracht op 14122016. Ik heb het product niet ontvangen en heb geen informatie over de status van de bestelling. Ik heb verschillende keren gebeld en kreeg een antwoordapparaat dat aangaf dat ik een e-mail moest sturen, wat ik heb gedaan nadat ik drie e-mails had gestuurd waarop niemand heeft gereageerd. 06012017 13012017 en 24012017 Ik vind dat tot op heden 01022017 niemand contact met mij heeft opgenomen om mij de status van de bestelling te vertellen of heeft gereageerd op mijn verzoek om het betaalde bedrag terug te betalen. Het is duidelijk dat ik niet opnieuw bij hen zal kopen en dat ik niemand zal aanraden om bij hen te kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/02/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket na een maand met 4 ontbrekende producten ook al hebben we ze verzilverd! de creditnota dekt niet eens de 4 producten die we hebben betaald en die we moeten aanbevelen geen nieuws van mijn e-mails voor 3 weken incompetent en onaanvaardbaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling # 95808 niet ontvangen, gekocht op 1/14/2017 Besteld via PayPals op 1/14/2017. 1001 gaf aan dat het verzonden was op 1/20/2017. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Toen ik contact opnam op het telefoonnummer 617.849.9224, was de boodschap na ongeveer 10 keer overgaan niet in het Engels, dus dit nummer is nutteloos voor mij. De prijs van de bestelling was $15 plus wisselgeld. Toen ik dit via hun website bestelde, veranderde de prijs waar ik bij stond in $23 plus wisselgeld. Erg achterbaks. Ik zal dit bedrijf NIET meer gebruiken! Bij het indienen van een klacht via PayPal zegt 1001 dat het is verzonden.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/01/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De foto kwam helemaal niet overeen met het ontvangen artikel. Ik heb de eerste paar e-mails beantwoord met de bevestiging dat de foto niet klopte en dat ze het artikel niet hadden. Ik zou deze site niet aanbevelen. Niet eens een
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling # 95808 niet ontvangen, gekocht op 1/14/2017 Besteld via PayPals op 1/14/2017. 1001 gaf aan dat het verzonden was op 1/20/2017. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Toen ik contact opnam op het telefoonnummer 617.849.9224, was de boodschap na ongeveer 10 keer overgaan niet in het Engels, dus dit nummer is nutteloos voor mij. De prijs van de bestelling was $15 plus wisselgeld. Toen ik dit via hun website bestelde, veranderde de prijs waar ik bij stond in $23 plus wisselgeld. Erg achterbaks. Ik zal dit bedrijf NIET meer gebruiken! Bij het indienen van een klacht via PayPal zegt 1001 dat het is verzonden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik ga gewoon de berichten overschrijven die ik heb verzonden via het scherm met de bestelgeschiedenis. Deze berichten zijn tot op heden niet beantwoord. Een Colissimo bestelling zou binnen 5 werkdagen aankomen (betaling op 401) en 9 dagen later verzonden (op 1301) en 14 dagen later ontvangen (op 1801).... Natuurlijk geen teken van leven geen antwoorden geen overwegingen.... Ik hoop dat mensen me hier horen.... Maxime F 11012017 14:29:04 Hallo. Heb ik een kans om mijn bestelling voor volgende week te ontvangen? Dank u. Maxime F 11012017 14:34:05 We hebben de 5 werkdagen overschreden.... Ik had een relaislevering moeten kiezen... Dat had me minder gekost... Hebben jullie een week nodig om een bestelling van 2 borstels te verwerken? Meent u dat serieus? Maxime F 13012017 14:04:59 Niet antwoorden a.u.b. .... Uw klanten houden van u? Ik vraag me af hoe ze dat doen!!!!! Bedankt voor uw communicatie! Waarom is mijn bestelling 11 dagen na betaling verwerkt? ???? Heeft u een antwoord voor mij? Moet ik de nodige stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen? Maxime F 18012017 21:21:15 Tot ziens dan maar .... Je maakt de wereld hier belachelijk. Ik weet niet of je persoonlijk in de hobby zit maar ik betwijfel het.... Ten eerste werd mijn pakket 11 dagen na betaling verzonden. Dus u biedt colissimo aan voor een snellere levering? Waarom in dit geval zo lang wachten en bovendien zonder enig commercieel gebaar of zelfs maar een eenvoudig antwoord op de berichten die ik u stuurde om de situatie te verduidelijken? Ik ben geen slechte klant, maar ik haat het om in de maling genomen te worden... Ik had duidelijk meer transparante communicatie op prijs gesteld.... Kortom, ik heb gewacht... Maar toen ik het pakje ontving, was ik helemaal ontzet toen ik mijn Napoleon Corporal penseel (toch 1399e!) zag rondzwerven in het pakje zonder zelfs maar een bescherming op de tip!!!! Ik heb nog nooit zoiets gezien.... dit prachtige kartonnen beeldje van François 1er als cadeau, dat ik prompt in de prullenbak heb gegooid! U bent allesbehalve professioneel en ik kan u in de toekomst zeer slechte publiciteit garanderen.... Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen. Jullie zijn de slechtste hobbyhandelaren die ik ooit op het web ben tegengekomen... Ik ben echt heel ongelukkig
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg en betaalde voor een cadeaupakket zodat ik het meteen kon aanbieden. Geen spoor van het cadeaupakket en geen excuses - teleurstelling!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2017
Vertaalde beoordeling