Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
H
Hayay H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/09/2026
Hallo, ik neem contact met u op over mijn bestelling. Tijdens mijn aankoop heb ik extra kosten betaald voor een levering aan huis. Echter, ik constateer dat mijn pakket uiteindelijk is geleverd op een afhaalpunt, terwijl dit niet de leveringsmethode is die ik had gekozen en betaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het niet respecteren van uw keuze voor de leveringsmethode en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
U heeft betaald voor een service aan huis en het is niet normaal dat uw pakket zonder uw toestemming op een afhaalpunt is afgeleverd. Er zal een commerciële geste worden gedaan om dit tekortkoming te compenseren.

Fijne dag verder
A
Amicale A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/09/2026
Bestellingstermijnen niet gerespecteerd, wat onze service in moeilijkheden brengt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze vertraging in de levering en voor de organisatorische moeilijkheden die dit binnen uw service heeft veroorzaakt. We begrijpen perfect de impact die een dergelijke vertraging op uw dagelijks leven kan hebben.

Deze vertraging is rechtstreeks gerelateerd aan leveringsbeperkingen van de betrokken producten, die helaas de voorbereiding van uw bestelling hebben vertraagd.

We hopen dat u, ondanks dit ongemak, opnieuw vertrouwen zult hebben in Wesco voor uw toekomstige aankopen.

Fijne dag
C
Claire M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Pakket niet verzonden 4 dagen na de bestelling, het is maar een notitieboek. Ik zal niet meer bestellen en ik ga de bestelling terugsturen als deze ooit aankomt, want ik heb me op een andere manier gered.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht uw teleurstelling over de verzendtijd van uw bestelling.
Wij willen u verzekeren dat onze levertijden altijd transparant worden doorgegeven vanaf de bevestiging van uw aankoop en op uw orderbevestiging staan. Uw pakket met het notitieboek wordt momenteel verwerkt en is onderweg via Colissimo.
Als u het product wilt retourneren zodra u het ontvangt, zoals u aangeeft, nodigen wij u uit om uw retourverzoek in te dienen via ons online formulier: https://www.wesco.fr/requests/request/search.

Fijne dag
A
Alsh Lou Loubatou -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/08/2026
Beschadigde tafel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We betreuren dit voorval ten zeerste en het spijt ons te horen dat uw tafel beschadigd is aangekomen.
Uw verzoek is goed behandeld door onze klantenservice. Een nieuw tafelblad wordt u toegestuurd om het beschadigde element zo snel mogelijk te vervangen.

Fijne dag
A
Animation Cosines -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/08/2026
Rommel bij de post over het pakket dat niet in de brievenbus past omdat het pakket beschadigd is door de vervoerder. Het pakket slecht verpakt: 5l fles in een grote doos van 75 cm hoog zonder bescherming, zeer slecht verpakt!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We zijn oprecht bedroefd om dit voorval te horen en we begrijpen volledig uw ontevredenheid over de slechte staat van uw pakket bij aankomst.
Uw opmerking is direct doorgegeven aan onze logistieke dienst om de nodige maatregelen voor de toekomst te nemen.

Fijne dag
L
Laetitia T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/08/2026
Ik heb om een leverdatum gevraagd in het voorgestelde tijdslot en ik ben niet gewaarschuwd dat dit met een week was uitgesteld... het is omdat ik meerdere keren heb gebeld en e-mails heb gestuurd dat ik informatie heb gekregen. Dit maakt het absoluut onmogelijk om te organiseren en het minste wat je kunt doen is van tevoren waarschuwen en niet op het moment dat het gebeurt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht deze organisatorische moeilijkheden en begrijpen uw frustratie over deze vertraging in de levering volledig.

Na controle hebben onze diensten u een e-mail gestuurd zodra de vervoerder ons op de hoogte bracht van de mislukte poging tot de oorspronkelijke levering, om de opvolging van uw dossier te waarborgen. We zijn echter erg sorry dat deze informatie u niet eerder heeft bereikt en dat u ons meerdere keren heeft moeten benaderen om deze details te verkrijgen.

