4.2/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan bijna een recente negatieve recensie kopiëren en plakken. Ik heb op de site een model besteld voor een verjaardag. De bestelling werd geplaatst op 07 november 2015 en het item was op voorraad en dus beschikbaar binnen 8 dagen. Tot op heden, 07 december 2015, is er niets ontvangen en ik heb verschillende e-mails gestuurd en verschillende keren gebeld: het antwoord is altijd geweest dat het item onderweg is (ik veronderstel dat het al 1 maand op een slakkenrug zit) zonder enige echt geldige verklaring en duizend excuses: er was een bank holiday en ze hadden een zeer sympathiek aanbod om het per colissimo naar mij te sturen, maar de colissimo is nooit aangekomen .... Gedurende al die tijd, en ook vandaag weer, staat het artikel genoteerd als beschikbaar op de site. Het bedrag van de bestelling werd onmiddellijk afgeschreven: 203 euro Ik leid hieruit af dat deze site niet betrouwbaar is aangezien het een review is die al door andere mensen is geschreven. Ondertussen heb ik een andere m""rue des maquette"" moeten bestellen Kortom, ik ben erg teleurgesteld door deze site! en toch was ik meegaand en geduldig.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte beoordeling. Meer dan een maand na mijn bestelling heb ik nog niets ontvangen. Mijn verzoeken per e-mail zijn nooit beantwoord. Blijkbaar is het pakket teruggestuurd naar de afzender wegens onvolledige adressen. Ik heb ze echter het exacte adres gegeven.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik krijg deze berichten over mijn zending maar mijn pakket is niet aangekomen !!!!!!! Waar is mijn pakket ?????????????????????????????
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben zich niet gehouden aan de leveringstermijnen en het ergste is dat ze geen zicht geven op de status van de bestelling. Na het sturen van 2 schriftelijke berichten, een via hun website en een andere per e-mail en meerdere keren bellen naar de 2 telefoonnummers die ze hebben en niemand te pakken te krijgen, heb ik besloten om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen. Zeer ontevreden
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik krijg deze berichten over mijn zending maar mijn pakket is niet aangekomen !!!!!!! Waar is mijn pakket ?????????????????????????????
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een 124 schaal auto een Jaguar E type besteld bij Hellertde bestelling is geplaatst op 4 november 2015 verwachte levertijd 79 werkdagen tot op heden 2 december 2015 heb ik nog steeds niets ontvangen. Op 30 november heb ik een mail doorgestuurd met vragen over mijn bestelling waar ze zorgvuldig niet op reageerden. Dit is de eerste keer dat ik bij hen heb gekocht, maar ik denk dat het ook de laatste keer zal zijn. Vorig jaar bestelde ik een kit bij een winkel in Hong Kong23 dagen later had ik de doos thuis.........si maar Hong Kong is aan de andere kant van de wereld!!!!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 02/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer kans dat je varkens ziet vliegen dan dat je je bestelling ziet. Ik heb op 22 oktober 2015 een bestelling geplaatst voor mijn bejaarde opa. Met ingang van 29 november 2015 heb ik mijn pakket niet ontvangen of een reactie van het bedrijf over de verblijfplaats van het pakket. In feite staat mijn bestelling nog steeds vermeld als in behandeling. Net als veel van hun andere klanten, denk ik dat ik het slachtoffer ben geworden van oplichterij waarbij ze zeggen dat het artikel op voorraad is, maar dat eigenlijk niet zo is. Mijn arme opa is erg geïrriteerd. Op dit moment wil ik gewoon mijn geld terug, zodat mijn opa me met rust laat en ik het product ergens anders kan bestellen. Ik heb 3 e-mails gestuurd, waarvan 2 vandaag. Hun uitstekende klantenservice is een schijnvertoning. De klantenservice is slechts 2 uur per dag bereikbaar in een onbekende tijdzone als je Frans spreekt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer kans dat je varkens ziet vliegen dan dat je je bestelling ziet. Ik heb op 22 oktober 2015 een bestelling geplaatst voor mijn bejaarde opa. Met ingang van 29 november 2015 heb ik mijn pakket nog niet ontvangen of een reactie van het bedrijf over de verblijfplaats van het pakket. In feite staat mijn bestelling nog steeds vermeld als in behandeling. Net als veel van hun andere klanten, denk ik dat ik het slachtoffer ben geworden van oplichterij waarbij ze zeggen dat het artikel op voorraad is, maar dat eigenlijk niet zo is. Mijn arme opa is erg geïrriteerd. Op dit moment wil ik gewoon mijn geld terug, zodat mijn opa me met rust laat en ik het product ergens anders kan bestellen. Ik heb 3 e-mails gestuurd, waarvan 2 vandaag. Hun uitstekende klantenservice is een schijnvertoning. De klantenservice is slechts 2 uur per dag bereikbaar in een onbekende tijdzone als je Frans spreekt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na 