Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
V
Veronique B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/05/2026
Extreem teleurgesteld De bezorger is nooit bij mij thuis verschenen. Ik moest mijn pakket bij het postkantoor ophalen. Dit laatste was open en een groot deel van de pinnen was gevallen en verloren. Ik zou geen pakketten meer bestellen als u Chronoposte als bezorger houdt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij zijn oprecht sorry voor deze bijzonder teleurstellende ervaring. Wat u beschrijft komt absoluut niet overeen met de kwaliteit van service die wij u willen bieden, zowel wat betreft de levering als de staat van uw pakket.

Weet dat we uw opmerking zeer serieus nemen en dat we dit incident onmiddellijk bij Chronoposte zullen melden. Om de ontbrekende onderdelen te compenseren en ons te verontschuldigen voor dit ongemak, zal er een commerciële geste worden gedaan.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] zodat we dit kunnen afronden en u snel een oplossing kunnen bieden.

Fijne dag
J
Jennifer C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/05/2026
Geleverde lichtballen... goed ontvangen maar ze werken niet... ik wacht nog op wat ik moet doen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor de storing met de lichtballen en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft u vanmorgen een bericht gestuurd om u de procedure te laten weten die u moet volgen om uw klacht in te dienen. We danken u bij voorbaat voor uw reactie en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
V
Vania F.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/04/2026
Ik heb mijn beschadigde pakket ontvangen en wacht nog steeds op een antwoord om het te ruilen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie. We zijn erg sorry voor het probleem dat zich heeft voorgedaan tijdens de levering en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice zorgt voor een nieuwe verzending van het product. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
J
Johanne P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/04/2026
Een defect artikel. Ik wacht snel op een ruil
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor het kwaliteitsprobleem dat u heeft ondervonden. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het defecte product toe)? Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Annie F.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/02/2026
Teleurgesteld over hoe deze bestelling is verlopen. Ik denk dat u de voorkeur geeft aan gemeentes boven particuliere klanten. Als ik niet had aangedrongen, zou ik nog steeds op mijn bestelling wachten terwijl u nauwelijks de bestelling heeft verwerkt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor de vertraging in de levering en bieden onze excuses aan. Om ons te verontschuldigen voor dit ongemak, zijn de verzendkosten terugbetaald door onze klantenservice. We willen u verzekeren dat al onze klanten, zowel particulieren als professionals, met dezelfde aandacht worden behandeld. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen bij een volgende bestelling. Fijne dag.
N
Nos Petits Pouces -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/03/2026
Onze bestelling is aangekomen, maar de helft is kapot!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier op de hoogte stelt van de staat van uw bestelling bij de levering. Tot nu toe heeft onze klantenservice geen enkele klacht van u ontvangen, dus nodig ik u uit om te schrijven naar [email protected] met vermelding van uw bestelnummer en het bijvoegen van foto's van de beschadigde artikelen. Bedankt voor uw medewerking, fijne dag.
L
Le Bateau De Papier Micro Crèche F.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/03/2026
ik heb een van de artikelen niet ontvangen, ik heb uiteindelijk dit artikel geannuleerd en ik ben nog niet terugbetaald
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bieden onze oprechte excuses aan. Na controle bevestigen we dat de terugbetaling is uitgevoerd; deze zou binnen enkele dagen op uw rekening moeten verschijnen. We hopen dat de rest van uw bestelling u volledig tevreden stelt en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2026
Zeer dure product, nul rapport en defect product, opnieuw bekijken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons dat het product u niet volledig tevreden stelt en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Uw klacht wordt momenteel behandeld door onze klantenservice. We hopen de kans te krijgen om u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende aankoop. Fijne dag.
