/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb maar één aankoop gedaan, maar ik heb geen goede ervaring. Ik heb het pakket 2 of 3 dagen geleden per expresse besteld en het is al een week niet aangekomen. Het was voor een cadeau en de datum is al verstreken.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice Zoals zo veel van de andere reviewers, plaatste ik een bestelling op 6/20/15, mijn bestelling zou tussen 8/7 & 10/7 worden verzonden, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, mijn status is ook niet veranderd. Ik heb e-mails gestuurd en geen antwoord gekregen, het telefoonnummer geprobeerd, dat een verbazingwekkend korte 2 uur venster heeft om te bellen, maar ik spreek geen Frans dus het is nutteloos. Dit moet wel de slechtste klantenservice zijn die ik ooit heb meegemaakt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/10/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Helaas was het door u bestelde product niet op voorraad en kon het niet opnieuw worden geleverd door onze leveranciers. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice Zoals zo veel van de andere reviewers, plaatste ik een bestelling op 6/20/15, mijn bestelling zou tussen 8/7 & 10/7 worden verzonden, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, mijn status is ook niet veranderd. Ik heb e-mails gestuurd en geen antwoord gekregen, het telefoonnummer geprobeerd, dat een verbazingwekkend korte 2 uur venster heeft om te bellen, maar ik spreek geen Frans dus het is nutteloos. Dit moet wel de slechtste klantenservice zijn die ik ooit heb meegemaakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/10/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Helaas was het door u bestelde product niet op voorraad en kon het niet opnieuw worden geleverd door onze leveranciers. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Geen contact. Geen telefoontje of e-mail. Geen verzend- of traceerinfo. Ik plaatste een bestelling op 10-1-15 en ontving een e-mail met het bijbehorende referentienummer. In deze e-mail stond dat de leverdatum tussen 10-16-15 en 10-20-15 zou liggen. Ik betaalde ook voor een verbeterde verzendmethode zodat ik een trackingnummer zou krijgen (UPS). Er is echter nooit een trackingnummer verstrekt. Mijn betaling werd verwerkt en voltooid op 10-1-15 volgens de bestelstatus op mijn account. Ik heb geduldig gewacht tot vandaag 10-20-15, de laatste dag van de beloofde levering, maar er werd niet geleverd. De afgelopen 3 dagen heb ik het contactnummer gebeld, maar ik krijg alleen een Franse antwoorddienst en geen antwoord. Ik heb twee keer gemaild zonder antwoord, in een poging om een trackingnummer of een vorm van verzendinformatie te krijgen om te bevestigen dat er enige vorm van vooruitgang wordt geboekt. Ik heb ook de Amerikaanse contactpersoon voor retouren in Centerton, AR gebeld, maar ook zonder succes. De status van mijn bestelling geeft al 3 weken lang hetzelfde bericht ""order being processed"" weer, ook nadat de beloofde levertijd is verstreken. Als er niet binnen een dag of zo contact wordt opgenomen of uitleg wordt gegeven, zal ik deze praktijk van klantenverwaarlozing melden en een kopie van alle correspondentie doorsturen naar mijn advocaat.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen contact. Geen telefoontje of e-mail. Geen verzend- of traceerinfo. Ik plaatste een bestelling op 10-1-15 en ontving een e-mail met het bijbehorende referentienummer. In deze e-mail stond dat de leverdatum tussen 10-16-15 en 10-20-15 zou liggen. Ik heb ook betaald voor een verbeterde verzendmethode zodat ik een trackingnummer zou krijgen (UPS). Er is echter nooit een trackingnummer verstrekt. Mijn betaling werd verwerkt en afgerond op 10-1-15 volgens de bestelstatus op mijn account. Ik heb geduldig gewacht tot vandaag 10-20-15, de laatste dag van de beloofde levering, maar er werd niet geleverd. De afgelopen 3 dagen heb ik het contactnummer gebeld, maar ik krijg alleen een Franse antwoorddienst en geen antwoord. Ik heb twee keer gemaild zonder antwoord, in een poging om een trackingnummer of een vorm van verzendinformatie te krijgen om te bevestigen dat er enige vorm van vooruitgang wordt geboekt. Ik heb ook de Amerikaanse contactpersoon voor retouren in Centerton, AR gebeld, maar ook zonder succes. De status van mijn bestelling geeft al 3 weken lang hetzelfde bericht ""order being processed"" weer, ook nadat de beloofde levertijd is verstreken. Als er niet binnen een dag of zo contact wordt opgenomen of uitleg wordt gegeven, zal ik deze praktijk van klantenverwaarlozing melden en een kopie van alle correspondentie doorsturen naar mijn advocaat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Uw materiaal is discreet maar helaas niet wat ik zocht omdat ik """"""""""""""""""""" PLASTIC SAMURAI """"Helaas heb ik uw catalogus verkeerd geïnterpreteerd en geen klachten aan u. Als u 10 cm PLASTIC COLOURED Samurai heeft, wil ik graag een nieuwe bestelling plaatsen. Groeten. Mauro Santinelli
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 20/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04 oktober, in theorie vertrokken op 091015. Op 161015 nog steeds niets ontvangen. Dat is een beetje veel voor een veronderstelde levertijd van 4 tot 7 dagen! Aan de telefoon beloven ze morgen, morgen, morgen, maar ze bieden geen compensatie of oplossingen. Ik denk dat het beleid van de winkel is om portokosten aan te rekenen! Wat niet normaal is omdat de bestelling dezelfde circuits volgt. Het is een manier om wat meer winst te maken over de ruggen van klanten. Ik raad niet aan om de gratis bezorgoptie te nemen. Teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet alleen worden de levertijden niet gerespecteerd, maar de goederen zijn nog steeds niet ontvangen. De dienst na verkoop heeft ons na twee dagen nog steeds niet geantwoord. En op een bestelling van €5117 is ons €53,56 aangerekend bij de bank, niet gezien en niet gekend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
