/5
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Heb het pakket niet ontvangen en ... Heb het pakket niet ontvangen en verschillende pogingen om contact op te nemen met leverancier hebben geen reactie ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas lijkt het erop dat het pakket zoek is geraakt. Moeten we een nieuw exemplaar versturen of wilt u uw geld terug? Met vriendelijke groet, Het 1001Modelikits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Heb het pakket niet ontvangen en ... Heb het pakket niet ontvangen en verschillende pogingen om contact op te nemen met leverancier hebben geen reactie ontvangen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas lijkt het erop dat het pakket zoek is geraakt. Moeten we een nieuw exemplaar versturen of wilt u uw geld terug? Met vriendelijke groet, Het 1001Modelikits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zal hier nooit meer bestellen... Ik zal hier nooit meer bestellen!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Laat het ons weten als je een probleem hebt gehad. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via e-mail: [email protected] Met vriendelijke groet, Het 1001Modelikits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Het is al 3 maanden geleden dat ik mijn mening gaf om uit te leggen dat het een jaar geleden was dat ik een bestelling had geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ze antwoordden dat ze me zo snel mogelijk gingen terugbetalen en nog steeds niets na 2 e-mails te hebben gestuurd zonder enig antwoord. Zoals ik al had gezegd, koop niet meer bij hen, het is te duur en er is geen respect voor de klant. Dus wanneer krijg ik mijn geld terug (10751 euro) over 1 jaar?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 02 oktober heeft 1001 maquettes een bedrag van € 3018 van mijn Visa-kaart afgeschreven en ik wacht al bijna 20 dagen op de levering. Elke 2 tot 3 dagen ontvang ik een S M S van mondial relay met de mededeling dat het afleverpunt niet beschikbaar is. Dit bedrijf verdient niet eens een ster. Ik ga vragen om de
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bjr de laatste cde in bulk in de incomplete doos? vooral in colissimo?6€90 van frai
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op al mijn bestellingen (13 in totaal) te duur te lang afgezien van via chat communicatie is non-existent we reageren niet op e-mail herinneringen en bellen 1 keer op 1001 voorraden slecht beheerd de enige snelheid is voor het verzilveren van cheques alvorens te controleren of de producten op voorraad zijn. dienen 1001 excuses is perfect maar er is nooit enige verbetering geweest zo klaar voor mij vond ik grotendeels mie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 0109. Had tussen 21 en 2509 geleverd moeten worden. Uiteindelijk verzonden op 0210. Van de 11 bestelde modellen (en aangekondigd als zijnde op voorraad) werden er geleidelijk 3 niet beschikbaar verklaard. Dus ben ik kortingsbonnen aan het verzamelen. Geen ernst, geen verbetering gedurende 1 jaar (3 bestellingen).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zal hier nooit meer bestellen ... Ik zal hier nooit meer bestellen!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Laat het ons weten als je een probleem hebt gehad. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via e-mail: [email protected] Met vriendelijke groet, Het 1001Modelikits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 6 maanden op de vleugels voor mijn Fieseler Storch 285 meter. Op de e-mails die ik tot nu toe heb ontvangen is geen antwoord gekomen. Er is een klacht in behandeling bij de advocaat van mijn bedrijf in Duitsland. Het lijkt erop dat een rechtszaak in Duitsland zonder veel succes is. Je moet procederen in Frankrijk waar de afzender van het pakket thuis is. In Duitsland is er alleen de internetsite. Niemand beantwoordde de telefoon na verschillende pogingen. De bestellingen worden doorgestuurd naar Frankrijk. De e-mails ook. Het e-mailadres staat op de pagina met (.fr. Is Frankrijk !!!!) Ik zou alleen met Paypal betalen.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 04/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het adres was onvolledig, dus ik moest de bezorger bellen om mijn pakket te krijgen. Ik vind dit onacceptabel en zal niet langer bij deze site bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb via e-mail contact opgenomen met het bedrijf omdat ... Verschrikkelijke klantenservice! Ik heb via e-mail contact opgenomen met het bedrijf omdat het product dat ik had ontvangen niet voldeed aan mijn verwachtingen en ik wilde weten of ik het product kon retourneren. Drie maanden later heb ik nog steeds niets van ze gehoord!