D
Desnues C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/02/2026
We zijn tevreden over de producten en de kwaliteit van de klantenservice. Aan de andere kant zijn de leveringen een echte beproeving: pakketten die in onze gangen worden achtergelaten, zonder handtekening of alleen die van de bezorger zelf, of die in een naburige dienst worden achtergelaten zonder dat de bezorger zich meldt en pakketten die we niet kunnen terugvinden. Geen snelle visuele controle op de staat van het pakket voor opening, dus geen mogelijke reserve.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te lezen dat onze producten u tevreden stellen en we danken u voor uw loyaliteit. Wat betreft de levering, uw feedback is waardevol voor ons omdat het problemen aan het licht brengt die in strijd zijn met onze kwaliteitsverbintenissen. Uw mening is doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat zij de situatie met de betrokken vervoerder kunnen bespreken en kunnen voorkomen dat dit soort incidenten zich in de toekomst herhaalt. We danken u nogmaals voor uw transparantie en hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen. Fijne dag verder.
S
Stéphane M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/03/2026
Hallo. Product is conform, maar de expresslevering van meer dan 14€ is niet gegarandeerd door de bezorger Chronopost.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw ontevredenheid over het niet naleven van de expressleveringstermijnen en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Onze klantenservice zal uw verzendkosten terugbetalen. We zijn echter blij te lezen dat het product u tevreden stelt en hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen. Fijne dag verder.
S
Sandra G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/02/2026
Ik heb niet alle artikelen ontvangen terwijl ze op de bestelbon staan. Ik heb een bericht naar de klantenservice gestuurd, maar wacht nog steeds op een reactie van hun kant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door uw mening te delen. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en de ontbrekende producten zullen zo snel mogelijk opnieuw worden verzonden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en bieden onze oprechte excuses aan voor deze fout in de orderverwerking. We hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag verder.
H
Helene C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/01/2026
Ik heb niet ontvangen wat ik had besteld, twee artikelen van de 3 zijn zonder reden vervangen door andere. Het probleem is gemeld en ik wacht op het ontvangen van mijn ontbrekende artikelen, en de wachttijd begint te duren, maar ik blijf voorlopig vertrouwen houden. Voor een eerste ervaring bij Wesco is het behoorlijk teleurstellend, vooral gezien de prijs van de artikelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht dat deze eerste bestelling op onze site niet aan uw verwachtingen voldoet en we willen onze excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed behandeld. We danken u bij voorbaat voor uw geduld terwijl u wacht op de ontbrekende producten. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door in de toekomst weer bij ons terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
M
Maternelle F Deforge -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/11/2025
bestelling geplaatst op 17 november. aankomst in verschillende pakketten verspreid over de tijd. laatste artikel net geleverd op 16 februari zonder specifieke informatie en geen commerciële geste
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten na uw bestelling. We zijn erg sorry voor deze bijzonder lange levering en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen om u een commerciële geste aan te bieden. We hopen de kans te krijgen om u de kwaliteit van onze service te tonen bij een volgende bestelling en u een volledig bevredigende ervaring te bieden. Fijne dag.
N
Notre Dame De La Salette -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/01/2026
Zoals al per e-mail vermeld en zichtbaar op de verzonden foto's: - De leveringen hebben op meerdere momenten plaatsgevonden, inclusief een woensdag (wij zijn een basisschool) en niet in één keer, wat een belangrijke beschikbaarheid impliceert om de bezorger (altijd zeer beleefd en professioneel) te ontvangen en een groot aantal e-mails om ons te laten weten waar de verschillende pakketten zich bevonden. - Een van de pakketten is opnieuw verpakt zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn gesteld. - Een van de pakketten was slecht gesloten en verloor onderdelen! We zullen al onze pakketten maandag in teamverband openen en moeten controleren of alles in goede staat is. Veel energie en tijd verloren voor een merk dat ons een waarborg van kwaliteit leek te zijn. Een commerciële geste zou welkom zijn. Ecole Notre Dame de la Salette La Rabatelière
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een gedetailleerde beoordeling achter te laten. We zijn oprecht bedroefd dat deze leverervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Standaard verzenden we de artikelen zodra ze beschikbaar zijn om de levertijden te verkorten. Een optie voor ""groepslevering in één keer"" wordt echter aangeboden tijdens de bestelling, het spijt ons dat u deze informatie heeft gemist. Bovendien, ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, kan het gebeuren dat deze opnieuw worden verpakt door de vervoerders als ze een schok ondergaan. In het geval dat producten beschadigd zijn, staan we voor u klaar op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer, de betreffende referenties en voeg foto's toe). We willen uw vertrouwen terugwinnen en hopen de kans te krijgen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
C
Céline P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/01/2026
Ik heb het product dat ik had besteld niet ontvangen en na mijn klacht heb ik al een week geen nieuws.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen door een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor de fout bij de orderverwerking en voor onze vertraging in de reactie. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en is bezig met de omruiling van het product. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen om u een onberispelijke ervaring te bieden. Fijne dag.
