Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/07/2019
Ik heb 2 artikelen besteld die in juni op voorraad waren en heb ze betaald. In september werd ik geïnformeerd dat een artikel niet meer beschikbaar was, maar zonder te zeggen of het zou worden terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor de vertraging die u ondervindt en vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Weet echter dat u alleen wordt gedebiteerd wanneer het product wordt verzonden. U hoeft dus niet te wachten op een terugbetaling. We blijven tot uw beschikking om u te adviseren over een alternatief product via de chat op de website wesco.fr.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2019
Ik heb besteld op 02 09 19 en ontvangen op 12 09 19. Ik vind dat een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. Uw pakket is 5 dagen vastgehouden op een platform van La Poste. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/08/2019
Wat heeft het voor zin om een leverdatum te definiëren en deze niet na te komen? Gelukkig was ik aanwezig. Product geleverd vóór de verwachte datum.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2019
Zeer teleurgesteld over de levering! We moeten een dag en een tijdslot kiezen, wat ik geweldig vind, dus ik blokkeer een ochtend expres en uiteindelijk, niets! Geen bezoek, geen nieuws... Ik bel meerdere keren, maar alle adviseurs zijn bezet, dus ik stuur een e-mail en krijg 3 uur later een telefoontje terwijl ik al weg ben... En dan wordt me een levering pas de volgende dag aangeboden en wordt me verteld dat een pakket van de 2 ontbreekt... Kortom... Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/08/2019
Moest de klantenservice contacteren omdat de bestelling niet was ontvangen, deze was nooit verzonden. Pakket slecht verpakt en beschadigd bij ontvangst. Voor de prijs een beetje teleurstellend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben de intentie om u artikelen van hoge kwaliteit aan te bieden. Als uw bestelling per ongeluk niet in optimale staat aankomt, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen verbeteren.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/08/2019
Te late levering, zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut sorry dat de termijn u niet bevalt. Helaas is uw bestelling net voor 15 augustus verzonden en zijn de leveringen vaak verstoord door deze brug. We hopen dat uw artikelen u tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/08/2019
Ik heb maar een deel van de dozen ontvangen, dus ik heb alleen de poten van de bestelde tafel en de stoelen: geen blad. Ik ben sinds de levering gisterenmiddag niet meer gecontacteerd voor informatie of iets dergelijks.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry dat we u drie dagen hebben laten wachten om de rest van uw bestelling te sturen. We hopen dat u tevreden bent met uw keuze en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/08/2019
Ik vond de kleurkrijtjes los en gebroken in het pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw nieuwe krijtjes u tevreden stellen en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/08/2019
Ik heb verzendkosten betaald die praktisch gelijk zijn aan de prijs van mijn aankoop, om uiteindelijk mijn pakket niet op tijd te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
We danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. U heeft uw pakket twee dagen na het plaatsen van uw bestelling ontvangen. De levering is uitgevoerd volgens uw verzoeken en zonder problemen op de gewenste datum en locatie. We begrijpen uw haast om onze producten te ontvangen en danken u daarvoor.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/07/2019
Bestelling van een tapijt voor een levering gepland op J+5. Op de dag zelf, geen bezorger en geen bericht van Wesco. Op J+10 stuur ik een e-mail. Antwoord: we zullen u later leveren maar zonder een datum te geven. Conclusie: effectieve levering meer dan 30 dagen later. Geen commerciële geste. Zeer slechte klantervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat we u niet hebben geleverd volgens onze eisen. Helaas zijn we slachtoffer geworden van ons succes en het geselecteerde artikel is bijzonder populair gebleken. We hopen dat ons commerciële gebaar, samen met de kwaliteit van ons favoriete tapijt, u tevreden zal stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 23/08/2019
Een krukje is geleverd in plaats van de bestelde spiegel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected] dat tot uw beschikking staat.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/08/2019
2 pakketten zijn zeer beschadigd aangekomen. Toen ik er een opende, waren 2 verfblikken beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals gepland. We willen ons verontschuldigen en hopen dat uw nieuwe verfblikken u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/06/2019
Ik zal mijn mening geven wanneer ik alle elementen van mijn bestelling heb ontvangen, dat is ongeveer anderhalve maand te laat naar het schijnt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry voor de ondervonden wachttijd, onze producten waren deze zomer slachtoffer van hun succes. We hopen dat u tevreden bent met uw artikelen die nu zijn ontvangen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/07/2019
Ik heb een beschadigd bed ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van onberispelijke pakketten, kan het gebeuren dat een defect product erin glipt en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen dat uw nieuwe bed perfect aan uw verwachtingen voldoet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/05/2019
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Zonder antwoord van uw kant hebben we een terugbetaling uitgevoerd. Onze excuses voor dit mysterie dat nog moet worden opgelost.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/06/2019
De levering was erg lang!
