4.2/5
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Verkeerd model. Bericht: Hallo, ik heb deze bestelling vandaag, 4/11, ontvangen. U hebt echter het verkeerde model verzonden. Zoals je aan mijn bestelling kunt zien, heb ik model HA7501 besteld, het model dat, inclusief foto's, op jullie website wordt geadverteerd. U hebt me model HA7506 gestuurd, dat een heel ander kleurenschema heeft. Order ID: 89285 Product: BOEING P-26A PEASHOOTER Stuurde dit naar 1001 op 4/11 en ze bevestigden dat ze het hadden ontvangen. Ik heb sindsdien niets meer gehoord, nu 11/11.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Product nooit aangekomen. Ik heb mijn product besteld op 22 oktober 2016 en ik heb het nog steeds niet ontvangen (10 november 2016).
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen! Duurt te lang om te leveren.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Van mijn kant vind ik deze site erg slecht. Ik heb drie artikelen besteld, allemaal op voorraad in de categorie treinaccessoires. Na 23 dagen nog steeds geen levering. Drie e-mails gestuurd zonder antwoord. Onmogelijk om telefonisch contact op te nemen omdat het klantenservicenummer een schijf is die je vraagt om per e-mail contact op te nemen (waarop ze niet antwoorden). Ik heb vrijdag een claim ingediend via Paypal en wonder boven wonder kreeg ik maandag te horen dat er een item ontbrak en kreeg ik een tegoedbon aangeboden of de optie om andere accessoires te bestellen. Ik antwoordde dat ik niet langer geïnteresseerd was en vroeg om mijn bestelling te annuleren. Wederom waren ze doof en stuurden ze me mijn bestelling met een creditnota, zonder verzendkosten. (gedwongen verkoop) Gezien de kleine bedragen en om een einde te maken aan deze spiraal, bestelde ik andere accessoires voor het bedrag van de creditnota, waarbij ik opnieuw de verzendkosten betaalde. Mijn tweede bestelling heb ik net na 15 dagen ontvangen. In de tussentijd, om de verjaardag van mijn kleinzoon niet te missen, heb ik besteld bij l'atelier du train. De bestelling was binnen drie dagen binnen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen! Duurt te lang om te leveren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 21/10/2016 een artikel besteld in de winkel. Dit werd mij gemeld als verzonden op 24.10.2016 maar helaas heb ik het tot op heden op 07.11.2016 nog niet ontvangen. Zoiets hoeft niet de schuld te zijn van de Modellbaushop. Wat wel vervelend is, is dat mijn pogingen om contact op te nemen met de verkoper - afgezien van een geautomatiseerd antwoord - gewoon werden genegeerd. Ik heb dus geen goederen en met dit soort klantenservice zal het extreem moeilijk worden om het geld terug te krijgen dat ik al heb betaald. Ik zou waarschijnlijk de account die ik heb aangemaakt moeten sluiten...
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 07/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
30% van de artikelen op voorraad werden niet geleverd. Leveringen na een maand. Creditnota's werken niet altijd. Een twee keer beloofde terugbetaling is nog steeds niet gedaan. Een ramp en geen s
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling en betaling op 0309 levering op 3009... Het product mist een referentie die niet vermeld staat op de leveringsbon, maar er is geen uitleg en geen reactie van de klantendienst ondanks talrijke herinneringen. Ik bestel niet langer bij deze site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na bijna anderhalve maand wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Ik zou me geen zorgen maken als er communicatie was, maar na verschillende mislukte pogingen om per e-mail contact op te nemen om de status te weten te komen, besloot ik een geschil te openen met Paypal omdat ik het gevoel had dat ze me in de maling namen. Onnodig te zeggen dat ze niet eens hebben gereageerd op het geschil, maar gelukkig reageert Paypal wel en heb ik er vertrouwen in dat ik in ieder geval mijn geld op tijd terugkrijg.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voor mijn 1e bestelling geen succes ondanks verschillende herinneringsmails nog steeds niet tevreden jammer.maar het is het kwaad van de eeuw niemand geeft erom dus ik moet eraan toegeven ook al ben ik niet oud.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gebrek aan communicatie over leveringen (meer dan een maand om de bestelling te ontvangen) uitleg waarom moeilijk om te weten wanneer de concurrentie levert in 48 h. jammer, want de keuze van producten is interessant en voldoet aan de bestelling. Respecteer uw deadlines!!!!! Met vriendelijke groeten J