9 werkdagen hebben ze het pakket nog steeds niet verstuurd, ondanks het feit dat volgens de e-mail die ik van hen ontving het pakket de dag na betaling klaar lag. Ik heb 3 e-mails gestuurd om uitleg te vragen en ze antwoordden steeds met de gebruikelijke voorverpakte e-mail: Beste klant Wees gerust dat we ons best doen om onze klanten een snelle levering te bezorgen. U ontvangt een trackingnummer zodra uw pakket is verzonden. Met vriendelijke groet Klantenservice 1001modellini Wat een schande!!!!! In antwoord op wat u hieronder schreef spijt het me dat ik u moet tegenspreken, maar op uw site staat duidelijk dat het pakket binnen 7-9 werkdagen zou aankomen, ik heb zelfs een screenshot van de pagina gemaakt. Bovendien kunt u niet schrijven dat de bestelling is klaargemaakt zoals u op 1611 schreef als dat niet waar is, want vandaag schreef u mij dat u nog steeds op het artikel wacht. Beste klant Uw bestelcode is voorbereid. U kunt uw zending volgen en de factuur downloaden door te klikken op ""Orderarchief"" onder ""mijn account" op onze website. Vriendelijke groeten
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 25/11/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Wij hebben een model besteld op de site voor de verjaardag van onze dochter. De bestelling dateert uit 2009 artikel op voorraad en dus beschikbaar binnen 8 dagen maximaal tot op heden 2211 nog steeds niets hebben we meerdere e-mails omdat het onmogelijk om contact te hebben met een fysiek persoon is altijd beantwoord artikel in het proces van routing (ik denk te voet voor 2 maanden) zonder enige uitleg of excuus. Gedurende al deze tijd en zelfs vandaag de dag het artikel is genoteerd beschikbaar op de site. We hebben uiteindelijk gevraagd om een terugbetaling, die hopelijk minder dan twee maanden zal duren, want natuurlijk werd het bedrag van de bestelling onmiddellijk afgeschreven. Ik leid hieruit af dat het commerciële beleid dus is om de""super promo"" aan te trekken en nooit om de producten op te sturen. We hebben nooit de minste uitleg, excuus of commercieel gebaar gehad. Kortom, als je zeker wil zijn dat je je artikelen voor Kerstmis krijgt, VERWIJDER of mik op december 201.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Deze verkoopsite zuigt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd geplaatst op 1 november en vandaag is het de 16e en ik heb nog steeds niets ontvangen. Afgezien van een gebaar van 1001 maquettes dat me misschien van gedachten doet veranderen, zal ik nooit meer bij hen bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/11/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Te cobran los gastos de envio de mandartelo urgente y te llega a las 2 semanas haces la reclamacion.y.ni caso!!!! De koopwaar arriveert ook in.slechte staat een oplichter!
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb maar één aankoop gedaan, maar ik heb geen goede ervaring. Ik heb het pakket 2 of 3 dagen geleden per expresse besteld en het is al een week niet aangekomen. Het was voor een cadeau en de datum is al verstreken.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice Zoals zo veel van de andere reviewers, plaatste ik een bestelling op 6/20/15, mijn bestelling zou tussen 8/7 & 10/7 worden verzonden, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, mijn status is ook niet veranderd. Ik heb e-mails gestuurd en geen antwoord gekregen, het telefoonnummer geprobeerd, dat een verbazingwekkend korte 2 uur venster heeft om te bellen, maar ik spreek geen Frans dus het is nutteloos. Dit moet wel de slechtste klantenservice zijn die ik ooit heb meegemaakt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/10/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Helaas was het door u bestelde product niet op voorraad en kon het niet opnieuw worden geleverd door onze leveranciers. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice Zoals zo veel van de andere reviewers, plaatste ik een bestelling op 6/20/15, mijn bestelling zou tussen 8/7 & 10/7 worden verzonden, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, mijn status is ook niet veranderd. Ik heb e-mails gestuurd en geen antwoord gekregen, het telefoonnummer geprobeerd, dat een verbazingwekkend korte 2 uur venster heeft om te bellen, maar ik spreek geen Frans dus het is nutteloos. Dit moet wel de slechtste klantenservice zijn die ik ooit heb meegemaakt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/10/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Helaas was het door u bestelde product niet op voorraad en kon het niet opnieuw worden geleverd door onze leveranciers. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Geen contact. Geen telefoontje of e-mail. Geen verzend- of traceerinfo. Ik plaatste een bestelling op 10-1-15 en ontving een e-mail met het bijbehorende referentienummer. In deze e-mail stond dat de leverdatum tussen 10-16-15 en 10-20-15 zou liggen. Ik betaalde ook voor een verbeterde verzendmethode zodat ik een trackingnummer zou krijgen (UPS). Er is echter nooit een trackingnummer verstrekt. Mijn betaling werd verwerkt en voltooid op 10-1-15 volgens de bestelstatus op mijn account. Ik heb geduldig gewacht tot vandaag 10-20-15, de laatste dag van de beloofde levering, maar er werd niet geleverd. De afgelopen 3 dagen heb ik het contactnummer gebeld, maar ik krijg alleen een Franse antwoorddienst en geen antwoord. Ik heb twee keer gemaild zonder antwoord, in een poging om een trackingnummer of een vorm van verzendinformatie te krijgen om te bevestigen dat er enige vorm van vooruitgang wordt geboekt. Ik heb ook de Amerikaanse contactpersoon voor retouren in Centerton, AR gebeld, maar ook zonder succes. De status van mijn bestelling geeft al 3 weken lang hetzelfde bericht ""order being processed"" weer, ook nadat de beloofde levertijd is verstreken. Als er niet binnen een dag of zo contact wordt opgenomen of uitleg wordt gegeven, zal ik deze praktijk van klantenverwaarlozing melden en een kopie van alle correspondentie doorsturen naar mijn advocaat.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen contact. Geen telefoontje of e-mail. Geen verzend- of traceerinfo. Ik plaatste een bestelling op 10-1-15 en ontving een e-mail met het bijbehorende referentienummer. In deze e-mail stond dat de leverdatum tussen 10-16-15 en 10-20-15 zou liggen. Ik heb ook betaald voor een verbeterde verzendmethode zodat ik een trackingnummer zou krijgen (UPS). Er is echter nooit een trackingnummer verstrekt. Mijn betaling werd verwerkt en afgerond op 10-1-15 volgens de bestelstatus op mijn account. Ik heb geduldig gewacht tot vandaag 10-20-15, de laatste dag van de beloofde levering, maar er werd niet geleverd. De afgelopen 3 dagen heb ik het contactnummer gebeld, maar ik krijg alleen een Franse antwoorddienst en geen antwoord. Ik heb twee keer gemaild zonder antwoord, in een poging om een trackingnummer of een vorm van verzendinformatie te krijgen om te bevestigen dat er enige vorm van vooruitgang wordt geboekt. Ik heb ook de Amerikaanse contactpersoon voor retouren in Centerton, AR gebeld, maar ook zonder succes. De status van mijn bestelling geeft al 3 weken lang hetzelfde bericht ""order being processed"" weer, ook nadat de beloofde levertijd is verstreken. Als er niet binnen een dag of zo contact wordt opgenomen of uitleg wordt gegeven, zal ik deze praktijk van klantenverwaarlozing melden en een kopie van alle correspondentie doorsturen naar mijn advocaat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Uw materiaal is discreet maar helaas niet wat ik zocht omdat ik """"""""""""""""""""" PLASTIC SAMURAI """"Helaas heb ik uw catalogus verkeerd geïnterpreteerd en geen klachten aan u. Als u 10 cm PLASTIC COLOURED Samurai heeft, wil ik graag een nieuwe bestelling plaatsen. Groeten. Mauro Santinelli
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04 oktober, in theorie vertrokken op 091015. Op 161015 nog steeds niets ontvangen. Dat is een beetje veel voor een veronderstelde levertijd van 4 tot 7 dagen! Aan de telefoon beloven ze morgen, morgen, morgen, maar ze bieden geen compensatie of oplossingen. Ik denk dat het beleid van de winkel is om portokosten aan te rekenen! Wat niet normaal is omdat de bestelling dezelfde circuits volgt. Het is een manier om wat meer winst te maken over de ruggen van klanten. Ik raad niet aan om de gratis bezorgoptie te nemen. Teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet alleen worden de levertijden niet gerespecteerd, maar de goederen zijn nog steeds niet ontvangen. De dienst na verkoop heeft ons na twee dagen nog steeds niet geantwoord. En op een bestelling van €5117 is ons €53,56 aangerekend bij de bank, niet gezien en niet gekend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
... maar te lang om uit te leggen. Ik wilde ze vertrouwen, ondanks de slechte beoordelingen hieronder. Uiteindelijk waren ze volledig terecht. Het grote probleem is de voorbereiding van de bestelling en de levering. Het enige positieve punt is de vriendelijkheid van de supportmedewerker. A
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik koop regelmatig HUMBOL kleuren op de website van 1001 models. Per 13-10-15 heb ik mijn bestelling voor 21-9 nog steeds niet ontvangen. Ik heb gekozen voor standaard verzending (de goedkopere) omdat ik geen bijzondere urgentie had maar dit lijkt een beetje te veel. Ik heb ook om info gevraagd maar geen enkele vorm van antwoord ontvangen. Ik ben er niet van overtuigd dat ik verdere aankopen zal doen dus is het veiliger en goedkoper om de kleuren in de winkel te kopen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 13/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd om meer informatie te krijgen voordat ik een model koop. Geen antwoord. Ze lezen geen e-mails bij 1001 maquettes! Nou, ik zal bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice