4.2/5
★★★★☆
op 37533 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds niets ontvangen ondanks de mail van ontvangst op 27 122017 dat het pakket was met het relais wat is er mis ik contact opgenomen met het punt relais weer ze hebben niet de c
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model gekocht waarvoor ik een cadeauverpakking had gevraagd en ik heb het in rekening gebracht gekregen, maar het kwam aan zonder cadeauverpakking. Ik heb verschillende e-mails gestuurd zonder antwoord en ik heb het te veel in rekening gebrachte bedrag niet teruggekregen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/01/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goede vertrouwde verkoper. Snelle levering voor Kerstmis en goed product. Aan te raden voor je modelbouwprojecten
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/01/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goedenavond en de beste wensen voor jullie allemaal... Ik bestel hier al een tijdje en heb nog nooit grote problemen gehad. Helaas heb ik geen goede mening over deze laatste levering, wat een spooklevering is geweest. 100 euro kwijt tot op heden, dus ik ben er helemaal niet blij mee dat ik dit vandaag moet bewijzen... Kortom! Teleurgesteld over de reactie een beetje licht van de prestataire bestel ik nu anders ... Dus bitter voor deze keer en voor de poment ik onthouden van het aanbevelen van iets anders ... Voila. Très bonne soirée Ã
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijden niet gehaald ondanks extra kosten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1e bestelling en mijn laatste! Absoluut vluchten... Artikelen zeiden op voorraad te zijn en na 6 dagen sturen ze je een bericht dat de artikelen niet beschikbaar zijn.... Schandalig om het geld te innen en te vragen of je een soortgelijk vervangend artikel wilt... Het is zo makkelijk om geld te verdienen aan mensen !!!! Wachten op de terugbetaling van mijn artikelen die niet onmiddellijk gebeurt... Ik raad u aan om verder te gaan met deze zwendelwinkel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 111117 een maand later nog steeds geen pakket geleverd. Ik vroeg de klantenservice waar mijn bestelling was omdat ik niets had ontvangen. Ze vertelden me dat ik de helft van mijn artikelen miste en dat ze zouden sturen wat ze op voorraad hadden. In ruil gaf hij me een tegoedbon voor het bedrag van de 2 artikelen die ik miste, plus gratis bezorging. Een week later zie ik dat de artikelen die ik mis weer beschikbaar zijn op de site. Ik stuur een e-mail naar de klantenservice en zij vertellen me dat de artikelen die ik mis niet beschikbaar zijn. Ik vind dat de service helemaal niet van kwaliteit is en het is de eerste keer dat het mij overkomt met zo'n niveau van incompetentie. Ik ben erg teleurgesteld in zowel de klantenservice als het management.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Deel van de bestelling!!!! Bravo!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Van streek...teleurgesteld. Ik ben erg boos. Toen ik bestelde, zei de website levering op 23 december. Ik bestelde een cadeau op 9 december! Ik heb het nog steeds niet ontvangen en het is nu 24 december. Het was een sentimenteel cadeau van de kinderen aan hun vader. De website had moeten zeggen dat levering met Kerstmis niet gegarandeerd was, maar in plaats daarvan stond er 'op voorraad, geleverd voor 23 december'. Ik zou het ergens anders besteld hebben. Slechte klantenservice!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, De levering was mogelijk op 23 december met een specifieke verzendmethode, maar u koos voor de verzending per brief die langer duurt dan aangegeven. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Van streek...teleurgesteld. Ik ben erg boos. Toen ik bestelde, zei de website levering op 23 december. Ik bestelde een cadeau op 9 december! Ik heb het nog steeds niet ontvangen en het is nu 24 december. Het was een sentimenteel cadeau van de kinderen aan hun vader. Op de website had moeten staan dat levering voor Kerstmis niet gegarandeerd was, maar in plaats daarvan stond er 'op voorraad, geleverd voor 23 december'. Ik zou het ergens anders hebben besteld. Slechte klantenservice!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, De levering was mogelijk op 23 december met een specifieke verzendmethode, maar u koos voor de verzending per brief die langer duurt dan aangegeven. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld in 1001 pattes voor mijn eerste en waarschijnlijk laatste bestelling. toen ik mijn bestelling na 10 dagen niet zag aankomen, heb ik 1001 pattes gebeld. na wat onderzoek te hebben gedaan, realiseerden ze zich dat de bestelling defect was, dus hebben ze de bestelling vernieuwd. deze keer moet de bestelling in de brievenbus van mijn buurman liggen. als gevolg hiervan geen cadeautjes voor kerst en moet ik wachten tot mijn buurman terugkomt om te weten te komen of hij r
