Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/12/2018
Zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/12/2018
goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2018
Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel! Tot nu toe heb ik geen terugkoppeling!! Behalve een info over een antwoord in 3 weken!!! Ik droom .. de kerstman zal tegen die tijd al weg zijn! Dus ik vraag om terugbetaling!!! Niet onderhandelbaar ... anders vertel ik je niet hoe ik reclame voor jullie ga maken ... !! Op Facebook enzovoort ... niet te vergeten het kleine meisje dat het speelgoed zou hebben ... gelukkig bestaat de concurrentie!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw terugkoppeling. We zijn erg sorry voor uw frustratie. Uw pakket is op 12 december uit onze werkplaatsen vertrokken en helaas kunnen we het transport dat door een externe dienstverlener wordt uitgevoerd niet beheersen. We hebben al meer dan 40 jaar een vertrouwensrelatie met onze klanten en eerlijkheid maakt deel uit van ons DNA. Het is dus niet nodig om te dreigen zodat we uw teleurstelling begrijpen en u terugbetalen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/12/2018
Pakket beschadigd en klantenservice niet effectief
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van kwaliteitsmateriaal en besteden specifieke aandacht aan hun verpakking om u een onberispelijke service te garanderen. Echter, het transport brengt verrassingen met zich mee die buiten onze controle liggen. Wij hebben u aangeboden om het beschadigde onderdeel te vervangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u een beslissing heeft genomen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2018
Niet goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan het aanbieden van een onberispelijke service. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/12/2018
Ik heb de boeken nog steeds niet ontvangen, dus ik kan geen mening geven. Teleurgesteld dat ik ze niet voor Kerstmis heb ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat u uw cadeaus niet op tijd heeft ontvangen om de kerstfeesten te vieren. Dit is te wijten aan een probleem met een onvolledig adres.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2018
De ontvangen mallen lijken erg oud, zijn beschadigd en alles is aan elkaar geplakt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de kwaliteit van de producten die we voor u selecteren, kan het gebeuren dat er vervelende kleine eendjes in onze voorraad glippen. Uw opmerking heeft ons in staat gesteld om onze voorraad te controleren zodat we u artikelen kunnen aanbieden die voldoen aan uw verwachtingen en aan onze eisen. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw nieuwe mallen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/12/2018
Pakket gerepareerd met gebroken oranje gouachefles ... maximale ontevredenheid. R. T. voor J. T.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, we kunnen uw opmerking niet accepteren omdat deze persoonlijke gegevens bevat (Voornaam en Achternaam). Bedankt voor uw begrip.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/12/2018
Het pakket is gedeeltelijk geopend aangekomen. Ik heb het niet meteen gezien. Binnenin ontbraken de drie ratels en de catalogus. Ik ben erg teleurgesteld in de colissimo service en hoop dat Wesco de drie ontbrekende ratels naar me terugstuurt...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/12/2018
Enkele minuten nadat ik mijn bestelling had bevestigd, merkte ik dat ik twee producten was vergeten. Ik wilde mijn bestelling annuleren (omdat er geen wijziging mogelijk is) om deze producten toe te voegen. Het was onmogelijk om te annuleren omdat de bestelling al in behandeling was terwijl ik het net had bevestigd. Uiteindelijk werd de bestelling pas 2 dagen later verzonden en ontving ik het pas na 5 dagen. Aangezien ik opnieuw verzendkosten moet betalen, zal ik de producten die ik wilde toevoegen niet opnieuw bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling kan binnen 2 uur na bevestiging worden geannuleerd. Echter, als de artikelen op voorraad zijn, kan het zijn dat onze elfjes het meteen in behandeling nemen. Wat betreft de verzendkosten, we publiceren regelmatig kortingscodes zodat u van gratis verzending kunt profiteren. Aarzel niet om u aan te melden voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op onze Facebook-pagina zodat u ze nooit mist.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/12/2018
voorlopig, weinig betrouwbaar, ondanks de goede reputatie van de artikelen. Ik heb nog geen antwoord op mijn klachtbericht, enkele dagen voor Kerst.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/11/2018
Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Artikelen geweigerd door de vervoerder, pakket beschadigd met een tapijt dat beschadigd en vuil was omdat het blijkbaar in vrachtwagens had gelegen. Weinig stevige verpakking. Resultaat een e-mail naar de klantenservice die mijn verzoek binnen 3 weken zal behandelen en mijn vloertapijten die ik niet voor Kerstmis kan ontvangen... terwijl ik op 27/11 artikelen op voorraad had besteld om ze op 24/12 te hebben.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kunnen we de levering niet beheersen. De reactietijden van de klantenservice zijn aangekondigd op maximaal 3 weken, maar zoals u heeft gezien, is uw bestelling de volgende dag weer uit onze werkplaatsen vertrokken en heeft u uw pakketten op tijd ontvangen. We hopen dat u fijne feestdagen heeft gehad en dat de artikelen hun publiek hebben gevonden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/11/2018
SAV nul
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. December is een periode vol verwachtingen en urgenties. We zijn sorry dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat uw volgende bezoeken aangenaam zullen zijn.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/10/2018
Ik moest de complete bestelling begin november ontvangen en ik heb alleen de poef ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/09/2018
Te lange levertijd, hoewel ik mijn bestelling op de dag van plaatsen volledig heb betaald.
