4.2/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Mijn geval is simpel, ik bestel twee modellen en ik krijg er maar één. Ik heb geprobeerd contact met hen op te nemen om het probleem uit te leggen en ik heb geen reactie van hen gehad .... en het is al 10 dagen geleden. Gezien dit gebrek aan reactie raad ik niemand aan om iets via deze website te kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 18/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet blij met 1001 maquettes. Ik heb mijn bestelling op 31 januari geplaatst en hij is nog steeds niet geleverd, ook al is mijn rekening gedebiteerd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bijna 10 dagen na de bestelling nog steeds niets ontvangen na meer dan 2u30 wachten aan de telefoon enamelled van verschillende hang-ups aan de systematische neus men verwaardigt zich eindelijk met me te spreken door me goed te laten begrijpen dat ik e hen ..... Onaanvaardbaar commercieel en leveringsgedrag. Ik ben zeer tevreden over de service en de prijs. Betaal bij voorkeur met paypal in geval van probleem mogelijkheid om een geschil te openen is om te hopen op een terugbetaling als het pakket verloren is gegaan. Met paypal moet de verkoper bij een geschil een bewijs van verzending overleggen. Nu zendingen bij 1001 lijken willekeurig en niet om hun grootste zorg dus neem een paar voorzorgsmaatregelen zijn essentieel en het is nog niet klaar na 2 claims 1 telefoon 1 mail ze beloven levering maar vergeten te zeggen wanneer blijven in de vage altijd in de vage het bespaart tijd. Ik ben bang om te hebben geïnvesteerd in verloren en nooit ontvangen mijn maquetns lijkt uiterst riskant de enige oplossing kiezen voor de rembourszending.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Van de drie gekochte vliegtuigen zijn er twee zonder cabine raamplastics beschamend!!!! ik zal NOOIT meer iets kopen!!!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling op 12012014regally betaald via overschrijvingalle producten beschikbaar!! vandaag (0102) zie ik geannuleerd een product, omdat niet disponibilelo hetzelfde dat nog steeds beschikbaar blijft in de catalogus.. en ik heb bijna een maand gewacht om dan zie me gewijzigd de volgorde ... Ik heb geen parolespero op zijn minst in een restitutie, omdat ze zijn gegaan buiten alle voorwaarden van de verkoop gepubliceerd op de site ....
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Inhoud van een e-mail die ik op 29 januari 2014 naar kontakt@1001modellbau heb gestuurd, maar die nog niet is beantwoord: Geachte heer of mevrouw, Ongeveer een uur geleden werd de Italeri C47 Skytrain 1:72 modelbouwdoos die ik bij u had besteld helaas in erbarmelijke staat afgeleverd door DHL. Er moet een vrachtwagen overheen zijn gereden (zie bijgevoegde foto's!). Van deze kit kun je geen model meer bouwen! Aangezien ik vooraf betaald heb via paypal, inclusief de transportkosten, verwacht ik een levering in goede staat. Wat gebeurt er nu? Ik verwacht direct een antwoordmail van je. Met (nog steeds) vriendelijke groet Walter Schmölling Ik hoop hier een reactie te ontvangen!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Betaling voor een beschikbare kit werd 9 dagen geleden geaccepteerd, daarna geen nieuws meer. Gevraagd per e-mail, geen reactie. Wat zijn ze van plan? Dit gedrag is onaanvaardbaar: ze hebben het geld geïnd, waar is mijn model?
