Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
O
Odile P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
De borden waren zeer slecht beschermd in het pakket. Daarom was er bij de levering van het pakket een bord gebroken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd na uw aankoop op wesco.fr. Het spijt ons te horen dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondergaan en we zullen extra voorzichtig zijn op dit punt. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en behandeld, een nieuw bord zal u dus zo snel mogelijk worden toegestuurd. Ondanks dit ongemak hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
V
Vanessa L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/07/2025
Tweede aankoop op wesco. Zeer tevreden over de eerste. Voor de tweede is het tapijt "beschadigd" aangekomen door de vouwen die niet helemaal zijn teruggekomen. Dit had ik niet bij het vorige model. Ik heb foto's en een klacht via de site gestuurd. Maar ik heb geen antwoord gekregen... Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring op wesco.fr met ons deelt. Het spijt ons te horen dat deze tweede aankoop teleurstellend is geweest. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen omdat zij geen foto's heeft ontvangen die aan uw klacht zijn gekoppeld. Zodra de foto's zijn ontvangen, ontvangt u zo snel mogelijk een antwoord. We hopen u desondanks weer te zien voor een volgende aankoop op onze site. Fijne dag.
A
Andrea B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/07/2025
Voor de prijs van het artikel had ik niet zo'n vreselijke geur verwacht!!! Moest de matras buiten zetten omdat het zo stinkt en het geeft hoofdpijn!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met dit product met ons heeft gedeeld. In het kader van continue verbetering en volledige klanttevredenheid nemen we alle klantfeedback serieus. Onze producten zijn bedoeld voor de vroege kindertijd, daarom zijn we streng op de veiligheid en de kwaliteit van de gebruikte materialen. We herinneren u eraan dat de Matrasomtrek Cocon voldoet aan de norm NFS 54 045 en vrij is van ftalaten. Het is een emblematisch WESCO-product dat al jaren bijzonder gewaardeerd wordt door professionals in de vroege kindertijd. We hopen dat u, in het licht van deze elementen, ons blijft bezoeken op www.wesco.fr. Fijne dag.
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/07/2025
Een van mijn artikelen was beschadigd. Normaal gesproken ben ik nooit teleurgesteld sinds ik bij Wesco bestel, maar dit was een leveringsprobleem.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht verdrietig om te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen, waarschijnlijk als gevolg van een incident tijdens het transport. Om u een oplossing te kunnen bieden, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected], met vermelding van uw ordernummer, de betreffende referentie en het bijvoegen van enkele foto's van het beschadigde product. Deze situatie is helaas onafhankelijk van onze wil, maar we hopen dat het uw vertrouwen in Wesco niet in twijfel zal trekken. Bedankt voor uw loyaliteit en tot snel op wesco.fr. Fijne dag!
A
Anne V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/07/2025
Leveringsprobleem ...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons voor het probleem dat zich heeft voorgedaan tijdens de levering en wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Onze klantenservice is op de hoogte van uw mening en is bezig met het terugbetalen van de verzendkosten die verband houden met de expresslevering. We hopen dat dit voorval, dat volkomen uitzonderlijk en buiten onze controle ligt, het vertrouwen dat u in ons heeft niet zal aantasten en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Nogmaals bedankt voor uw loyaliteit. Fijne dag verder.
-
- M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
Ondanks onze aanvraag zijn we niet op de hoogte gesteld van een leveringsafspraak
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat de vervoerder u niet heeft gecontacteerd om een afspraak te maken. We begrijpen volledig de ongemakken die dit heeft veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan. We zullen uw feedback doorgeven aan onze logistieke dienst zodat er een opvolging kan plaatsvinden bij de vervoerder en een dergelijke situatie zich niet meer voordoet. Hoewel dit buiten onze controle ligt, hopen we u binnenkort weer te verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag verder
J
Jessica B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/07/2025
Producten gevouwen bij ontvangst en het andere spel heeft een stuk dubbel en er ontbreekt er een...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons uw situatie heeft meegedeeld door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat uw bestelling niet naar tevredenheid is en wij bieden onze oprechte excuses aan voor de kwaliteitsproblemen die zijn opgetreden. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en heeft vandaag contact met u opgenomen om een oplossing te bieden. Wij danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling op wesco.fr. Fijne dag verder.
