Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben helaas maar één bestelling van u ontvangen. Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen alles in het werk stellen om deze kwestie op te lossen. Wat betreft de grootte van de pakketten, we proberen ze zo goed mogelijk te kalibreren om een breukvrije verzending te garanderen terwijl we hun grootte minimaliseren. Zo heeft u de broden in een mini-postdoos ontvangen. We verbeteren ons elke dag en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt in dit proces.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/04/2019
Leveringstermijn vrij lang. Klantenservice niet reactief. Fout in de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. De klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal u zo snel mogelijk antwoorden. We hopen dat u ons dit niet te veel kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/04/2019
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de foto! Ik heb een mok voor een jongen besteld en ik heb er een voor een meisje ontvangen. Ik heb dit weekend de klantenservice geschreven en nog steeds geen reactie. Ik zal hier niet meer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We proberen zoveel mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en de kwaliteit van de producten die we u aanbieden is essentieel voor ons. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om de situatie recht te zetten. De kleur van dit product is willekeurig en we zullen de productpagina aanpassen zodat er geen verwarring meer mogelijk is. We zijn echter van mening dat speelgoed en materiaal voor kinderen niet gegenderd zouden moeten zijn. We werken elke dag aan het bevorderen van het recht van kinderen om vrij te spelen en hun voorkeuren te uiten zonder zich zorgen te maken over het label dat wij, volwassenen, aan de kleur of het patroon van het materiaal kunnen toekennen. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/04/2019
Teleurgesteld, ik ontvang mijn pakket goed verpakt in een stevige doos, wanneer ik het open zie ik een film om te voorkomen dat alles door de doos beweegt, en daar zie ik losse kwasten in de doos zonder verpakking gelukkig zijn ze niet beschadigd en een pakketje met kleine ringetjes helemaal open dus ik moest ze op de bodem van de doos zoeken en goed het aantal is niet compleet, ik mis er 3
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan het gebeuren dat een onoplettendheid uw pakket degradeert en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hechten veel belang aan het aanbieden van kwaliteitsproducten terwijl we aan uw behoeften voldoen. Daarom nodigen we u uit om per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om deze kwestie van ontbrekende onderdelen op te lossen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/04/2019
3 slabbetjes met gebreken op 7. De klantenservice was streng toen ik belde
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas konden we u op 1 mei niet antwoorden vanwege de feestdag. Wat betreft de defecte slabbetjes, willen we u graag producten van onberispelijke kwaliteit aanbieden. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om onze klantenservice per e-mail te contacteren op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we ze zo snel mogelijk voor u omruilen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/04/2019
zeer teleurgesteld. geen afmetingen aangegeven, ik heb iets dat me niet zal dienen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze terugkoppeling. Op elke productpagina van onze site staat de productbeschrijving met alle technische informatie die je moet weten: kleuren, materialen en afmetingen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/04/2019
Het bestelde product komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Het dekbedovertrek draait mee met het kind tijdens zijn slaap. Geen bevestigingsmiddel voor het matras. Na controle is de beschrijving op de site niet duidelijk en kan het de consument misleiden. Tweede slechte verrassing, de retourkosten zijn voor de koper. Als je de afmetingen van het pakket ziet dat is verzonden voor alleen een dekbed en een kussen, is dat zeer ontmoedigend om gebruik te maken van de klantenservice. Als directeur van een kinderdagverblijf (ik heb privé besteld) zal ik dit feit zeker communiceren binnen mijn professionele netwerk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Deze slaapzak is inderdaad ontworpen om op alle soorten bedden te worden gebruikt. Zoals u aangeeft, zijn er voor dit klassieke model geen bevestigingsmiddelen voor het matras. Alleen de