L
Les Pitchounets M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/02/2026
Hallo, mijn enige verzoek was om niet voor juli, augustus of september geleverd te worden, omdat de crèche naar nieuwe locaties gaat verhuizen. De pakketten zijn gisteren aangekomen, woensdag 11 februari!!!
Vertaalde beoordelingen
M
Marie L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/02/2026
RELATIVELY SATISFIED. HET HOUTSCHROEF-SYSTEEM OM DE POTEN TE BEVESTIGEN IS HELEMAAL NIET TOP
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht jammer dat de montage van uw tafel niet zo soepel is verlopen als verwacht. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we zouden graag precies begrijpen wat u mogelijk heeft tegengehouden (toegankelijkheid van het schroefsysteem, afstemming van de onderdelen tijdens de montage of duidelijkheid van de handleiding) om eventueel onze volgende modellen te optimaliseren. Aarzel niet om ons meer details te geven in uw antwoord of via onze klantenservice op het adres [email protected]. We hopen dat het product u ondanks alles tevredenheid biedt bij gebruik. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
J
Jokoani -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/12/2025
Kwaliteitsproducten maar geen zicht op de levering en te lange wachttijd (meer dan twee weken wachten).
Vertaalde beoordelingen
É
Élisabeth N.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/01/2026
Ik heb een hoes voor de verschoonmat gekocht. Hij was zelfs niet verpakt! Los in de doos! Onacceptabel...
Vertaalde beoordelingen
M
Manuel G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/01/2026
Ik heb een MATRASOMHULSEL in ivoorkleur besteld en ik heb een MATRASOMHULSEL in groene kleur ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor deze fout bij de voorbereiding van de bestelling en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht behandeld en zal de juiste referentie opnieuw verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld terwijl u het ontvangt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
C
Céline M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Hallo mevrouw, mijnheer, Ik zal niet meer bij wesco kopen vanwege grote leveringsproblemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
F
Florence S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2026
Lange levering, niet nagekomen herplanning en beschadigde producten tijdens transport
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn oprecht sorry voor de moeilijkheden die u heeft ondervonden en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden voor de beschadigde producten, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referenties en voeg foto's van de beschadigde producten toe)? We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een onberispelijke ervaring te bieden door binnenkort weer op onze site terug te komen. Fijne dag
A
Audrey R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2025
Beschadigd product
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Het spijt ons dat het product beschadigd is aangekomen en we willen onze excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referentie en voeg foto's van het betreffende product toe)? We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
S
Sandrine S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/11/2025
Bestelling geplaatst in november en ik heb nog niet alle artikelen ontvangen. De levertijden zijn niet duidelijk gespecificeerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
G
Gaëlle C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Ik ben teleurgesteld omdat ik slecht ben geadviseerd, wat ik heb gekocht is niet 100% naar mijn zin.