M
Multi Accueil Muzillac M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/06/2025
3 bedden gekocht in minder dan 6 maanden. Dezelfde. En elke keer een prijsverschil.... Teleurstellend.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Na controle willen we u enkele verduidelijkingen geven om eventuele misverstanden over de waargenomen prijsverschillen weg te nemen. Inderdaad, de prijs van het bed was identiek op uw twee laatste bestellingen. De eerste bestelling is echter geplaatst vóór onze jaarlijkse prijsherziening (op 30/01/2025), wat het waargenomen verschil verklaart. We hopen dat deze uitleg u geruststelt en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Tot die tijd staat onze klantenservice voor u klaar als u vragen heeft op 05 49 800 166. Fijne dag.
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/06/2025
De kartonnen verpakking was beschadigd, er zat een gat aan de zijkant en de houten sluiting was gebroken: de binnentrap was gevallen met de zichtbare nietjes, gevaarlijk voor kinderen. En de buitenkant van het huis was losgekomen. Aangezien ik op vakantie ga, kon ik het niet terugsturen, mijn man moest het repareren en alles weer plakken!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons oprecht dat uw bestelling beschadigd is aangekomen, en wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak. De veiligheid van kinderen staat centraal in onze prioriteiten, daarom nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een omruiling kunnen regelen. Hiervoor kunt u ons schrijven op [email protected] met vermelding van uw ordernummer, de referentie van het betreffende product, het geconstateerde defect, en voeg enkele foto's toe. In afwachting van uw gegevens en in de hoop u binnenkort weer te zien op wesco.fr, wensen wij u een zeer fijne dag.
V
Valérie J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
Mijn bestelling is incompleet aangekomen: er ontbreekt een evolutietapijt, bedankt dat u de nodige stappen onderneemt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons te horen dat uw bestelling incompleet is aangekomen en wij bieden onze oprechte excuses aan. Na controle blijkt dat uw volledige bestelling inderdaad vanuit ons magazijn is verzonden, en de leveringsstatus bevestigt de volledige ontvangst. Om beter te begrijpen wat er is gebeurd, nodigen wij u uit om een klacht in te dienen via [email protected] (vermeld uw ordernummer en de ontbrekende referenties). Ons klantenserviceteam zal dan de nodige controles uitvoeren om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Fijne dag verder.
C
Charlotte J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/06/2025
De levering is een ramp. De vervoerder is niet bereikbaar om een leverdatum af te spreken (geen communicatiemiddel). Ik nodig Wesco uit om van vervoerder te veranderen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht dat de levering niet is verlopen zoals gepland en wij bieden onze oprechte excuses aan. Deze situatie komt niet overeen met onze kwaliteitsnormen. We zullen uw feedback onmiddellijk doorgeven aan onze logistieke dienst, zodat er contact wordt opgenomen met de vervoerder en dit soort incidenten zich niet herhalen. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen en danken u voor uw vertrouwen. Fijne dag.
O
Office De Tourisme -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/06/2025
Zeer teleurstellende ervaring. Ik heb het pakket goed ontvangen, helaas in een erbarmelijke staat. De verfblikken waren duidelijk slecht afgesloten, en de verpakking was duidelijk onvoldoende: resultaat, verf overal. Ik kan begrijpen dat er een incident kan optreden tijdens het transport. Wat ik echter niet begrijp, is de totale afwezigheid van reactie van uw klantenservice. Geen terugkoppeling, geen voorgestelde oplossing... NIETS. Misschien heeft dit bericht meer effect dan een klacht die onbeantwoord blijft. Voor wie het horen wil!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondergaan en wij bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan reactietijd bij de behandeling van uw klacht. Deze vertraging is tijdelijk en ons klantenserviceteam doet er alles aan om weer normaal te functioneren. Uw bestelling is in behandeling voor herverzending en u zult deze zeer binnenkort ontvangen. Wij danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen dat u ons de kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgend bezoek aan wesco.fr. Fijne dag.
