4.2/5
★★★★☆
op 36846 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De frustratie over mijn Fieseler Storch 285Metre duurt voort. Ik heb alleen de romp ontvangen en geen vleugels. Nu willen ze me een pakket sturen dat 32kg weegt. Maar het hele vliegtuig weegt precies 81kg !!! Ik kan niet begrijpen waarom de vleugel 32kg weegt. Ze hebben stenen in het pakket gestopt. Nu vragen ze me om €100 extra te betalen om een pakket van 7kg te versturen. Ik heb op 1 augustus besteld en correct betaald. Alleen de rompdoos werd geleverd. De vleugels ontbreken nog steeds. Ik heb meer dan 10 e-mails geschreven. Het vliegtuig heeft me tot nu toe 710€ gekost. Nu nog eens 100€ plus levering in Zwitserland. Het excuus van een fout in het logistiek centrum is een lachertje. Ik zal waarschijnlijk de vleugels moeten bestellen bij de fabrikant in Vietnam. De kleur van de vleugel (geel) is niet beschikbaar in Zwitserland. Vanaf vandaag, 23 oktober 2017, heb ik de ontbrekende onderdelen nog steeds niet. Het antwoord zegt binnen enkele dagen ...zelfs na 3 maanden heb ik nog steeds geen vleugel, staartunit en richtingsroer ontvangen. Antwoord op e-mail alleen excuses vanwege douaneprobleem Verzonden vanaf mijn iPhone
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 30/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De storing met mijn Fieseler Storch 285Meter gaat beter. Omdat ik ja alleen de Rumpf erhalten habve en keine Flügel. Jetzt wollen die mir ein Packet senden Das 32kg wiegt. Der ganze Flieger wiegt aber genau 81Kg!! wiso der Flügel 32 kg wiegt ist mir unerklärlich. Daar heb ik die Steine in een pakket gedaan. Verlang ze van mij om een pakket van ca. 7 kg te versturen 100€ zusätzlich. Ik heb het pakket op 1 augustus ontvangen en betaald. Alleen de romp was bevroren. De vleugels ontbreken nog. Meer dan 10 e-mails verstuurd. De chauffeur heeft me tot nu toe €710 betaald. Nun kommen noch 100€ dazu plus Zustellung in der Schweiz. Het verlies van de fout in het logistiek centrum is een wonder. Die Flügel muss ich wahrscheinlich beim Hersteller in Vietnam bestellen. Die Farbe vom Flügel (gelb) gibt es in der Schweiz nicht. Leider is immer noch kein Flügel und Leitwerk und Seitensteuer bei mir trotz versprechen eingetroffen. Ik had al 4
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal niet correct zorgen van leveranciers en hebben betaald voor dat ik ben erg teleurgesteldÃ
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice en slechtste online modellenwinkel
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Deadlines niet halen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geleverd voor 3 trucks Bestelling geleverd voor 3 trucks, één was defect en heb deze geretourneerd volgens hun beleid. Heb het ontvangstbewijs voor het op tijd terugsturen via hun voorkeursagent voor retourzendingen. Echter, geen update sinds de afgelopen verschillende e-mails en weken zijn gewoon voorbij. Ik verlies snel het vertrouwen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We hebben zojuist bevestiging ontvangen van ons magazijn over het geretourneerde artikel en zullen het zo snel mogelijk terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geleverd voor 3 trucks Bestelling geleverd voor 3 trucks, één was defect en heb deze geretourneerd volgens hun beleid. Heb het ontvangstbewijs voor het op tijd terugsturen via hun voorkeursagent voor retourzendingen. Echter, geen update sinds de afgelopen verschillende e-mails en weken zijn gewoon voorbij. Ik verlies snel het vertrouwen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We hebben zojuist bevestiging ontvangen van ons magazijn over het geretourneerde artikel en zullen het zo snel mogelijk terugbetalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op een product dat ik 5 dagen geleden heb besteld en dat ze op hun website adverteren als 24-uurs levering. Als je het voor iets dringends nodig hebt, raad ik het product niet aan. Ik weet niet wat de kwaliteit ervan is omdat ik het nog niet heb ontvangen, zelfs geen trackingnummer van het land.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 14 dagen op mijn bestelling ref. 111147 en ze zeiden dat de levertijd tussen de 4 en 6 dagen was. Niemand informeert me ergens over en ik heb 6 mails gestuurd waarin ik constant klaag. Ze hebben een vreselijke klantenservice. Ik heb verschillende keren gebeld naar het telefoonnummer dat op de website staat en niemand neemt op. Het is de eerste en laatste keer dat ik hier koop. Als ik morgen het product of enige informatie erover nog niet heb ontvangen, ga ik een klacht indienen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dat zal ik je vertellen: * promotie die verdwijnt! * model ontvangen dat niet overeenkomt met het bestelde model! van de 2 bestelde producten maakt dat het heel moeilijk is om alleen deze woordenschat te gebruiken Cordi