Vertaalde beoordelingen
S
Sarl Babybulle S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/12/2025
LEVERINGSTIJD VEEL TE LANG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
S
Syndicat Intercommunal De -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Leveringstijd niet gerespecteerd, veel vertraging. Bovendien is de bestelling incompleet, 9 slabbetjes in plaats van 12 besteld, en we zijn niet geïnformeerd over de wijziging. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Ik vind dat de service de afgelopen jaren sterk is verslechterd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
S
Ssrp La Maisonnee -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/10/2025
De bestelling is in meerdere zendingen geleverd, Een van de meubels is beschadigd aangekomen en er ontbrak een pakket bij de laatste levering van de 8 aangekondigde. De volgservice van de bestelling is niet geoptimaliseerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw bestelling te delen. We zijn oprecht sorry voor de ongemakken die u heeft ondervonden, zowel wat betreft de levering in meerdere zendingen als de staat van een van de ontvangen meubels en het ontbrekende pakket bij de laatste verzending. We begrijpen uw ontevredenheid volledig en bieden onze excuses aan voor deze problemen. Uw klacht is goed opgepakt door onze klantenservice. We danken u bij voorbaat voor uw geduld met betrekking tot de ruil van het product, aangezien dit onderhevig is aan de herbevoorradingsperiode van de betreffende referentie. We betreuren deze ervaring oprecht en hopen de kans te krijgen om u volledige tevredenheid te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
S
Sivom Du Canton De Neuilly -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
Fout in de bestelling, moeilijkheden om een gesprekspartner te bereiken via de telefoon, geen antwoord op mijn e-mails.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de fout in de voorbereiding en vooral voor ons gebrek aan communicatie. Naar aanleiding van uw e-mail is uw gecorrigeerde bestelling onmiddellijk in behandeling genomen. We betreuren oprecht dat we u daar niet eerder over hebben geïnformeerd, wat een legitieme bezorgdheid heeft gecreëerd. We danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen door u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek aan onze site. Fijne dag.
M
Mam P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/01/2026
Ontvangen tapijt beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat het tapijt beschadigd is aangekomen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referentie en voeg foto's van het beschadigde product toe). In afwachting van uw gegevens wensen we u een fijne dag toe.
M
Marina L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/01/2026
Probleem met de vervoerder, bestelling is geleverd buiten het afleveradres dat een afhaalpunt is en ik heb nooit een code ontvangen! Waar is mijn bestelling???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere leveringstijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
J
Josette C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/01/2026
Beschadigd geleverd pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat het product in slechte staat is aangekomen en we bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft een conform product opnieuw verzonden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld tijdens de verzending. We hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult schenken en dat we de kans krijgen om u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
E
Emilie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/01/2026
Te lange levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
M
Maxime L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/01/2026
Hallo, ik heb een gebroken bestelling ontvangen. De stoel was in 3 stukken en de stukken waren van elkaar gescheurd. Ik heb een klacht ingediend bij de WESCO-diensten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie. We zijn bedroefd over het probleem met de levering en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en is bezig met het opnieuw verzenden van een nieuwe stoel. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag;
A
Assistante Maternelle Adeline Gascoin -.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/12/2025
3 weken om geleverd te worden, geen antwoord op mijn e-mails. 1e bestelling en echt teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen na uw eerste bestelling. We zijn oprecht sorry voor de vertraging in de levering en voor het gebrek aan antwoord op uw berichten en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling op wesco.fr. Fijne dag.
S
Sylvie C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/12/2025
Teleurgesteld over de kwaliteit. Het hout had een defect aan de bovenkant van de tafel en de schroeven ontbraken in het pakket! Te laat om het terug te sturen, ik had het meteen nodig. Gezien de prijs had ik veel beter verwacht.
Vertaalde beoordelingen
M
Mélanie S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/12/2025
Niet nagekomen termijn, gemiste leveringsbelofte bij 3 gelegenheden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u uw ervaring heeft gedeeld. We betreuren oprecht dat deze u niet volledig tevreden heeft gesteld. Na controle constateren we dat uw bestelling inderdaad is geleverd binnen de aangekondigde termijnen. We zijn echter jammer dat deze termijnen u te lang zijn voorgekomen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
B
Barbara V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2025
Voor een bestelling geplaatst in oktober 2025, heb ik het geheel van de bestelde artikelen in 4 keer ontvangen. De laatste vond plaats op 16 december. De levertijden waren te lang.
Vertaalde beoordelingen
E
Ecole Primaire De Mesigny -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/12/2025
De levertijden worden niet nagekomen zonder voorafgaande informatie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag
N
Nathalie G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2025
Ik heb de bestelling geannuleerd. Terwijl de artikelen als op voorraad waren gemarkeerd, werd mij enkele dagen later meegedeeld dat de levering niet voor eind januari zou plaatsvinden.
Vertaalde beoordelingen