Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/11/2021
Kwaliteitsservice te verbeteren
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/11/2021
Gebrek aan informatie over de voortgang van de bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/11/2021
Ik heb een e-mail gestuurd om mijn probleem te melden zonder een antwoord te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Onze klantenservice heeft uw e-mail ontvangen en doet het nodige om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen toch de kans te krijgen u de volgende keer weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/11/2021
1 bestelling, 1 pakket op maandag, 1 pakket op woensdag en nog steeds geen papier.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/11/2021
Ik verwachtte de namen van de dieren op de achterkant van de kaarten te ontvangen, maar niets. Alleen 2 witte vellen met zelfklevende etiketten. Maar geen lijst met namen. Aan ons om het te vinden!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/10/2021
Beschadigd pakket.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/10/2021
De wachttijd!! heel lang!! tussen het moment van de bestelling en de levering!! Het is ook jammer dat de leverancier niet belt om een dag en tijd voor de levering te plannen. Ik heb drie dagen gewacht zonder naar buiten te kunnen omdat er een datumrange was gegeven, en natuurlijk drie verloren dagen omdat de levering veel later was!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/09/2021
Kwaliteitsartikel en conform, maar de levering heeft 2 maanden geduurd vanwege de huidige schaarste aan materialen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/11/2021
Pakket ontvangen beschadigd en gescheurd. Geen bescherming van het pakket.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/10/2021
Niet altijd eenvoudig om te vinden wat je zoekt
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/10/2021
Het is een maand geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Allereerst bieden we onze oprechte excuses aan voor onze late reactie. Inderdaad, ons onderzoek bij de diensten van La Poste heeft meer tijd in beslag genomen dan we dachten. Vandaag, gezien het gebrek aan antwoord van La Poste over de situatie van uw pakket, gaan we aan onze kant een nieuwe voorbereiding van uw bestelling doen. Onze teams doen hun uiterste best om deze nieuwe bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en weet dat deze situatie, onafhankelijk van onze wil, ons ook niet bevalt. We hopen dat u, gezien deze elementen, ons ondanks alles weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/09/2021
Ik had echt graag een goede beoordeling willen geven, maar ik heb op 26 september besteld, het is nu 6 november en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klantenservice minstens tien keer gebeld, maar niets heeft geholpen. Moet ik de fraude bestrijding contacteren?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is op 29 september vanuit ons magazijn verzonden (dus 3 dagen na de registratie van uw bestelling). In uw geval is een pakket van de 2 verloren gegaan door de vervoerder, onafhankelijk van onze wil. U heeft in eerste instantie een gedeeltelijke levering geweigerd en vervolgens uw akkoord gegeven om uw bestelling in 2 delen te ontvangen. De verloren producten zijn opnieuw bij ons besteld. Deze is in voorbereiding en zou uiterlijk volgende week bij u moeten aankomen (rekening houdend met de feestdag deze week). We blijven bereikbaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/10/2021
Na een bestelling die ik 4 keer heb moeten betalen en vervolgens de klantenservice heb moeten bellen, is het me eindelijk gelukt om de kinderfiets handvatten te bestellen! (Probleem met de bank volgens de klantenservice, persoonlijk neig ik meer naar een probleem met het betalingsplatform omdat dit me nooit ergens anders overkomt) Levering en wachten op de bestelling, het is heel erg lang! Levering gevraagd en gewenst op een bepaald moment, uiteindelijk om op te halen bij het postkantoor. Kortom, een zeer teleurstellende klantervaring.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/10/2021
Voor mij moeilijk om bepaalde producten te vinden, je moet zoeken.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/10/2021
De producten zijn van goede kwaliteit en de keuze is echt groot, maar de klantenservice laat op sommige punten echt te wensen over. Het is onbegrijpelijk dat je op een online site een bestelling niet gemakkelijk kunt wijzigen of annuleren binnen de uren die daarop volgen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/10/2021
Ik wacht nog steeds op mijn pakketten, 1 week vertraging, mediocere leveringsservice. Moet beschikbaar zijn voor spookpakketten...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met de betrokken vervoerder omdat deze situatie niet normaal is. De vervoerder moet u vandaag bellen om een leveringsafspraak te maken. We zijn oprecht bedroefd dat de leveringsdienst zo verloopt en bieden onze excuses aan. Indien nodig, staan we voor u klaar op [email protected]. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/10/2021
