Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/10/2021
Meerdere bestellingen met veel vertraging. En nog steeds in levering sinds meerdere weken! Producten die als beschikbaar op de site zijn gemarkeerd en na het bestellen, worden we geïnformeerd dat de artikelen niet beschikbaar zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Allereerst bieden we onze excuses aan omdat de levering van uw bestelling een aanvaardbare termijn overschrijdt en we begrijpen uw ontevredenheid. We hebben aan onze kant onderzoek gedaan om te begrijpen wat er is gebeurd. Het blijkt dat uw bestelling referenties bevat die niet meer beschikbaar zijn. Het kan enkele weken duren voordat ze weer bij onze leveranciers zijn aangevuld. Zoals veel bedrijven ondervinden we ook vertragingen in de bevoorrading als gevolg van de COVID-crisis en dit heeft gevolgen voor de hele keten (tot de eindklant). Weet dat onze teams hun best doen om onze activiteiten zo min mogelijk te laten beïnvloeden. Tot nu toe heeft u nog 2 producten in afwachting van levering. Uiteraard begrijpen we dat u niet wilt wachten op deze extra termijn. Als dat het geval is, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 80 01 66. We bieden opnieuw onze excuses aan en zijn bijzonder dankbaar voor de geduld die u tot nu toe heeft getoond. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2021
Tijdverspilling omdat mijn winkelwagentje niet in geheugen is gebleven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
Ik ben zeer ontevreden over de levering. Men had me voor de 12e gezegd, ik werd op de 13e geleverd, ik had om een tijdslot gevraagd. De man van de afspraak zei: "het kan me niet schelen, het is mijn laatste dag". Hij zei dat de bezorger me een uur van tevoren per sms zou waarschuwen. Hij kwam zonder te waarschuwen. Ik heb hem gezegd dat zijn houding schadelijk is voor het merk Wesco dat ik goed ken. Kortom, ik heb een werkdag verloren. Het tapijt kost me dus veel. Ik wil op de een of andere manier gecompenseerd worden. Ik sta open voor een telefoontje.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. De levering wordt uitgevoerd door een externe dienstverlener van Wesco en we kunnen helaas niet de professionaliteit van de bezorger garanderen. Onze logistieke dienst is op de hoogte en doet het nodige bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet herhaalt. Zoals u terecht opmerkt, schaadt dit ons imago en de tevredenheid van onze klanten, wat wij ook betreuren. Na controle bleek dat uw orderbevestiging een levering tussen 18/10 en 20/10 aangaf, u bent dus sneller geleverd dan verwacht. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/09/2021
Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, goede producten maar probleem met levertijden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
geen probleem wat betreft de kwaliteit van de materialen en ja, de prijs is waarschijnlijk gerechtvaardigd, maar voor de gastouders is het jammer dat het erg duur is om zich uit te rusten. We zouden als professionals in de kinderopvang (wat we zijn) moeten worden beschouwd, om voordelen en kortingen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/09/2021
Gebroken goederen bij levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw ervaring. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, kunnen er transportproblemen optreden die buiten onze controle liggen. Onze klantenservice heeft het nodige gedaan om u conforme producten opnieuw te verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en wensen u een zeer goede dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/09/2021
Ik ben gematigd, het artikel is conform maar de levering is meerdere dagen na de aangekondigde datum door wesco uitgevoerd en met grote moeilijkheden met het bezorgbedrijf dat niet van particulieren houdt (zigler). De factuur is ook niet door wesco opgesteld wat een probleem voor me vormt omdat het professioneel materiaal is, er is een groot gebrek aan professionaliteit van wesco!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Bij uw bestelling gaven wij een levering aan tussen 17 en 21 september. Na controle bij de vervoerder is uw bestelling inderdaad binnen de gestelde termijn geleverd. Bovendien bevestigt onze klantenservice dat uw factuur inderdaad door Wesco is opgesteld. We zijn verrast over het gebrek aan professionaliteit dat u aangeeft, omdat we onze verplichtingen voor uw bestelling zijn nagekomen. In het belang van onze klanten en in een geest van continue verbetering van onze praktijken, blijven we tot uw beschikking op 05 49 80 01 66 om dit verder te bespreken als u dat wenst. Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit blijft. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/08/2021
Het pakket is niet op het juiste adres geleverd, noch op de verwachte datum, en ik heb het nog steeds niet ontvangen... Ik had echter een ander adres opgegeven voor de levering en de facturering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2021
Tussen 2 en 3 sterren voorlopig... Ik heb een gemengd oordeel. Ik heb mijn verzoek via het contactformulier naar de klantenservice gestuurd, een paar dagen geleden (met mijn bestelnummer enzovoort...) en ik wacht op hun antwoord. Het matras van mijn dochter is 13 cm hoog, maar de Wesco-matrasbeschermer is alleen geschikt voor matrassen van 10 cm hoog of minder (informatie die niet in de productbeschrijving stond op het moment van aankoop), dus ik kan de hoes niet goed om het matras van mijn dochter sluiten. Bovendien heb ik de tweede hoes nog niet uitgepakt (omdat ik 2 identieke producten had besteld) omdat ik niet weet of ik deze moet terugsturen naar Wesco. Het is niet gemakkelijk om 1 enkele hoes voor dagelijks gebruik te gebruiken. Ik hoop snel van jullie te horen, want mijn werktijden (8u-19u) maken het moeilijk om jullie gemakkelijk te contacteren. Bedankt, met vriendelijke groet, Audrey Defer.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/09/2021