Uw opmerkingen over het gebrek aan communicatie van de vervoerder zijn doorgegeven aan onze logistieke dienst om de overdracht van waarschuwingen te verbeteren.

Fijne dag
P
Plassais -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/06/2026
Extreem lange ontvangsttijd voor sommige artikelen. En een product dat niet aan onze verwachtingen voldoet!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze extreem lange ontvangsttijden. We hebben te maken gehad met bevoorradingsproblemen voor sommige producten van uw bestelling, wat helaas de levering heeft vertraagd.

Wat betreft uw ontevredenheid over een van de artikelen, weet dat u een specifieke reactie van onze diensten heeft ontvangen om de situatie met u te bespreken over dit product.

Fijne dag
M
Mairie D'auriol -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2026
Hallo, Ik ben ontevreden omdat het pakket niet op de geplande datum is geleverd, dus was er niemand op school en is de levering over het hek gegooid !!!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren dit voorval ten zeerste en begrijpen uw onvrede over de vertraging van de levering en de onaanvaardbare voorwaarden voor het afleveren van uw pakket.
Weet dat uw opmerking direct is doorgegeven aan onze transportdienst om een melding te maken bij de vervoerder en om bewustwordingsacties te ondernemen.
Als u enige schade of beschadigd materiaal constateert als gevolg van deze werpactie van het pakket, nodigen wij u uit om onmiddellijk een klacht in te dienen via ons online formulier: https://www.wesco.fr/requests/request/search. Onze teams zullen uw dossier zo snel mogelijk behandelen.

Fijne dag
M
Multi-Accueil De Monségur M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2026
Een artikel was beschadigd bij ontvangst
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren dit voorval ten zeerste en zijn verdrietig dat een van uw artikelen beschadigd is aangekomen.
Wij informeren u dat er een persoonlijke reactie is gegeven door onze klantenservice om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen.
Als u nog andere details of documenten heeft die u ons wilt sturen, kunt u op elk moment uw dossier aanvullen via ons online formulier: https://www.wesco.fr/requests/request/search.

Fijne dag
M
Multi Accueil Pom Canaille -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2026
goede levering maar geen rekening gehouden met de aanvullende leveringsinformatie, namelijk de datum van heropening
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback over de kwaliteit van uw levering.
Wij bieden echter onze excuses aan voor dit gebrek aan coördinatie. Wij betreuren oprecht dat de vervoerder geen rekening heeft kunnen houden met de datum van heropening die u bij uw bestelling had opgegeven.

Uw opmerkingen worden onmiddellijk doorgegeven aan onze transportdienst om te voorkomen dat dit soort fouten zich opnieuw voordoen bij onze leveranciers.

Fijne dag
C
Crèche Les Lutins -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/07/2026
Onvolledige bestelling geleverd buiten zonder waarschuwing
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We nemen uw melding over de afleveringsvoorwaarden van uw bestelling en de schijnbare afwezigheid van bepaalde artikelen goed in overweging.
Echter, na controle geven onze gegevens aan dat de volledige zendingen die uw bestelling vormen, inderdaad aan u zijn geleverd.
Als, na controle van de inhoud van al uw zendingen, sommige producten nog steeds ontbreken, nodigen wij u uit om ons onmiddellijk te contacteren via het klachtenformulier: https://www.wesco.fr/requests/request/search

Fijne dag
E
Ecole Ste Jeanne Elisabeth -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/07/2026
Mijn pakket is nog steeds niet geleverd sinds 24/08 en zou op 28/08 opnieuw worden aangeboden, maar zogenaamd niet geleverd omdat de weg ontoegankelijk is, terwijl onze weg vrij is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht deze vertraging en het ongemak veroorzaakt door deze niet nagekomen leveringspoging.
Naar aanleiding van uw bericht heeft onze klantenservice onmiddellijk contact opgenomen met de vervoerder om de situatie te verduidelijken. Aangezien de weg goed begaanbaar is, is de instructie gegeven en is de levering van uw pakket nu gepland voor aanstaande maandag.