De verpakking van de banken laat te wensen over, gebrek aan bescherming. Verpakking vol vet door de vervoerder, die bovendien niet vriendelijk, respectvol of beleefd was, hij heeft de pakketten op de grond gegooid. Fout op de factuur in het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Kunt u ons opnieuw contacteren op [email protected] zodat we onze factuurfout kunnen herstellen? Daarnaast zijn we oprecht bedroefd dat de leveringsdienst niet aan onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst die contact zal opnemen met de betreffende vervoerder. We hopen u weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/09/2021
Levering in kleine stukjes, waardoor het moeilijk is voor de klant om te volgen...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/10/2021
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze fout bij de orderverwerking. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen 24 uur na het indienen van uw klacht. We laten u de procedure volgen die door de klantenservice wordt voorgesteld zodat de ruil kan plaatsvinden. We danken u voor uw vertrouwen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/06/2021
Een bestelling die na meer dan 4 maanden arriveerde
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/09/2021
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om hier uw mening te geven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze lange wachttijd. We begrijpen volledig uw ontevredenheid, daarom is er een schadevergoeding aangeboden door onze klantenservice. Uw producten zijn inmiddels geleverd, we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien zodat we een tweede kans krijgen om een betere indruk op u te maken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/10/2021
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht op 18/10 ontvangen en heeft u vandaag geantwoord (dus 24 uur na uw verzoek). De rest van uw bestelling is vandaag in levering gepland. Er is dus geen fout gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat u ons weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/09/2021
Tijdverspilling omdat mijn winkelwagentje niet in geheugen is gebleven
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/09/2021
bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid meldt, want dit stelt ons in staat om onze praktijken in vraag te stellen. De vervoerder waarmee we werken heeft niet de nodige sérieux getoond en dat betreuren we oprecht. Een van uw pakketten is verloren gegaan op hun logistieke platform, wat de levering van uw bestelling heeft vertraagd. Bovendien hebben we geen controle over de professionaliteit van de bezorgers en in dit specifieke geval schaadt dit onze reputatie. Ten slotte erkennen we dat onze verwerkingstijd lang is geweest en bieden we onze excuses aan. Onze teams doen hun uiterste best om deze responstijd dagelijks te verkorten. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
Ik ben zeer ontevreden over de levering. Men had me voor de 12e gezegd, ik werd op de 13e geleverd, ik had om een tijdslot gevraagd. De man van de afspraak zei: "het kan me niet schelen, het is mijn laatste dag". Hij zei dat de bezorger me een uur van tevoren per sms zou waarschuwen. Hij kwam zonder te waarschuwen. Ik heb hem gezegd dat zijn houding schadelijk is voor het merk Wesco dat ik goed ken. Kortom, ik heb een werkdag verloren. Het tapijt kost me dus veel. Ik wil op de een of andere manier gecompenseerd worden. Ik sta open voor een telefoontje.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. De levering wordt uitgevoerd door een externe dienstverlener van Wesco en we kunnen helaas niet de professionaliteit van de bezorger garanderen. Onze logistieke dienst is op de hoogte en doet het nodige bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet herhaalt. Zoals u terecht opmerkt, schaadt dit ons imago en de tevredenheid van onze klanten, wat wij ook betreuren. Na controle bleek dat uw orderbevestiging een levering tussen 18/10 en 20/10 aangaf, u bent dus sneller geleverd dan verwacht. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 01/09/2021
Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, goede producten maar probleem met levertijden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/08/2021
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses, want onze leveringsbeloftes zijn inderdaad niet nagekomen. We zijn altijd attent op de opmerkingen van onze klanten om onze processen continu te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u terugkomt naar onze site. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
geen probleem wat betreft de kwaliteit van de materialen en ja, de prijs is waarschijnlijk gerechtvaardigd, maar voor de gastouders is het jammer dat het erg duur is om zich uit te rusten. We zouden als professionals in de kinderopvang (wat we zijn) moeten worden beschouwd, om voordelen en kortingen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/10/2021
Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De tevredenheid van onze klanten staat centraal in onze aanpak en we zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen. Onze klantenservice heeft ons bevestigd dat er een klacht in behandeling is. We doen ons best om u snel een oplossing te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/08/2021
