★★★★★
op 7333 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Twee van de drie artikelen kwamen vuil aan.
We betreuren het zeer wat er is gebeurd en, na het lezen van je opmerking, schrijven we je direct om de situatie beter te begrijpen en je een oplossing te kunnen bieden. We hebben echter geen reactie van jou ontvangen.
We staan altijd tot je beschikking om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat je je bestellingen altijd in perfecte staat ontvangt.
Ze hebben het niet geleverd en er is geen manier om dit bedrijf te lokaliseren
Wij danken u voor uw bestelling. De vervoerder (GLS) heeft ons bevestigd dat het pakket op 30/06 is afgeleverd tegen handtekening.
Wij willen u eraan herinneren dat u ons op elk moment kunt contacteren via uw klantaccount op onze website.
Is het mogelijk dat u ons bedrijf met een ander heeft verward dat uw bestelling niet heeft geleverd?
Ik heb maanden moeten wachten op mijn bestelling
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u de wachttijd als lang en frustrerend heeft ervaren.
Graag geven wij u wat aanvullende uitleg om een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen.
Het ging hier om een pre-order, met een geschatte leveringsperiode tussen 17 april en 8 mei.
Het artikel is daadwerkelijk op 2 mei bij ons binnengekomen, binnen de voorziene termijn.
Zoals gebruikelijk bij pre-orders hebben wij u per e-mail gecontacteerd om de verzending te bevestigen.
Omdat we geen antwoord ontvingen, hebben wij u op 10/05, 17/05, 25/05, 05/06 en 16/06 meerdere keren vriendelijk herinnerd.
U bevestigde uiteindelijk op 18 juni dat we mochten verzenden, waarna het pakket meteen werd verstuurd en op 23 juni werd geleverd.
Wij willen u graag geruststellen:
De aangekondigde levertermijn werd nageleefd,
En wij zijn bijzonder zorgvuldig geweest door u meerdere keren op te volgen om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.
Pakket niet thuis aangekomen. Dus probleem met de koerier. Ik heb de verzending naar een afhaalpunt moeten herplannen. Als jullie de koerier niet veranderen, kan ik niet meer bij jullie kopen. Bedankt voor uw vriendelijke aandacht.
Helaas kwam het pakket gebroken aan...
Helaas heb ik meer dan 4 weken tevergeefs gewacht op mijn betaalde bestelling.Geen info dat het artikel waarschijnlijk nog steeds niet beschikbaar is.Ik heb mijn bestelling geannuleerd en wacht nu op mijn terugbetaling.Zal daar niet meer bestellen.
Kerstcadeaus arriveerden met kapotte schakelaar, pakket teruggestuurd
Hallo. Ik heb de beeldjes die ik heb besteld nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik zeggen behalve dat ik hoop dat ze in ieder geval voor Kerstmis aankomen? Tot nu toe is mijn ervaring absoluut negatief! Maria Luisa Borghesi
Nadat er klachten waren over de kwaliteit, werd mijn verzoek afgewezen onder het motto "jouw probleem". Zou hier niet kopen als je dingen van kwaliteit wilt. Zodra je je klacht stuurt, wordt je account gewoon verwijderd. Balen dat zoiets zo groot is op de markt. Onder geen beding moet je hier iets kopen.
Verkocht als nieuw, maar de doos is dat duidelijk niet. Ik hoop dat het artikel in de doos echt nieuw is, of in ieder geval in zeer goede staat, want het is een cadeau.
Helaas is het pakket niet aangekomen op mijn huisadres. Ik heb dpd (Deutscher Paketdienst) gebeld. Ze vertelden me dat ik jullie moest informeren om mijn geld terug te krijgen. Het pakket lag niet bij de brievenbus zoals was voorgesteld. En geen van de buren heeft het meegenomen. Het pakket is verloren. Geef alstublieft het geld terug.
Alles ging er mis Als ik bij Gls de safe place aanduid achter de brievenbus moeten ze dat daar leggen en geen week erover doen omdat ik niet thuis ben
Na 3 weken nog steeds ons beeldje niet ontvangen. Weet niet waar het pakket is.
Totaal niet klantvriendelijk en beleefd
Nog steeds mijn terugbetaling niet ontvangen na retouren kapotte Tinkellbell 100 jaar.
We hebben ons eerste pakket niet ontvangen, maar na onderzoek bleek ons pakket zoek te zijn en kregen we het geld terug dankzij cadeaucity.
2 beeldjes besteld, 2 beeldjes kwamen gebroken aan.
Bestelling geplaatst op 27 november en ik heb geen bestelling ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.