Fijne dag
S
Service Enfance Jeunesse -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/08/2026
Snelheid en efficiëntie, maar moeilijkheden bij het beheer van bestellingen en vooral weinig aandacht voor oude klanten, dat is jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en zijn blij te horen dat u de snelheid en efficiëntie van onze diensten waardeert.
Aan de andere kant vinden we het jammer dat u een gebrek aan aandacht voelt als voormalige klant. De loyaliteit van onze klanten is essentieel voor een klein bedrijf zoals het onze, en we hebben de intentie om elke klant een onberispelijke ervaring te bieden.
Om ons te helpen de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het beheren van uw bestellingen en uw verwachtingen beter te begrijpen, kunt u ons meer details geven door rechtstreeks te schrijven naar het adres [email protected]? Uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan de betrokken teams om onze diensten te verbeteren.

Fijne dag
O
Ogec La Malgrange -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/07/2026
Leveringsprobleem met HEPNER ondanks 2 oproepen naar uw diensten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We betreuren oprecht de moeilijkheden die u heeft ondervonden tijdens uw levering met de vervoerder, evenals het ongemak dat is veroorzaakt ondanks uw oproepen naar onze teams.
Weet dat uw opmerking over deze dienstverlener rechtstreeks is doorgegeven aan onze transportdienst.
We hopen dat u, ondanks dit ongemak, opnieuw uw vertrouwen in Wesco zult stellen.

Fijne dag
S
Stephanie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/08/2026
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht de wachttijd en dit leveringsprobleem met betrekking tot uw bestelling.
Na controle van uw dossier informeren wij u dat uw pakket momenteel onderweg is terug naar onze locatie omdat het tijdens het transport als beschadigd is gemeld.
Zodra het in onze magazijnen is ontvangen, zal onze klantenservice contact met u opnemen om de verzending van uw bestelling in perfecte staat te regelen.

Fijne dag
J
Jean-Michel B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/08/2026
Goede producten en goede diensten maar verpakking kan beter. Verschillende glazen (gelukkig stevig) lagen los in (de enorme) doos.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. We zijn blij te horen dat de kwaliteit van onze producten en diensten u tevreden stelt.
We nemen echter uw opmerking over de verpakking van uw glazen ter harte. Uw opmerkingen zijn onmiddellijk doorgegeven aan ons logistieke team om de verpakking te verbeteren.

Fijne dag verder
P
Pataques -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2026
Het pakket is leeg..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Het spijt ons oprecht om uw bericht te lezen en we begrijpen uw ontreddering over dit lege pakket volledig.
Uw verzoek is behandeld door onze klantenservice en er is een vervangend product naar u opgestuurd.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

Fijne dag
A
Anne C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/07/2026
Ik had graag mijn volledige bestelling ontvangen en niet hoeven te doen aan de procedures om de ontbrekende artikelen te verkrijgen-
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, Bedankt voor het delen van uw mening.
Onze tracking geeft aan dat de volledige bestelling op dezelfde dag is geleverd via 2 aparte pakketten. Als er een product ontbrak in uw dozen, neem dan contact met ons op met uw ordernummer zodat we kunnen begrijpen wat er is gebeurd en u kunnen helpen. Fijne dag
P
Pénélope R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/07/2026
De vervoerder was blijkbaar niet op het juiste adres, aangezien hij me per e-mail heeft laten weten dat hij de levering niet kon uitvoeren terwijl we ter plaatse waren. Hij heeft mijn bestelling teruggestuurd naar de verzender, terwijl ik onmiddellijk het nodige heb gedaan bij Wesco (vanaf het moment dat ik de e-mail van niet-levering ontving). Het resultaat is dat mijn bestelling waarschijnlijk eind augustus zal worden geleverd..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht sorry voor de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij de levering van uw bestelling. Na controle heeft de vervoerder ons laten weten dat een poging tot levering niet is gelukt. Aangezien het om een school gaat, is de bestelling automatisch teruggestuurd naar onze magazijnen voor opslag, volgens de procedure die is vastgesteld voor de zomerperiode. Het zal aan het einde van augustus opnieuw worden verzonden zodat het u kan worden geleverd zodra de school weer begint. We begrijpen uw teleurstelling over deze situatie volledig en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We danken u voor uw begrip en hopen dat uw bestelling u volledige tevredenheid zal brengen bij ontvangst. Fijne dag.
H
Hélène R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/06/2026
Een grote vertraging, een retourpakket en nog steeds niet geleverd !!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht deze grote vertraging en het ongemak dat deze leveringssituatie heeft veroorzaakt.
Na controle van uw dossier informeren wij u dat de retour van het pakket naar onze magazijnen momenteel in behandeling is bij de vervoerder. Zodra dit door onze logistieke teams is ontvangen en verwerkt, nemen wij contact met u op om een nieuwe verzending of de oplossing die het beste voor u is te regelen.
Wij blijven tot uw beschikking op het adres [email protected] om de voortgang van uw dossier te volgen.

