★★★★★
op 7333 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb maar liefst 15 stuks van een wilgenboomartikel gekocht. Vijf daarvan waren zonder garantiebewijs en ik kreeg geen deel toegestuurd, omdat het een gunst was. Ik vroeg ook om een kleine korting, die me geweigerd werd, zonder me te informeren dat het artikel in kwestie binnen 48 uur na aankoop in de uitverkoop zou gaan. Mijn oprechte complimenten Naar aanleiding van uw antwoord: het is gemakkelijk voor u om te zeggen dat u het artikel (vermoedelijk origineel) terugstuurt en weken moet wachten op een nieuwe aankoop, omdat u de deadline voor de ceremonie hebt. Als je zegt dat je iets verkoopt met een certificaat, moet je er zeker van zijn dat het er is voordat je het verstuurt! Aangezien je de doos gewoon zou kunnen openen zonder de inhoud eruit te halen! Verzin geen smoesjes
1 omdat het niet mogelijk is om nul te geven. Mijn ervaring was erg slecht. Betere communicatie met de klant is nodig: mijn bestelling werd veel later geleverd dan verwacht en ik kreeg nooit te horen waarom het te laat was; ik was degene die contact moest opnemen. Niemand verontschuldigde zich voor de vertraging en ik kreeg ook geen korting voor het ongemak. Bovendien was de verpakking in zeer slechte staat. Het is absurd dat je zelfs verzendkosten moet betalen voor zo'n slechte service. Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen, jullie verdienen 0 en sluiting.
Ik heb ongeveer twee weken geleden een product gekocht dat beschadigd aankwam. Ik nam contact met ze op via facebook, omdat dat de enige manier is om contact met ze op te nemen en nadat ik mijn probleem had uitgelegd, blokkeerden ze me. Ook blokkeerden ze mijn tweede facebookprofiel, waarop ik een reactie gaf onder een van hun berichten om ze te complimenteren met hun beleefdheid. Na verschillende e-mails stuurden ze me de week erop een nieuw item (ik moest wachten tot de retourzending in het magazijn aankwam en toen stuurden ze me het "nieuwe" item in de tussentijd, mijn nichtje wachtte erop, het verjaardagscadeau dat ik haar blijkbaar niet kan geven) met de garantie dat ze het zouden controleren voordat ze het zouden versturen. Gisteren kreeg ik het nieuwe item en het is slechter dan het vorige. Ik schreef een e-mail met foto's, maar ze hebben nooit geantwoord. Ik raad deze site niet aan, erg slecht. Vooral de manier waarop ze met klanten omgaan, ik heb nog nooit een pagina gezien die je blokkeert, ze vergeten dat ik de klant ben en zij de verkopers. Ik had trouwens verwacht dat ze het zouden begrijpen en zich zouden verontschuldigen, maar uiteindelijk hebben ze me geblokkeerd.
Weinig verzendkosten vergeleken met andere bedrijven, maar de levertijd is erg lang. TE LANG
Een artikel kwam gebroken aan. Op deze site is er geen manier om mondeling met iemand te spreken. Ze beloofden me een vervanging en zeiden dat ik het pakket moest klaarmaken en dan moest zeggen dat ze me de koerier moesten sturen, ik schreef drie e-mails, geen antwoord.
Echt een vreselijk bedrijf, met zeer arrogante medewerkers. Ze sturen je geen retourlabel als ze het niet eens zijn met de feiten. Als je een klacht indient, of aangeeft dat je de service slecht vindt sluiten ze je account en zijn ze verschrikkelijk arrogant. Ik raad niemand aan hier te bestellen. VRESELIJK BEDRIJF! Edit : ik ben zeker geen concurrent. Maar als ik zie hoe jullie hier reageren op klanten die jullie negatief beoordelen. Dat bewijst mijn punt alleen maar. Als jullie elke negatieve beoordeling betwisten dan snap ik dat er alleen goede zijn.! Daarnaast schrijf ik niks anoniem, ik geef alleen geen factuur nummer ivm wraakacties. Zoals het opnieuw sluiten van mijn account en daarmee mijn opgebouwde korting. Tevens melden jullie de positieve reviews die echt anoniem zijn niet. Edit 2 : ik kan trustpilot de e-mails laten zien waarin men mij dreigt met sluiten van de account en zeer agressief antwoorden. Daarbij geeft trustpilot aan dat ik de gevraagde info niet hoef te geven. En ik heb Geen meerdere verzoeken gekregen slechts 1 en hoe arrogant kun je zijn in het Frans, terwijl de review in t Engels en Nederlands is. Ik blijf erbij dat ik geen factuur nr geef omdat t niet hoef van Edit 3: ik heb een kopie van de factuur gestuurd zodat het compliance team van trustpilot kan zien dat ik echt een klant ben. Ik wil niet dat zij deze info verder geven ivm de genoemde wraakacties. A terrible company with very arrogant staff. When they dont agree with ure return they Will not send you a return label. When u file a complaint or tell them you are not impressed with there service, they shut down your account And answer in a horrible rude manner. I would not promote this company to nobody. HORRIBLE company Edit : i am not a competitioner looking at ure responses to clients who have left u negative feedback only proves my point. They responses are very agressive And arrogant! Also im not writing this in secret, im just not providing an invoice nr due to reprimandes like closing my account And therewith loosing my saved discount. Also ure not reporting the positive anomynous feedback. Edit 2 i can show trustpilot all the mails where i am being threatened And they can see the extreme agressive mails. Also trustpilot told me i dont have to provide the requested information. And i dident get multiple requests only 1 And how arrogant can one be in french when my review is in dutch And English. As stated i Will not provide the invoice nr cause its not mandatory from trustpilot. Edit 3: I sent a copy of the order with ref nr to trustpilot’s compliance team. So they can see this rating is based on an actual order. I dont want trustpilot to share this info due to the consequences.
