/5
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ga proberen zo eerlijk mogelijk te zijn, om te beginnen is het onacceptabel om te schrijven dat onze klanten van ons houden terwijl er zoveel negatieve recensies zijn. Wat mij betreft, ik heb op 20 juli een bestelling van meer dan €100 gevalideerd voor de site geplaatst en sinds 24 juli is het ""in behandeling"". Zoals veel mensen wilde ik naïef per e-mail contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie. En weet je wat .... geen reactie theoretisch zal deze-genoemde service wakker worden bij het zien van mijn bericht door te zeggen substa""we hebben uw mail niet ontvangen"".... Dit is des te onaanvaardbaarder omdat de vele reacties van de klantenservice op andere negatieve beoordelingen erop neerkomen dat onze leveranciers te laat zijn. Terwijl we weten dat veel andere internetplatforms dezelfde diensten aanbieden tegen over het algemeen identieke prijzen en dat zij, uit ervaring, in geval van een probleem hun klanten informeren en een commercieel gebaar maken. Ik kan alleen maar afsluiten door te zeggen dat ik, zoals u zult hebben begrepen, niet van plan ben deze ervaring te herhalen en mijn vele modelbouwvrienden te laten weten dat deze site niet professioneel is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Product gemarkeerd op voorraad in feite niet erg lange levertijden dus ik werd aangeboden om mijn bestelling colissimo plaats op de telefoon om de tijd die niet werd gedaan bestelling 22 juli ontvangen 3 augustus mondial relay in een woord incompetent eerste en laatste keer te verkorten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Antwoord op 1001 maquettes: ja, ik heb je pakje vandaag ontvangen, maar het was te laat! En ja, het postkantoor heeft gelijk, de doos was veel te groot om in mijn brievenbus te passen. Wat is het nut van een Colissimo zonder handtekening als ik een dag vrij moet nemen om je pakje te ontvangen? En NEE, ik zou jullie website NIET AANBEVELEN gezien het gebrek aan interesse in jullie klanten. Zeer teleurgesteld pakket nog steeds niet ontvangen na 5 dagen ondanks bijna 10 € porto colissimo zonder handtekening. Bij 1001 maquettes vertellen ze me dat het de schuld van het postkantoor is. Bij het postkantoor past het pakje niet in uw doos.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Weigerde mijn bestelling Weigerde mijn bestelling en hield vervolgens mijn geld vast.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Als u de bestelling hebt geweigerd, krijgt u uw geld terug zodra het pakket in ons magazijn is ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001 Modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Weigerde mijn bestelling Weigerde mijn bestelling en hield vervolgens mijn geld vast.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Als u de bestelling hebt geweigerd, krijgt u uw geld terug zodra het pakket in ons magazijn is ontvangen. Met vriendelijke groet, Het 1001 Modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Bjr j'viens de recevoir la commande plus de 80€ manque plan de montage et décalque onmogelijk les joindre par téléphone et par mail ( la page contacter nous effarante) jepeut même pas me connecter à mon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde eeuwen voordat de goederen werden verzonden en voordat ik ze ontving....
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 14/07/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op de dag af 1 jaar geleden op 080716 bestelde ik een model (lotus type 72c 1970 bij ebbro:ref EMSF001)betaalde 10751euro incasseerde de volgende dag maar heb de bestelling nog steeds niet ontvangen! Na verschillende e-mails, de laatste met een antwoord gedateerd 160916 van een zekere Guillaume Mortier, geen antwoorden meer, ze houden mensen voor de gek, terwijl op mijn account op hun site de bestelling nog steeds in behandeling is! Ik ben gestopt met de e-mails maar ze hebben het geld een jaar geleden nog steeds geïnd. Bestel niet bij hen zolang het in orde is en ze duurder zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet ontvangen al 1 maand te laat hoewel het was gemarkeerd in voorraad het moet wachten om opnieuw te worden opgeslagen, maar het pakket was verloren dus stuurden ze me een op hun kosten vertelden ze me maar met een vervoerder zeer traag behalve dat ik in principe betaalde voor snelle levering en ze willen geen gebaar maken ik wacht nog steeds op mijn pakket Ik raad niet aan te kopen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levertijden veel te lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Belachelijke ervaring Belachelijke ervaring. De bestelling is meer dan 6 weken geleden geplaatst. Ik heb contact gehad met de klantenservice en twee keer te horen gekregen dat het artikel was verzonden, dat was 4 weken geleden. Sindsdien heb ik nog 4 keer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (2 keer per telefoon en 2 keer per e-mail). Ik kreeg nog geen telefoontje of e-mail terug.