★★★★★
op 7332 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik ben tevreden in het algemeen, het product intern aangekomen intact en perfect, in een zeer korte tijd, helaas, echter, de doos van het object had een schone snede, een breuk die in een Disney standbeeld, naar mijn mening is niet aanvaardbaar, een beetje meer zorg moet worden genomen in de verpakking, en de doos die het object bevat moet een beetje groter ... (we weten hoe de koeriers behandelen pakketten) want in een collectible standbeeld is van groot belang, ik had geen zin om te betwisten en terug te sturen van het product, want binnen is het van groot belang. (we weten hoe de koeriers de pakketten behandelen) omdat in een verzamelaarsbeeldje de verpakking van groot belang is, had ik geen zin om het product aan te vechten en terug te sturen omdat het van binnen absoluut perfect en intact is, het moet echter gezegd worden dat de externe sactola met een duidelijke breuk, me mateloos irriteert. Met het oog hierop weet ik niet of ik in de toekomst nog een aankoop zou doen....
LEVERTIJD GERESPECTEERD, CORRECT VERPAKT, MAAR EEN KLEIN DEFECT AAN HET BEELDJE. IK HAD EEN BEDANKBRIEFJE OP PRIJS GESTELD, ZOALS OP SOMMIGE SITES.
Ik weet niet hoe de goederen onbeschadigd zijn aangekomen.de doos is in een hoek verbrijzeld en daardoor is de verpakking van het wilgenboombeeldje ook geruïneerd!het polystyreen binnenin dat schokken moet voorkomen is helemaal kapot en doorboord aan de onderkant.omdat ik het cadeau moet geven heb ik het gerepareerd met doorzichtig plakband. Ik zal zeker niets meer kopen bij gift city.
Een van de drie beschadigde beeldjes arriveerde, overigens zit er op de doos van het beschadigde beeldje een rode sticker, wat slecht doet vermoeden. De verpakking was intact, dus ik kon niet weten wat de schade was voordat ik ze openmaakte. Ik stuurde een bericht naar support binnen de juiste termijn en na het vragen om een foto, heb ik nooit meer iets van ze gehoord. De producten zijn leuk, maar de service is niet goed. En nu heb ik beschadigde beeldjes. Ik antwoord hier omdat het per e-mail onmogelijk lijkt.... Ik heb beide e-mails (Frans/Italiaans) beantwoord en foto's bijgevoegd... Er is 24 uur verstreken. Ik geef het op. Geen hulp, behalve sociale antwoorden om de klant in een kwaad daglicht te stellen. Naast de schade, de spot, slonzig. Nooit meer deze site.
Uitstekende producten en concurrerende prijzen. Het was echter erg moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice.
Ik heb een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling. Ik moest dit artikel terugsturen om uiteindelijk het artikel te ontvangen dat wel overeenkwam met mijn bestelling. Ik werk op afstand, het was niet gemakkelijk voor mij om al dit heen en weer gereis te maken naar de plaats van ontvangst en in een regio die niet de mijne is. Teleurgesteld voor een eerste ervaring met jullie. Nog een fijne dag!
Ik denk niet dat het goed is om het voordeel van onze verworven clubsterren te verliezen. We hebben niet allemaal de kans om vaak te kopen. Persoonlijk zet ik soms geld opzij om een langverwacht beeldje te kopen. Nogmaals, degene met het meeste geld wordt beloond... En om je vraag te beantwoorden, aangezien je het niet nog een keer kunt doen. Is het normaal om je verzamelde clubpunten na een jaar te verliezen? Het is bijna onmogelijk om 3 sterren te halen! Maar hey... dat heet handel...
Ik had twee problemen met bestellingen, maar de rest is leuk voor mijn verzameling.
