4.2/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Zielig U vroeg mij om mijn huidige aankoop bij uw organisatie te beoordelen. Mijn bestelnummer 61394 werd besteld op 22 juni 2015 en ik ontving een e-mail op 26 juni 2015 om te zeggen dat het is verzonden. Nou, het is nu 4 juli en het is nog steeds niet aangekomen. Ik moet zeggen dat uw service duivels slecht is en ik zal niet opnieuw bij u bestellen als mijn bestelling eindelijk aankomt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zielig U vroeg mij om mijn huidige aankoop bij uw organisatie te beoordelen. Mijn bestelnummer 61394 werd besteld op 22 juni 2015 en ik ontving een e-mail op 26 juni 2015 om te zeggen dat het is verzonden. Nou, het is nu 4 juli en het is nog steeds niet aangekomen. Ik moet zeggen dat uw service duivels slecht is en ik zal niet opnieuw bij u bestellen als mijn bestelling eindelijk aankomt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Horroroso no me ha llegado el pedido aun en otras tiendas de la red como hobbymdelismo son más profesionales ya que puse la misma direccion y en este caso si llegÃ
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Valse reclame, trage verzending, gebrek aan communicatie over de status van de bestelling. Ik plaatste mijn bestelling op 23 mei 2015. Het kostte hen bijna twee weken om me te laten weten dat een van mijn model kits niet op voorraad was, terwijl op hun website stond dat het beschikbaar was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog steeds geen bestelling of enige informatie over wat de status van mijn bestelling is. Ze hebben talloze berichten en telefoontjes over de status van mijn bestelling genegeerd. Slechte klantenservice naar mijn mening, vooral omdat ik een grote bestelling heb gedaan. In deze tijd is het onaanvaardbaar dat het een maand duurt om een bestelling te verwerken. Het geld van een klant direct aannemen en hem een maand of langer laten wachten op zijn bestelling is ""bad business"". Het telefoonmenu van de klantenservice is ook in het Frans, niet in het Engels en Frans. Niet handig voor klanten uit de Verenigde Staten. Ze hebben een geweldige website en lijken een grote selectie modelkits te hebben. Veel potentieel gedood door slechte klantenservice. Hopelijk worden ze wakker en ruiken ze de koffie (in ieder geval lang genoeg om hun telefoon te beantwoorden) Er is weer een week voorbij en eindelijk hebben ze contact met me opgenomen (alleen omdat ik een slechte recensie heb geplaatst naar mijn mening). Ze beweerden dat mijn bestelling problemen had met de douane en dat deze problemen waren opgelost en dat mijn bestelling over een week zou worden verzonden. Er ging een week voorbij en ik had nog niets gehoord, dus stuurde ik de klantenservice een e-mail over de status van mijn bestelling. Ze beweerden dat een van de artikelen verloren was gegaan tijdens de verzending en natuurlijk niet meer beschikbaar was. Ze boden me een andere bon aan voor de prijs van het product. Een voucher is echter waardeloos als het bedrijf niet in staat is om een eenvoudige bestelling te verwerken en te verzenden. Ik heb er nu geen vertrouwen in dat dit bedrijf competent genoeg is om nog een bestelling te verwerken. Ik wil een volledige terugbetaling of ik zal juridische stappen ondernemen tegen deze ""scam"" van een bedrijf. Vermijd dit bedrijf. Het is nu bijna juli en ik heb nog steeds niets gehoord over mijn bestelling en ik heb nog steeds geen goederen ontvangen die ik heb besteld. Een klein advies 1001 modelbouwpakketten: Als er bij een bestelling van meerdere artikelen een artikel is dat je niet op voorraad hebt (terwijl je zei dat je het wel had), stuur dan de artikelen op die je wel hebt en houd niet de hele bestelling wekenlang vast. Het zou voor mij sneller zijn om de Atlantische Oceaan over te varen en de artikelen op te halen in hun magazijn in Frankrijk! Neem uw telefoon op! Communiceer met je klanten! Neem hun geld niet aan tenzij je hen een dienst hebt bewezen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht: slechts de helft van mijn bestelling ontvangen! Ik heb jullie op zaterdag gemaild, dus ik dacht dat ik vandaag wel iets van jullie zou horen, maar nog niet. Ze hebben me een schaal 1/72 Fairey Swordfish gestuurd in plaats van een schaal 1/48 B-17G Flying Fortress. Ik neem aan dat jullie de bestelling zullen corrigeren, maar ik moet weten wat ik met het extra model moet doen. Bedankt
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht: slechts de helft van mijn bestelling ontvangen! Ik heb jullie op zaterdag gemaild, dus ik dacht dat ik vandaag wel iets van jullie zou horen, maar nog niet. Ze hebben me een schaal 1/72 Fairey Swordfish gestuurd in plaats van een schaal 1/48 B-17G Flying Fortress. Ik neem aan dat jullie de bestelling zullen corrigeren, maar ik moet weten wat ik met het extra model moet doen. Bedankt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Valse reclame, trage verzending, gebrek aan communicatie over de status van de bestelling. Ik plaatste mijn bestelling op 23 mei 2015. Het kostte hen bijna twee weken om me te laten weten dat een van mijn model kits niet op voorraad was, terwijl op hun website stond dat het beschikbaar was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog steeds geen bestelling of enige informatie over wat de status van mijn bestelling is. Ze hebben talloze berichten en telefoontjes over de status van mijn bestelling genegeerd. Slechte klantenservice naar mijn mening, vooral omdat ik een grote bestelling heb gedaan. In deze tijd is het onaanvaardbaar dat het een maand duurt om een bestelling te verwerken. Het geld van een klant direct aannemen en hem een maand of langer laten wachten op zijn bestelling is ""bad business"". Het telefoonmenu van de klantenservice is ook in het Frans, niet in het Engels en Frans. Niet handig voor klanten uit de Verenigde Staten. Ze hebben een geweldige website en lijken een grote selectie modelkits te hebben. Veel potentieel gedood door slechte klantenservice. Hopelijk worden ze wakker en ruiken ze de koffie (in ieder geval lang genoeg om hun telefoon te beantwoorden) Er is weer een week voorbij en eindelijk hebben ze contact met me opgenomen (alleen omdat ik een slechte recensie heb geplaatst naar mijn mening). Ze beweerden dat mijn bestelling problemen had met de douane en dat deze problemen waren opgelost en dat mijn bestelling over een week zou worden verzonden. Er ging een week voorbij en ik had nog niets gehoord, dus stuurde ik de klantenservice een e-mail over de status van mijn bestelling. Ze beweerden dat een van de artikelen verloren was gegaan tijdens de verzending en natuurlijk niet meer beschikbaar was. Ze boden me een andere bon aan voor de prijs van het product. Een voucher is echter waardeloos als het bedrijf niet in staat is om een eenvoudige bestelling te verwerken en te verzenden. Ik heb er nu geen vertrouwen in dat dit bedrijf competent genoeg is om nog een bestelling te verwerken. Ik wil een volledige terugbetaling of ik zal juridische stappen ondernemen tegen deze ""scam"" van een bedrijf. Vermijd dit bedrijf. Het is nu bijna juli en ik heb nog steeds niets gehoord over mijn bestelling en ik heb nog steeds geen goederen ontvangen die ik heb besteld. Een klein advies 1001 modelbouwpakketten: Als er bij een bestelling van meerdere artikelen een artikel is dat je niet op voorraad hebt (terwijl je zei dat je het wel had), stuur dan de artikelen die je wel hebt en houd niet de hele bestelling wekenlang vast. Het zou voor mij sneller zijn om de Atlantische Oceaan over te varen en de artikelen op te halen in hun magazijn in Frankrijk! Neem uw telefoon op! Communiceer met je klanten! Neem hun geld niet aan tenzij je hen een dienst hebt bewezen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nog niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen manier om jezelf te identificeren deze site werkt slecht het verzenden van 3 e-mails zonder antwoord een echte ramp om te vluchten blijkbaar de positieve recensies zijn dus fictief. S"" responsive"" misleidend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen manier om jezelf te identificeren