F
France T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
geen ontvangst van de bestelling, ik heb 17 euro betaald voor een levering binnen 24 uur, 3 dagen later nog steeds niets ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw onvrede over deze vertraging in de levering volledig en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Aan onze kant is uw bestelling goed voorbereid en op tijd aan de vervoerder overhandigd. Ongeacht onze intentie is de belofte van expresslevering niet nagekomen door de vervoerder. We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder zodat de verzendkosten aan u worden terugbetaald. We hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult schenken en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
A
Andrea D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/06/2025
Chaotisch is het woord dat onze aankoopervaring bij WESCO het beste beschrijft, teleurstellende productkwaliteit, teleurstellende klantenservice, geen opvolging van de bestellingen. Ik denk dat dit onze laatste bestelling bij WESCO zal zijn, het lijkt erop dat de concurrentie serieuzer is en meer belang hecht aan de aankoopervaring. Ik raad aan om niet via WESCO te bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn bijzonder verdrietig om te horen dat de kwaliteit van de producten en de behandeling van uw klantenservice dossier niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, ondanks de tussenkomst van ons team. We willen onze oprechte excuses aanbieden, want deze situatie is absoluut niet in overeenstemming met onze verplichtingen op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid. Als u dat wenst, is onze klantenservice bereikbaar op 05 49 800 166. We hopen oprecht dat we op een tweede kans kunnen rekenen en ooit de gelegenheid krijgen om u te bewijzen dat we beter willen doen. Fijne dag.
B
Béatrice C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/06/2025
De 2 kartonnen boeken hebben een beetje beschadigde covers. Het is toch jammer als je weet dat het boek door een kind van 12 maanden zal worden behandeld! Eenvoudige kartonnen verpakking met de 2 boeken en een speelgoed dat in deze grote doos rondzwemt, waardoor de schokken onvermijdelijk zijn!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de boeken tijdens het transport zijn beschadigd en we bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer, de betreffende referenties en voeg foto's van de beschadigde producten toe). Tegelijkertijd delen we uw feedback over de voorbereiding van de pakketten met de betrokken teams intern om verbeterpunten te identificeren voor een betere bescherming van kleine artikelen tijdens verzending. We hopen desondanks u binnenkort weer te mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
V
Valerie T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/06/2025
Ik heb een activiteitenkubus met bijen besteld voor de verjaardag van een van de meisjes die ik verzorg (ik ben een gastouder). Maar deze is incompleet aangekomen (de vormen om in de sorter te doen ontbreken). We hebben op dezelfde dag een klacht ingediend bij de klantenservice van Wesco, maar nog steeds geen antwoord ontvangen. We hebben daarom gevraagd om een terugbetaling en om het product terug te sturen, maar ook daar hebben we nog geen antwoord op gekregen. Dus echt heel teleurgesteld in Wesco. Jammer, want ik bestelde vaak.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor uw bestelling die incompleet is aangekomen, wat uiteraard niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal u vandaag nog contacteren om een passende oplossing te bieden. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren het dat deze ervaring uw betrokkenheid en loyaliteit aan Wesco in twijfel trekt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
D
Delphine M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/06/2025
Ik heb een afhaalpunt gekozen voor de flexibiliteit van de openingstijden. Resultaat: 1 pakket bij de post en 2 andere bij het afhaalpunt !!!!onbegrijpelijk
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw onbegrip over deze situatie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Het komt voor, onafhankelijk van onze wil, dat een deel van een bestelling met een lichte vertraging vanuit het distributiecentrum wordt verzonden. Bovendien, als het afhaalpunt dat u had geselecteerd tijdelijk niet beschikbaar was op het moment van levering, heeft de vervoerder inderdaad een van de pakketten bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen afleveren, om verdere vertraging van de ontvangst te voorkomen. We zijn ons ervan bewust dat deze situatie de flexibiliteit die u zocht, heeft kunnen schaden en we betreuren dit oprecht. Desondanks willen we u verzekeren dat dit een uitzonderlijk geval is. We hopen desondanks dat de producten aan uw verwachtingen voldoen en dat we u binnenkort weer op wesco.fr mogen verwelkomen. Fijne dag.