Ik was verrast door het uiterlijk van deze figuurtjes, die niet echt overeenkwamen met de beschrijving, en het gebruikte materiaal is niet wat ik dacht dat het zou zijn. De figuurtjes zijn gemaakt van beschilderd gips, een beetje te groot om mee te spelen, zelfs voor een groot meisje, en zouden er alleen goed uitzien in een etalage, maar niet kostbaar genoeg om in een etalage te staan. Ik wilde Disneypoppen voor mijn kleine meisjes, maar dit zijn geschilderde gipsen figuren waar ze niet mee kunnen spelen. Toegegeven, in de beschrijving staat duidelijk dat dit geen speelgoed is.
Ik ontving mijn bestelling in een paar dagen tijd en het was erg snel en gemakkelijk te leveren. Dus ik heb .
De keuze is erg gevarieerd en de producten interessant. Als je echter een "nieuw binnengekomen" product wilt, moet je lang wachten en worden de data verschoven.
Hoi, ik zou fragiel op het karton moeten zetten omdat ik het item heb bewaard uit angst dat de volgende nog slechter zou zijn. Ik heb een stuk terug op het dienblad geplakt. Jammer, maar het is toch breekbaar. Ik ben er erg blij mee.
Item met een uitstekende prijs in vergelijking met andere verkopers, snelle en veilige levering
Ik heb twee artikelen bij u besteld en heb het ene ontvangen, maar het andere niet. De betalingen verliepen soepel, maar ik heb sindsdien niets meer van u gehoord.
Gebroken oor voor het personage
Pakket komt te laat onjuist trackingnummer
Ik ben zeer tevreden met het gekochte beeldje dat prachtig is, iets minder van de diensten cadeaucity waardoor men meer moet betalen als men langs PayPal gaat..super jammer. De verpakking is aan herziening toe. Ik ontving een beschadigde doos met een gat in een zijkant, met een beetje bescherming maar het figuurtje zat niet geklemd in het midden, dus de officiële doos was in slechte staat en elke verzamelaar kent het belang van dozen. Ik wilde opnieuw bestellen bij cadeaucity en een figuurtje (dat niet gepland is als gelimiteerde oplage) ging van 70€ naar meer dan 90€ omdat, en ik citeer, "een slachtoffer van zijn eigen succes".
Erg teleurgesteld. Het Britto beeldje heeft een kras van ongeveer 1 cm op de boog van het Minnie beeldje.
Product erg laat ontvangen op 10 maart, terwijl de deadline bij het bestellen tussen 17 en 29 februari was. Daardoor kreeg ik het niet op tijd om cadeau te geven, dus ik ben niet tevreden!
Kwaliteitsproduct Ik had een snellere levering verwacht...
Geweldige promoties op de site, jammer dat hij traag is en als je artikelen in het winkelwagentje legt, worden ze niet opgeslagen (als je de pagina sluit en misschien een paar uur later terugkomt) en als je vanaf de computer binnenkomt en dan op de telefoon zie je de artikelen niet meer die je in het winkelwagentje hebt gelegd.
Ik bestelde een week van tevoren en de verzendkosten waren ongeveer €6. Het was voor Kerstmis. Ik heb het niet op tijd ontvangen. Ik vroeg een adviseur of ik het kon verwachten zonder de verzendkosten te betalen. Hij zei ja. Ik nam liever zelf het initiatief. Ik raad het niet aan voor last-minute aankopen.
Ik werd verrast door het feit dat het bedrijf een van de producten van mijn keuze niet beschikbaar had, wat me problemen opleverde omdat het een cadeau was dat ik moest geven. Om je de waarheid te zeggen, toen ik om informatie schreef, werd de leverdatum die ze me toen gaven gerespecteerd. Romualdo Sciullo
Ik kon nooit de grootte van de objecten zien. Het kittenfiguurtje is zelfs zo klein dat het een grap lijkt.
Snelle levering, maar ik heb een fout gemaakt en hetzelfde artikel 2 keer besteld, maar ze vergoeden de portokosten niet.