Het pakket is niet op het juiste adres geleverd, noch op de verwachte datum, en ik heb het nog steeds niet ontvangen... Ik had echter een ander adres opgegeven voor de levering en de facturering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/08/2021
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. We begrijpen uw frustratie, maar de keuze van het transport (per post of anderszins) wordt gemaakt op basis van verschillende criteria (type product, gewicht...), we moeten deze beperkingen respecteren. Bovendien heeft elke vervoerder zijn eigen werkwijze voor de levering en dat is onafhankelijk van onze wil. We begrijpen echter dat de eisen van de vervoerder niet altijd compatibel zijn met de beschikbaarheid van onze klanten, zoals in uw geval. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en een gezamenlijke overeenkomst gevonden zodat de levering in de komende dagen kan plaatsvinden. We hopen dat uw bestelling u tevreden zal stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2021
Tussen 2 en 3 sterren voorlopig... Ik heb een gemengd oordeel. Ik heb mijn verzoek via het contactformulier naar de klantenservice gestuurd, een paar dagen geleden (met mijn bestelnummer enzovoort...) en ik wacht op hun antwoord. Het matras van mijn dochter is 13 cm hoog, maar de Wesco-matrasbeschermer is alleen geschikt voor matrassen van 10 cm hoog of minder (informatie die niet in de productbeschrijving stond op het moment van aankoop), dus ik kan de hoes niet goed om het matras van mijn dochter sluiten. Bovendien heb ik de tweede hoes nog niet uitgepakt (omdat ik 2 identieke producten had besteld) omdat ik niet weet of ik deze moet terugsturen naar Wesco. Het is niet gemakkelijk om 1 enkele hoes voor dagelijks gebruik te gebruiken. Ik hoop snel van jullie te horen, want mijn werktijden (8u-19u) maken het moeilijk om jullie gemakkelijk te contacteren. Bedankt, met vriendelijke groet, Audrey Defer.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/09/2021
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben zeer, zeer boos
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt. De levering van uw bestelling was geschat voor zaterdag 25/09. Deze schatting kan in sommige gevallen fluctueren, vooral vanwege het transport. Onze vervoerder levert niet op niet-werkdagen, uw bestelling is uiteindelijk geleverd op maandag 27/09. Door bij Wesco te bestellen, kiest u voor een Franse PME waarvan de medewerkers hun best doen om u tevreden te stellen en steeds sneller op uw behoeften te reageren. We betreuren het dat uw winkelervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hopen desondanks de kans te krijgen u in de nabije toekomst weer te zien. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/09/2021
Goede site, een beetje teleurgesteld over de klimlat. De grote spiegels zijn heel goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/09/2021
Ik heb opnieuw een bestelling geplaatst voor clips voor hoepels na een fout van wesco bij een eerdere bestelling (2 zakken voor stokken ontvangen in plaats van 1 voor stokken + 1 voor hoepels - zoals goed aangegeven op de bestelling, geen twijfel). Deze keer heb ik dus 2 zakken voor hoepels besteld, die trouwens de enige waren die beschikbaar waren bij mijn bestelling.... en dat is geregistreerd onder de code van de clips voor stokken!!! Ik heb nu dus 4 sets clips voor stokken... en nog steeds niets voor mijn hoepels. Voor de rest van de bestelling - zoals meestal bij oude bestellingen - geen probleem.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/09/2021
Aantrekkelijke producten. Teleurstelling over de grootte van de eco-auto's.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/08/2021
Evidente gebreken bij sommige producten. Wankele stoel, beschadigde tafel. Ondanks meerdere brieven en telefoontjes, geen reactie van de klantenservice. Zeer teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/09/2021
Geen probleem met de presentatie en de levering van uw producten, maar wat betreft wat ik heb besteld - een assortiment van 25 kartonnen vellen van 160 g in 10 kleuren - dit is incompleet en komt niet overeen met de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2021
Zowel de producten zijn van goede kwaliteit, als de klantenservice is beschamend. Leveringsvertraging van meer dan 10 dagen, gedeeltelijke levering, geen nieuws over de rest te leveren. Kortom, een ramp... anderen zijn veel efficiënter...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten net zoveel waarde aan de kwaliteit van onze producten als aan die van onze diensten. We zijn dan ook oprecht spijtig dat de levering niet aan de verwachtingen voldeed en begrijpen uw ontevredenheid. We zullen de informatie doorgeven aan de logistieke dienst zodat zij de nodige stappen kunnen ondernemen bij de vervoerder om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/09/2021
Gemiddelde navigatie. De zoekopdrachten op sleutelwoorden zijn te beperkt. Heb een beetje moeten zoeken om het houten bed te vinden.
Vertaalde beoordelingen