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar is de zending zoekgeraakt. Moeten we u een nieuw exemplaar van het artikel sturen of wilt u uw bestelling terugbetaald krijgen? Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Belachelijke ervaring Belachelijke ervaring. De bestelling is meer dan 6 weken geleden geplaatst. Ik heb contact gehad met de klantenservice en twee keer te horen gekregen dat het artikel was verzonden, dat was 4 weken geleden. Sindsdien heb ik nog 4 keer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (2 keer per telefoon en 2 keer per e-mail). Ik kreeg nog geen telefoontje of e-mail terug.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar is de zending zoekgeraakt. Moeten we u een nieuw exemplaar van het artikel sturen of wilt u uw bestelling terugbetaald krijgen? Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
SLECHTE SERVICE Ik heb mijn bestelling van 3 juni nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling is op 6 juni verzonden, maar is blijkbaar verloren gegaan tijdens het verzenden. We zullen een nieuwe bestelling voorbereiden om het product morgen opnieuw te versturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
SLECHTE SERVICE Ik heb mijn bestelling van 3 juni nog steeds niet ontvangen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling is op 6 juni verzonden, maar is blijkbaar verloren gegaan tijdens het verzenden. We zullen een nieuwe bestelling voorbereiden om het product morgen opnieuw te versturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Onbetrouwbare en irritante verkoper. Aankoop gedaan een maand geleden reageert met druppelaar met communicatie die alleen maar dient om tijd te rekken. Bij de laatste navraag twee keer herhaald om een e-mail als antwoord te krijgen schreven ze: ""We hebben contact opgenomen met onze logistiek medewerker. We laten het u weten. Het is nu een week geleden en ik weet nog steeds niets. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik mijn geld heb weggegooid. Het afleveradres in mijn bestelling en in hun orderbevestiging is correct en komt overeen met een bedrijf waar altijd iemand klaarstaat om te ontvangen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 15/06/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
A C H T U N G A C H T U N G FRAUDE GEVONDEN De goederen werden besteld en betaald op 19 mei. Tot op heden (14 juni) geen goederen en geen reactie van de klantenservice sinds 9 juni. Dit ruikt naar FRAUDE - wie hier bestelt, moet het geld over hebben en de goederen elders bestellen! Kan alleen maar zeggen: VINGER WEG!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 14/06/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het verzendproces is traag vanaf het moment dat ik bestelde tot het moment dat het werd verzonden. Het duurde 5 dagen terwijl de betaling op dezelfde dag was gedaan. Het bedrijf is ondanks het gebruik van een .es-domein niet gevestigd in Spanje maar in Frankrijk waardoor de verzending duurder is en langer duurt. Ik ben gewend om in Europa te kopen en normaal gesproken komen dingen binnen 4 dagen aan, niet 10 zoals het gebeurde en dat de zending naar een grootstedelijk gebied van Madrid ging. Als je haast hebt, moet je ergens anders kijken. ----------------------- Met betrekking tot het antwoord van de website zegt de tracking het volgende betaald op de 31e op de 2e DHL ontvangt het trackingnummer maar het pakket wordt niet verwerkt (het komt niet echt aan bij DHL) tot de 6e. In werkelijkheid is het pakket pas een week later bij het agentschap afgeleverd. Vanaf het moment dat het pakket wordt overhandigd aan het agentschap tot de levering ervan zijn twee dagen, maar het is 1001 maquetas die zich niet aan de regels houdt door de bestelling niet te verwerken. Ik betwijfel echt of 1001 maquetas alles op voorraad heeft wat nodig is om de bestelling te verwerken.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/06/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
IK BESTELDE EEN SPITFIRE KIT IN MAART EN ... IK BESTELDE EEN SPITFIRE KIT IN MAART EN BETAALDE HET IS NU 12 JUNI EN NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ALLES WAT IK KREEG TE HOREN WE ZIJN OP ZOEK NAAR HET
