/10
★★★★★
op 12272 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 12272 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Onvolledige bestelling en beschadigde producten geen reactie van de klantenservice na mijn klacht
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bestelling werd snel verzonden en de apparatuur was zeer goed verpakt. Het enige probleem was een productfout bij de voorbereiding van de bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik wil me nogmaals verontschuldigen voor de voorbereidingsfout op uw bestelling. De dienst na verkoop heeft uw probleem snel en onmiddellijk opgelost, en ik denk dat dat het belangrijkste is. Uw product wordt woensdag geleverd op het relaispunt. Prettige zondag. Met vriendelijke groet Clément
Ik wil me nogmaals verontschuldigen voor de voorbereidingsfout op uw bestelling. De dienst na verkoop heeft uw probleem snel en onmiddellijk opgelost, en ik denk dat dat het belangrijkste is. Uw product wordt woensdag geleverd op het relaispunt. Prettige zondag. Met vriendelijke groet Clément
3
/5
★★★☆☆
Erg goed, maar het is jammer dat we geen gratis thuisbezorging hebben zoals op sommige andere sites, we moeten naar een relaispunt en afhankelijk van het tijdschema is het niet gemakkelijk om onze artikelen op te halen, maar ik zou het nog steeds aanraden, de producten zijn geweldig en de service serieus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/05/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Betekent,,, zoöplankton moet koel bewaard worden, waarom stuur je een zending op vrijdag, wetende dat de levering in het gunstigste geval op maandag zal plaatsvinden, in mijn geval op dinsdag ....? 5 dagen in een depot, (het kan beter).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/04/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw mening. Maar ik wil je toch graag vertellen dat Seachem Zooplankton nooit in de koelkast bewaard moet worden voordat je het opent. Het product is op geen enkele manier veranderd tijdens het transport. Dus ik begrijp uw opmerking niet. Het contract is van mijn kant nagekomen.
3
/5
★★★☆☆
Het is jammer dat de gratis levering vanaf 69€ alleen geldig is voor levering naar een relaispunt en niet naar je huisadres zoals op andere sites. Voor de rest niets op aan te merken, topverpakking en kwaliteitsproducten. Ik heb ook het kleine extraatje, de sample XD food.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Producten van goede kwaliteit 3 weken voor ontvangst
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede site, duidelijk en makkelijk te gebruiken. Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2016
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De bestelde producten zijn erg goed... het is jammer dat de emmer met zout kapot aankwam, doorboord, het bederft echt alles...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback.
Het spijt me te horen dat je emmer zout kapot is aangekomen. De verpakking is ontworpen om schokken op te vangen, en onder de emmer is een vel polystyreen geplaatst. Desondanks, met een gewicht van 30 kilo, als het pakket wordt weggegooid door de vervoerder, zal de emmer zeker breken, het kan niet tegen een dergelijke behandeling.
U had het pakket moeten weigeren en een terugbetaling moeten aanvragen bij DPD. In het geval dat u de goederen accepteert, is een verhaal helaas niet meer mogelijk. Ik blijf beschikbaar als u verdere informatie nodig heeft. Ik hoop u snel te zien op Zoanthus.fr Met vriendelijke groet Clément
Het spijt me te horen dat je emmer zout kapot is aangekomen. De verpakking is ontworpen om schokken op te vangen, en onder de emmer is een vel polystyreen geplaatst. Desondanks, met een gewicht van 30 kilo, als het pakket wordt weggegooid door de vervoerder, zal de emmer zeker breken, het kan niet tegen een dergelijke behandeling.
U had het pakket moeten weigeren en een terugbetaling moeten aanvragen bij DPD. In het geval dat u de goederen accepteert, is een verhaal helaas niet meer mogelijk. Ik blijf beschikbaar als u verdere informatie nodig heeft. Ik hoop u snel te zien op Zoanthus.fr Met vriendelijke groet Clément
3
/5
★★★☆☆
Al met al goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Uitstekende service en snelle levering, maar helaas worden er nog steeds extra kosten in rekening gebracht via PayPal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bezorging een beetje lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, etiket met houdbaarheidsdatum op zeobak ontbrak.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jammer van de extra kosten via PayPal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik vond een haar in een van de ballingzakjes, dus ik ben nogal sceptisch over de zorg die aan de productverpakking wordt besteed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2016
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer snel, goed advies. Maar de leveringskosten zijn onbetaalbaar, waar anderen leveringskosten aanbieden vanaf 69€! 20€ per relaispakket, ongelooflijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2016
Vertaalde beoordeling