1001hobbies levert doorgaans stevige verpakking en snelle verzending, met duidelijke en zorgvuldige opvolging van bestelling tot levering, waardoor producten vaak op tijd en in perfecte staat aankomen. Klanten noemen meerdere keren een responsieve en professionele klantenservice, snelle verzending, en betrouwbaarheid bij levering, met ervaringen die variëren van uitstekende service en snelle levering tot zorgvuldige verpakking en compleet ontvangen artikelen. Daarnaast waarderen ze het ruime assortiment en duidelijke beschrijving bij het kiezen van producten, waarmee ze vaak hun verwachtingen overtreffen en tevreden zijn met de aankoop. Ook zijn er meerdere vermeldingen van goede prijs-kwaliteitverhouding en de mogelijkheid om opnieuw te bestellen, wat bijdraagt aan een positieve algehele ervaring.
Alle beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/06/2016
1/72 schaal helikopterpilootfiguren Uitstekend product en snelle overzeese verzending.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/06/2016
Een annuleringsverzoek dat werd genegeerd en toch 6 keer werd verzonden voordat het werd verzonden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/06/2016
kwaliteit en prijs die ik aanbeveel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 20/06/2016
Erg blij met de manier waarop de bestelling werd geplaatst en de levering. Ik zal deze site aanbevelen aan anderen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/06/2016
Snel en nauwkeurig
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/06/2016
Een heel goed huis met een enorme keuze.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/06/2016
Na 2 maanden nog steeds wachtend op mijn terugbetaling 17 juni - ik heb verschillende e-mails gestuurd, geen reactie, geen geld terug, nog steeds wachtend op mijn €138. 12 juli: een e-mail ontvangen na mijn beoordeling op trustpilot, maar nog steeds wachtend op mijn geld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging. De terugbetaling zal over een paar dagen plaatsvinden. Ik heb u hiervoor een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/06/2016
Na 2 maanden nog steeds wachtend op mijn terugbetaling 17 juni - ik heb verschillende e-mails gestuurd, geen reactie, geen geld terug, nog steeds wachtend op mijn €138. 12 juli: ik heb een e-mail ontvangen na mijn beoordeling op trustpilot, maar wacht nog steeds op mijn geld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging. De terugbetaling zal over een paar dagen plaatsvinden. Ik heb u hiervoor een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
C
Comprador Verificado
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/06/2016
Het product dat ik kocht was op voorraad. Het duurde lang voordat ze me vertelden dat ze het niet hadden, het duurde lang voordat ze me vertelden dat ze het naar me zouden opsturen. Op 8 juni kreeg ik een e-mail waarin stond dat ze het zouden opsturen en ik wacht er nog steeds op.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/06/2016
Zeer goede winkel met een brede selectie en onberispelijke orderopvolging
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/06/2016
deadline gehaald betrouwbaarheid efficiëntie
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/06/2016
1001 mdelkits Zeer goede service en een goede prijs voor het item dat ik kocht Ik zal opnieuw gebruiken Dank u 1001 Modelkits
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/06/2016
het is vooral voor de after-sales service, want als je bestelt zijn er geen zorgen en de bestelling wordt snel verzonden, maar zodra er een probleem is is er een bug, maar uiteindelijk voi
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/06/2016
1001 mdelkits Zeer goede service en een goede prijs voor het item dat ik kocht Ik zal opnieuw gebruiken Dank u 1001 Modelkits
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/06/2016
precies wat ik zocht, heel erg bedankt voor of het deel waar ik naar op zoek was
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/06/2016
Geweldige service! Ik zou in de toekomst weer bij 1001 Modelkits kopen. Wat ik bestelde kwam goed verpakt. Bedankt voor de goede service!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/06/2016
precies wat ik zocht, heel erg bedankt voor of het deel waar ik naar op zoek was
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/06/2016
Geweldige service! Ik zou in de toekomst weer bij 1001 Modelkits kopen. Wat ik bestelde kwam goed verpakt. Bedankt voor de goede service!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/06/2016
Ik bestelde een lichtblauwe auto zoals vermeld op mijn bestelling en ik kreeg een roze auto.