Fijne dag
F
Flavie C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/06/2026
Te lange levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Het spijt ons oprecht dat de levertijd voor deze bestelling u te lang is voorgekomen.
We willen u eraan herinneren dat onze geschatte verzend- en levertijden altijd transparant worden aangekondigd in de bevestigingsmail van uw bestelling, zodat u de voortgang kunt volgen. Deze informatie is uiteraard onderhevig aan de onzekerheden van het transport.
Bij Wesco zijn we een klein bedrijf en onze logistieke teams doen elke dag hun best om uw pakketten met de grootste zorg voor te bereiden en te verzenden. We nemen uw opmerking ter harte om onze diensten verder te optimaliseren.

Fijne dag
S
Soussen M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/06/2026
Het materiaal is perfect maar het blijft erg duur
Vertaalde beoordelingen
B
Brigitte B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/06/2026
Zeer onvriendelijke bezorger, wilde de pallets die zogenaamd met pallet zijn geleverd niet ophalen!! Dozen overal gescheurd, ik heb mijn goederen nog niet gecontroleerd omdat ik gastouder ben, maar ik ben al heel boos, dus ik hoop echt dat de goederen perfect zullen zijn, gezien de staat van de dozen betwijfel ik dat sterk, ik zal je de foto's zo snel mogelijk sturen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht uw ontevredenheid en begrijpen uw boosheid over de houding van de bezorger en de staat van de ontvangen dozen volledig. Dit soort gedrag en service weerspiegelt absoluut niet de kwaliteit van service die wij van onze klanten eisen.
Weet dat alle informatie over dit leveringsincident onmiddellijk is doorgegeven aan onze transportdienst, zodat uw opmerking bij de betrokken leverancier kan worden gemeld.
Zodra u uw materiaal heeft kunnen inspecteren, als u het minste beschadigde of ontbrekende product constateert, nodigen wij u uit om uw bericht samen met uw foto's te sturen naar het adres [email protected]. Onze teams zullen het nodige doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen.

Fijne dag
N
Nathalie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/06/2026
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
C
Communauté De Communes Vienne Et Gartempe -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/06/2026
regelmatige fouten bij de bestellingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij betreuren oprecht uw teleurstelling over de fouten die zijn vastgesteld bij uw bestellingen. De conformiteit van uw pakketten is een prioriteit voor onze logistieke teams, en we verontschuldigen ons voor deze herhaalde ongemakken.
Wij informeren u dat onze klantenservice uw dossier al heeft opgepakt en uw klacht heeft behandeld. Om deze fout te corrigeren, is er een partij zelfklevende vellen naar u verzonden en zal deze u zo snel mogelijk bereiken.
Wij hopen dat deze zending u volledig tevreden zal stellen en uw vertrouwen zal herwinnen.