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Totaal waardeloos Totaal waardeloos In alle opzichten waardeloos Vermijd ze!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Misschien kun je ons wat details geven zodat we je kunnen helpen. Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Totale onzin Totale onzin in alle opzichten vermijd ze!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Misschien kun je ons wat details geven zodat we je kunnen helpen. Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld!!! Pakket (verzonden binnen 24 uur ???) aangekomen na een uitwisseling van e-mails meer dan 10 dagen later !!! Maar dat voegt zich alleen maar bij de meerdere evaluaties in dezelfde richting! Ik denk niet dat ik nog eens iets bij hen zal bestellen... Misschien heeft de traditionele Franse b..... er iets mee te maken? 15 en
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld Hallo, ik heb een 1/18 schaal diecast (Signature) Studebaker Avanti besteld. Het duurde het grootste deel van drie weken om van Frankrijk naar de Verenigde Staten (Wisconsin) te komen. Toen ik de doos van de transporteur kreeg, hoorde ik een rammelend geluid in de doos, toen ik de vensterdoos eruit haalde, zag ik onderdelen op de bodem van de doos liggen. Nu moest ik beslissen of ik hem terug zou sturen en dan nog een maand zou wachten, of dat ik hem zelf zou repareren. Dus ik heb de auto uit elkaar gehaald en een op maat gemaakte voorwielophanging gemaakt, het kostte me zes uur. (Ze moeten de vensterdoos op vrijdagavond hebben ingepakt. Ze stopten de vensterdoos gewoon in een grotere doos zonder iets om hem te beschermen. Geen noppenfolie, geen schuimpinda's. Zelfs geen lokale vod, geen breekbare tape aan de buitenkant (NIETS) geen wonder dat hij zo zwaar beschadigd was. Ik keek ernaar uit om met een bedrijf in Frankrijk te werken, maar eerlijk gezegd kon ik me dat niet veroorloven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Geef ons uw bestelnummer zodat we u kunnen helpen (nummer ""18101"" is ongeldig). Onze excuses voor het ongemak, heeft u foto's kunnen maken van het beschadigde artikel? We proberen momenteel het verpakkingsproces te verbeteren om dit soort problemen te voorkomen. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld Hallo, ik heb een 1/18 schaal diecast (Signature) Studebaker Avanti besteld. Het duurde het grootste deel van drie weken om van Frankrijk naar de Verenigde Staten (Wisconsin) te komen. Toen ik de doos van de transporteur kreeg, hoorde ik een rammelend geluid in de doos, toen ik de vensterdoos eruit haalde, zag ik onderdelen op de bodem van de doos liggen. Nu moest ik beslissen of ik hem terug zou sturen en dan nog een maand zou wachten, of dat ik hem zelf zou repareren. Dus ik heb de auto uit elkaar gehaald en een op maat gemaakte voorwielophanging gemaakt, het kostte me zes uur. (Ze moeten de vensterdoos op vrijdagavond hebben ingepakt. Ze stopten de vensterdoos gewoon in een grotere doos zonder iets om hem te beschermen. Geen noppenfolie, geen schuimpinda's. Zelfs geen lokale vod, geen breekbare tape aan de buitenkant (NIETS) geen wonder dat hij zo zwaar beschadigd was. Ik keek ernaar uit om met een bedrijf in Frankrijk te werken, maar eerlijk gezegd kon ik me dat niet veroorloven.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Geef ons uw bestelnummer zodat we u kunnen helpen (nummer ""18101"" is ongeldig). Onze excuses voor het ongemak, heeft u foto's kunnen maken van het beschadigde artikel? We proberen momenteel het verpakkingsproces te verbeteren om dit soort problemen te voorkomen. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Na 15 dagen wachten heb ik mijn pakje nog steeds niet ontvangen. De distributeur vertelt me dat de Mondial Relay-sites de ene na de andere onbeschikbaar zijn. Wanneer ontvang ik mijn ketting?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Erg vervelende ervaring. Erg vervelende ervaring. Op de pagina van de producten stond ""Binnen 24 uur verzonden"". Het duurde uiteindelijk 2 weken voordat het eindelijk was verstuurd. Waar ik er zelf achteraan moest bellen en dan pas informatie kreeg. De eerste keer zeiden ze dat het nog diezelfde week werd verzonden. Dan was uiteindelijk niet zo. Pas na een tweede keer bellen werd het eindelijk verzonden. Het bleek een Franse klantenservice te zijn, zonder dat dit ergens vermeld staat. De persoon aan de telefoon was erg slecht te verstaan en ook zeer onvriendelijk. Hij onderbrak mij meerdere malen en zodra ik begon over ontevreden zijn probeerde hij het gesprek zo snel mogelijk af te kappen. Het product was ook nog eens beschadigd bij afleveren. Dit heb ik uiteindelijk zelf maar gerepareerd omdat ik geen zin heb om met deze mensen zaken te doen. Kortom. Hier niet bestellen!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Erg vervelende ervaring. Erg vervelende ervaring. Op de pagina van de producten stond ""Binnen 24 uur verzonden"". Dit duurt 2 weken, maar het is binnenkort verkrijgbaar. Ik wil het graag zelf kopen, maar ik wil geen informatie. Het eerste wat we zeiden was dat het twee weken geleden was. Maar dat was niet genoeg. Zelfs de tweede week was nog niet voorbij. Het blijft een Franse klantenservice, maar daar gaat het om. De mensen aan de telefoon waren erg behulpzaam en ook erg vriendelijk. Hij onderbrak mij meerdere malen en zodra ik begon over ontevreden zijn probeerde hij het gespreprek zo mogelijk af te kappen. Het product was ook erg aan reparatie toe. Dit is iets wat ik zelf moet zeggen, maar ik ben bang dat ik deze mensen niet hoef te vertellen wat ze moeten doen. Kortom. Gisteren is niet de beste dag!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een etsfolie besteld op 14/10/2017 en tot op heden op 16/12/2017 niet ontvangen ondanks herhaaldelijk contact via e-mail. Zogenaamd verzonden dan weer niet beschikbaar. De aangekondigde terugbetaling is nog niet gebeurd. Voor mij is 1001 modellbau een volledig incompetente modelbouw leverancier met een catastrofale klantenservice. - A.Stöbe Gotha