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/04/2019
De bestelling wordt afgeleverd aan de voet van het gebouw... De vervoerder heeft me niet gewaarschuwd en op Wesco heb ik de informatie niet gezien op het moment van de bestelling... misschien was het in heel kleine letters gemarkeerd? In ieder geval, naast de vertraging in de levering is het heel gemiddeld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We willen ons verontschuldigen voor de extra vertraging. Levering op de verdiepingen van een gebouw is inderdaad een extra service die de bezorgers niet altijd willen bieden. We raden u aan dit vooraf te specificeren bij uw volgende bestellingen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/04/2019
Zeer teleurgesteld over bepaalde artikelen, vooral over de gevaarlijkheid (een speelgoed dat in de mond van een kind breekt!!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Al het materiaal dat we verkopen wordt getest door ons interne kwaliteitslaboratorium en externe kwaliteitslaboratoria. Wanneer een artikel defect is, nodigen we u uit om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. De veiligheid van kinderen is onze prioriteit. Bedankt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/04/2019
Teleurgesteld. De instrumenten werken niet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat de muziekinstrumenten nu naar wens zijn.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/02/2019
Slecht!!! Zeer middelmatig product, bijna gevaarlijk, we hebben het ontvangen en meteen weggegooid! Een schande!!! Hoe kan men een zo scrupuleuze verkoper toestaan om zo'n gevaarlijk rommel voor een baby te verkopen!!! Werkelijke oplichting!!! Vermijden!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw opmerking. Dit speelgoed is bijzonder gewaardeerd door professionals in de kinderopvang die het gebruiken bij zeer jonge kinderen om met poppen te spelen en volwassenen om hen heen na te doen. Het is in geen geval een echte wieg voor een zuigeling, maar een speelgoed. Bij kwaliteitsproblemen met dit speelgoed, neem contact op met onze klantenservice op [email protected] zodat zij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/03/2019
Blij met het tapijt maar extreem geschokt door de levertijden en de leveringsvoorwaarden. Ik ontvang het eindelijk na 3 weken wachten en tientallen jaren extra kosten bij de vervoerder Heppner. Catastrofaal!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel belang aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, verloopt de ontmoeting met de vervoerder niet altijd zoals we zouden willen. We hebben de informatie doorgegeven aan de vervoerder. De afspraak kan online worden gemaakt na ontvangst van een sms.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/03/2019
De afmetingen komen niet overeen met de beschrijving. Jammer, zelfs toen ik hen schreef willen ze niets weten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij uw brief niet ontvangen. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat wij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/03/2019
De vervoerder heeft mijn bestelling in het café achtergelaten!! Ik had echter de levertijden en mijn telefoonnummer aangegeven voor het geval dat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, zijn er soms onvoorziene omstandigheden tijdens het transport. We vragen u om dit te verontschuldigen en hopen dat uw bestelling u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/03/2019
Hallo, Ik heb de blauwe loopfiets aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn 2 jaar. Deze loopfiets is ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Maar dit kleine ventje, dat erg groot is voor zijn leeftijd, kan deze loopfiets niet gebruiken: 1) hij is erg, erg zwaar en kan hem dus niet optillen. 2) de handvatten zijn erg groot en de handen van een 2-jarig kind zijn te klein. 3) het zadel is veel te ver van het stuur, waardoor hij op het frame moet zitten. 4) hij is te hoog. 5) de twee achterwielen maken de loopfiets onstabiel (het helpt nauwelijks om de loopfiets rechtop te houden als hij stopt en bovendien valt hij als het kind eraf komt). Deze loopfiets IS HELEMAAL NIET GESCHIKT VOOR EEN KIND VAN 2 JAAR zoals in de advertentie staat. Hij zou perfect zijn voor een kind van 3 jaar en ouder. Dit betekent dat hij er pas over een paar maanden gebruik van kan maken. Het is dus een leugen om te beweren dat hij geschikt is voor een kind van 2 jaar. Om deze reden ben ik zeer ontevreden over uw beleid. Ik ben van plan om een negatieve recensie op internet te plaatsen zodat andere ouders niet misleid worden zoals ik ben. Bedankt voor uw aandacht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze kleine driewieler niet aan uw verwachtingen voldoet. Hij is ontworpen voor kinderen met een lengte tussen de 90 cm en 119 cm. Speciaal gemaakt om bestand te zijn tegen de aanvallen van schoolkinderen op het schoolplein, is zijn gewicht een gevolg van het gebruik. De handvatten zijn uitgerust met een schokabsorberend systeem en hun afmetingen zijn het gevolg van hun robuustheid. De instabiliteit van de driewieler is juist de aantrekkingskracht van het product: het stelt het kind in staat om zijn evenwicht te oefenen en zijn vestibulaire systeem te trainen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/03/2019
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen zoals gepland, de rest weet ik niet wanneer ik die zal krijgen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, zijn er soms onvoorziene omstandigheden tijdens het transport. Het beschadigde deel is vervangen en binnen drie dagen opnieuw verzonden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/03/2019
Bestelling die tussen 12 en 14 maart 2019 zou aankomen, arriveerde uiteindelijk pas op de 20e na 2 telefoontjes en bovendien is het niet het juiste artikel. Uiteindelijk moet ik een dossier invullen waar een termijn van 15 dagen voor de behandeling is en weten of ik een nieuwe kan krijgen of terugbetaald kan worden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Als een Franse KMO hebben we ervoor gekozen om geen callcenter in te schakelen en uw verzoeken met de grootste aandacht te behandelen. Deze keuze kan soms leiden tot vertragingen, maar garandeert de lokale economische dynamiek en het behoud van onze waarden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/02/2019
het heeft geen zin om te vragen wanneer je wilt worden geleverd bij het bestellen op de site. Het wordt niet gerespecteerd en ze bellen je niet om je te informeren over de levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas kunnen we op dit moment de kloof tussen de aangekondigde datum en de werkelijke leverdatum van uw bestelling niet uitleggen. Het lijkt erop dat er een computerprobleem is geweest en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. We hopen dat u tevreden bent met uw artikelen en dat u ons opnieuw vertrouwen zult.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/03/2019
Bestelling niet conform (niet het gevraagde model) en verplichting om te betalen voor het retourneren van het materiaal
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wanneer het product niet conform of defect is, is de retourzending gratis. De klantenservice, bereikbaar per e-mail op [email protected], staat tot uw beschikking om uw verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/03/2019
Goed product maar de levering is nul
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, kan de levering soms teleurstellingen met zich meebrengen. We zijn echter blij dat de artikelen aan uw verwachtingen voldoen en dat u op de gewenste datum bent geleverd.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/02/2019
De voorbereidingstijd is veel te lang! Het is onmogelijk om je bestelling te annuleren. Hoge verzendkosten, vooral gezien de tijd om het product te ontvangen (anderhalve week... terwijl de post het pakket binnen 48 uur heeft geleverd...). Volgen van de bestelling via de site werkt niet...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Daarom behandelen we uw verzoeken zo snel mogelijk. Deze keuze kan soms vertragingen met zich meebrengen, maar garandeert het behoud van onze waarden en lokale werkgelegenheid. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/02/2019
Ik heb het zonne-energiesysteem gekocht en de aarde houdt niet vast....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van artikelen van onberispelijke kwaliteit. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/12/2018
gebrek aan precisie over de levertijden en gebruiksaanwijzing van het spel
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/02/2019
Na een bug op de site, na annulering van mijn eerste bestelling, heb ik uiteindelijk 2 zendingen ontvangen. Vervolgens een groot probleem met de vervoerder GLS die me geen bestelling wilde geven zonder de andere. Dus ontvangst op de 28e in plaats van de 20e, 2 afschrijvingen en de verkeerde bestelling is tot op heden nog niet terugbetaald.
