Klantenbeoordelingen van 1001hobbies

Vertrouwenscertificaat
4,2 /5
Algemene beoordeling: 4,2 van 5
Gebaseerd op 41 167 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

1001hobbies levert doorgaans stevige verpakking en snelle verzending, met duidelijke en zorgvuldige opvolging van bestelling tot levering, waardoor producten vaak op tijd en in perfecte staat aankomen. Klanten noemen meerdere keren een responsieve en professionele klantenservice, snelle verzending, en betrouwbaarheid bij levering, met ervaringen die variëren van uitstekende service en snelle levering tot zorgvuldige verpakking en compleet ontvangen artikelen. Daarnaast waarderen ze het ruime assortiment en duidelijke beschrijving bij het kiezen van producten, waarmee ze vaak hun verwachtingen overtreffen en tevreden zijn met de aankoop. Ook zijn er meerdere vermeldingen van goede prijs-kwaliteitverhouding en de mogelijkheid om opnieuw te bestellen, wat bijdraagt aan een positieve algehele ervaring.

Alle beoordelingen

V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Alles is in orde
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Ik ben erg blij met de service, erg snel en zonder schade aan de pakketten, bedankt voor uw vriendelijkheid.
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
ik ben erg blij met de service ik ben erg blij met de service, erg snel en zonder schade aan de pakketten, bedankt voor jullie vriendelijkheid
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste José, Bedankt voor je feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn er zeer geïnteresseerd in! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
V
Verified Buyer
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
De producten zijn geweldig De producten zijn geweldig en de zending kwam relatief snel aan als je bedenkt wat er allemaal gebeurt in de wereld van vandaag. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste Walter, Bedankt voor je feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn zeer geïnteresseerd! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen... Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om onze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
De producten zijn geweldig De producten zijn geweldig en de zending kwam relatief snel aan als je bedenkt wat er allemaal gebeurt in de wereld van vandaag. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste Walter, Bedankt voor je feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn zeer geïnteresseerd! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Hallo geen informatie over mijn bestelling geplaatst 28 februari 2021 geen tracking pakket omdat ongeldige bestelnummer in het kort het is meer voor kinderen 1 ste leeftijd die modellen voor con
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Alles is goed Alles is goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste Tomasz, Hartelijk dank voor uw feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn er erg in geïnteresseerd! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Alles is goed Alles is goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste Tomasz, Hartelijk dank voor uw feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn er erg in geïnteresseerd! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Zeer goed besteld in de dela
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Zeer vriendelijk en zeer responsief. Ik beveel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Prachtig model
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Superb, zeer snelle service
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen... Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om onze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
ik ben erg blij met de service ik ben erg blij met de service, erg snel en zonder schade aan de pakketten, bedankt voor jullie vriendelijkheid
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste José, Bedankt voor je feedback. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn er zeer geïnteresseerd in! Tot ziens op onze website 1001 hobby's
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
Product voldoet, maar levertijd is veel te lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2021
De bestelling kwam op tijd aan. Kortom, geen probleem
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Lange levertijd maar goed materiaal
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Op 6 februari plaatste ik een beoordeling van 1 van de 5 sterren voor een vreselijke klantenservice. Twee dagen later werd er contact met me opgenomen met de mededeling dat ik mijn verzendkosten terugbetaald zou krijgen en dat dit binnen 14 werkdagen zou gebeuren. Het is nu 19 werkdagen en wat denk je? Ja, geen terugbetaling, zelfs niet nadat ik er weer achteraan ben gegaan. Serieus - hoe **slecht** kan de klantenservice worden?! Als ik een waardering van minder dan één kon geven, zou ik dat doen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Snelle verzending en zorgvuldig verpakt. Aantrekkelijke prijzen ook
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Perfect model beschikbaar geleverd binnen 48 uur Brav
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
En de vreselijke klantenservice gaat door... Op 6 februari plaatste ik een beoordeling van 1 van de 5 sterren voor de vreselijke klantenservice. Twee dagen later werd er contact met me opgenomen met de mededeling dat ik mijn verzendkosten zou terugkrijgen en dat dit binnen 14 werkdagen zou gebeuren. Het is nu 19 werkdagen en wat denk je? Yep, geen terugbetaling, zelfs niet nadat ik er weer achteraan ben gegaan. Serieus - hoe **slecht** kan de klantenservice worden?! Als ik een waardering van minder dan één kon geven, zou ik dat doen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo Martin, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om deze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Uitstekend product dat aan mijn eisen voldoet. De gravure en kleur passen bij het model waarvoor het bedoeld is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
ondanks een snelle levering en conform heeft mijn bestelling de kwaliteit van de details van de figuurtjes (wit plastic) is matig. ik heb er al figuurtjes besteld is ongeveer 3 jaar en deze was van betere fabricage de kleur grijs brengt beter de d
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Het ontvangen artikel komt niet overeen met wat was besteld.
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
En de vreselijke klantenservice gaat door... Op 6 februari plaatste ik een beoordeling van 1 van de 5 sterren voor de vreselijke klantenservice. Twee dagen later werd er contact met me opgenomen met de mededeling dat ik mijn verzendkosten zou terugkrijgen en dat dit binnen 14 werkdagen zou gebeuren. Het is nu 19 werkdagen en wat denk je? Yep, geen terugbetaling, zelfs niet nadat ik er weer achteraan ben gegaan. Serieus - hoe **slecht** kan de klantenservice worden?! Als ik een waardering van minder dan één kon geven, zou ik dat doen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo Martin, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om deze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Ik heb Napoleontische soldaten besteld en ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Ik had Russische infanterie Pruisische infanterie Britse voet artillerieFranse slagschepenFranse drakenNederlandse infanterie en inniskilling dragoons besteld. Ik vind het makkelijker om de 132 te schilderen ik ben net begonnen met het schilderen van modellen en ik heb al 3 keer besteld bij jullie site. Ik raad eno
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Probleem met levering eindelijk opgelost. Tevreden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2021
Goede bezorgservice, goed verpakt. Ik zal vaker bij jullie winkelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acquirente Verificato
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Hij is verbluffend realistisch voor zo'n kleine auto. Ik heb hem gekocht voor een echte Porsche-liefhebber en hij is er enthousiast over.
Vertaalde beoordelingen
C
Comprador Verificado
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Hallo, ik heb een defecte tracker en de knippers zijn niet die uit de catalogus, het zijn normale kabelscharen van de "Chinezen". Hartelijk dank
Vertaalde beoordelingen
C
Comprador Verificado
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Tot bé una mica de retard en arribar el producte però per la resta un
Vertaalde beoordelingen
C
Comprador Verificado
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Het duurde meer dan 20 dagen voordat het arriveerde zonder voorafgaande kennisgeving dat het niet op voorraad was of problemen met de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Zeer tevreden! Het spel was brandschoon en zeer goed verpakt, en de levering was op tijd. Ik heb
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acquirente Verificato
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Ik heb op 4 februari een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen en er is geen spoor van mijn pakket sinds 4 maart.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Goede informatie op het pakket en perfecte verpakking. Levertijd na bestelling een beetje lang maar niet vervelend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Goede ontvangst
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Product is conform. Levertijd een beetje lang
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies

Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en nemen we zeer serieus. We wensen u een prettige dag. 1001hobbies Klantenservice
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/03/2021
Zeer tevreden over de service, ze waren de enige site die alles wat ik nodig had op voorraad had. Ik werd op de hoogte gehouden van elke stap van de levering. Het enige probleem zijn de verzendkosten naar Engeland.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons.
Bedankt dat u de tijd voor ons heeft genomen. Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/