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
EIGENLIJK WEET IK HET NIET IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN ALS U IETS KUNT DOEN DANK U WEL
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Wees erg voorzichtig in het zakendoen met dit bedrijf. Niet al hun klanten zijn er dol op! Nimbus 4000 besteld. De goederen arriveerden met een onbeschadigde buitenverpakking, maar de inhoud, inclusief het polystyreen, was van binnen helemaal kapot. Sommige onderdelen ontbraken ook. Ik heb het bedrijf gemaild en twee keer geprobeerd via hun website met hen te communiceren en nu, 7 dagen later, nog steeds geen antwoord of contact van hen. Ik wil graag een oplossing vinden, maar ze lijken de situatie te negeren. Misschien kan een bezoek aan hun bedrijf hen overhalen om dit goed aan te pakken!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Onze excuses voor het late antwoord en het ongemak. We hebben contact opgenomen met onze leverancier om de best mogelijke oplossing voor dit probleem te vinden. We komen zo snel mogelijk bij u terug met meer informatie. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Wees erg voorzichtig in het zakendoen met dit bedrijf. Niet al hun klanten zijn er dol op! Nimbus 4000 besteld. De goederen arriveerden met een onbeschadigde buitenverpakking, maar de inhoud, inclusief het polystyreen, was van binnen helemaal kapot. Sommige onderdelen ontbraken ook. Ik heb het bedrijf gemaild en twee keer geprobeerd via hun website met hen te communiceren en nu, 7 dagen later, nog steeds geen antwoord of contact van hen. Ik wil graag een oplossing vinden, maar ze lijken de situatie te negeren. Misschien kan een bezoek aan hun bedrijf hen overhalen om dit goed aan te pakken!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/09/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Onze excuses voor het late antwoord en het ongemak. We hebben contact opgenomen met onze leverancier om de best mogelijke oplossing voor dit probleem te vinden. We komen zo snel mogelijk bij u terug met meer informatie. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een modelvliegtuig Fiseler Storch maat 2850mm gekocht. Maar ik heb alleen de romp ontvangen. (De vleugels, staart en het richtingsroer waren niet inbegrepen. Een klacht werd alleen in het Engels beantwoord. Een retour naar Frankrijk kostte me al snel 150€ Zeer groot pakket. Het pakket was ook verkeerd aangegeven. Moest een leveringskost van 60fr betalen bovenop de BTW van 40fr. Mijn klacht werd in het Engels beantwoord. Maar ik heb in Duitsland besteld. De hele zaak kost me nu 800€ voor een half vliegtuig, ik laat de brief zoals hij is en wacht op de rest van de levering. Als ze de fout herstellen, geef ik ze 5 sterren. !!!!!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 31/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket niet ontvangen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een carrosserie gekocht en toen ik deze ontving was deze erg beschadigd en gebroken aan de achterkant. Ik heb een e-mail naar de klantenservice gestuurd om het probleem te melden en ze hebben nooit gereageerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04 augustus en wordt nog steeds verwerkt. Om erachter te komen waarom mijn bestelling nog steeds niet wordt verwerkt, heb ik twee berichten gestuurd die tot nu toe onbeantwoord zijn gebleven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ga proberen zo eerlijk mogelijk te zijn, om te beginnen is het onacceptabel om te schrijven dat onze klanten van ons houden terwijl er zoveel negatieve recensies zijn. Wat mij betreft, ik heb op 20 juli een bestelling van meer dan €100 gevalideerd voor de site geplaatst en sinds 24 juli is het ""in behandeling"". Zoals veel mensen wilde ik naïef per e-mail contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie. En weet je wat .... geen reactie theoretisch zal deze-genoemde service wakker worden bij het zien van mijn bericht door te zeggen substa""we hebben uw mail niet ontvangen"".... Dit is des te onaanvaardbaarder omdat de vele reacties van de klantenservice op andere negatieve beoordelingen erop neerkomen dat onze leveranciers te laat zijn. Terwijl we weten dat veel andere internetplatforms dezelfde diensten aanbieden tegen over het algemeen identieke prijzen en dat zij, uit ervaring, in geval van een probleem hun klanten informeren en een commercieel gebaar maken. Ik kan alleen maar afsluiten door te zeggen dat ik, zoals u zult hebben begrepen, niet van plan ben deze ervaring te herhalen en mijn vele modelbouwvrienden te laten weten dat deze site niet professioneel is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Product gemarkeerd op voorraad in feite niet erg lange levertijden dus ik werd aangeboden om