Niets te zeggen over de gesprekspartners die ik aan de telefoon had, vriendelijk en reactief (dank aan hen)
Maar er moet een probleem zijn tussen Wesco en Ziegler. Op de leveringsbon stond 2 pakketten terwijl ik maar één product heb besteld. Het is dus de catalogus die de levering heeft geblokkeerd, het is onbegrijpelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. De levertijd was inderdaad langer dan verwacht en we willen ons verontschuldigen. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt en willen u bedanken voor uw vriendelijkheid.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/06/2019
Ik heb de ontbrekende ligstoel niet ontvangen ondanks mijn klacht
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/07/2019
Ik mis de helft van mijn bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw tweede pakket is inderdaad naar ons teruggestuurd. Dit is gisteren opnieuw verzonden zodat u het zo snel mogelijk kunt ontvangen. We wensen u een goede ontvangst.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/07/2019
Leveringstermijnen niet gerespecteerd (en jammer voor ons als we zonder cadeau komen te zitten op de verjaardag van ons kind), nutteloze klantenservice, getuigend van een groot gebrek aan professionaliteit tegenover de klanten (doe in ieder geval alsof je je betrokken voelt aan de telefoon, alstublieft!). Geen enkele uitleg voor een dergelijke vertraging in de levering is mij gegeven, dat zegt veel over het interne beheer van de bestellingen... excuses zouden welkom zijn! Je belooft ons op de hoogte te houden en je bestelling prioriteit te geven... en dan is het stil! Deze aankoop heeft me een zeer bittere nasmaak gegeven, ik zal uiteraard nooit terugkomen en zal mijn ervaring delen met een breed publiek. Lees je mooie beloften nog eens door voordat je klanten voor duiven houdt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn een Franse KMO die naar onze klanten luistert en het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. U heeft uw pakket ontvangen binnen de aangekondigde termijnen bij uw bestelling en hoewel dit u wat lang lijkt, weigeren we een te hoge druk op onze medewerkers te leggen, die al 100% geven om aan uw verwachtingen te voldoen en uw pakketten zorgvuldig voor te bereiden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/07/2019
Ik ben erg teleurgesteld, ik heb het bedje ontvangen dat ik heb besteld, al gebroken. En ik weet niet eens de voorwaarden voor terugbetaling of ruil. Kortom, zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We besteden veel zorg aan de productie en verpakking van onze creaties. Het spijt ons dat u het beschadigde bedje heeft ontvangen. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we het zo snel mogelijk voor u ruilen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/07/2019
moeilijk toegankelijk
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw opmerkingen helpen ons onze service te verbeteren en het is met dit doel dat we dit systeem hebben opgezet. Zonder precisie van uw kant en zonder antwoord op onze e-mail kunnen we helaas niet verder gaan met uw opmerking.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/07/2019
Ik heb een blauwe slaapzak besteld en kreeg een witte matrasbeschermer; teleurstellend. Ik wacht af of de klantenservice snel reageert.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we ze zo snel mogelijk voor u ruilen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/07/2019
Zie mijn e-mail aan de klantenservice!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw antwoord. We zijn blij met uw opluchting en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. We willen u ook bedanken voor uw compliment over de klantenservice.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/05/2019
Echt teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 mei, ontvangen op 5 juli. Bijna 2 maanden wachten. En gebrek aan communicatie, moest bellen om te weten wanneer ik geleverd zou worden omdat ik geen account heb geopend. Alsof jullie mijn e-mailadres niet hebben...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. U bent met velen geweest die de afgelopen weken dit product hebben gekozen en we hadden niet zo'n succes verwacht. We vragen u om ons te verontschuldigen voor deze vertraagde levering. We hopen echter dat uw bestelling u tevreden stelt. Tot snel op de site wesco.fr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/06/2019
Toen ik mijn bestelling plaatste, vergat ik een artikel en belde ik onmiddellijk om te vragen of de bestelling geannuleerd kon worden, zodat ik een nieuwe complete bestelling kon plaatsen zonder twee keer verzendkosten te betalen. De persoon aan de telefoon zei dat ze het nodige zou doen en dat ik met vertrouwen opnieuw kon bestellen, maar ik heb beide bestellingen ontvangen....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en daarom nodigen we u uit om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we het nodige kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/06/2019