... maar te lang om uit te leggen. Ik wilde ze vertrouwen, ondanks de slechte beoordelingen hieronder. Uiteindelijk waren ze volledig terecht. Het grote probleem is de voorbereiding van de bestelling en de levering. Het enige positieve punt is de vriendelijkheid van de supportmedewerker. A
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik koop regelmatig HUMBOL kleuren op de website van 1001 models. Per 13-10-15 heb ik mijn bestelling voor 21-9 nog steeds niet ontvangen. Ik heb gekozen voor standaard verzending (de goedkopere) omdat ik geen bijzondere urgentie had maar dit lijkt een beetje te veel. Ik heb ook om info gevraagd maar geen enkele vorm van antwoord ontvangen. Ik ben er niet van overtuigd dat ik verdere aankopen zal doen dus is het veiliger en goedkoper om de kleuren in de winkel te kopen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 13/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd om meer informatie te krijgen voordat ik een model koop. Geen antwoord. Ze lezen geen e-mails bij 1001 maquettes! Nou, ik zal bestellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
GEEN GOEDEREN Zeer slechte klantenservice Meerdere keren gemaild over een bestelling geplaatst op 15/08/2015 die nog niet is aangekomen Ze hebben mijn geld aangenomen en lijken het niet te willen terugbetalen zoals ik meer dan eens heb gevraagd Net als andere bedrijven die handelen in modelbouwpakketten, houden ze ze gewoon niet bij en updaten ze hun website niet, zodat ze je misleiden tot bestellingen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We doen ons best om onze website up-to-date te houden, maar soms kunnen er voorraadfouten optreden. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is gisteren (29 september) terugbetaald, 4 dagen nadat u om annulering had gevraagd. We hopen dat u dit zult erkennen en uw beoordeling zult heroverwegen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
GEEN GOEDEREN Zeer slechte klantenservice Meerdere malen gemaild over een bestelling geplaatst op 15/08/2015 die nog niet is aangekomen Ze hebben mijn geld aangenomen en lijken het niet te willen terugbetalen zoals ik meer dan eens heb gevraagd Net als andere bedrijven die handelen in modelbouwpakketten, houden ze ze gewoon niet bij en updaten ze hun website niet, zodat ze je misleiden tot bestellingen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We doen ons best om onze website up-to-date te houden, maar soms kunnen er voorraadfouten optreden. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is gisteren (29 september) terugbetaald, 4 dagen nadat u om annulering had gevraagd. We hopen dat u dit zult erkennen en uw beoordeling zult heroverwegen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
1 week vertraging ten opzichte van de geplande leverdatum onaanvaardbaar!!!! vooral als je 9 euro verzendkosten betaalt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het verbaast me dat er anno 2015 e-commercesites zijn die hun bestellingen niet kunnen volgen, er 1,5 maand over doen om hun producten op voorraad te krijgen en doof zijn als je ze een e-mail stuurt waarin je om uitleg vraagt. 1001maquettes: ten koste van alles vermijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het verbaast me dat er anno 2015 e-commercesites zijn die hun bestellingen niet kunnen volgen, die er anderhalve maand over doen om hun producten op voorraad te krijgen en die doof zijn als je ze een e-mail stuurt waarin je om uitleg vraagt. 1001maquettes moet je absoluut vermijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet aangekomen goederen Bestelling bevestigd door 1001 kits op 19/08/2015. Chase e-mail naar hun klantenservice verzonden 16/09/2015 Nog steeds in afwachting van goederen of een reactie op mijn e-mail
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas blijkt het door u bestelde artikel niet op voorraad te zijn. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u uw beoordeling zult heroverwegen zodra de restitutie is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Niet aangekomen goederen Bestelling bevestigd door 1001 kits op 19/08/2015. Chase e-mail naar hun klantenservice verzonden 16/09/2015 Nog steeds in afwachting van goederen of een reactie op mijn e-mail
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas blijkt het door u bestelde artikel niet op voorraad te zijn. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u uw beoordeling zult heroverwegen zodra de restitutie is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Op 2772015 heb ik gekocht en betaald voor goederen die ik nooit heb ontvangen.Het meest beschamende is hun stilzwijgen beperkt tot twee e-mails ''We zullen contact opnemen met onze logistiek'' INEFFICIËNTIE OF ECHTE OPLICHTERS? Constant gecontacteerd
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering veel te lang
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 809 Niets in mijn brievenbus op 1809 Dus voor de beoordeling geven we..... niet door. Ik ga gewoon naar een bevoorradingswinkel en bespaar mezelf de moeite. Met vriendelijke groeten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 01.09 en meteen betaald. Maar tot op heden nog geen goederen aangekomen. Je kunt ook het verzendnummer naar de klant sturen maar dit is niet het geval. telefoontjes worden weggedrukt en als je ze schrijft geen reactie. Niet aan te raden.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 18/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen klantenservice, geen reactie per e-mail of telefoon, geen pakket tracking, om nog maar te zwijgen over de onaanvaardbaar trage levertijden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2015
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 2082015, vandaag is het 3 september en ik heb nog steeds niets ontvangen. Natuurlijk is mijn bankrekening gedebiteerd !!!! Ik heb 2 voicemails en 2 e-mails achtergelaten zonder reactie van hen, ik denk erover om een brief te sturen zoals het hoort. De klantenservice reageert helemaal niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2015
Vertaalde beoordeling