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/02/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het verbaast me dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen, aangezien ik soortgelijke producten bij andere sites heb besteld en ze al heb laten bezorgen. Aan de andere kant wil ik u feliciteren met het feit dat u veel sneller bent dan uw concurrenten als het gaat om automatische incasso. Ik hoop echter dat ik geleverd krijg, ook al zal ik geen juridische stappen ondernemen voor een klein verlies.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na 1 maand nog steeds geen bestelling, ondanks bevestiging per e-mail dat de producten in hun magazijn waren aangekomen. Beste leverancier Houd uw commerciële geschenken het is niet een probleem van de prijs, maar van een gebrek aan respect voor de klant. Geen exacte informatie over het probleem met de e-mails voor het volgen van bestellingen - een bestelling geplaatst op 4 januari kwam aan in uw magazijnen op 12 januari (e-mail verzonden door u) 3 keer telefonisch bevestigd dat de bestelling dezelfde dag zou vertrekken - schriftelijke bevestiging op de 22e ter bevestiging dat de bestelling was verzonden - hier zijn we op de avond van de 30e en er is geen bestelling geleverd. E
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
NOTHING BUT LIARS AND THIEVES plaatste mijn bestelling voor twee artikelen die op voorraad waren met een levertijd van 10 dagen vanuit hun Amerikaanse winkel. Nadat ik de PayPal-betaling had voltooid, kreeg ik een bevestigingse-mail waarin stond dat de artikelen in het buitenland waren en dat ik 15 werkdagen moest rekenen voor levering. De artikelen zouden naar hun locatie in de VS worden gestuurd en van daaruit per post worden verzonden. Ze verklaarden dat het 7-9 dagen zou duren voordat de artikelen bij hen aankwamen. Omdat ik al gefrustreerd was over het feit dat er tegen me gelogen werd, e-mailde ik het bedrijf op dag 10 om de status van de bestelling te weten te komen. Hun antwoord was ""Het lijkt erop dat twee van de door u bestelde producten niet beschikbaar zijn en helaas weten we niet wanneer dit weer het geval zal zijn. Naar aanleiding van uw verzoek zullen we USD 48,49 terugstorten op uw creditcard of Paypal-account.""Op geen enkel moment heb ik om een terugbetaling gevraagd en er is ook nooit een terugbetaling geweest! Uiteindelijk moest ik een Paypal-geschil openen dat werd geëscaleerd tot een claim, waarna ik het geld kreeg. KOOP NIET VAN DEZE ONLINE VERKOPER - ZE ZIJN NIETS ANDERS DAN LEUGENAARS EN DIEVEN!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2014
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Onze excuses voor het ongemak. Dit probleem was te wijten aan een fout van onze leveranciers en u bent hiervan op de hoogte gesteld zodra wij hiervan op de hoogte waren. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
NOTHING BUT LIARS AND THIEVES plaatste mijn bestelling voor twee artikelen die op voorraad waren met een levertijd van 10 dagen vanuit hun Amerikaanse winkel. Nadat ik de PayPal-betaling had voltooid, kreeg ik een bevestigingse-mail waarin stond dat de artikelen in het buitenland waren en dat ik 15 werkdagen moest rekenen voor levering. De artikelen zouden naar hun locatie in de VS worden gestuurd en van daaruit per post worden verzonden. Ze verklaarden dat het 7-9 dagen zou duren voordat de artikelen bij hen aankwamen. Omdat ik al gefrustreerd was over het feit dat er tegen me gelogen werd, e-mailde ik het bedrijf op dag 10 om de status van de bestelling te weten te komen. Hun antwoord was ""Het lijkt erop dat twee van de door u bestelde producten niet beschikbaar zijn en helaas weten we niet wanneer dit weer het geval zal zijn. Naar aanleiding van uw verzoek zullen we USD 48,49 terugstorten op uw creditcard of Paypal-account.""Op geen enkel moment heb ik om een terugbetaling gevraagd en er is ook nooit een terugbetaling geweest! Uiteindelijk moest ik een Paypal-geschil openen dat werd geëscaleerd tot een claim, waarna ik het geld kreeg. KOOP NIET VAN DEZE ONLINE VERKOPER - ZE ZIJN NIETS ANDERS DAN LEUGENAARS EN DIEVEN!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/01/2014
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Onze excuses voor het ongemak. Dit probleem was te wijten aan een fout van onze leveranciers en u bent hiervan op de hoogte gesteld zodra wij hiervan op de hoogte waren. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Team
1 /5
★☆☆☆☆
Beschrijving Yncompleet, geen foto's, niet wat ik wilde! genoeg gezegd hierboven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2014
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Cliff, Je hebt de mogelijkheid om het product te retourneren als je niet tevreden bent. Stuur een bericht naar [email protected] als je hulp nodig hebt. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Beschrijving Yncompleet, geen foto's, niet wat ik wilde! Genoeg gezegd hierboven.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/01/2014
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Cliff, Je hebt de mogelijkheid om het product te retourneren als je niet tevreden bent. Stuur een bericht naar [email protected] als je hulp nodig hebt. Met vriendelijke groet, 1001modelkits Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
IK ZOU HET OP PRIJS STELLEN ALS U MIJ KUNT BELLEN OP 656799625 MET SPOED ORDERNUMMER 0307
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een paar dagen geleden heb ik hier een reactie geplaatst waarin ik mijn zaak vertelde en omdat ze mijn geld hadden gehouden, reageerden ze op de reactie met de mededeling dat ze de status van de terugbetaling zouden controleren. HELEMAAL NIETS, ZE HEBBEN NOG STEEDS MIJN GELD NIET TERUGBETAALD.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Onze recente bestelling is goed verlopen. Echter, voor een cadeau voor onze zoon, bestelden enkele vrienden een model op ons advies, maar hadden de schaal verkeerd. Na een retourzending een maand geleden bevestigd door collissimo toen een brief en weer een herinnering met ontvangstbevestiging nog steeds geen terugbetaling. Vriendelijke mensen aan de telefoon maar... Urkers in de portemonnee van de service c
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik voel me helemaal bedrogen. De modellen die ze verkopen geven niet de grootte aan, ik kocht een model van een vliegtuig, ik betaalde bijna 50 euro en toen ze het naar me opstuurden was het vliegtuig 8 centimeter lang! Ik kom al heel lang in de winkel en ik ben erg blij met het product en de service die ik kreeg. Daarnaast werd het pakket niet binnen de gestelde tijd geleverd, maar met vertraging. Een ramp waar ik nooit meer iets zal kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 10/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld onmogelijk om de bestelling telefonisch te wijzigen na validatie op in
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring.... zal nooit meer kopen!!!!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 31/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Besteld op de 10e, we zijn nu op 30 en ik heb het nog niet ontvangen. Ik zal nooit meer iets bestellen bij deze site en raad het natuurlijk niemand aan.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De glazen flessen werden los in een lege kartonnen doos gegooid zonder opvulling. Het is een wonder dat er niets gebroken is. Veel training voor uw expeditiemedewerkers!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1 maand om 10 kleuren te krijgen waarvan ze zeiden dat ze binnen 2 dagen beschikbaar zouden zijn
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 26/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is een aanfluiting om klanten om hun mening te vragen als de bestelling nog niet is geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Cde n°027885 van 2411 [email protected] Niet aanvaardbaar voor producten geadverteerd in voorraad
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een geëtst onderdeel voor Horten Go 229 maar ontving een heel ander onderdeel. Toen heb ik een e-mail geschreven dat ik het verkeerde artikel had ontvangen en kreeg ik kort en bondig te horen dat dit helaas niet meer veranderd kon worden. Zou alleen bij een Duits bedrijf in Duitsland bestellen! Handen af!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 22/11/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik begrijp dat het grote aantal artikelen een zekere lichtheid oplegt aan de beschrijving, maar je moet de klant op zijn minst een duidelijk idee geven van wat je aanbiedt.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/11/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tot mijn laatste twee bestellingen was ik meer dan tevreden. En toen begonnen de problemen de voorlaatste miste een B17 en een DC 3 die de zenuw van mijn bestelling was ondanks dat toen ik de bestelling plaatste ze beschikbaar waren er geen leveringsorder in zat. De laatste bestelling die ik plaatste was voor drie B17's om het geïnvesteerde bedrag terug te verdienen en zoals gewoonlijk duurde het bijna vijftien dagen voordat de levering aankwam en er was nog steeds een probleem met slechts één B17 in het pakket en er was ook geen afleverbon. Ik belde en kreeg te horen dat dit niet normaal was en dat ze het niet begrepen, ze moesten contact met me opnemen en dat deden ze niet. Ik bel terug en nog steeds niets. Ik wil graag zeggen dat er vier B17's beschikbaar waren toen ik