Bovendien zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de spiegel, de randen van het MDF-paneel zijn niet afgewerkt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de bijzondere aandacht die we besteden aan het zo snel mogelijk vervullen van uw bestellingen, komt het voor dat we slachtoffer zijn van ons succes en dat de producten die u bestelt niet zo snel op voorraad zijn als u zou willen. Onze excuses hiervoor.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/11/2018
Het pakket is beschadigd aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord en heb meerdere keren gebeld: de lijnen zijn altijd bezet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, kan het transport onaangename verrassingen met zich meebrengen. Wesco heeft ervoor gekozen om zijn telefonische klantenservice niet te de-localiseren en de kerstperiode is intens en onze elfjes zijn zeer druk. We vragen u om dit te verontschuldigen en hopen dat uw bestelling u nu volledige tevredenheid biedt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/11/2018
Servies is beschadigd aangekomen (omdat het niet beschermd was in de verpakking). Geen reactie van de klantenservice tot nu toe.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/11/2018
We zouden op maandag 4 december geleverd worden, het pakket is uiteindelijk op donderdag 29 november geleverd. We waren afwezig, we hebben geen telefoontje van de vervoerder ontvangen, het pakket is bij een buurman afgeleverd, gelukkig kunnen we goed met hen opschieten, maar ik had hen deze last en verantwoordelijkheid niet moeten opleggen in geval van problemen met het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, kunnen we de levering niet beheersen. Dankzij uw feedback hebben we het transportbedrijf gewaarschuwd zodat zij deze ongemakken kunnen verhelpen. Onze excuses hiervoor.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/10/2018
Hallo, de leverancier Wesco is niet de schuldige (hoewel het product dat ik aanvankelijk had besteld niet op voorraad was en de levertijden verdubbeld zijn ten opzichte van wat op de website werd aangekondigd). Het bedrijf dat door Wesco is ingeschakeld om de levering uit te voeren, is het probleem: leveringsvenster van 9u tot 17u (niets preciezer) en de bezorger die in de straat levert en weigert uw woning binnen te gaan (hij wordt niet betaald om 'de lift te nemen').
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/11/2018
Ik ben zeer ontevreden omdat ik 4 touwen in verschillende kleuren heb besteld, maar 4 touwen in dezelfde kleur heb ontvangen, en de klantenservice informeert me vriendelijk dat het zo is en niet anders. Ik noem dit dus geen 'klantenservice' en zal proberen te bestellen op een site die de behoeften van zijn klanten respecteert.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. De set springtouwen die u heeft besteld, bestaat inderdaad uit willekeurige kleuren. We hebben aangegeven dat de kleuren 'divers' zijn, maar uw opmerking laat ons begrijpen dat dit in dit geval misleidend is en ons in staat zal stellen om de productomschrijving te corrigeren. Uw onvrede raakt ons en we hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/11/2018
Algemene beoordeling na 1 jaar aankopen op de site: meer dan 7000 euro uitgegeven. Vertraging in levering en niet beheersbare levering, onvriendelijke en niet commerciële klantenservice. Kwaliteitsprobleem. Duur. Over het algemeen een bedrijf dat zich in een monopolie voelt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We werken dag na dag om kinderen (en volwassenen) artikelen van de hoogste kwaliteit te bieden. Hoewel onze producten steeds populairder worden, blijven we onze waarden zo goed mogelijk verdedigen. Ondanks de zorg die aan uw bestelling is besteed, komt het voor dat het transport tekortschiet. We zijn er verdrietig om dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldoet. Uw opmerking stelt ons in staat om dit punt te verbeteren en we zijn u dankbaar.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/09/2018
Niet serieus in de afhandeling van de bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, kan de levering soms teleurstellingen met zich meebrengen. We hopen dat uw artikelen aan uw verwachtingen voldoen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/10/2018
Niet op tijd mijn bestelling ontvangen of al het gevraagde materiaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, kan de levering soms teleurstellingen met zich meebrengen. We hopen dat de artikelen aan uw verwachtingen voldoen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/10/2018
We hebben slechts één plateau ontvangen terwijl het om een set van 6 plateaus ging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw bestelling u nu tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/09/2018
Super product, de materialen en kleuren van goede kwaliteit, alleen de levering duurt een beetje lang
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/09/2018
het is beschamend !! zeer teleurgesteld, ik raad jullie niet aan en zal geen bestelling bij jullie plaatsen.