Fijne dag
S
Sylvie P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/06/2026
We zijn een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van de materialen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We betreuren oprecht uw teleurstelling over de kwaliteit van de materialen van uw producten. We hechten veel belang aan de selectie en de robuustheid van onze componenten.

Om ons te helpen uw situatie beter te begrijpen en deze elementen door te geven, kunt u ons meer details geven over het of de betrokken artikelen en de componenten die u niet tevreden hebben gesteld?

Aangezien het gaat om een specifieke opmerking over de technische samenstelling van de producten, nodigen we u uit om rechtstreeks contact op te nemen via het adres [email protected].

Fijne dag
S
Sandra D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/06/2026
Gebrek aan communicatie tussen de bezorger en het Wesco-team. Natuurlijk zal ik geen andere artikelen bij u bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We betreuren oprecht uw ontevredenheid en zijn verdrietig om te lezen dat uw leveringservaring zo teleurstellend is geweest.

Om te begrijpen wat er is gebeurd en onze diensten te verbeteren, kunt u ons dan enkele details geven over het probleem dat u heeft ondervonden?

We nodigen u uit om deze details met ons te delen door te schrijven naar [email protected].

Fijne dag
S
Stella P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/06/2026
Ik heb de catalogus niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We nemen uw feedback over de niet-ontvangst van uw catalogus goed in overweging.

Echter, na controle aan onze kant, geven onze gegevens aan dat de verzending en levering inderdaad naar uw adres zijn uitgevoerd. Het is mogelijk dat er een postprobleem is opgetreden tijdens het transport.


Fijne dag
E
Ei Séverine Lairy -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/05/2026
Materiaal van zeer goede kwaliteit, maar de levertijd moet worden verbeterd (ik moest tussen de 8 en 10 geleverd worden en ben uiteindelijk op de 11e geleverd, wat me extra organisatie vroeg in verband met het werk om het pakket te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Alison P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/06/2026
Nul De bestelling is incompleet aangekomen, dit is de eerste en laatste keer dat ik op deze site begin
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

We betreuren oprecht uw teleurstelling over deze eerste ervaring en bieden onze excuses aan voor dit incomplete pakket.
Weet dat uw klacht goed is ontvangen door onze teams en we bevestigen dat de ontbrekende flessen zo snel mogelijk naar u worden teruggestuurd.
We hopen dat de ontvangst van deze artikelen uw vertrouwen zal herwinnen.

Fijne dag
K
Khadija C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/02/2026
Ik heb 3 maanden gewacht om het pakket te ontvangen, maar het is nog steeds niet beschikbaar
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw terugkoppeling en betreuren oprecht de lange wachttijd die u heeft ervaren.
Na controle van uw dossier geven onze gegevens aan dat uw bestelling inderdaad is geleverd, maar dat een van de bestelde producten helaas niet meer beschikbaar is. Er is een e-mail naar u verzonden om de annulering van dit product te bevestigen.
Onze klantenservice staat tot uw beschikking per e-mail op [email protected] of per telefoon op 05 49 80 01 66 voor verdere informatie.

Fijne dag
C
Crèche Familiale -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/05/2026
De artikelen zijn niet goed beschermd. We hebben een gebroken artikel ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt dat u ons op deze situatie attendeert, weet dat dit soort incidenten niet overeenkomt met onze kwaliteits- en leveringsnormen.
Om u zo snel mogelijk een oplossing te kunnen bieden, nodigen wij u uit om een verzoek in te dienen bij onze klantenservice per e-mail op [email protected], met foto's van het defecte artikel erbij.