Verified Buyer
Op
na aankoop van 12/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Uw bestelling is geleverd op 15 april, wij hebben u de Proof Of Delivery per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
IK BESTELDE EEN SPITFIRE KIT IN MAART EN ... IK BESTELDE EEN SPITFIRE KIT IN MAART EN BETAALDE HET IS NU 12 JUNI EN NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ALLES WAT IK KREEG TE HOREN WE ZIJN OP ZOEK NAAR HET
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Uw bestelling is geleverd op 15 april, wij hebben u de Proof Of Delivery per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen na anderhalve maand zeer teleurgesteld model of niets opent interieur dat loopt niet gedetailleerd zeer teleurgesteld doe komma
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Halleluja!!! mijn pakje kwam aan op 2305...hoewel we per mail 1005 hadden afgesproken om dit pakje te versturen...13 dagen is geen slechte levertijd. Bij mijn 1e bestelling was de levertijd 15 dagen... Dat is beter!!! Dus ik weet dat bij de 1e bestelling een product niet meer leverbaar was maar als ik na 10 dagen niet bel kan het langer duren en bij het 2e pakket een computerstoring.... Goh, ik heb pech...Kom op, wees eens serieus!!!.Ik heb 2 andere bestellingen geplaatst op 2 concurrerende sites en die heb ik respectievelijk in 3 en 4 dagen ontvangen...Dat is acceptabeler...Meer serieus, de levertijden zijn te lang. Ik ben toegewijd om modellen van vliegtuigen van de 2e GM te bouwen voor vrienden verzamelaars en als ik hier gebruik zullen mijn vrienden hun ma""Saint Glinglin""! Het is jammer, er is genoeg keuze hier maar als je goed genoeg zoekt op het net vind je bijna dezelfde producten. Echt jammer! Een goede verstaander.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is 8 dagen geleden verzonden en is nog steeds niet geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Betaalde bestelling niet ontvangen. Service telefonisch niet bereikbaar. Service gecontacteerd via e-mail, geen antwoord, Paypal ingeschakeld, geen reactie, tja wat kan ik nog meer zeggen, ik denk dat nu het standaard antwoord komt dat het een probleem is met DHL, zo wordt meestal gereageerd op reviews die te maken hebben met niet ontvangen goederen. DHL is zeker ook schuldig aan het feit dat de klantenservice geen reactie toont en dat de koper geen zendingsnummer krijgt. gelukkig zijn niet alle online shops zo bescheiden Aangezien ik helaas niet op een andere manier kan antwoorden op het ontvangen antwoord op deze evaluatie, zal ik dit toevoegen. er is tot nu toe geen terugbetaling geweest en geen goederen. de zaak met Paypal staat nog steeds open en er is tot nu toe geen reactie geweest.Ik vraag me vooral af hoe er een probleem met het product kan zijn als de goederen al weg zijn, misschien heeft iemand bij DHL de inhoud gecontroleerd en dat verteld, voor mij grenst het aan fraude wat er met dit bedrijf aan de hand is, alleen maar excuses of zwijgen, geld aannemen en niet leveren, ik weet niet hoe ze het in Frankrijk noemen maar hier in Duitsland noemen we het fraude.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Klaar voor verzending in 4-6 dagen. Ik wacht al sinds 17/04/2017 op de bestelde goederen. Zo kun je niet werken. Voor mij zou de beoordeling nog slechter zijn dan 1 ster. Alleen met veel - - - - tekens. Zeer slecht
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 03/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een bestelling die op 14 april was verzonden, had tussen 24 en 28 april moeten aankomen en op 2 mei had ik hem nog steeds niet ontvangen, ondanks het feit dat er €5,99 voor portokosten in rekening werd gebracht. Dit is voor mij nauwelijks een stimulans om weer bij u te bestellen, als ik zie dat een concurrent de volgende dag in België levert, zonder portokosten !!!!!. Ik kijk ernaar uit om van u te horen. Met vriendelijke groeten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling op 0104 die werd aanvaard op 0304 en de leveringsdatum werd opgegeven als tussen 1204 en 1704 (meer dan 10 dagen, wat al veel is). Toen ik op 1904 niets zag aankomen, nam ik contact op met de dienst na verkoop en blijkbaar waren er 2 producten niet beschikbaar. De beschikbare producten werden naar mij opgestuurd en ik ontving ze op 2704, 24 dagen na bestelling. Dit is onaanvaardbaar. Sinds 1904 is er nog een bestelling geweest van andere producten waarvan ik nog steeds geen nieuws heb en nu gaat het bijna een maand duren. Ik kan u net zo goed vertellen dat ik erg ongelukkig ben. Ik ben gespecialiseerd in vliegtuigen uit de 2e wereldoorlog. Ik heb heel wat bestellingen geplaatst op deze site als ik me goed herinner, maar dit zal de laatste zijn. Er zijn andere modelsites op het net. Hier ben ik