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw bericht niet ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Als het product niet geopend is, kunt u het naar ons terugsturen. We hebben je zojuist de instructies hiervoor gestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001Modekits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb via e-mail contact opgenomen met het bedrijf omdat ... Verschrikkelijke klantenservice! Ik heb via e-mail contact opgenomen met het bedrijf omdat het product dat ik had ontvangen niet voldeed aan mijn verwachtingen en ik wilde weten of ik het product kon retourneren. Drie maanden later heb ik nog steeds niets van ze gehoord!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/10/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw bericht niet ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Als het product niet geopend is, kunt u het naar ons terugsturen. We hebben u zojuist de instructies hiervoor gestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001Modekits Team
1
/5
★☆☆☆☆
De frustratie over mijn Fieseler Storch 285Metre duurt voort. Ik heb alleen de romp ontvangen en geen vleugels. Nu willen ze me een pakket sturen dat 32kg weegt. Maar het hele vliegtuig weegt precies 81kg !!! Ik kan niet begrijpen waarom de vleugel 32kg weegt. Ze hebben stenen in het pakket gestopt. Nu vragen ze me om €100 extra te betalen om een pakket van 7kg te versturen. Ik heb op 1 augustus besteld en correct betaald. Alleen de rompdoos werd geleverd. De vleugels ontbreken nog steeds. Ik heb meer dan 10 e-mails geschreven. Het vliegtuig heeft me tot nu toe 710€ gekost. Nu nog eens 100€ plus levering in Zwitserland. Het excuus van een fout in het logistiek centrum is een lachertje. Ik zal waarschijnlijk de vleugels moeten bestellen bij de fabrikant in Vietnam. De kleur van de vleugel (geel) is niet beschikbaar in Zwitserland. Vanaf vandaag, 23 oktober 2017, heb ik de ontbrekende onderdelen nog steeds niet. Het antwoord zegt binnen enkele dagen ...zelfs na 3 maanden heb ik nog steeds geen vleugel, staartunit en richtingsroer ontvangen. Antwoord op e-mail alleen excuses vanwege douaneprobleem Verzonden vanaf mijn iPhone
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 30/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De storing met mijn Fieseler Storch 285Meter gaat beter. Omdat ik ja alleen de Rumpf erhalten habve en keine Flügel. Jetzt wollen die mir ein Packet senden Das 32kg wiegt. Der ganze Flieger wiegt aber genau 81Kg!! wiso der Flügel 32 kg wiegt ist mir unerklärlich. Daar heb ik die Steine in een pakket gedaan. Verlang ze van mij om een pakket van ca. 7 kg te versturen 100€ zusätzlich. Ik heb het pakket op 1 augustus ontvangen en betaald. Alleen de romp was bevroren. De vleugels ontbreken nog. Meer dan 10 e-mails verstuurd. De chauffeur heeft me tot nu toe €710 betaald. Nun kommen noch 100€ dazu plus Zustellung in der Schweiz. Het verlies van de fout in het logistiek centrum is een wonder. Die Flügel muss ich wahrscheinlich beim Hersteller in Vietnam bestellen. Die Farbe vom Flügel (gelb) gibt es in der Schweiz nicht. Leider is immer noch kein Flügel und Leitwerk und Seitensteuer bei mir trotz versprechen eingetroffen. Ik had al 4
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet correct zorgen van leveranciers en hebben betaald voor dat ik ben erg teleurgesteldÃ
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice en slechtste online modellenwinkel
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Deadlines niet halen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geleverd voor 3 trucks Bestelling geleverd voor 3 trucks, één was defect en heb deze geretourneerd volgens hun beleid. Heb het ontvangstbewijs voor het op tijd terugsturen via hun voorkeursagent voor retourzendingen. Echter, geen update sinds de afgelopen verschillende e-mails en weken zijn gewoon voorbij. Ik verlies snel het vertrouwen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We hebben zojuist bevestiging ontvangen van ons magazijn over het geretourneerde artikel en zullen het zo snel mogelijk terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geleverd voor 3 trucks Bestelling geleverd voor 3 trucks, één was defect en heb deze geretourneerd volgens hun beleid. Heb het ontvangstbewijs voor het op tijd terugsturen via hun voorkeursagent voor retourzendingen. Echter, geen update sinds de afgelopen verschillende e-mails en weken zijn gewoon voorbij. Ik verlies snel het vertrouwen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We hebben zojuist bevestiging ontvangen van ons magazijn over het geretourneerde artikel en zullen het zo snel mogelijk terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op een product dat ik 5 dagen geleden heb besteld en dat ze op hun website adverteren als 24-uurs levering. Als je het voor iets dringends nodig hebt, raad ik het product niet aan. Ik weet niet wat de kwaliteit ervan is omdat ik het nog niet heb ontvangen, zelfs geen trackingnummer van het land.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 14 dagen op mijn bestelling ref. 111147 en ze zeiden dat de levertijd tussen de 4 en 6 dagen was. Niemand informeert me ergens over en ik heb 6 mails gestuurd waarin ik constant klaag. Ze hebben een vreselijke klantenservice. Ik heb verschillende keren gebeld naar het telefoonnummer dat op de website staat en niemand neemt op. Het is de eerste en laatste keer dat ik hier koop. Als ik morgen het product of enige informatie erover nog niet heb ontvangen, ga ik een klacht indienen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Dat zal ik je vertellen: * promotie die verdwijnt! * model ontvangen dat niet overeenkomt met het bestelde model! van de 2 bestelde producten maakt dat het heel moeilijk is om alleen deze woordenschat te gebruiken Cordi
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
EIGENLIJK WEET IK HET NIET IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN ALS U IETS KUNT DOEN DANK U WEL
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Wees erg voorzichtig in het zakendoen met dit bedrijf. Niet al hun klanten zijn er dol op! Nimbus 4000 besteld. De goederen arriveerden met een onbeschadigde buitenverpakking, maar de inhoud, inclusief het polystyreen, was van binnen helemaal kapot. Sommige onderdelen ontbraken ook. Ik heb het bedrijf gemaild en twee keer geprobeerd via hun website met hen te communiceren en nu, 7 dagen later, nog steeds geen antwoord of contact van hen. Ik wil graag een oplossing vinden, maar ze lijken de situatie te negeren. Misschien kan een bezoek aan hun bedrijf hen overhalen om dit goed aan te pakken!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Onze excuses voor het late antwoord en het ongemak. We hebben contact opgenomen met onze leverancier om de best mogelijke oplossing voor dit probleem te vinden. We komen zo snel mogelijk bij u terug met meer informatie. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Wees erg voorzichtig in het zakendoen met dit bedrijf. Niet al hun klanten zijn er dol op! Nimbus 4000 besteld. De goederen arriveerden met een onbeschadigde buitenverpakking, maar de inhoud, inclusief het polystyreen, was van binnen helemaal kapot. Sommige onderdelen ontbraken ook. Ik heb het bedrijf gemaild en twee keer geprobeerd via hun website met hen te communiceren en nu, 7 dagen later, nog steeds geen antwoord of contact van hen. Ik wil graag een oplossing vinden, maar ze lijken de situatie te negeren. Misschien kan een bezoek aan hun bedrijf hen overhalen om dit goed aan te pakken!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Onze excuses voor het late antwoord en het ongemak. We hebben contact opgenomen met onze leverancier om de best mogelijke oplossing voor dit probleem te vinden. We komen zo snel mogelijk bij u terug met meer informatie. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een modelvliegtuig Fiseler Storch maat 2850mm gekocht. Maar ik heb alleen de romp ontvangen. (De vleugels, staart en het richtingsroer waren niet inbegrepen. Een klacht werd alleen in het Engels beantwoord. Een retour naar Frankrijk kostte me al snel 150€ Zeer groot pakket. Het pakket was ook verkeerd aangegeven. Moest een leveringskost van 60fr betalen bovenop de BTW van 40fr. Mijn klacht werd in het Engels beantwoord. Maar ik heb in Duitsland besteld. De hele zaak kost me nu 800€ voor een half vliegtuig, ik laat de brief zoals hij is en wacht op de rest van de levering. Als ze de fout herstellen, geef ik ze 5 sterren. !!!!!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 31/08/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket niet ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een carrosserie gekocht en toen ik deze ontving was deze erg beschadigd en gebroken aan de achterkant. Ik heb een e-mail naar de klantenservice gestuurd om het probleem te melden en ze hebben nooit gereageerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04 augustus en wordt nog steeds verwerkt. Om erachter te komen waarom mijn bestelling nog steeds niet wordt verwerkt, heb ik twee berichten gestuurd die tot nu toe onbeantwoord zijn gebleven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2017
Vertaalde beoordeling