Goede dagelijkse telefonische communicatie om het probleem op te lossen, maar te veel verschillende contactpersonen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Als Franse KMO hebben we ervoor gekozen om geen gebruik te maken van een callcenter en om uw verzoeken met al onze aandacht te behandelen. Deze keuze betekent soms vertragingen, maar garandeert de lokale economische dynamiek en het behoud van onze waarden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/01/2019
Na een bestelling op de site ben ik zeer teleurgesteld. Je verwacht een minimum gezien de prijs. Bestelling geplaatst voor een houten keukenset. Veel problemen met alle ontvangen artikelen: een meubel zonder schroeven, een ander dat geel was terwijl het nieuw zou moeten zijn, een ander meubel met 2 identieke zijkanten waardoor het onmogelijk was om in elkaar te zetten, en tenslotte een laatste dat mijn man moest corrigeren omdat het niet goed in elkaar paste. En het ergste is dat, eenmaal bij de klantenservice, ze de ontbrekende onderdelen naar een ander adres sturen. Het is een schande. Je verwacht kwaliteitsproducten, maar dat is niet het geval. De klantenservice heeft echter wel het nodige gedaan, maar je moest geduldig zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat we niet op uw bestelling hebben gereageerd zoals we hadden gewild. Onze excuses hiervoor. We hopen desondanks dat u van uw speelgoed geniet en dat u ons opnieuw vertrouwt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/02/2019
Nooit meer, de bezorger heeft me zelfs niet gebeld, ik betaal verzendkosten om bij mij thuis te worden geleverd, ze hebben me een afhaalpunt opgelegd terwijl ik daar niet in de buurt ben en natuurlijk kan Wesco er niets aan doen, ik zal daar nooit meer bestellen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de liefde die we in het voorbereiden van uw bestellingen steken, hebben we niet volledig controle over het transport. Uw opmerking stelt ons echter in staat om deze kwestie aan te kaarten en zo onze organisatie te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/02/2019
3 bestellingen (erg kostbaar).. En 3 retouren: defecte tank (3 maanden voor de ruil) + stoel in de verkeerde kleur aangekomen (ook 2 maanden wachten: het is een fout op de foto op de website!!!!) + tot slot is een van de twee ontvangen kinderwagens vorige week kapot bij het uitpakken! Niet te vergeten de igloo-stoelen die echt niet praktisch zijn om te wassen (stofhechting) en de lakens voor bedden waarvan de elastieken na twee wasbeurten verslappen. We zijn ultra teleurgesteld in Wesco. Voor een professionele lijn.. Het is echt heel teleurstellend. Voor onze andere instellingen voor jonge kinderen, gaan we zeker naar een andere site!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het ongemak. We hopen dat de producten die u heeft ontvangen aan uw verwachtingen voldoen. Mocht een product echter niet aan onze kwaliteitsnormen voldoen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]. Wat betreft het laatste artikel, we doen ons best om ervoor te zorgen dat u het zo snel mogelijk ontvangt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/02/2019
probleem met de beschrijving. Een informatie gegeven door de klantenservice die nuttig zou zijn geweest, want als ik dat had geweten, had ik niet besteld. Een retourservice die traag is (ontbrekende bijlage geen antwoord, kortom ik ben super teleurgesteld omdat dit een aankoop was die ik voor mijn verjaardag deed en dat ik dacht dat ik bij Wesco kwaliteit en aandacht zou krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u de verwachte tevredenheid niet heeft gevonden. We hechten veel waarde aan het voldoen aan uw verwachtingen, maar de dagelijkse onvoorziene omstandigheden staan ons niet altijd toe om op zo'n hoog niveau van eisen te zijn. We vragen u om ons dit te vergeven en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/02/2019
Ontbreken van belangrijke gegevens over de leveringsvoorwaarden, bovendien is de leveringsservice slecht...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, kunnen we de levering niet beheren. We hopen dat deze ervaring verlicht is door de levering die twee dagen voor de aangekondigde datum plaatsvond en dat u ons dit niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/02/2019
Zeer teleurgesteld, de kleuren van de kralen komen niet overeen met de verkoopfoto
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. De foto was inderdaad oud en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Deze zal zo snel mogelijk worden aangepast. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/02/2019