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 16/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijke klantenservice Vreselijke klantenservice. Ik heb nooit mijn trackingnummer gekregen, de "klantenservice" was een lachertje. Hoge verzendkosten en trage verzending. Archaïsche website en vreselijke ervaring. Bespaar jezelf tijd, geld en frustratie en blijf uit de buurt van deze oplichters.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Je bestelling is verzonden op 5 december, 1 werkdag nadat je je bestelling hebt geplaatst. Houd er rekening mee dat we vanuit Frankrijk verzenden en omdat je voor verzending per brief hebt gekozen, is de levertijd vaak vrij lang. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijke klantenservice Vreselijke klantenservice. Ik heb nooit mijn trackingnummer gekregen, de "klantenservice" was een lachertje. Hoge verzendkosten en trage verzending. Archaïsche website en vreselijke ervaring. Bespaar jezelf tijd, geld en frustratie en blijf uit de buurt van deze oplichters.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Je bestelling is verzonden op 5 december, 1 werkdag nadat je je bestelling hebt geplaatst. Houd er rekening mee dat we vanuit Frankrijk verzenden en omdat je voor verzending per brief hebt gekozen, is de levertijd vaak vrij lang. Deze vertraging komt overeen met de informatie op onze website. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits
1 /5
★☆☆☆☆
Al een week en nog steeds geen nieuws van mijn bestelling, maar een betaling komt effectu
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
2e levering verwacht op 91217 niets aan de horizon dus 4 tot 6 dagen bestellen op 30112017 teleurgesteld sÃ
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Doe geen moeite ik heb mijn account gesloten doe geen moeite ik heb mijn account gesloten, ik kom niet terug
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Doe geen moeite ik heb mijn account gesloten doe geen moeite ik heb mijn account gesloten, ik kom niet terug
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goederen (2 weken) zijn nog niet aangekomen. Er wordt niet gereageerd op vragen
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 30/11/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gekocht op 16/10/17 Super Mario Bros. Puzzle Ground Pond Beschikbare levering 2-4days. Gebeld 1 week rond Levering binnen een week sorry. Slecht Duits Frans accent.2 weken rond gebeld levering binnen een week sorry. zo ging het 6 weken door. Pakket kwam uit Frankrijk via Nederland. Ik kreeg alleen valse trackingnummers en geen van DHL. Dezelfde meneer met het Franse accent was steeds moeilijk te verstaan, niet in de laatste plaats door zijn luidruchtigheid. alternatieve nummers of medewerkers waren niet beschikbaar. Hij was rustig en relatief vriendelijk, maar niet erg behulpzaam. Constant zeggen ""levering komt zeker binnen een week"" in de hoop dat het op een gegeven moment goed komt helpt niet. gelukkig hadden we elders andere verjaardagscadeaus gekocht. Zelfs de Chinees was sneller geweest en voor de helft van het geld. Sapwinkel nooit meer!!!!!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 29/11/2017
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Klantenservice Bestel Klantenservice Bestel: 116445 Geplaatst op 11/13/2017 05:06:45, Bestelde goederen: CC030-2 Pince Cravate / Tie Clip : Mig 29 Fulcrum, Vervoerder: DHL Verzonden binnen 4-6 dagen 19,99, Totaal betaald: $45.18. Geleverd 11/28/2017 13:33 Pince Cravate / Tie Clip : Bell 206 Jetranger. Hoe lossen we dit probleem op ???
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Als u niet het juiste artikel hebt ontvangen, stuur ons dan enkele foto's per e-mail zodat we het probleem kunnen oplossen: [email protected] Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Klantenservice team Bestelling Klantenservice team Bestelling: 116445 Geplaatst op 11/13/2017 05:06:45, Bestelde goederen: CC030-2 Pince Cravate / Tie Clip : Mig 29 Fulcrum, Verzendmaatschappij: DHL Verzonden binnen 4-6 dagen 19,99, Totaal betaald: $45.18. Geleverd 11/28/2017 13:33 Pince Cravate / Tie Clip : Bell 206 Jetranger. Hoe lossen we dit probleem op ???
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Als u niet het juiste artikel hebt ontvangen, stuur ons dan enkele foto's per e-mail zodat we het probleem kunnen oplossen: [email protected] Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001Modelkits Team