Fijne dag
A
Ailan -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/04/2026
Hallo, Ik neem de vrijheid om mijn mening te delen naar aanleiding van mijn recente bestelling. Hoewel het ontwerp van sommige producten zeer geslaagd is, is de algehele ervaring helaas niet helemaal aan onze verwachtingen voor een gemeenschap, vooral gezien het geïnvesteerde budget. Wat betreft het meubilair, de banken en stoelen laten ons een beetje in de steek. Voor materiaal dat bedoeld is voor intensief gebruik in een gemeenschap, hadden we een hogere kwaliteit en afwerking verwacht in verhouding tot de gehanteerde prijzen. Bovendien was het beheer van dit deel complex: na een wachttijd door een voorraadbreuk hebben we de juiste hoezen ontvangen, maar helaas niet de juiste stoelen. We hebben ook een knuffel met witte ruis besteld. Visueel is hij prachtig en zeer verzorgd. Aan de andere kant, praktisch gezien, activeert het systeem met draad slechts 5 seconden trillingen, wat veel te kort is om een kind te kalmeren en een beetje teleurstellend voor een product in deze prijsklasse. We waarderen uw catalogus zeer, maar voor dit prijsniveau hadden we meer verwacht, zowel op functioneel als logistiek gebied. Ik hoop dat deze constructieve feedback nuttig voor u zal zijn. In afwachting van een reactie voor de organisatie van de ruil van de stoelen, wens ik u een fijne dag.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt dat u ons waarschuwt en deze gedetailleerde feedback met ons deelt. Uw constructieve opmerkingen zijn waardevol voor ons om de kwaliteit van onze producten en diensten continu te verbeteren.
We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de fout in de voorbereiding met betrekking tot uw stoelen. We bevestigen dat onze klantenservice uw dossier heeft opgepakt om de ruil van de stoelen te organiseren, zodat u zo snel mogelijk de juiste referenties ontvangt.
In de hoop u binnenkort weer te zien op onze site wesco.fr ondanks het ongemak dat is veroorzaakt.

Fijne dag
C
Caroline M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/05/2026
Goede producten maar ontevredenstellende verpakking waardoor producten in slechte staat aankwamen.
Vertaalde beoordelingen
M
Multi Accueil Des Chenes -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/05/2026
Goede ontvangst
Vertaalde beoordelingen
C
College Les Fougeres -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/05/2026
uw pakketten zijn beschadigd aangekomen met veel moeite om al het verspreide materiaal terug te vinden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Het spijt ons oprecht te horen dat uw pakketten beschadigd zijn aangekomen en dat u problemen heeft ondervonden bij het verzamelen van uw materiaal. Deze situatie komt helemaal niet overeen met de kwaliteit van service die wij eisen voor onze leveringen.
Weet dat uw opmerking onmiddellijk is doorgegeven aan onze transportdienst om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen.
Als u na controle constateert dat u materiaal mist of dat een product beschadigd is, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] zodat we dit snel kunnen oplossen.

Fijne dag
S
Sas Menuiserie Roger -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/05/2026
Bij het bestellen van producten op voorraad. levering in 3 weken...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en bieden onze oprechte excuses aan voor deze ongewenste vertraging in de levering.
Helaas hebben we te maken gehad met een logistiek probleem dat buiten onze controle lag. Dit heeft onze gebruikelijke verzendtijden verlengd, en daar zijn we erg sorry voor.
We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, opnieuw vertrouwen zult hebben in Wesco voor uw toekomstige aankopen.

Fijne dag
C
Creche Les Petits Pas -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/05/2026
Ontbreekt de leveringsbon van de pakketten
Vertaalde beoordelingen
Q
Quitterie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/05/2026
Producten van goede kwaliteit, maar een rand van de tafel is beschadigd aangekomen, ik ben teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met Wesco niet volledig bevredigend is geweest.

Om u een passende oplossing te bieden, nodigen wij u uit om een aanvraag per e-mail te doen bij onze klantenservice op het adres [email protected], met foto's van de beschadigde tafel.

Fijne dag verder
M
Micro Crèche Les Minis Perles -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/05/2026
2 borden zijn gebroken. Elke keer is het hetzelfde
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met Wesco niet bevredigend is geweest.
Om u snel en passend te kunnen helpen, nodigen wij u uit om een verzoek per e-mail te doen aan onze Klantenservice op het adres [email protected], met foto's van de borden erbij.

Fijne dag