We bestelden 2 weken later een Disney Traditions beeldje als verjaardagscadeau. Wat een verrassing toen we een grote fabricagefout op het beeldje vonden. Gezien de concrete voorwaarden van Cadeau City met betrekking tot Disney Traditions defecten, was het voor ons onmogelijk geweest om geld terug te krijgen (of we hadden de retourkosten moeten betalen). Jammer, we zullen niet meer bij deze site bestellen. We kunnen beter een paar euro meer uitgeven en op een andere site kopen 🙂 _____________________________________________________ EDIT (in reactie op je zielige feedback): Hoe agressief! Het enige doel van onze opmerking was om u te waarschuwen voor uw ijzersterke algemene voorwaarden. Maar gezien de manier waarop u onze opmerking opvatte, werd onze score verlaagd. Wat een gebrek aan professionaliteit. In plaats van uw klanten (vanaf nu ex-klanten) aan te vallen, denk liever aan oplossingen om hen tevreden te stellen. ==> Hier zijn enkele uittreksels uit uw algemene verkoopvoorwaarden, omdat u ze blijkbaar niet kent. -------------------------- "De meeste beeldjes die op deze site te koop zijn, zijn met de hand beschilderd en/of gemaakt met technieken die het enigszins "ruwe" en houtachtige gevoel versterken. Deze technieken onthullen "imperfecties" in alle series die te koop zijn. Sommige series van hetzelfde item kunnen meer of minder van deze imperfecties hebben, en elk item kan verschillen van de anderen in schilderwerk, zwarte vlekken (bijvoorbeeld typisch voor de Traditions collectie), gietdetails (bijvoorbeeld kleine gaatjes), afwerkingen, enz... . Deze 'onvolkomenheden' worden niet beschouwd als gebreken onder de garantie opgelegd door artikel L211-1 tot L212-14 van de Franse Consumentencode." en "BELANGRIJK om VOORZICHTIG TE LEZEN: Uw bestelling komt beschadigd, gebroken, met defect(en), ontbrekende items... aan. In het geval van een onregelmatigheid raadt de Commission des Clauses Abusives u aan alle mogelijke voorbehouden op de leveringsbon te schrijven, in aanwezigheid van de vervoerder, of zelfs het pakket te weigeren als u van mening bent dat het niet conform is. U heeft 3 dagen de tijd om onze CUSTOMER SERVICE afdeling op de hoogte te stellen van eventuele schade en om de vervoerder Colissimo (artikel L. 133-3 van het Franse Wetboek van Koophandel) op de hoogte te stellen van eventuele schade aan het pakket en uw artikelen, door te bellen naar 3631 (of per aangetekende brief met ontvangstbevestiging); LET OP: neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice via e-mail of op (+33) 0963518012 (10.00 - 17.30 ma. - vr.). NB HOUD ALTIJD DE MAXIMALE DADLINE VAN 3 DAGEN OM ONS TE INFORMEREN IN acht, NA DEZE DADLINE WORDEN GEEN KLACHTEN GEDANEERD Houdt u er rekening mee dat imperfecties in de verf als gevolg van de "handgeschilderde" aard van de artikelen niet onder de garantie vallen " -------------------------- Aangezien het bestelde artikel een cadeau was, werd het meer dan 2 weken na ontvangst uitgepakt. In ieder geval hadden we het niet terug kunnen sturen 🙂 U bent ver verwijderd van de servicekwaliteit van andere verkopers, u speelt niet in dezelfde competitie. _____________________________________________________ EDIT 2: U verwijdert uw antwoord en rapporteert onze opmerking? Leuke mentaliteit.
Annuallamento bestelling zonder uitleg. Vandaag een bestelling geplaatst. Betaling ging door en bestelling in voorbereiding. Na 10 min krijg ik de mail dat er een creditnota is gemaakt met terugbetaling terwijl alle artikelen nog beschikbaar zijn. En de kortingscode voor de black friday promotie is nu niet meer bruikbaar omdat het er één per klant is. Wat doen jullie met de promoties?
Bestelling nooit ontvangen, €130 verloren, onaanvaardbaar !!!!
Nadat ik met de klantenservice heb gesproken, bevestig ik de zeer slechte beoordeling. Ze vertelden me - zwart op wit - dat ik een andere site moest zoeken voor mijn aankopen. Ik neem het advies graag aan en dring er bij iedereen op aan om hetzelfde te doen.
Als trouwe klant werd ik onfatsoenlijk behandeld bij het terugsturen: toen ik een kapot artikel had ontvangen, kreeg ik geen vervanging of geld terug. Ik kreeg te horen dat de koerier langs moest komen voor de gratis ophaling - waarvan de terugbetaling bovendien afhangt - maar zonder me een datum te geven, zodat ik gedwongen was om voor onbepaalde tijd thuis te wachten. Kortom, ik ben een week tijd kwijt, ik heb het artikel niet en ik heb het geld niet. Ik denk dat ik nooit meer iets van deze site zal kopen.
Ik heb een artikel van Britto gekocht om cadeau te geven, maar helaas was de verpakking helemaal kapot. Om dit te verhelpen, moest ik een cadeauverpakking maken met andere producten, zodat ik het individuele artikel niet zonder verpakking cadeau hoefde te doen. Het pakket was waarschijnlijk gecontroleerd voor levering, maar was niet vergezeld van een ontvangstbewijs om dit aan te geven. Bij ontvangst van de bestelling bleek het pakket intact, omdat het twee keer was ingepakt.
- 1
- 2