Goede site, een beetje teleurgesteld over de klimlat. De grote spiegels zijn heel goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/09/2021
Ik heb opnieuw een bestelling geplaatst voor clips voor hoepels na een fout van wesco bij een eerdere bestelling (2 zakken voor stokken ontvangen in plaats van 1 voor stokken + 1 voor hoepels - zoals goed aangegeven op de bestelling, geen twijfel). Deze keer heb ik dus 2 zakken voor hoepels besteld, die trouwens de enige waren die beschikbaar waren bij mijn bestelling.... en dat is geregistreerd onder de code van de clips voor stokken!!! Ik heb nu dus 4 sets clips voor stokken... en nog steeds niets voor mijn hoepels. Voor de rest van de bestelling - zoals meestal bij oude bestellingen - geen probleem.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/09/2021
Aantrekkelijke producten. Teleurstelling over de grootte van de eco-auto's.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/08/2021
Evidente gebreken bij sommige producten. Wankele stoel, beschadigde tafel. Ondanks meerdere brieven en telefoontjes, geen reactie van de klantenservice. Zeer teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2021
Geen probleem met de presentatie en de levering van uw producten, maar wat betreft wat ik heb besteld - een assortiment van 25 kartonnen vellen van 160 g in 10 kleuren - dit is incompleet en komt niet overeen met de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/09/2021
Gemiddelde navigatie. De zoekopdrachten op sleutelwoorden zijn te beperkt. Heb een beetje moeten zoeken om het houten bed te vinden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/09/2021
Ontvangen een verschoonmat in een eenvoudig plastic verpakt met een gat. Gelukkig geen schade aan de mat. In de toekomst het verpakkingsmateriaal herzien met meer zorg.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/09/2021
De sectie Familie is niet duidelijk geïdentificeerd in vergelijking met de site voor professionals
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/08/2021
Probleem met het weergeven van de foto's van de artikelen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/08/2021
het plastic en de schuim binnenin hebben een geur die niet verdwijnt, zelfs niet na ze een paar dagen buiten te hebben gezet en gewassen. De ritsen van de twee matrassen zijn kapot
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/08/2021
keuze, gemakkelijke bestelling en ontvangst in meerdere keren voor dezelfde prijs afhankelijk van de beschikbaarheid van de artikelen. Terugzending is zeer complex voor een onbruikbaar artikel in de huidige staat.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/08/2021
Ik heb de cocoonmatras gekocht, in de beschrijving stond dat de hoes machinewasbaar was... helaas is hij niet afneembaar. Erg teleurgesteld, vooral gezien de prijs...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor deze foutieve informatie. We hebben uw opmerking doorgegeven aan de betreffende afdeling en de productfiche zal zo snel mogelijk worden bijgewerkt. Onze excuses en we blijven bereikbaar op [email protected]. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/08/2021
Deels tevreden. De draden voldoen aan mijn verwachtingen. Maar er ontbraken er 4 en 4 waren aan elkaar geplakt. Daarnaast zou het goed zijn om ons de keuze van de levering te geven, want ik ben zeer ontevreden over de diensten van colissimo.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/08/2021
De bestelling werd vrij snel ontvangen, maar het product werd geleverd zonder bevestiging. Dit staat vermeld in het gedeelte levering 'geleverd zonder verbinding', maar omdat ik niet wist dat de genoemde 'verbindingen' de bevestigingen waren, heb ik er niet op gelet. Fout!!! 40€ voor bevestigingen, de concurrenten zijn veel goedkoper voor een vergelijkbare kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/04/2021
Product besteld in april en geleverd in augustus! Product neergelegd in de tuin! Zonder aankondiging van passage.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onze excuses voor deze lange wachttijd en we betreuren het dat de levering niet aan onze kwaliteitsverbintenissen heeft voldaan. Helaas was het product uitverkocht toen u uw bestelling plaatste. Er zijn dus enkele weken verstreken tussen de productie en de terugkeer op voorraad. We hopen echter dat het product u tevreden stelt en dat u ons opnieuw vertrouwt door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/07/2021
Langere termijn dan de concurrenten voor dezelfde service, 3 weken, jammer... Anders komen de producten overeen met de beschrijving, ook al zijn ze een beetje dun.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/07/2021
Ik was altijd tevreden over mijn wesco-bestellingen, maar voor deze bestelling ben ik erg teleurgesteld. Bij het uitpakken van mijn pakket merkte ik dat de verpakking van mijn vezeloptische lamp vochtig was. Op het eerste gezicht niets bijzonders, behalve dat de lamp een beetje plakkerig is. Het bleek dat deze lichtjes lekt (vlekken op het meubel en roestkleur onder de lamp).