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb £26,00 betaald voor wat ik dacht dat een Supermarine Spitfire T9 two seat trainer met decals modelkit was, maar het blijkt dat ik £26,00 heb betaald voor slecht gedetailleerde en gegoten stukjes plastic. Ik moet nu een Supermarine Spitfire MK 9 model kit kopen om het model te krijgen dat ik dacht te kopen. Ze moeten op de website heel duidelijk maken dat je moet betalen voor overgeprijsde stukjes plastic.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb £26,00 betaald voor wat ik dacht dat een Supermarine Spitfire T9 two seat trainer met decals modelkit was, maar het blijkt dat ik £26,00 heb betaald voor slecht gedetailleerde en gegoten stukjes plastic. Ik moet nu een Supermarine Spitfire MK 9 model kit kopen om het model te krijgen dat ik dacht te kopen. Ze moeten op de website heel duidelijk maken dat je moet betalen voor overgeprijsde stukjes plastic.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/10/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
3 weken vertraging in de levering en toen ik de bestelling wilde retourneren (na 2 e-mails) kreeg ik te horen dat het niet meer mogelijk was om te retourneren.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 23/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goed de dag 10 van deze maand maakte ik 2 bestellingen ook vrij hoge prijs te bereiken van de kanarie totaal dat kan me niet schelen want het was voor een verjaardagscadeau die al is verstreken data u andais ontevreden met de teleurstellingen die u produceren in uw klanten, maar wij en ik vooral in mijn geval naast het nemen van heel de volgorde die in het einde geeft gelijk, zolang het aankomt in gunstige omstandigheden bent u niet in staat om mij te beantwoorden via het web de berichten die ik stuurde die niet weinig en ook belangrijk. Een daarvan was voor de selectie van kleuren die ik wilde voor het model die zogenaamd ik kan kiezen en ik zet welke ik wilde met hun respectieve referentienummers dus je alles genegeerd en stuurde me de kleuren die je dacht dat het volgende probleem is de tracking van mijn bestelling via DHL te zeggen dat de bestelling is nergens te vinden vroeg ik je waar ik kon kijken en weer negeer je mijn vraag dat ik moet denken dat mijn bestelling is afgeleid om te weten in welke staat het zal aankomen en wanneer zal het aankomen? Ik begrijp er niets van maar als 19 van de 20 mensen het management van het bedrijf slecht vinden, dan zijn niet wij maar jullie oneerlijk.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 22/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb begin juli een bestelling geplaatst en het pakket is nooit aangekomen. Na controle op de site eind augustus hebben ze aangeboden mijn bestelling te annuleren. En deze dag 09-09-16 vertellen ze me dat terugbetaling niet kan omdat het pakket zou zijn aangekomen op 20-07-16 ........ Ik adviseer u niet te bestellen op deze site. vandaag 24-12-16 Ondanks een aangetekende brief aan de manager geen re
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Decal bestelling Niet blij met de service.....Na het zien en betalen van één prijs voor decals, toonde mijn factuur een hogere prijs van ongeveer $4.50 hoger dan had moeten zijn....Ze zeiden dat bestellingen in ongeveer 6-8 dagen na ontvangst worden verzonden. dat was op 17 augustus,...Het is nu meer dan 2 weken geleden en mijn bestelling zegt dat het nog steeds in behandeling is...Ik heb ze twee keer geschreven om te vragen over mijn bestelling en tot nu toe nog geen antwoord...Ik begrijp dat het uit Frankrijk komt, maar er zou hier een verband moeten zijn...Klantenservice is een 617 netnummer...dus helemaal NIET HAPPY MET SERVICE!!!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Decal bestelling Niet blij met de service.....Na het zien en betalen van één prijs voor decals, toonde mijn factuur een hogere prijs van ongeveer $4.50 hoger dan had moeten zijn....Ze zeiden dat bestellingen in ongeveer 6-8 dagen na ontvangst worden verzonden. dat was op 17 augustus,...Het is nu meer dan 2 weken geleden en mijn bestelling zegt dat het nog steeds in behandeling is...Ik heb ze twee keer geschreven om te vragen over mijn bestelling en tot nu toe nog geen antwoord...Ik begrijp dat het uit Frankrijk komt, maar er zou hier een verband moeten zijn...Klantenservice is een 617 netnummer...dus helemaal NIET HAPPY MET SERVICE!!!!!!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 240716, vandaag is het 030916 en de bestelling is nog steeds niet verzonden. De pagina meldt nog steeds een vertraging van 4 tot 6 dagen voor dit product. Geen nieuws per e-mail sinds 7 augustus. Geen antwoorden op mijn vragen. Deze site is niet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik had besteld. Ik heb een artikel besteld op basis van de foto en vervolgens een ander artikel ontvangen. Ze reageren niet op mijn e-mail over het verkeerde artikel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik had besteld. Ik heb een artikel besteld op basis van de foto en vervolgens een ander artikel ontvangen. Ze reageren niet op mijn e-mail over het verkeerde artikel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 31/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb afgelopen 0608 een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar was er een voorraadprobleem dat niet werd aangegeven op de website op het moment van aankoop en het laatste nieuws dat ik heb is van vorige week. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via alle vermelde telefoonnummers en het is onmogelijk en via e-mail heb ik ook geen antwoord ontvangen. Zeer kleine serie