bestelde. Ik begrijp niet hoe een bezorgdienst die zo goed werkte in zo'n korte tijd zo nalatig kan worden. En dat niemand zich bekommert om de problemen die aan hun service worden gemeld. Tussen de ontbrekende artikelen en de kosten van bijna dertig euro linksonder voor mijn appel, is wat ik wil en eis dat de apparatuur zo snel mogelijk wordt besteld. Ik werk zelf in een magazijn voor een Japans bedrijf en ik kan je vertellen dat dit soort fouten niet worden geaccepteerd en zo snel mogelijk worden afgehandeld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voor de tirade die ik nu ga schrijven, wil ik even samenvatten: ik werd onbeschoft en vulgair behandeld en ze deden niet eens de moeite om me te helpen. Ik had het model van een Audi Quattro besteld om aan mijn vader te geven voor zijn verjaardag op 24 september. Ik was er zeker van dat het niet zou aankomen voor zijn verjaardag op de 29e, maar er stond 1 tot 2 weken dus ik vertelde het mijn vader vol spanning. Via het trackingnummer van DHL zag ik dat het op 24 september was vertrokken en ik dacht: dit gaat goed. Ik dacht er verder niet over na omdat ik op reis ging en dat het wel zou aankomen terwijl ik weg was. Groot was mijn verbazing toen ik op 24 oktober zag dat het er nog steeds niet was. Uiteindelijk herinnerde ik me dat ik op 28 oktober moest bellen. Ik vond het vreemd dat het nummer Frans was, ook al stond ik op 1001maquetas.es, maar goed, ik kwam erdoor en belde. Ik begon goed door gewoon te vragen of ze wisten wat de reden was voor de vertraging in de levering. De man vertelde me (ik zou hem gentleman of gentlewoman noemen als hij een minimum aan modale Spanje had gehad) dat hij verwachtte dat het maar 5 weken was geweest. Ik zei hem dat dat niet op de website stond. Hij vertelde me op een slechte manier dat het duidelijk was. Ik zei hem dat hij op zijn minst het bestelnummer kon vragen voordat hij veronderstellingen maakte. Opnieuw in een slechte bui zei hij dat als je er opgewonden van wordt, je het aan mij moet geven. Nadat hij het me had gegeven, vertelde hij me dat als ik het normale niet-urgente transport had gekocht, ik nog wel een paar weken kon wachten. Ik vertelde hem correct dat er geen ticket was vanaf 25 september. Hij zei dat ik met DHL moest praten. Op dat moment was ik al boos vanwege de slechte behandeling die ik kreeg van de 'klootzak' (pardon) die me te woord stond in het Frans ..... Ik vertelde hem correct maar boos dat ik bij 1001maquetas had besteld en niet bij DHL. Hij zei dat ik op hem moest wachten. Ik vertelde hem wat voor service dat was. En zijn antwoord"""degene die ik geef"". Ik zei hem dat als hij me niet zou helpen of niet op de juiste manier met me zou praten omdat ik de klant was, ik mijn geld terug wilde. Hij antwoordde: Dat zullen we doen. En hij hing op. Ik werk al 13 jaar in de klantenservice voor een bedrijf en dit is de op 2 na slechtste service die ik ooit heb gezien en ik ben standaard vast. Ik zal er nooit meer bestellen en raad het niemand aan.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/10/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Eerste bestelling geplaatst op 02072013 ontvangen op 10102013 !!.. Meer dan drie maanden te laat voor artikelen die in voorraad zouden zijn en binnen 48 uur geleverd zouden worden!!! Maar omdat ik geduldig ben laten we dit eerste punt toegeven. De 02102013 1001 maquettes stuurt me een e-mail om me te vertellen dat een deel van mijn bestelling is geannuleerd en dat er een tegoedbon is gegenereerd om me te compenseren. Waarom hebben ze me niet terugbetaald? Ik kreeg uiteindelijk een tegoedbon van €12 in plaats van mijn drie potten verf. Ik besloot het te gebruiken om een gelijkwaardig product te bestellen dat door een andere fabrikant was gemaakt en als op voorraad was gemarkeerd. Ik heb trouwens gemerkt dat de niet beschikbare producten waar ik drie maanden op heb moeten wachten, nog steeds als voorradig op uw site staan... Geen commentaar. Met mijn drie potten in het mandje besluit ik de aankoop af te ronden als ik me realiseer dat ik de verzendkosten nog moet betalen! Het resultaat is dat ik twee keer moet betalen! Onaanvaardbaar! Mijn geduld begon al op te raken door jullie herhaalde vertragingen, maar deze keer is het de druppel!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De duur van 14 dagen van bestelling tot ontvangst van de goederen is te lang, zelfs als de goederen uit frankrijk komen. bovendien is de prijs vrij hoog aangezien andere aanbieders 13 goedkoper aanbieden. volgens dhl kost de verzending van 2 kg waarschijnlijk 995 in mijn geval was het pakket 300g en daarom vond ik de verzendkosten te hoog. groeten
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 18/09/2013
Vertaalde beoordeling