Een beetje moeilijk om te vinden wat je wilt
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/06/2019
Niet duidelijk over de levertijden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de levering en we hebben de informatie doorgegeven aan de vervoerder zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen echter dat uw bestelling u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/06/2019
Bestelling nooit geleverd door de vervoerder en Wesco schuift volledig de verantwoordelijkheid op hem af. Klacht ingediend bij het bedrijf dat de levering moest uitvoeren, maar tot nu toe geen nieuws. Het minste wat ze kunnen doen is een terugbetaling uitvoeren!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan klantenservice en kijken uit naar uw antwoord op onze e-mail van vorige maand. Uw antwoord stelt u in staat om de levering aan te vechten en we kunnen uw verzoek oplossen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/06/2019
Te duur
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/04/2019
Vertraging van een maand
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/06/2019
de manden zijn heel klein...zeer teleurgesteld...bovendien zijn de manden in een enorme doos verzonden..qua ecologie vind ik dat zeer teleurstellend van uw merk
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om alles in het werk te stellen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. De kwestie van de verpakking is inderdaad cruciaal en we werken elke dag aan het verbeteren van onze ecologische voetafdruk. We moeten echter nog steeds onze praktijken verbeteren. Uw opmerking stelt ons in staat om deze te verbeteren, bedankt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/06/2019
Ik ben mijn pakket gaan ophalen omdat het niet het juiste adres was
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om alles in het werk te stellen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling en ons deze leverfout niet te veel kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/03/2019
Bestelling wacht 2 maanden, geen update van de informatie over de levering.
Geen telefonische afspraak van tevoren, middelmatige productverpakking, onaangename vervoerder.... Kortom, product duurder in vergelijking met de markt voor een service op dit niveau, ik zal niets meer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw teleurstelling. Helaas is dit meubilair letterlijk slachtoffer geworden van zijn succes en heeft u deze voorraadbreuk ervaren. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen echter dat u ons opnieuw vertrouwen zult.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/05/2019
De levering vanaf deze site is een ramp... bestelling geannuleerd door wesco zonder reden of me te verwittigen, daarna werd de levering door de bezorger op een andere dag dan de gekozen dag gepland. Kortom, ik heb 2 dagen gewacht om mijn artikel nooit te ontvangen... ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd! Ik ben ook erg teleurgesteld in de klantenservice die helemaal niet luisterde. Jammer, want de producten lijken van zeer goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze gezamenlijke verwachtingen heeft voldaan. Uw pakket is 3 dagen na uw bestelling verzonden. De aandacht die we besteden aan het verzenden van producten van uitstekende kwaliteit staat ons helaas niet toe om u sneller te bedienen. We hopen dat uw artikel u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/05/2019
levering slecht geregistreerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad een invoerfout van het adres geregistreerd. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2019
Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor uw vriendelijke feedback.
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/05/2019
Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u het geheel van uw bestelling waardeert. Uw opmerking heeft ons bijzonder geraakt en zal ons helpen onze service te verbeteren. Bedankt dat u ons helpt efficiënter te worden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/05/2019
Verpakking van de plastic bank beschadigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. De kwaliteit van onze diensten ligt ons bijzonder na aan het hart. We hopen dat uw nieuwe bank volledig aan uw verwachtingen voldoet en dat deze een plek heeft gevonden in uw huis.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2019
teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen dat u ons niet al te veel kwalijk neemt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2019
GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw antwoord. Uw pakket is inderdaad op de aangegeven datum geleverd. Zonder antwoord van uw kant kunnen we de situatie niet verduidelijken. We hopen dat u tevreden bent met uw producten en dat u mooie cadeaus voor de ouders heeft kunnen maken.