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 24/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Waar is mijn bestelling Ik bestelde een paar masking sets op 11 augustus 2016 Ik ontving een briefje op 12 augustus 2016 dat mijn bestelling was verwerkt en dat mijn betaling was ontvangen. Ik heb nog steeds geen correspondentie ontvangen met een verzenddatum of DHL trackingnummer. Ik heb sindsdien nog 2 verzoeken gestuurd en geen antwoord. Dit is niet de manier om een bedrijf te runnen. De sets die ik bestelde waren op voorraad.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Waar is mijn bestelling Ik bestelde een paar masking sets op 11 augustus 2016 Ik ontving een briefje op 12 augustus 2016 dat mijn bestelling was verwerkt en dat mijn betaling was ontvangen. Ik heb nog geen correspondentie ontvangen met een verzenddatum of DHL trackingnummer. Ik heb sindsdien nog 2 verzoeken gestuurd en geen antwoord. Dit is niet de manier om een bedrijf te runnen. De sets die ik bestelde waren op voorraad.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er zijn kosten in rekening gebracht voor de levering, ook al heb ik het bedrag overschreden dat ze je volgens hun website beloven niet in rekening te brengen, naast de vertraging in de ontvangst van het pakket. Een en geen
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na drie weken nog niets ontvangen. Niet erg serieus. Ik raad het helemaal niet aan
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/08/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een week te laat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product werd teruggestuurd omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Twee weken later zijn mijn meerdere e-mails onbeantwoord gebleven en geen terugbetaling! ! ! ! Voor mijn eerste bestelling ben ik erg teleurgesteld en boos. Ik raad iedereen ten zeerste af om iets van deze site te bestellen ....... ?????
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nu is het 8/08/16. Het zijn een paar lange dagen en nog steeds geen antwoord op directe e-mails en geen terugbetaling. Ik raad je aan om op je hoede te zijn voor dit bedrijf en rond te shoppen. Ik heb 2 kits besteld voor mijn zoon en kwam er de volgende dag achter dat ik de verkeerde had besteld. Ik heb meteen een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en vroeg om een bevestiging. Tien dagen later en na een flink aantal e-mails via de contactpagina van de website zoals aangegeven, heb ik nog niets gehoord. De enige e-mail die ik heb gehad was een e-mail met de tekst......Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. We wachten op een product dat momenteel wordt gebracht door een van onze leveranciers. U ontvangt bericht zodra uw bestelling is verzonden. Niet de beste klantenservice. Ik vermoed dat ze mijn £83 willen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw verzoek is uw bestelling geannuleerd. De terugbetaling zal over een paar dagen plaatsvinden. Onze excuses voor het late antwoord. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits
1 /5
★☆☆☆☆
Nu is het 8/08/16. Het zijn een paar lange dagen en nog steeds geen antwoord op directe e-mails en geen terugbetaling. Ik raad je aan om op je hoede te zijn voor dit bedrijf en rond te shoppen. Ik heb 2 kits besteld voor mijn zoon en kwam er de volgende dag achter dat ik de verkeerde had besteld. Ik heb meteen een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en vroeg om een bevestiging. Tien dagen later en na een flink aantal e-mails via de contactpagina van de website zoals aangegeven, heb ik nog niets gehoord. De enige e-mail die ik heb gehad was een e-mail met de tekst ......Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. We wachten op een product dat momenteel wordt gebracht door een van onze leveranciers. U ontvangt bericht zodra uw bestelling is verzonden. Niet de beste klantenservice. Ik vermoed dat ze mijn £83 willen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/07/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw verzoek is uw bestelling geannuleerd. De terugbetaling zal over een paar dagen plaatsvinden. Onze excuses voor het late antwoord. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits