★★★★★
op 12730 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Meer dan een week om de bestelling te ontvangen (8 dagen). Aanvankelijk, omdat de verkoper niet aangaf waarom de verzending niet plaatsvond, zou je zelfs kunnen denken aan oplichting. Toen kwam er een excuus dat niet echt geloofwaardig was (in vitro planten lopen eigenlijk geen risico door de hitte, we hebben het niet over boeketten). We moesten aandringen om de bestelling op de 7e dag te laten verzenden en deze binnen 24 uur te ontvangen (dat is een heel goed punt). Maar de 2 bestelde planten zijn niet de planten die we hebben ontvangen! lol Als je een specifieke variëteit bestelt, is het niet de bedoeling om een andere variëteit te ontvangen. De niet-verzending doet dus eerder denken aan een gebrek aan voorraad en uiteindelijk een verzending van de verkeerde planten om niet langer te hoeven wachten. Het is jammer, want anders is de verzending zelf goed verzorgd en DPD was erg snel, en de prijs is over het algemeen voordelig, vooral voor Seachem-producten. Jammer...
Met DPD levering is het een ramp
Tevreden over de snelheid van levering, maar na 3 weken gebruik blijkt het product totaal ineffectief.
Twee zakken zand Aqua Forest waren opengebroken in het pakket.
Ik heb een verlengkabel besteld voor de Hydra 52hd. Wat mij is geleverd komt niet overeen. Ik kan het niet gebruiken als verlengsnoer voor de Hydra52hd. Aan de andere kant heb ik een verlengkabel van Jebao gekocht en deze komt overeen met wat ik heb gevraagd. Voor de rest, ultra snelle en nauwkeurige verzending.
Doos gescheurd aan de zijkant toen ik het ophaalde. Het is goed, er ontbreekt niets. Eerste bestelling bij jullie, geen sticker.
Te klein de producten voor de prijs
Ik ben blij maar een plant is nogal in slechte staat
Bestelling gedaan eind mei, geleverd in 2 keer omdat ik belde om te vragen waar het was, normaal gesproken snelle service, dit is mislukt, meneer Loubes.
De elektromagnetische klep werkt niet, hij blijft in de open positie vastzitten.
Zeer goed
Te lange en niet nageleefde levertijd
Product komt niet overeen met wat ik heb besteld.
Het materiaal is goed en goed verpakt, maar ze hadden een intern probleem dat de verzenddatum heeft vertraagd. Ik moest zelf bellen om te vragen waar mijn bestelling was en men vertelde me dat het nu goed was en de bestelling zou vertrekken. Uiteindelijk niets na 14 dagen en ik moest opnieuw bellen. Uiteindelijk heb ik de bestelling meer dan 15 dagen later ontvangen terwijl het dringend was en ik heb zelfs geen excuses per e-mail ontvangen of een commerciële geste. Het enige wat ik kreeg, waren uitleggen over hun interne fout om de vertraging te rechtvaardigen (gebrek aan interne communicatie), wat me uiteindelijk weinig interesseert. Kortom, teleurgesteld over de wachttijd en vooral dat ik geen commerciële geste terug heb gekregen.
Kartonnen doos intact aan de buitenkant, maar aan de binnenkant was de zoutcontainer gebroken en een deel van de inhoud was in de doos gemorst, het snoep was een blok zout, en de voedseldoos had geen versheidsafdekking en de opening was geforceerd......
Grote vertraging bij levering en gebroken maatbeker (3 sterren omdat het de eerste keer is dat ik teleurgesteld ben over een bestelling op uw site)
Zoanthus geen zorgen, maar bezorgers geen zorgen
Hallo Ik heb jullie een e-mail gestuurd omdat mijn 4 flessen kh ( RED SEA lot - Complete Reef Care Large - Voor aquarium tot 600l ) zijn gekristalliseerd. Hoe kan ik een claim indienen om de 4 x 2 liter kh flessen om te ruilen. Bedankt Christian
Verpakking ontvangen zonder een verpakking vast te houden met product dat aan de onderkant is doorboord door lassen. 5 minuten na ontvangst bericht gestuurd en tot op heden geen antwoord.