deze site werkt slecht het verzenden van 3 e-mails zonder antwoord een echte ramp om te vluchten blijkbaar de positieve recensies zijn dus fictief. S"" responsive"" misleidend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op 03.01.2015 plaatste ik een bestelling op deze site met PayPal betaling. Na 2 dagen schreven ze me: ""Uw bestelling is klaar u kunt de zending volgen"". Op dat moment was ik verbaasd omdat het artikel een verwachte levertijd van 10-12 werkdagen had. Ik dacht dat het een vergissing was en wachtte daarom een maand zonder het materiaal te ontvangen voordat ik om opheldering vroeg. Ze antwoordden dat ze hun best zouden doen om het pakket zo snel mogelijk te versturen (maar was het niet een maand eerder klaar?). Twee maanden na de bestelling en op mijn verzoek om uitleg, lieten ze me weten dat het materiaal helaas niet beschikbaar was, dat ze de bestelling annuleerden en dat ze mijn betaling zouden terugbetalen. Na 20 dagen absolute stilte stuurde ik een e-mail om een terugbetaling aan te vragen, maar ze reageerden niet. Ik wachtte nog eens 15 dagen op een herinneringsmail, maar weer geen antwoord. Weer een maand gaat voorbij en we zijn op 12.05.2015 weer een e-mail van mij en zoals gewoonlijk geen antwoord. Vanaf vandaag 03.06.2015, 5 maanden na betaling en bijna 3 maanden na annulering van de bestelling, heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Tot slot ook de spot: op de website verschijnt het artikel dat ik had besteld als beschikbaar. Van wat ik hierboven heb gezegd, laat ik aan degenen die mij lezen elke evaluatie van de ernst, juistheid en professionaliteit van degenen die verantwoordelijk zijn voor deze site.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst voor een materiaal dat volgens de website op voorraad was, ik heb de betaling gedaan, ze hebben de bestelling bevestigd en het bedrag van mijn kaart afgeschreven. En oh verrassing, een week na het bevestigen van de bestelling en het opladen van de kaart vertellen ze me dat ze het materiaal niet hebben. Ik denk niet dat ik ooit nog iets zal kopen bij een winkel die eerst geld in rekening brengt en dan pas controleert of ze kunnen leveren. Ik heb al veel oplossingen aangeboden gekregen dat ik maar iets anders moest kopen en dat ze me een tegoedbon zouden geven en in de laatste plaats een terugbetaling. Ik hoop dat ze bij de terugbetaling net zo snel zijn als bij het innen van het geld. Fernando M
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Duurt een eeuwigheid! Achtentwintig dagen na bestelling en betaling, en geen product. Geen uitleg, niets. Zeer ontevreden.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Duurt een eeuwigheid! Achtentwintig dagen na bestelling en betaling, en geen product. Geen uitleg, niets. Zeer ontevreden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Sinds 28:03:2015 wacht ik op mijn bestelling of de terugbetaling ervan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De detailhandel klaagt over de slechte verkoop! De klant klaagt over de detailhandel!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 21/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Besteld op 29 april met modellen en andere op voorraad op het moment van aankoop en dan patatttttra... ruim een week na bestelling mail van klantenservice niet meer op voorraad... we wisselen de producten ok geen probleem en na 15 dagen patttaaaattrrra niet meer op voorraad met c""CADEAU"" !!! een ""avoir"" met verzendkosten Dus commercieel zijn deze mensen daar ?!!! NOG STEEDS NIET AANGEKOMEN !!!! INTERMINABEL VOOR KINDEREN GEEN TOELICHTING NB: BESTEL uit het Engelse BCP PLUS SERI
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
2 maanden wachten en nog steeds geen teken van mijn bestelling...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Je hebt veel lef nodig om een mening te vragen over materiaal dat je nog NIET hebt ontvangen. Ik denk dat je een probleem hebt.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04 mei het is 12 geen ontvangst dus daube of erger ... aan sui