É
École Maternelle Les Jardins É.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/05/2025
de borden blijven niet staan op de stokjes, zelfs niet wanneer ze door een professionele circusartiest worden gebruikt! Het lijkt erop dat de borden te stijf en uit balans zijn
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldoet, vooral omdat we doorgaans positieve feedback over dit artikel ontvangen. Uw feedback is waardevol en we hechten er belang aan. Als u een klacht wilt indienen, staat onze klantenservice voor u klaar: u hoeft ons alleen maar te contacteren op het adres [email protected], met vermelding van uw bestelnummer, de betreffende referentie en het probleem dat u heeft ondervonden. We zullen ons best doen om u een oplossing te bieden. Tegelijkertijd zullen we uw feedback doorgeven aan de productmanager die verantwoordelijk is voor deze selectie, zodat hij hierop kan letten. We hopen u binnenkort weer op onze site te verwelkomen en danken u nogmaals voor uw feedback. Fijne dag.
P
Paola D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/06/2025
De afhandeling van de bestelling tot aan de levertermijn was uitstekend!!! Maar de ontvangen goederen arriveerden met 1 uur vertraging in het tijdslot en werden geleverd in grote zakken, waardoor het materiaal beschadigd is!!!! Echt jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We zijn oprecht verdrietig om te horen dat uw bestelling in slechte staat is aangekomen en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected] met vermelding van uw ordernummer, de beschadigde referenties en het bijvoegen van enkele foto's. We danken u bij voorbaat voor uw informatie en hopen u in de toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag.
L
Léa En Arc En Ciel -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/05/2025
annule zonder reden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We willen graag enkele verduidelijkingen geven over de annulering van uw bestelling. Volgens onze algemene verkoopvoorwaarden is voor elke nieuwe klantaccount een contante betaling vereist op het moment van de bestelling om vervolgens de verzending ervan te kunnen verwerken. Ondanks onze verschillende herinneringen hebben we helaas uw betaling niet ontvangen en zijn we genoodzaakt uw bestelling te annuleren. We hopen oprecht dat u deze stap begrijpt en staan tot uw beschikking voor verdere informatie. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en wensen u een uitstekende dag.
E
Ecole Primaire Per Jakez Hélias -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/05/2025
Bestelling op tijd geleverd, maar op 1 woensdag (school gesloten) terwijl bij de bestelling duidelijk de dagen en tijden van de school voor ontvangst waren aangegeven. Bedden "ruimtebesparend" aangekondigd voor kinderen van 18 maanden tot 3 jaar, maar van onze 18 kleintjes (TPS), van 2 tot 3 jaar oud, kan er maar 1 in liggen. De bedden van deze afmeting zijn te klein! Onnodige aankoop dus voor onze slaapzalen (en retour op onze kosten ondanks de wens voor een aanbeveling van "standaard maat" bedden ter vervanging!). Dit is zeer schadelijk (krap budget). De bedden lijken verder comfortabel en stevig.
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/03/2025
De lepel is een beetje te groot voor de mond van 12-24 maanden en het plastic van het handvat barst na een paar maanden... onbruikbaar omdat het te gevaarlijk is, ze kunnen zich snijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat dit product u niet tevreden heeft gesteld, terwijl de feedback over het algemeen zeer positief is. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen. Om de behandeling te vergemakkelijken, kunt u ons enkele foto's van de geconstateerde defecten sturen? Dit stelt ons in staat om u snel een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen de kans te krijgen om u bij een volgende bestelling beter van dienst te zijn. Fijne dag.