Helaas had ik geen goede ervaring met het kopen bij deze online winkel. De goederen arriveerden met gebreken Ik vroeg om een retourzending en na een week wacht ik nog steeds op antwoord Het spijt me dat ik maar één ster geef
Geen nieuws van mijn bestelling 17 dagen later toen 5 dagen was aangekondigd bestelling FR302125
Mijn pakket werd twee keer verzonden en het bleek defect te zijn en altijd op dezelfde plaats daar hand van jafar
1e item ontvangen verpakking beschadigd op doel om het 2e item van de bestelling item geretourneerd en het ontvangen item is duidelijk een klant retour de verpakking is niet verzegeld en is geopend en je kunt duidelijk zien dat het oor is gebroken en weer vastgelijmd. Erg teleurgesteld dus ik probeer het geen derde keer en bestel het ergens anders.
Zo teleurgesteld! Van drie bestellingen in het afgelopen jaar moesten er twee worden geretourneerd omdat de figuurtjes kapot waren.
U bent niet eens in staat om korting te geven aan uw goede klanten Toen ik mijn laatste aankoop deed, deed ik een verzoek dat niet werd gehonoreerd, dus u bent een zeer goede klant kwijt... Mijn verzoek was verre van ongebruikelijk omdat u vergat aan te geven dat het beeldje beschadigd was en ik blijf erbij dat uw goede klanten niet beloond worden.
Ik bestelde een beeldje, maar het kwam niet aan omdat de bezorger besloot niet meer naar het dorp te komen (lang leve GLS), dus moest ik het gaan ophalen bij een GLS-depot niet erg dicht bij waar ik woon. Toen ik thuiskwam, heb ik de doos verwijderd en weggegooid. Een paar dagen later bood ik het beeldje aan en het was kapot. Antwoord van cadeaucity: "je hoeft het alleen maar weer aan elkaar te lijmen! Erg teleurgesteld
Goedenavond Ik heb de bestelling ontvangen voor Kerstmis en dit was positief, het negatieve is dat het bestelde item helaas defect is, ik heb een retour aangevraagd, nu verwacht ik een ander onbeschadigd item of terugbetaling, jammer want het was een cadeau voor vrienden voor Kerstmis!!!
Het pakket is na twee weken nog steeds niet vertrokken. Ik heb GEEN informatie van hun website gekregen en het is pas gisteren 2 januari aangekomen. Ik kan uw verslag gerust posten. Jullie hebben kleine meisjes zonder cadeau achtergelaten, schaam jullie!
Klantenservice helemaal niet commercieel om mij een uitkering te weigeren na slechts 12 uur! Ze geven geen moer om ons!
Ik heb 2 Disney surprise funko pops besteld en twee keer dezelfde gekregen, dus ik ben teleurgesteld.
Bestelling geplaatst op 10 juni maar nog niet ontvangen. 14 dagen later. Te vermijden.
Ik heb de pakketten nooit ontvangen. Ik heb cadeaucity 2 keer per e-mail gecontacteerd 7 dagen voor de interval. Het is nu 10 dagen geleden en ik heb geen antwoord van ze gehad.
Het pakket werd niet op tijd geleverd, ik heb het nooit ontvangen en het werd teruggestuurd naar de afzender. En natuurlijk moest ik betalen.
Het ontvangen artikel was kapot
Het pakket werd goed ontvangen, maar in stukken... De beker kwam gebroken aan in zijn doos...
Na 8 dagen na de bestelling, krijg ik te horen dat een van de bestelde artikelen niet beschikbaar is, op het moment van de bestelling waren er 2 op voorraad, ze geven me de beschikbaarheid van terugbetaling, gezien het prepaid nummer, ze vertellen me dat aangezien ik betaald heb via overschrijving ik IBAN moet geven, gegeven EN na meer dan twee weken niets. Voorlopig beloftes van terugbetaling maar nog steeds niets, dit terugbetalingsverhaal begon op 29 oktober.
De tijd die nodig was om mijn bestelling te verkrijgen was te lang, 3 maanden na de betaaldatum. Geen commercieel gebaar mogelijk. Jammer...
Artikel besteld in mei, zou binnen 3 weken beschikbaar zijn....Ik hoor nooit van de site voor oktober om me te laten weten dat het verzonden is !!!! Ik moest naar de artikelpagina gaan om te zien dat de beschikbaarheid van week tot week werd uitgesteld! Het was een cadeau... de laatste keer dat ik bestel bij deze site die onbetrouwbaar is en niet communiceert.
Schandalig! de bestelling die begin augustus werd geplaatst is nog steeds niet aangekomen en om de twee of drie dagen wordt de geplande levering op de online pagina met een week verschoven! Ik ben een echte gebruiker - ik raad het ten zeerste af!!!
Ik vind het jammer dat deze site je extra laat betalen als je met paypal betaalt de doos van mijn funko pop figurine was ook beschadigd.
Ik verontschuldig me omdat ze me duizend keer hebben geblokkeerd Ik wil iets kopen niets ze blokkeren me dan sturen ze me twee pakjes
- 1
- 2