mijn bestelling colissimo plaats op de telefoon om de tijd die niet werd gedaan bestelling 22 juli ontvangen 3 augustus mondial relay in een woord incompetent eerste en laatste keer te verkorten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Antwoord op 1001 maquettes: ja, ik heb je pakje vandaag ontvangen, maar het was te laat! En ja, het postkantoor heeft gelijk, de doos was veel te groot om in mijn brievenbus te passen. Wat is het nut van een Colissimo zonder handtekening als ik een dag vrij moet nemen om je pakje te ontvangen? En NEE, ik zou jullie website NIET AANBEVELEN gezien het gebrek aan interesse in jullie klanten. Zeer teleurgesteld pakket nog steeds niet ontvangen na 5 dagen ondanks bijna 10 € porto colissimo zonder handtekening. Bij 1001 maquettes vertellen ze me dat het de schuld van het postkantoor is. Bij het postkantoor past het pakje niet in uw doos.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Weigerde mijn bestelling Weigerde mijn bestelling en hield vervolgens mijn geld vast.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Als u de bestelling hebt geweigerd, krijgt u uw geld terug zodra het pakket in ons magazijn is ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001 Modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆
Weigerde mijn bestelling Weigerde mijn bestelling en hield vervolgens mijn geld vast.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Als u de bestelling hebt geweigerd, krijgt u uw geld terug zodra het pakket in ons magazijn is ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001 Modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆
Bjr j'viens de recevoir la commande plus de 80€ manque plan de montage et décalque onmogelijk les joindre par téléphone et par mail ( la page contacter nous effarante) jepeut même pas me connecter à mon
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde eeuwen voordat de goederen werden verzonden en voordat ik ze ontving....
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 14/07/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op de dag af 1 jaar geleden op 080716 bestelde ik een model (lotus type 72c 1970 bij ebbro:ref EMSF001)betaalde 10751euro incasseerde de volgende dag maar heb de bestelling nog steeds niet ontvangen! Na verschillende e-mails, de laatste met een antwoord gedateerd 160916 van een zekere Guillaume Mortier, geen antwoorden meer, ze houden mensen voor de gek, terwijl op mijn account op hun site de bestelling nog steeds in behandeling is! Ik ben gestopt met de e-mails maar ze hebben het geld een jaar geleden nog steeds geïnd. Bestel niet bij hen zolang het in orde is en ze duurder zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet ontvangen al 1 maand te laat hoewel het was gemarkeerd in voorraad het moet wachten om opnieuw te worden opgeslagen, maar het pakket was verloren dus stuurden ze me een op hun kosten vertelden ze me maar met een vervoerder zeer traag behalve dat ik in principe betaalde voor snelle levering en ze willen geen gebaar maken ik wacht nog steeds op mijn pakket Ik raad niet aan te kopen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijden veel te lang.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Belachelijke ervaring Belachelijke ervaring. De bestelling is meer dan 6 weken geleden geplaatst. Ik heb contact gehad met de klantenservice en twee keer te horen gekregen dat het artikel was verzonden, dat was 4 weken geleden. Sindsdien heb ik nog 4 keer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (2 keer per telefoon en 2 keer per e-mail). Ik kreeg nog geen telefoontje of e-mail terug.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar is de zending zoekgeraakt. Moeten we u een nieuw exemplaar van het artikel sturen of wilt u uw bestelling terugbetaald krijgen? Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆
Belachelijke ervaring Belachelijke ervaring. De bestelling is meer dan 6 weken geleden geplaatst. Ik heb contact gehad met de klantenservice en twee keer te horen gekregen dat het artikel was verzonden, dat was 4 weken geleden. Sindsdien heb ik nog 4 keer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (2 keer per telefoon en 2 keer per e-mail). Ik kreeg nog geen telefoontje of e-mail terug.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar is de zending zoekgeraakt. Moeten we u een nieuw exemplaar van het artikel sturen of wilt u uw bestelling terugbetaald krijgen? Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆
SLECHTE SERVICE Ik heb mijn bestelling van 3 juni nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling is op 6 juni verzonden, maar is blijkbaar verloren gegaan tijdens het verzenden. We zullen een nieuwe bestelling voorbereiden om het product morgen opnieuw te versturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team