Ik heb het houten Maui-beeldje gekocht. Toen ik de envelop met het beeldje opende, merkte ik dat er lijm op zat, wat mijn aankoop gedeeltelijk verpestte. Ik heb geprobeerd het te repareren, maar er waren helaas nog wat kleine restjes zichtbaar. Jammer, want het was bedoeld als cadeau.
Als klant van cadeau city sinds 2011 heb ik een echte verandering gezien. Voorheen was de klantenservice erg menselijk en had een begripvolle benadering, ze wisten dat de meeste van hun klanten verzamelaars waren en planden retourzendingen dienovereenkomstig. Tegenwoordig ontvang ik een kapot artikel en krijg ik een zeer robotachtig antwoord, dat niet nalaat de algemene verkoopvoorwaarden te kopiëren en te plakken. Ik krijg te horen dat er niet geruild kan worden omdat mijn artikel minder dan 70 euro waard is en dat er natuurlijk geen garantie is dat ik het voor dezelfde prijs kan kopen. En toen, als bij toverslag, was het artikel vanochtend niet meer in de aanbieding en moest ik het voor een hogere prijs kopen ... Ik ben bijzonder teleurgesteld in deze nieuwe aanpak ... Ik zal het niet meer aanbevelen zoals vroeger, ik kan niet kopen met mijn ogen dicht en ik zal de mijne voortaan wijd open doen.
Ik ben meestal heel tevreden over mijn aankopen bij CadeauxCity! Alleen al door het artikel, de zeer snelle verzending en de verpakking! Maar deze keer zat het helaas gewoon in een doos zonder bescherming! Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de verpakking en de service.
Klein probleempje met mijn bestelling van beeldje BRITTO. Ik was zeer teleurgesteld dat ik een zeer aangetast beeldje (model van belichting) had ontvangen. Nadat ik Cadeaucity per e-mail had gecontacteerd, kreeg ik na het terugsturen mijn geld terug (porto betaald door Cadeaucity) en ik vroeg ook per e-mail (als ik een nieuwe bestelling zou plaatsen) of ik kon profiteren van de korting waar ik recht op had (20%) op mijn beschadigde beeldje, en ik kreeg geen antwoord. Ik ben desondanks heel tevreden over deze site die hopelijk contact met mij opneemt om mij op de hoogte te houden.
Tot ziens
Goed loyaliteitsprogramma, snelle levering, goede prijs maar de kwaliteit van de zeep is aanzienlijk gedaald.
Het pakket werd snel en in zeer goede staat geleverd, maar ik was verrast toen ik de dag na mijn levering een prijsverlaging van bijna 10 euro zag. Ik volgde de ontwikkeling van dit product al enkele weken. Een beetje gefrustreerd wees ik erop in mijn eerste recensie. De verkoopafdeling stuurde me toen een nogal botte e-mail. Ik vertelde hen dat een commercieel gebaar welkom zou zijn, in welk geval ik met plezier mijn recensie zou hebben herzien. Ik kreeg nog een antwoord waarin ze me beschuldigden van VERZETTEN. Vaarwel Gift City en Godspeed!
Klein defect aan een van de figuren, maar over het algemeen tevreden
De doos was beschadigd toen ik hem ontving....Toen ik hem eerder kocht, arriveerde de doos in een erbarmelijke staat...Gelukkig is er piepschuim confetti en de beeldjes zelf zijn goed verpakt in hun doos...
Levering beloofd voor de 26e en aankomst op de 29e! Veel te laat voor het evenement in kwestie! Nu moet ik het naar de ontvanger sturen!
Bestelde 2 beeldjes, een kwam perfect aan, de andere kapot. Na de teleurstelling is het het gebrek aan beleefdheid van de persoon die de telefoon beantwoordt en het gebrek aan uitleg als het gaat om de uitleg van de suite waardoor ik zo'n gemiddeld cijfer geef.