M
Maargaux A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/05/2025
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de levering van uw bestelling met een dag vertraging. We doen ons best om onze bestellingen binnen de aangegeven termijnen bij de bevestiging van de bestelling te leveren, maar we zijn afhankelijk van de bezorgdienst. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
C
Claude C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/05/2025
U heeft geen rekening gehouden met onze e-mail voor een wijziging van het afleveradres en u beantwoordt de telefoon niet. Groeten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw teleurstelling en het spijt ons dat we niet aan uw verzoek om het adres te wijzigen hebben kunnen voldoen. Uw adreswijziging is inderdaad te laat in het proces van de orderverwerking ingediend, waardoor we hier geen rekening mee konden houden. We hopen echter dat uw bestelling naar tevredenheid is en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
B
Brigitte M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/04/2025
Eerlijk gezegd dacht ik niet dat deze dierenfiguren Made in Portugal Made in China zijn... Erg verrast gezien de prijs...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te uiten. Al vele jaren selecteren we de producten van het merk Papo, dat bekend staat om de kwaliteit van zijn figuren, hun realisme (met de hand geschilderd) en hun grote duurzaamheid. Deze worden bedacht in Frankrijk en vervolgens vervaardigd in Portugal en China, met inachtneming van de internationale veiligheidsnormen, met controles uitgevoerd door onafhankelijke laboratoria. Bovendien wordt elk product voor de commercialisatie ook gecontroleerd door ons kwaliteitsteam om de veiligheid en naleving van de geldende normen ten opzichte van kinderen te waarborgen. We hopen dat deze figuren mooie speelmomenten voor kinderen zullen bieden. Fijne dag.
Y
Yasmine D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/03/2025
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd. De e-mails die me informeren over de vertraging geven geen precisie over de opnieuw bevestigde leverdatum of de redenen voor de vertraging. Ik had mijn bestelling op 29 maart geplaatst en het is nu 10 mei.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We zijn erg sorry voor deze bijzonder lange wachttijd en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. In sommige gevallen kan de beschikbaarheid van een of meerdere artikelen de verzending van de gehele bestelling beïnvloeden. We erkennen ons gebrek aan communicatie naar u toe en zijn ons bewust van de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
C
Crèche Ellen Key -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Groot probleem met de levering. Het eerste deel van de pakketten is voor onze deur neergelegd zonder aan te bellen, een van de dozen was zelfs open; er was geen verzendbon. De rest van de dozen die later arriveerden, zijn over onze poort gegooid zonder dat we natuurlijk waren gewaarschuwd!!!! Zelfs als we over het algemeen tevreden zijn met uw producten, aarzelen we om opnieuw bij u te bestellen vanwege de leveringsproblemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor de ongemakken die u heeft ondervonden tijdens de levering en bieden onze excuses aan. Deze situatie weerspiegelt niet onze kwaliteitsverbintenissen en we begrijpen volledig uw onvrede. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst om de betrokken vervoerder bewust te maken en te voorkomen dat dit zich herhaalt, want dit is niet acceptabel. We betreuren dat deze ervaring uw loyaliteit aan Wesco in twijfel trekt en hopen desondanks dat u ons een tweede kans wilt geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
B
Brigitte C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/04/2025
Een bestelling geplaatst op 21/04/2025, doorgegeven aan de vervoerder 7 dagen later, op 28/29/04/2025??? Het is onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren!!!! Bovendien had de Colissimo-volgservice me per e-mail geïnformeerd over de aankomst van mijn bestelling op 29/04/2025, ik was de hele ochtend thuis geblokkeerd (pakket past niet in mijn brievenbus)!! Geen corrigerende informatie in de ochtend van 29/04!!! Pas door de volgservice te raadplegen, na het verstrijken van het tijdslot voor levering, ontdekte ik dat mijn pakket uiteindelijk pas op 03/05/2025 zou worden geleverd!! Dus ik ben helemaal niet tevreden over het beheer (informatie, opvolging) van de nazorg van WESCO
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht sorry dat de levering van uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen uw ontevredenheid over deze vertraging en het gebrek aan duidelijkheid in de opvolging. Elke dag doen onze teams hun best om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Helaas kunnen bepaalde elementen zoals pieken in de activiteit of de beschikbaarheid van producten dit proces verlengen. Zodra het pakket aan de vervoerder is overgedragen, zijn we afhankelijk van zijn verzend- en communicatievoorwaarden. In uw geval was de Colissimo-volgservice blijkbaar niet optimaal, wat u in de war heeft kunnen brengen, en daar zijn we echt sorry voor. De feestdag op 1 mei, samen met het verbod op vrachtverkeer, heeft ook bijgedragen aan de verlenging van de levertijd. We hopen desondanks de kans te krijgen om u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
O
Oceane D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/04/2025
We zijn slecht geïnformeerd over de beschrijving, ik ben teleurgesteld over mijn aankopen
Vertaalde beoordelingen
A
Andréa B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/04/2025
Ik raad het niet aan
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie De Renac -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/03/2025
Meubels beschadigd, geen handleidingen...