De levering verliep slecht, de GLS-bezorger (opgelegd door WESCO) heeft onze pakketten zonder onze toestemming in de gang van ons gebouw achtergelaten, en een van de producten is beschadigd aangekomen. We moesten een dossier openen bij de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat het transport niet aan onze eisen voldeed. Uw opmerking stelt ons in staat om verbeteracties te activeren bij onze leverancier. We hopen u binnenkort weer te zien, zonder ongemakken, op onze site.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/01/2019
Het pakket was in slechte staat! Blijkbaar al geopend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals we zouden willen. We nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/01/2019
De thermometer is gebroken aangekomen. De glazen buis was gebroken, dus ik kan het helaas niet gebruiken met mijn leerlingen, ik ben erg teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Daarom nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice voor vragen op het adres [email protected]
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/01/2019
Ik ben toevallig op deze site terechtgekomen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/01/2019
Zeer aantrekkelijke site, maar ik ben extreem teleurgesteld!!
Levering gepland tussen de 17e en de 21e, uiteindelijk heb ik mijn artikelen op de 24e ontvangen. Ik heb 2 bedden en 2 lakens besteld, een van de bedden is volledig krom (dit is niet door de levering gekomen, de doos is intact).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan het aanbieden van leveringen op uw verzoek, konden we niet leveren zonder uw aanwezigheid. Wat betreft de kwaliteit van het bed, nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen. Wanneer de producten defect zijn, zijn de retourkosten voor onze rekening.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/01/2019
Aangezien ik mijn bestelling tot op heden niet heb ontvangen en na verschillende telefoontjes, werd mij verteld dat de bezorger bij mijn huis is geweest maar het pakket niet kon achterlaten omdat de persoon die het zou ontvangen geen bestelling verwachtte. Dit zou zijn gebeurd tijdens zijn zogenaamde twee bezoeken terwijl ik niemand heb gezien en geen kennisgeving of telefoontje van de bezorger heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder (de dame was zeer onvriendelijk) die beweerde dat er een kennisgeving in de brievenbus zou zijn achtergelaten... De levering zou opnieuw worden ingepland voor de 24e, maar op die datum en tot 10 februari ben ik in het buitenland. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd en verzoek ik u om de terugbetaling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Chauvet Christian
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/10/2018
We bestellen, ze incasseren en leveren drie maanden later. Ik raad het af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid over de situatie. Helaas waren we niet op voorraad van het product dat u had gekozen. De facturering vond echter plaats op het moment van verzending en we hebben uw bestelling enkele dagen na uw annulering terugbetaald. We zijn echt sorry voor onze gemiste ontmoeting.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/01/2019
Bende grappenmakers!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/01/2019
Een onderdeel van een artikel ontbreekt en niemand heeft op mijn vraag hierover bij de klantenservice geantwoord.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/12/2018
Bestelling van drie driewielers voor het kerstcadeau van twee kleuterklassen, ze zijn 3 dagen na de aangekondigde termijn aangekomen, de kinderen waren erg teleurgesteld dat ze niets onder de boom zagen bij hun terugkomst van vakantie... Bovendien hadden we in de pakketten niet de juiste bouten om de montage uit te voeren en met de vertraging in de levering was het onmogelijk om ze terug te sturen, we moesten onszelf redden. Het is zeer teleurstellend voor een merk dat referentie maakt in de kinderuitrusting..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas zijn de leveringen op scholen stopgezet tijdens de kerstvakantie. Het is inderdaad moeilijk om pakketten te ontvangen wanneer de lokalen gesloten zijn. We vragen u om ons te verontschuldigen bij de kinderen. Wat betreft de bouten, nodigen we u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected]
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.