Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
In principe is de bestelling goed! Maar de bezorgservice DPD, daar komen we nog op terug! Drie keer heeft hij de levering uitgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Assistante Maternelle Adeline Gascoin -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/12/2025
3 weken om geleverd te worden, geen antwoord op mijn e-mails. 1e bestelling en echt teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen na uw eerste bestelling. We zijn oprecht sorry voor de vertraging in de levering en voor het gebrek aan antwoord op uw berichten en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling op wesco.fr. Fijne dag.
S
Sylvie C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/12/2025
Teleurgesteld over de kwaliteit. Het hout had een defect aan de bovenkant van de tafel en de schroeven ontbraken in het pakket! Te laat om het terug te sturen, ik had het meteen nodig. Gezien de prijs had ik veel beter verwacht.
Vertaalde beoordelingen
B
Barbara V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2025
Voor een bestelling geplaatst in oktober 2025, heb ik het geheel van de bestelde artikelen in 4 keer ontvangen. De laatste vond plaats op 16 december. De levertijden waren te lang.
Vertaalde beoordelingen
A
Aureillie L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/12/2025
Gezien de prijs van de modules vind ik de verzending alleen in grote doorzichtige plastic zakken een beetje middelmatig! Geen effectieve bescherming om de modules te beschermen.
Vertaalde beoordelingen
A
Aurore T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/11/2025
De levering was erg lang en een van de artikelen is defect.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat de levering niet zo snel was als verwacht en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het defecte artikel bij ontvangst. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons een e-mail sturen op [email protected] (met vermelding van uw bestelnummer, het betreffende referentienummer en het probleem dat u heeft ondervonden). We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
M
Mairie De Saint-Sulpice -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/10/2025
Een adres en leveringsdagen aangegeven bij de bestelling: niet gerespecteerd, jammer! Verder niets te zeggen over het materiaal
Vertaalde beoordelingen
C
College Jean De La Fontaine C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/11/2025
Ik had gevraagd om een levering in één keer en ik ben in meerdere keren geleverd en gefactureerd, Wesco reageert niet op berichten en plaatst de facturen niet op CHORUS
Vertaalde beoordelingen
I
Ime Les Escloses -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/11/2025
Levering in 4 keer, verspreid over 1 maand. We zijn teleurgesteld over de verf die minder dekkend is dan verwacht. Voor de hoge prijs kan het beter!
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie D Aiffres -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Volg bestelling OK. Leveringstijd iets te lang (40 dagen)
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2025
Ik heb verzendkosten betaald zodat mijn pakket dicht bij huis werd geleverd, omdat ik geen vervoermiddel heb. Mijn pakket is 10 km verderop geleverd en bovendien, toen ik iemand vroeg om het zaterdagmiddag op te halen, was Ets gesloten, het was alleen zaterdagmorgen open, super
Vertaalde beoordelingen
V
Vicky C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/12/2025
Snelle levering, echter is mijn bestelling in vier pakketten geleverd. Veel te veel verpakkingen, dat is jammer.
Vertaalde beoordelingen
F
Françoise M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/12/2025
Het pakket is gereconditioneerd aangekomen door de post omdat een fles voor 3/4 leeg was. De schuld van wie?
Vertaalde beoordelingen
-
- A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/11/2025
Ik mis 2 artikelen in mijn bestelling. En de reactie op mijn e-mail over een ruil van goederen is niet aanwezig. Aan de andere kant zijn er stappen ondernomen van uw kant voor de ontbrekende artikelen, ik wacht op de volgende stap.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg sorry voor de ontbrekende artikelen en willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en doet het nodige om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en begrip. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer op onze site terug te komen. Fijne dag.
O
Oceane S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/11/2025
Ontvangen product defect en Wesco zegt dat het product niet van hen komt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Uw feedback heeft ons in staat gesteld om te realiseren dat er een wijziging van referentie is geweest bij onze leverancier. We zullen daarom de productfiche op onze website bijwerken. Ondertussen heeft onze klantenservice uw klacht ontvangen en zal het nodige doen om het product naar u terug te sturen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons terug te komen. Fijne dag.
A
Aurélie T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2025
Ik heb mijn pakket goed ontvangen, maar er was iets extra's dat ik nooit heb gevraagd, dat heeft een extra pakket gemaakt, veel vervuiling en rommel voor iedereen! Dit soort dingen zou nooit moeten gebeuren!
Vertaalde beoordelingen
C
Crèche Les P'tits Loups -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/11/2025
aankomstbarrière beschadigd en nog steeds geen reactie van de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg sorry voor het kwaliteitsprobleem met de barrière en willen onze oprechte excuses aanbieden. We nodigen u uit om een klacht in te dienen op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het beschadigde deel toe). We danken u bij voorbaat voor deze informatie. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Fijne dag.
M
Marie-Claire B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/11/2025
Doos met klei aangekomen gebroken. Geen bescherming om schokken te voorkomen. Dus, ik zal dit cadeau niet voor Kerstmis geven. Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons voor het beschadigde product en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referentie en voeg een foto van het beschadigde product toe). Wij betreuren deze situatie en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij uw volgende bestelling. Fijne dag.
M
Mairie De Ballainvilliers -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/10/2025
Het aangekomen materiaal was beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het beschadigde materiaal tijdens het transport. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen. Wij nodigen u uit om hen de laatste ontbrekende elementen door te geven, zodat uw dossier zo snel mogelijk kan worden behandeld (foto's van de beschadigde producten). Wij danken u bij voorbaat en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgende ervaring op onze site. Fijne dag.
C
Csc Maison Pour Tous -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/08/2025
Artikelen die niet in de tijd standhouden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht bedroefd te horen dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Kwaliteit en duurzaamheid staan centraal in onze verplichtingen, en we willen de situatie zo goed mogelijk begrijpen om u te helpen. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 800 166 om met u te praten over de problemen die u heeft ondervonden en de meest geschikte oplossing te vinden. Fijne dag.
C
Charlotte M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/11/2025
Voor een eerste bestelling ontvang ik een tapijt in plaats van 2 matrassen... Zeer ontevreden, ik wacht nu op een commerciële geste voor het verlies van tijd en de veroorzaakte verstoring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor de fout die is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling en bieden opnieuw onze excuses aan. Onze klantenservice heeft de verzending van de conforme producten geregeld en we hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
E
Ecole Chomel -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/10/2025
Het pakket is nog steeds niet geleverd ondanks 2 herinneringen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling en we bieden onze oprechte excuses aan. We hebben uw bestelling opnieuw verzonden, deze zal u zo snel mogelijk bereiken. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
M
Mam Ti Laouen -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/10/2025
We hebben het beschadigde materiaal ontvangen, we hebben een e-mail gestuurd en gebeld... niemand heeft ons geantwoord.... Zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en heeft u een oplossing aangeboden als compensatie. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
E
Ecole Maternelle Publique E.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/10/2025
vier pakketten zijn net afgeleverd (stepjes). Hoewel de pakketten in goede staat zijn, laten ze kleine metalen stukjes los. We hopen dat er niets ontbreekt!
Vertaalde beoordelingen
S
Sandrine B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/08/2025
Hallo, We hebben enkele problemen gehad met de vervoerder, dit kon worden opgelost maar na meerdere weken wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons voor de moeilijkheden die u heeft ondervonden en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
L
Ludivine L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/10/2025
Hallo Tevreden met mijn aankoop maar niet met de levering De chauffeur heeft zich niet aan de gegeven instructies gehouden en daardoor is de matras beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht dat de levering op deze manier is verlopen en wij bieden onze excuses aan. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat er een herinnering kan worden gestuurd naar de betrokken vervoerder. Onze klantenservice staat voor u klaar als u een klacht wilt indienen over uw beschadigde artikel. U kunt hen bereiken op het adres [email protected] met vermelding van uw ordernummer, de betreffende referentie en door een foto van het beschadigde product bij te voegen. We hopen, ondanks deze teleurstellende ervaring, u opnieuw op onze site te mogen verwelkomen. Fijne dag.
U
Usep -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/09/2025
snelle levering en producten in goede staat, ook al komt een product niet overeen met de afbeelding op de site
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn sorry voor dit verschil tussen onze site en het ontvangen product. Er is inderdaad een wijziging geweest aan de leverancierskant. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de afbeelding van onze productfiche overeenkomt met de werkelijkheid en dat er geen verrassingen zijn voor toekomstige kopers. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
T
Tatiana U.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/09/2025
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor de vertraging in de levering die u heeft ervaren en wij bieden onze oprechte excuses aan. Volgens de vervoerder is uw pakket op 17/10 geleverd. We hopen dat de ontvangen producten u volledig tevreden stellen ondanks deze tegenslag. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr en u de kans te geven om een volledig tevredenstellende ervaring te hebben bij een volgende bestelling. Fijne dag.
P
Patrice P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2025
Verpakking te volumineus. Mijn bestelling zwierf gelukkig zonder schade erin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen uw opmerking over de grootte van de verzenddoos en delen uw bezorgdheid. Bij Wesco nemen we verschillende maatregelen om onze afval te verminderen, met name die gerelateerd aan verpakkingen. In het geval van het boek dat u heeft besteld, waren de afmetingen echter een reden om een grotere doos te gebruiken om de bescherming tijdens het transport te waarborgen. We hebben uw opmerking doorgegeven aan onze RSE-afdeling die verantwoordelijk is voor de continue verbetering van onze milieubeleid. We danken u voor uw betrokkenheid en hopen u binnenkort weer te verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
-
- S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
bestelling ok! jammer van de verspilling van verpakking (grote doos voor 1 puzzel) kwaliteit van de tunnel moet in de tijd worden bekeken maar lijkt erg dun
Vertaalde beoordelingen
U
Ugecam Le Cerrsy -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/09/2025
De levering is naast de vuilnisbakken gegooid en is verloren gegaan in een dienst en er ontbreekt een pakket met een stok en ik heb geen ontvangstbewijs van de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht dat de levering op deze manier is verlopen en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om het probleem van het ontbrekende pakket snel op te lossen, nodigen wij u uit om te schrijven naar [email protected] (met vermelding van uw ordernummer en de niet geleverde referenties). Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
L
Les Moussaillons -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2025
Een contact met een verkoper voor advies zou welkom zijn! De site is gemakkelijk tot aan de bestelling met een administratieve opdracht. Daar loop ik vast en ga ik via e-mail naar de klantenservice; Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de banken, stoelen, tapijten... die minder robuust zijn dan een paar jaar geleden! Fijne dag verder.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden bij het afronden van uw bestelling op onze site. Onze klantenservice is bereikbaar op 05 49 800 166 om u te helpen bij het navigeren of plaatsen van een bestelling, aarzel niet om ons te benaderen bij de minste vraag. Betaling per administratieve opdracht is inderdaad gereserveerd voor overheden, maar het is mogelijk om de optie 'Ik ben niet de factuurontvanger' te selecteren en de bestelling te betalen met een verbintenisbon. Wat betreft uw gevoel over de kwaliteit van onze producten, verzekeren wij u dat we volledig aandacht besteden aan hun robuustheid, veiligheid en duurzaamheid. Als u een defect op een artikel constateert, is onze klantenservice bereikbaar op het adres [email protected] en zal uw verzoek in behandeling nemen. We bedanken u oprecht voor uw loyaliteit en het vertrouwen dat u in Wesco heeft gesteld door de jaren heen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
C
Communauté De Communes Du Val De Sully -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/09/2025
Hallo, zou het mogelijk zijn om ons van tevoren te waarschuwen wanneer een artikel dat op een offerte staat niet meer beschikbaar is, zodat we het eventueel kunnen vervangen of een vervangend artikel kunnen voorstellen. Want de bestelling is dan incompleet en later is het niet mogelijk om alleen met het bedrag van het ontbrekende artikel of artikelen opnieuw te bestellen.
Vertaalde beoordelingen
D
Deborah D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/09/2025
2 artikelen besteld 1 alleen aangekomen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van de situatie. We bieden onze oprechte excuses aan voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft al de herverzending van het ontbrekende pakket gestart. We danken u voor uw begrip en hopen u de kans te geven om een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
A
Association Icare -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/09/2025
Laatste aankoop bij Wesco niet succesvol. Het gaat om een set van 10 thermometers voor de leerlingen. Geen enkele geeft dezelfde temperatuur aan, hoewel ze onder dezelfde omstandigheden zijn geplaatst. Moeilijk om experimenten en een wetenschappelijke benadering te ondernemen met dit soort materiaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor de genoemde kwaliteitsgebreken en willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling genomen en u heeft de procedure gekregen om de defecte producten naar ons terug te sturen. Daarnaast informeren we onze kwaliteitsdienst om deze referentie te controleren. We hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
E
Estelle D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/09/2025
Bij de levering ont we een artikel gemist van de twee bestelde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te waarschuwen door een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor de onvolledige levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft de verzending van het ontbrekende pakket geregeld. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen u de kans te geven om een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
F
Fabiola J.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/09/2025
Ik heb maar vier pakketten ontvangen van de 5....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van de situatie. Onze oprechte excuses voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Onze klantenservice is in contact met de vervoerder om het ontbrekende pakket te lokaliseren. We betreuren dit ongemak dat buiten onze controle ligt en doen ons best om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Voor vragen staan we voor u klaar op 05 49 800 166. Fijne dag.
C
Ctre D'ailhaud Castelet -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/09/2025
De bestelde kleuren waren niet de geleverde. Probleem met het boren van gaten voor een meubel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We zijn erg sorry voor de problemen die u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te kunnen bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referenties en voeg foto's van de ontvangen producten toe). Tegelijkertijd hebben we uw feedback over het boren doorgegeven aan onze kwaliteitsdienst zodat er een controle van de voorraad kan plaatsvinden en we kunnen verzekeren dat het een geïsoleerd geval is. We danken u bij voorbaat voor uw informatie en hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
M
Marie-Laure P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/09/2025
Pakket in de regen op een verkeerd adres in de tuin gegooid zonder te bellen of contact met me op te nemen. Beschadigd pakket hersteld dankzij de vriendelijkheid van de buren, onterecht tarief voor GLS-dienst. Zou graag een commerciële geste accepteren. Pornon MLaure voor KidiJeux.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw onvrede en willen onze oprechte excuses aanbieden omdat de bezorgdienst niet aan onze verplichtingen heeft voldaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een commerciële geste voor te stellen. We danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid en hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
G
Grégoire D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/09/2025
Te lange verzendtijd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Na controle blijkt dat de levering van uw bestelling binnen de aangekondigde termijn heeft plaatsgevonden, zoals zichtbaar in uw orderbevestiging. We hopen dat, ondanks deze indruk van een lange termijn, het product u volledig tevreden stelt en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.