Vertaalde beoordelingen
L
Laurie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/02/2025
Ik heb simpelweg het verkeerde artikel niet ontvangen na bijna 2 maanden wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van uw situatie door een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor deze fout in de verwerking van uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om deze situatie op te lossen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door in de nabije toekomst terug te komen op onze site. Fijne dag.
P
Popy B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/03/2025
Ik heb u 2 berichten gestuurd, omdat ik de schroeven niet heb om de keuken in elkaar te zetten. Ik wacht op een antwoord van u. Krijg ik de schroeven?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor deze vergissing. Onze klantenservice heeft de ontbrekende schroeven opnieuw verzonden. We danken u bij voorbaat voor de laatste inspanning van geduld die we van u vragen en hopen dat de keuken lange uren speelplezier zal bieden. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag.
F
Fanny P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/03/2025
Een SCHANDE!!!! Ik had een klimstang en een bevestigingsset besteld. Ik ontvang een meubel in plaats van de stang, en in de bevestigingsset zat maar één bevestiging, wat blijkbaar normaal is! Men zegt me dat een vervoerder het meubel komt ophalen en voor de bevestiging moet ik een tweede bestellen! En mijn stang komt daarna! Nee, maar we dromen niet, geen commerciële geste, de klantenservice zegt dat het zo is en niet anders, dus ik wilde annuleren omdat ik het niet kan betalen voor een extra set, en voor mijn stang was het dringend en door hen is het te laat. Dus ik wil annuleren, maar niemand antwoordt me, noch telefonisch, noch per e-mail, noch via WhatsApp, en ze hebben me toch afgeschreven ondanks het geschil! Ik heb dit nog nooit gezien! Dit is de tweede keer dat ik bij hen bestel en er is altijd een probleem! TE VERMEDEN!! Ik ga naar leboncoin!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan voor de fout die is opgetreden bij de voorbereiding van uw bestelling. We betreuren het ten zeerste dat uw twee aankoopervaringen op onze site zijn gekenmerkt door moeilijkheden en dat ze zoveel ontevredenheid hebben veroorzaakt. Onze klantenservice heeft uw klacht met prioriteit behandeld en heeft u een terugname van alle geleverde artikelen en een terugbetaling aangeboden. Ondanks de zorg die onze teams besteden aan de voorbereiding van de bestellingen, kunnen er helaas menselijke fouten optreden. Desondanks verzekeren we u dat we alles in het werk stellen om deze fouten tot een minimum te beperken. U bent altijd welkom op onze site als u in de toekomst opnieuw vertrouwen in ons wilt stellen. Fijne dag.