Ik vind jullie online winkel leuk vanwege de aantrekkelijke prijzen en jullie producten, maar ik vind dat jullie van vervoerder (DPD) moeten veranderen. Ik ontving een product thuis in de brievenbus en het andere product, dat niet in de brievenbus paste, werd de volgende dag afgeleverd bij een relaispunt zonder dat ik daarvan op de hoogte werd gesteld. Ik was thuis en ze namen niet eens de moeite om te bellen voor handmatige bezorging. We leven niet meer in de tijd van COVID. Hun incompetentie kost jullie 2 sterren.
Ik vroeg om de factuur !!!!
De zouttanks zijn kapot
Levering gepland voor 14 november, ontvangen op 23 november. Bestelling geplaatst op 12 november.
Zeer negatief over mijn bestelling. Een voorraadprobleem op een product dat wel beschikbaar was, daarna bij toverslag een 2e product dat ook niet op voorraad was. Een voorstel voor een commercieel gebaar voor de problemen werd niet eens gedaan. Ik wacht nog steeds op een product.
17 dagen om mijn bestelling te ontvangen - te lang
Veel te duur voor het volume en het gewicht dat ik had. Ik heb nooit een korting ontvangen.
Die Bestellung war super aber der karton ist aufgerissen gewsen und zerfrückt aber hat alles noch funktioniert
Mijn pakket is naar een ander adres gestuurd
Ik heb een product besteld dat beschikbaar was op jullie site. En na 3 weken niets. Ik belde en kreeg te horen dat de bestelling was geblokkeerd omdat het product niet opnieuw op voorraad was. Om de bestelling te deblokkeren stelde ik voor om een gelijkwaardig product in te voeren. Dus ik bestelde een blik voer van 350 gram en kreeg een blik voer van 150 gram als vervanging. Als ik 150 gram had willen bestellen, had ik ze meteen besteld. Niet erg blij met de service
Ik heb een probleem met een product. Ik heb een verzoek ingediend (22372) en er is geen antwoord.
Ik heb alleen bij deze site besteld omdat ik dringend een product nodig had waarvan de levering vertraging opliep bij mijn gebruikelijke leverancier. Positieve punten: ze lijken een relatief ruime keuze te hebben. Negatieve punten: je hebt een mandje van minimaal 69 euro nodig voor gratis bezorging, anders kost het 7 euro. Op deze 2 punten is het veel meer dan de concurrentie. PayPal betalingstoeslag. In 2024, als betalen met een kaart (echt veilig??) niet te duur is? Anderen doen dat niet, maar ik weet zeker dat Zoanthus zijn beperkende praktijken voor hun klanten zal verdedigen... Tot slot, een lawine van e-mails om de haverklap. Als je het leuk vindt, goed voor jou; ik zou het niet echt aanraden, tenzij je een product nodig hebt dat de concurrentie niet heeft.
Kapotte meetbuis ontvangen. Onmogelijk om contact op te nemen. Teleurgesteld
De bestelling zelf is correct verwerkt, geen problemen Klein probleem met de vervoerder, die niet levert zoals aangegeven op de definitieve bestelling Uiteindelijk is dit opgelost Thuislevering die eindigt in een relaispunt
Pakket conform, maar na de deadline ontvangen.
Super site niets op aan te merken Maar levering op vrijdag en aankomst op dinsdag
De producten zijn in orde, maar sommige artikelen arriveerden al geopend en sommige verpakkingsdozen beschadigd. Snelle levering.
Beschikbare producten op de site die niet meer beschikbaar zijn nadat de bestelling is geplaatst 10 dagen in plaats van 48 uur is niet ernstig
Slechte service
Het pakket zou maandag geleverd worden en gelukkig heb ik jullie gebeld Simon ik heb mijn pakket nog steeds niet. Dit is de tweede keer dat ik problemen heb met jullie vervoerder Dpd.
Zout zegel gekraakt ..... en test CA glas in duizend stukjes Ik claimde voor het glas en vertelde me om een andere ..... Ik vorderen voor de afdichting, maar geen reactie