Zowel wat betreft de leveringen als de geleverde producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, komen er soms fouten voor die het goede verloop verstoren. We zijn echt sorry voor uw ervaring en begrijpen uw onvrede.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2018
Complicé
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Zonder precisering van uw kant kunnen we helaas uw opmerking niet oplossen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/10/2018
Ik heb het bedje 150x60 besteld en ik heb een bedje van 105x53 ontvangen, ik wacht op de ruil die hopelijk zo snel mogelijk zal plaatsvinden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat we ons vergissen. We hopen dat u ons dat niet kwalijk neemt en dat u van uw nieuwe bedje zult genieten.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/07/2018
We hebben veel problemen ondervonden met de ontvangst van defecte producten en niet gerespecteerde levertijden (4 maanden om de volledige bestelling te ontvangen). Zeer teleurgesteld in het algemeen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. We hebben contact opgenomen met de vervoerder zodat dit soort situaties zich niet herhalen. We zijn blij te horen dat het product u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/10/2018
We waren teleurgesteld over de ontvangst van de keuken voor 2 jaar en ouder, het is erg klein en bovendien hadden we het model van de koelkast met dezelfde plank ontvangen, dus het was niet mogelijk om het te monteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Onze klantenservice staat tot uw volledige beschikking op 05 49 80 45 05. Aarzel niet om contact op te nemen voor een oplossing.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/10/2018
Verpakking gescheurd en bed kapot
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw product u nu tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/09/2018
Eerste keer dat ik bij jullie bestel, maar het is de laatste. Bestelling ontvangen 3 weken na het plaatsen terwijl het product op voorraad was... Klantenservice moet verbeterd worden!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback. We werken aan de weergave van de voorraden. We zijn momenteel slachtoffer van ons succes en we doen ons best om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/08/2018
Zeer late levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback. We werken samen met uw vervoerder om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet herhalen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/09/2018
Hallo, een cd werkt niet. Het is niet mogelijk om rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb de service per e-mail gecontacteerd maar wacht nog steeds op een antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw nieuwe cd aan uw verwachtingen voldoet en bieden onze excuses aan voor dit ongemak.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/09/2018
groot probleem met de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Dank u voor uw feedback, het stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. We werken samen met uw vervoerder om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet herhalen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/09/2018
uiterst mediocre logistieke service
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/09/2018
Slechte luiers ontvangen, klantenservice per telefoon ineffectief, geen antwoord op de verschillende verzonden e-mails, alleen Adeline van de sociale media kon mijn vragen beantwoorden terwijl ze daar niet direct bij betrokken is (vandaar de 2 *, anders had ik er maar 1 gegeven...). Een week om te beseffen dat ze de luiers die ik besteld heb niet meer op voorraad hebben (de voorraad op de website is tot op heden nog steeds niet aangepast...). Binnen welke termijn word ik dus terugbetaald voor mijn 95 €??? Het gaat om een aanzienlijk bedrag, vooral omdat ik genoodzaakt was deze bestelling bij een andere website te herhalen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Hoewel we blij zijn met de enthousiasme van onze klanten, kunnen de voorraden soms niet aan uw verwachtingen voldoen en het spijt ons. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak. PS: een grote dank aan Adeline.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/09/2018
Niet leesbaar. Rommelig, moeilijk te vinden wat je zoekt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De poppen worden zonder kleding verkocht (tenzij anders vermeld) en u vindt alle outfits in Spelletjes > Poppen en accessoires > Poppenkleding.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/09/2018
Fout in de inhoud van de levering. Ik heb geen van de bestelde items ontvangen. Ik kan dus geen mening geven over de producten zelf, maar over een slechte voorbereiding van de pakketten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw producten u tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/09/2018
Producten van kwaliteit maar een mediocre klantenservice/marketing en een onbetrouwbare gedeeltelijke levering die me twee dagen heeft gekost.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.