B
Berangere K.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/03/2025
Ik ben een gastouder met 4 kinderen van 2 jaar. Ik had een grote tafel nodig voor activiteiten en maaltijden. Ik heb de kleine Louisa tafel gekozen, maar helaas heb ik de grote ontvangen. Veel te hoog voor de kinderen. Wat een teleurstelling om minstens een maand te moeten wachten op de ruil omdat deze niet op voorraad is!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de fout die is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling en begrijpen uw teleurstelling volledig. Wat betreft de Louisa tafel, deze is momenteel in aanvulling. We danken u voor uw geduld en verzekeren u dat we alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat u deze zo snel mogelijk ontvangt. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
S
Sabine M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/03/2025
2 spellen van de 3 hebben problemen en niemand reageert op mijn klantenservice!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We hebben uw klacht goed genoteerd en willen onze excuses aanbieden voor de vertraging in onze reactie. Onze klantenservice heeft momenteel een lichte vertraging, maar we willen u geruststellen dat er deze week een oplossing voor u zal komen. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een toekomstig bezoek. Fijne dag.
C
Chrystel M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/03/2025
Zeer lange service Deellevering zonder geïnformeerd te zijn Dit is de eerste keer dat ik bestel Gezien de prijzen ben ik teleurgesteld Geen artikelen maar diensten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. Het spijt ons ten zeerste dat uw eerste ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, en we bieden onze oprechte excuses aan. Helaas kon de vervoerder, onafhankelijk van onze wil, de levering niet in één keer uitvoeren zoals gepland en was hij niet in staat om u correct te informeren. We begrijpen de ongemakken die dit met zich meebrengt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat we het voorrecht hebben u weer op onze site te zien. Fijne dag.
C
Crèche Les Papillons L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/12/2024
De handschoenen zijn van goede kwaliteit, maar uw hele logistieke platform moet serieus worden herzien, evenals uw communicatie die te wensen overlaat. Het is een schande om een crèche twee maanden zonder handschoenen te laten wachten vanwege een bevoorradingsvertraging die twee keer is voorgekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw onvrede volledig en willen onze oprechte excuses aanbieden. We hechten veel belang aan het beheer van onze bevoorradingstijden. Intern werkt een toegewijd team dagelijks om dit soort situaties te anticiperen en te beperken. Echter, ondanks al onze inspanningen, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden optreden met bepaalde referenties. We nemen dit onderwerp zeer serieus en doen er alles aan om onze diensten te verbeteren om beter aan uw verwachtingen te voldoen. Uw feedback is doorgegeven aan de betrokken teams. We hopen oprecht dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat we de kans krijgen om u volledig tevreden te stellen tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
C
Cecilia Z.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/12/2024
Ik ken ze door mijn werk, maar ik had niet verwacht bijna twee maanden te moeten wachten om mijn bestelling te ontvangen. Het resultaat is dat ik enkele artikelen in een fysieke winkel met spoed heb moeten kopen. Ik ben echter tevreden over de producten die ik goed ken, omdat ze dagelijks in de crèche worden gebruikt. Misschien zou u uw verzendprocedures in de toekomst moeten herzien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt door een beoordeling achter te laten. We zijn erg sorry voor deze situatie en willen onze oprechte excuses aanbieden. Problemen met de bevoorrading van bepaalde referenties hebben helaas direct invloed gehad op uw bestelling. Onze teams doen hun uiterste best om dit soort incidenten te beperken en onze diensten continu te verbeteren. Als gebaar van goede wil, zal onze klantenservice nu de verzendkosten terugbetalen. We begrijpen uw onvrede volledig en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen bij een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
V
Véronique H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2025
Problemen met levering. Bestelling in 3 keer geleverd, zonder dat de ontbrekende producten zijn gemeld. Staat van het pakket beschadigd en niet aangepast aan de inhoud. Bestelling geplaatst op 10/01/2025 en laatste artikelen ontvangen op 21/02/2025.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. In de bevestigingsmail van uw bestelling hadden we een langere levertijd vermeld vanwege de beschikbaarheid van bepaalde referenties en hun aanvulling. Desondanks begrijpen we volledig dat een lange wachttijd altijd teleurstellend is. Wat betreft de staat van het pakket, verzekeren we u dat onze bestellingen met de grootste zorg worden voorbereid. Het kan echter voorkomen dat ze de ontberingen van het transport ondergaan en beschadigd aankomen, onafhankelijk van onze wil. We hopen dat we binnenkort de kans krijgen om u weer te zien op onze site en dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken. Fijne dag.