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De ervaring is NEGATIEF. Ze zijn het pakket kwijtgeraakt en ik heb het verschillende keren moeten claimen. Niemand beantwoordde mijn e-mail. Toen ze eindelijk antwoordden en me vertelden dat ze het opnieuw zouden sturen, stuurden ze me een heleboel automatische e-mails die nutteloos waren. Totaal: bijna een maand om het te ontvangen. Nu komt het ergste: de kwaliteit is verschrikkelijk, de foto van de buitenkant lijkt absoluut niet op de inhoud (kleine grijze stukjes zonder kleur)...godzijdank kwam het niet op 15 euro (zelfs de slechtste Chinees heeft die kwaliteit niet)...ik zal nooit meer iets van ze kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/04/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling no.101993 van 12.04.2017 is nog niet ontvangen door mij tot vandaag 26.04.2017 1200 uur Dit verbaast me zeer! Heerbert Lieb
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 26/04/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand geleden vond ik op de ""1001 models"" website een aantal producten tegen zeer concurrerende prijzen. Toen ik ze probeerde te kopen, liet het systeem me weten dat de producten die ik vroeg over ongeveer een maand beschikbaar zouden zijn, dus ik was bereid om geduldig te wachten. Toen ik een paar dagen geleden vroeg om een berichtje wanneer de artikelen beschikbaar zouden zijn, kreeg ik een e-mail van het bedrijf dat de artikelen weer op voorraad waren en dus ging ik aan de slag om ze te kopen zoals beschreven op de website. Op 2142017 maakte ik mijn keuzes door de producten in het winkelwagentje te plaatsen, ik deed de betaling en na een paar uur ontving ik een e-mail met de titel [1001 MODELLINI] Order Confirmation Fri 214 20:23 waarmee ik werd bedankt dat ik bij hen had besteld met de details van de bestelling het bestelnummer het betaalde bedrag met zelfs de betaalmethode en de beschrijving van de gekochte producten. Maandag 244 om 09:16 uur nog een e-mail met de mededeling: uw bestelcode xxxxxx is klaargezet! Dezelfde dag om 11:09 uur nog een e-mail met de volgende inhoud: """Geachte klant De door u bestelde artikelen zijn helaas uitverkocht en we weten niet wanneer ze weer beschikbaar zullen zijn. Wilt u liever producten van gelijke waarde kiezen om een tegoedbon te ontvangen of uw geld terug te krijgen? Hartelijk dank voor uw begrip Klantenservice 1001 MODELLINI poweredby Presta ShopTM" ". Wat kan ik zeggen? Ik protesteerde dat ik een geldige aankoop had gedaan en in overeenstemming met de aangegeven voorwaarden, zozeer zelfs dat er een factuur werd uitgegeven op mijn naam en bovendien waren op de site de producten die ik had aangevraagd te zien, maar met een exorbitante prijs in vergelijking met de eerder in rekening gebrachte prijs, dus de producten waren er wel en werden bewust niet naar mij opgestuurd. Hierna ontving ik op 25 april een laatste e-mail met de volgende tekst: "" Hi Massimo de beschikbaarheid van de artikelen is nog niet bijgewerkt. Ik bevestig dat deze artikelen niet beschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak. We zullen je bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Met vriendelijke groet. Ik heb me overgegeven aan de arrogantie van degenen die zich verschuilen achter een site en niet de moed hebben om hun fout toe te geven, namelijk dat de producten werden geadverteerd tegen een zeer voordelige prijs, misschien per ongeluk of met een specifiek doel (ik wil het niet onderzoeken), maar vervolgens, in strijd met de wetten van de markt, gaven ze er de voorkeur aan om te zeggen dat er geen beschikbaarheid meer was in plaats van een nadelige levering te doen. dat is het: u beslist over de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 26/04/2017
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Betaald voor modellen Betaald voor modellen Op 10 april Het is nu de 22e en heb het nog niet ontvangen NIET GOED
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Volgens de tracking is uw bestelling geleverd op 15 april: https://www.hermesworld.com/en/our-services/distribution/uk-distribution/parcel-tracking/?trackingNo=8585684340720082 Misschien is het aan een van uw buren gegeven. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001modelkits