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/04/2021
bestelling gedeeltelijk geleverd. Voor een cadeau is dat niet ideaal
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/06/2021
De levering vond plaats tijdens de lunch, ik was dus niet aanwezig en vond het pakket in mijn kantoor bij mijn aankomst om 13:30 uur!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/07/2021
Website is vrij compleet, maar niet altijd duidelijk.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/07/2021
Probleem met gegevensinvoer, ik moest ze bellen omdat ik geen toegang had tot de betaalpagina.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/07/2021
Kwaliteit van de producten is zeer bevredigend, hoewel mijn tapijten deze keer gevouwen zijn geleverd (de vorige waren dat niet) en de vouwen sterk zichtbaar blijven. Bovendien was de bezorger blijkbaar gehaast, want hij kwam zelf mijn tuin binnen, gooide de tapijten op de grond, wachtte niet tot ik naar buiten kwam, en gaf me het afleveringsbewijs door het raam om te ondertekenen. Vandaar mijn gemengde feedback. Mevrouw Leroy.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw ervaring feedback. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten. Onze excuses dat de levering niet volgens onze eisen is verlopen. We zullen uw opmerking over de vouwen in uw tapijten doorgeven aan de betrokken dienst om de nodige maatregelen voor de toekomst te nemen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] en enkele foto's van de tapijten bij te voegen, zodat we u een oplossing kunnen bieden. We hopen desondanks dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag. NB: Uw beoordeling kan niet op onze site worden gepubliceerd omdat deze persoonlijke informatie bevat die de auteur kan identificeren, contact met hem kan opnemen of kan leiden tot identiteitsdiefstal.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 25/06/2021
de navigatie is gemakkelijk, de levering iets traag
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/06/2021
Enige opmerking, ik vond het plastic materiaal te hard. Verder simpel en functioneel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/07/2021
Teleurgesteld omdat de rits om de waterdichte hoes van het matras te verwijderen kapot is.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/06/2021
Zie hieronder.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 19/06/2021
Tevreden met mijn bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/06/2021
Bestelling geplaatst op 18/06, nog steeds niet ontvangen terwijl alle artikelen op voorraad waren!! Te lange levertijden bij elke bestelling!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wanneer u bij ons bestelt, vertrouwt u een Franse KMO toe, waarbij het welzijn van de werknemers net zo belangrijk is als dat van onze klanten. Ondanks al onze goede wil kunnen we niet concurreren met de grote ketens die een onmiddellijke levering aanbieden. Uw bestelling was aangegeven als leverbaar tussen 24 en 28 juni. U heeft deze binnen deze termijnen ontvangen. We zijn er verdrietig over dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en hopen dat u ons, in het licht van deze elementen, kunt verontschuldigen. Fijne dag en nogmaals bedankt voor uw vertrouwen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/06/2021
De site mist intuïtiviteit.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/05/2021
Zeer ontevreden over Wesco. Beschikbaarheidsdata niet gerespecteerd bij Wesco. Absurde leveringsadres notificatie. Leveringsfollow-up zeer onvoldoende. 15 dagen vastgezet thuis door tegenstrijdige e-mails. En daarentegen eis van vooruitbetaling zonder ooit een korting! Maar de bezorger was efficiënt en deed zijn best om de slechte leveringsinstructies te corrigeren.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/04/2021
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen ?????
Vertaalde beoordelingen