Vertaalde beoordelingen
V
Verifizierter Käufer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/06/2016
Snelle en probleemloze levering prettige communicatie via e-mail professionele hulp bij vragen en verzoeken toegewijd personeel zeer aan te bevelen dealer
Vertaalde beoordelingen
V
Verifizierter Käufer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/06/2016
Nu ik weet dat de goederen uit Frankrijk komen, accepteer ik de levertijd van 1 week. Dat was zelfs vrij snel. De goederen zijn erg goed. De communicatie met de verkoper is uitstekend. Ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/06/2016
Een korting activeren die hoger is dan de bestelling van de volgende dag is een schaamteloos gebrek aan commercieel inzicht. Het is gemiddeld. Denk je dat we Jam-Bons zijn? Gelukkig is uw service onberispelijk op het moment......... Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
V
Verifizierter Käufer
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/06/2016
Levertijd ongeveer 3 weken. Tussendoor verschillende e-mails dat het artikel tijdelijk niet beschikbaar was, maar wel was besteld. Daarna nog een verzendbevestiging enz. Ik was echter al van tevoren door vrienden geïnformeerd dat de levertijd bij deze leverancier vrij lang is. De kwaliteit van de badge die ik bestelde was matig. De sluiting (plastic!) brak de eerste keer dat ik hem gebruikte. Maar de badge zelf was OK.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/06/2016
Goede staat en aangekomen zoals verwacht.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/06/2016
Vreemde talen bij de klantenservice, ik spreek geen Chinees. frustrerend. Ik belde om mijn bestelling te controleren en kreeg een Chinees bericht, probeerde online een bericht te sturen en het was alleen in het Frans. 3 weken geleden besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet, het duurde tien dagen voordat ze het zelfs verzonden. geen tracking etc etc. Het ergste.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte klant, Onze excuses als u een bericht heeft ontvangen dat niet in het Engels is. Onze website is beschikbaar in verschillende talen en soms wordt een automatisch bericht in de verkeerde taal verzonden. Er wordt echter nooit een bericht in het Chinees verstuurd. U zou uw bestelling zeer binnenkort moeten ontvangen. Aarzel niet om binnen 7 dagen opnieuw contact met ons op te nemen als je het nog steeds niet hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/06/2016
Vreemde talen bij de klantenservice, ik spreek geen Chinees. frustrerend. Ik belde om mijn bestelling te controleren en kreeg een Chinees bericht, probeerde online een bericht te sturen en het was alleen in het Frans. 3 weken geleden besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet, het duurde tien dagen voordat ze het zelfs verzonden. geen tracking etc etc. Het ergste.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte klant, Onze excuses als u een bericht heeft ontvangen dat niet in het Engels is. Onze website is beschikbaar in verschillende talen en soms wordt een automatisch bericht in de verkeerde taal verzonden. Er wordt echter nooit een bericht in het Chinees verstuurd. U zou uw bestelling zeer binnenkort moeten ontvangen. Aarzel niet om binnen 7 dagen opnieuw contact met ons op te nemen als je het nog steeds niet hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/06/2016
goede productbemonstering, maar verwerkingssnelheid moet worden verbeterd
Vertaalde beoordelingen
C
Comprador Verificado
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/06/2016
Ik heb 13 dagen geleden een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb een toeslag betaald om het eerder per DHL te ontvangen en het lijkt me niets te hebben opgeleverd. Ik heb een e-mail gestuurd om iets uit te zoeken en heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik ben helemaal niet blij
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/06/2016
Onberispelijke service en follow-up - soms jammer van de levertijd
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/06/2016
Bestelling geregistreerd op 21-05 Betaling gevalideerd op 25-05 Nog steeds niet geleverd (per post) op 08-06 Geen comm
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Levert zoals beloofd. Eerste keer klant maar zou ze aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
V
Verifizierter Käufer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Ik zal hier nooit meer bestellen ik bestelde op 09.05.16 omdat het artikel niet beschikbaar was ik heb een terugbetaling aangevraagd vandaag hebben we het 06.07.16 en mijn geld is niet terug overgemaakt tot vandaag hoewel mijn bankgegevens beschikbaar zijn. Ik vind dit schandalig, eerst wordt je afgescheept en dan wordt er ineens niet meer gereageerd op verstuurde mails. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om via paypal te betalen anders krijg je alleen maar problemen.
Vertaalde beoordelingen
V
Verifizierter Käufer
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
De in het artikel genoemde levertijd werd met 3 weken overschreden. De reden hiervoor waren leveringsproblemen bij de leverancier, hoewel er een bestaande voorraad werd vermeld. Over het algemeen geen groot probleem, maar klanten moeten kunnen vertrouwen op de vermelde levertijden voor bestellingen die op korte termijn worden geplaatst. Voor de rest zeer tevreden over de afhandeling en het contact met de klant.
Vertaalde beoordelingen
A
Acquirente Verificato
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Ik zou willen voorstellen om al het materiaal te leveren (misschien in een optionele kit) zodat je niet apart hoeft te bestellen wat je nodig hebt om het model te maken. Dit zou handig zijn als het product bedoeld is als cadeau, zoals in mijn geval.
Vertaalde beoordelingen
C
Comprador Verificado
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Het zoeken, kopen en verzenden van het product verliep soepel, efficiënt en zeer bevredigend.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Een grote keuze aan merken en een zeer snelle, betrouwbare levering. Ik raad dit absoluut aan
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Alles ging goed, mijn zoon was erg blij... ik wil er alleen op wijzen dat de levertijd eerder tien dagen is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/06/2016
Levert zoals beloofd. Eerste keer klant maar zou ze aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/06/2016
1 Zeer goede service, behulpzaam en attent. Zeer goede winkel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/06/2016
teleurgesteld door de kwaliteit van het bestelde model slechte prijs-kwaliteitverhouding ik zal niet opnieuw bestellen
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.