Eerste verzending de dag na bestelling (zeer tijdig) maar verkeerde artikel kwam aan. Ik nam contact op met de klantenservice voor retourzending en vroeg om levering binnen een bepaalde dag en het artikel kwam op tijd. Goede klantenservice, zowel telefonisch als via e-mail.
Ik had al een andere bestelling geplaatst op dezelfde site en ik moet zeggen dat alles uitstekend was verlopen, maar ik kan niet hetzelfde zeggen over deze bestelling. De bestelling was geplaatst op 17 december en verzonden op de 19e (so far so good) maar het kwam aan op 29 december en gezien het feit dat het kerstcadeaus waren was het erg onaangenaam. Vriendelijke groeten
Geweldige winkel, geweldige prijzen, geweldige verpakking. Vriendelijk en behulpzaam, ze deden hun uiterste best om een probleem op te lossen met de zending die te laat was en, in tegenstelling tot hun belofte, niet voor Kerstmis zou aankomen door problemen met de koerier. Ik moest het pakket ophalen bij het SDA-filiaal 40 km van huis om het op tijd te krijgen. Koerier onmogelijk te bereiken en geen informatie over de vertraging en levertijd. Advies: verander van koeriersbedrijf.
Het artikel dat ik bestelde kwam met een splinter aan (de verpakking was intact en bevatte geen splinter). In eerste instantie dacht ik dat de klantenservice erg goed was, vanwege de snelheid van antwoorden; later werd ik echter getroffen door het gebrek aan hoffelijkheid, wat wel op zijn plaats is als de andere persoon (ik, in dit geval) hoffelijk en behulpzaam is. Desondanks kon ik het artikel terugsturen en kreeg ik mijn geld terug. _______________ IK ANTWOORD HIER, OMDAT IK NIET WEET HOE IK HET ANDERS MOET DOEN. In feite merk ik dat de beoordelingen zeer positief zijn, dus ik denk dat de mijne een op zichzelf staand geval was; dit is echter de eerste keer dat ik bij u heb besteld en helaas was ik niet tevreden. Ten eerste zat het artikel dat ik besteld had al kapot in de doos (het leek zelfs gelijmd te zijn, maar daar kan ik niet zeker van zijn). Verder was de droge toon van twee e-mails die ik kreeg van de klantenservice echt ongepast (en ik heb het opgeschreven, via e-mail precies). Hoe dan ook, als de mijne een uitzondering was, des te beter. LAATSTE FOTO'S 1) Het spijt me dat ik geen FOTOGRAFIE van het voorwerp kan bijvoegen (ik plaats het dan ALS FOTO VAN MIJN PROFIEL), met -uiteraard- de splinter (het voorwerp was klein en de splinter erg zichtbaar); ik had het beeldje meegenomen om het cadeau te geven en dat kon niet. 2) De koerier vond een kaartje op de deur van mijn huis met de aanwijzing om precies voor mijn neus op de deur te kloppen, omdat ik - wetende dat ik op zakenreis was - een buurman had gevraagd het pakket in mijn plaats af te leveren. Onmiddellijk nadat ik met mijn buurvrouw had gesproken en haar beschikbaarheid had gekregen, heb ik ook per e-mail (zaterdag of zondag) geschreven en kreeg ik te horen dat u ons vrijdag had moeten informeren zodra u onze e-mail had ontvangen. HET FEIT IS DAT DE KOERIER ALTIJD AANWEZIG WORDT EN OP DE GEPLAATSTE DAG (maandag 6) GEEN PROBLEEM MAAKT OM HET PAKKET VAN MIJN BUREAU TE VERZENDEN, OMDAT MIJN KAART MET DEZE AANWIJZING ER OP ZAT. De volgende dag (dinsdag) kwam er een tweede koerier, het is niet duidelijk waarom: ik had hem duidelijk niets te geven, want het pakket was - zoals gepland - de dag ervoor opgehaald. Het spijt me dat het zo moeilijk is om dingen te herkennen zoals ze zijn, in hun geheel.