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Totale oplichterij Dit bedrijf geeft de industrie een slechte naam reageert niet op verzoeken om terugbetaling hebben niet het product geadverteerd geen telefoonnummer of adres vermeld op hun site, moeten hebben pakte dat geen andere reden dan ze weten dat ze niet kunnen worden gecontacteerd nadat ze je geld. VERTROUW DIT BEDRIJF NIET.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Totale oplichterij Dit bedrijf geeft de industrie een slechte naam reageert niet op verzoeken om terugbetaling hebben niet het product geadverteerd geen telefoonnummer of adres vermeld op hun site, moeten hebben opgepikt geen andere reden dan ze weten dat ze niet kunnen worden gecontacteerd nadat ze je geld. VERTROUW DIT BEDRIJF NIET.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/05/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling op 18.01.2015 geplaatst en meteen betaald, maar nooit iets ontvangen. de klantenservice nam pas op 4.02.2015 contact op nadat ik al verschillende e-mails had gestuurd. hier is de formulering van de e-mail: Sorry voor het late antwoord. Ik heb contact opgenomen met onze logistiek medewerker over uw bestelling. Ik zal u zo snel mogelijk antwoorden met meer informatie. Met vriendelijke groet De klantenservice 1001modellbau.de Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord, hoewel ik nog een paar e-mails had gestuurd, waarin ik ze vroeg om mijn geld terug te sturen of de goederen. Ik zal hier nooit meer bestellen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 06/04/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurstelling Ik was erg teleurgesteld over mijn ervaring. Ten eerste heb ik een aantal weken gewacht voordat ik te horen kreeg dat ze mijn bestelling niet konden uitvoeren, maar ik kreeg niet te horen wat er niet werd uitgevoerd. Vervolgens heb ik uiteindelijk maar vier van de twaalf bestelde artikelen ontvangen. Ik kreeg krediet van de winkel, maar heb veel tijd verspild met wachten op een project dat ik wilde doen. Ik zal de volgende keer ergens anders kijken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/03/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurstelling Ik was erg teleurgesteld over mijn ervaring. Ten eerste heb ik een aantal weken gewacht voordat ik te horen kreeg dat ze mijn bestelling niet konden uitvoeren, maar ik kreeg niet te horen wat er niet werd uitgevoerd. Vervolgens heb ik uiteindelijk maar vier van de twaalf bestelde artikelen ontvangen. Ik kreeg krediet van de winkel, maar heb veel tijd verspild met wachten op een project dat ik wilde doen. Ik zal de volgende keer ergens anders kijken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/03/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik woon op de Canarische Eilanden in Spanje en ik moest 30e betalen voor verzending met een particulier bedrijf, maar zij stuurden het per gewone post, wat 890e kost. Ik ben opgelicht
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/03/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dioramabasis opgevouwen en verfrommeld in de prullenbak... Site om te vermijden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zal niet meer bij deze winkel bestellen. Besteld op 5.3.2015 in behandeling sinds 6.3.2015 sindsdien niets meer. Ik heb support aangeschreven en geen antwoord gekregen. Ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt. Ik kan deze shop alleen maar afraden.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/03/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb verschillende e-mails ontvangen waarin stond dat mijn bestelling in behandeling was genomen en dat het pakket was vertrokken, maar tot op heden is er niets gebeurd. Het was de Tyrrell die ik op 4 maart als verjaardagscadeau wilde geven, dus ik hoop dat de situatie wordt geregulariseerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
IK HEB DE BESTELLING GEPLAATST OP 01022015 EN VANAF VANDAAG 26022015 HEB IK NOG NIETS ONTVANGEN.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/02/2015
Vertaalde beoordeling