Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
De producten van deze winkel zijn zeer goed. Maar mijn laatste bestelling is niet goed verlopen (verkeerd product verzonden). De klantenservice was niet goed in het afhandelen van mijn klacht: weinig communicatie (moest hen achtervolgen voor antwoorden), te traag om te reageren (het duurde een maand om uiteindelijk te krijgen wat ik had besteld). Dit geeft me niet echt de zin om opnieuw bij hen te bestellen. Dat is jammer!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Bedankt voor deze terugkoppeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft de luister- als adviesfunctie. We doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/02/2020
Witte tapijt aangekomen met vlekken, dat is niet acceptabel voor meer dan 100 euro
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/02/2020
Een verfblik explodeerde in de hele doos! Jammer voor mij
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals gepland. We verzoeken u een foto van uw pakket per e-mail te sturen naar [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/01/2020
de productinformatie is niet duidelijk genoeg, waardoor ik een klimstang heb gekocht zonder bevestigingsmaterialen, ik ga dus meer verzendkosten betalen dan voor de bevestigingen of ik bestel gewoon niet meer bij jullie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om verwarring bij de aankoop van dit product te voorkomen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/12/2019
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de website. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/12/2019
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verzoek om een referent. Echter, weet dat onze klantenservice veelzijdig is en dus in staat is om aan verschillende verwachtingen te voldoen. Om dichter bij de verzoeken van iedereen te zijn, hebben we onlangs een tool geïmplementeerd waarmee we de geschiedenis van de verzoeken kunnen bijhouden, wat zal voorkomen dat we informatie moeten herhalen. We hopen dat uw toekomstige uitwisselingen u volledige tevredenheid zullen brengen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/01/2020
De producten hebben me teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/01/2020
SAV is betreurenswaardig, meer dan een week voor de verwerking van een SAV-verzoek, 2 weken later is het ticket nog steeds niet behandeld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om uw verzoek zo snel mogelijk te behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/12/2019
ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft u een formulier gestuurd om in te vullen om een oplossing voor uw probleem te bieden. Aarzel niet om contact met hen op te nemen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/01/2020
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat uw product gebroken is. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en uw pakket is in behandeling voor opnieuw verzenden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/01/2020
De verfset zat niet in het pakket en nog steeds geen antwoord op de klacht. We hebben bij Wesco besteld omdat de levering snel is, maar uiteindelijk weten we niet wanneer we de verf zullen ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet er alles aan om uw verf zo snel mogelijk te verzenden.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2019
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levertijden die inderdaad niet waren zoals aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2019
Echt teleurgesteld. Het was de eerste keer dat ik met Wesco werkte, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Ze houden zich niet aan de levertijden en vooral zonder de klant te waarschuwen. Een tapijt besteld op 6 december, ontvangen op 9 januari!!!!! Ik moest zelf bellen om te vragen waar mijn bestelling was, terwijl ze mijn mobiele nummer en e-mailadres hadden. En bovendien heb ik het tapijt ontvangen via een vervoerder in een simpel plastic zakje dat beschadigd kon raken tijdens het transport. Toen ik belde, werd ik nauwelijks goed ontvangen en er was zelfs geen excuus voor de vertraging. Echt niet commercieel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg verdrietig te horen dat uw eerste bestelling niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Onze klantenservice is op de hoogte van uw ontevredenheid en zal binnenkort contact met u opnemen. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden zal stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/12/2019
Bij mijn bestelling werd mij gevraagd wanneer ik wilde worden geleverd. Ik heb gekozen tussen 10 en 14 januari. Ik ben in twee keer geleverd op 15 en 16 januari. De doos met de mozaïeken en de abacussen kwam open, gescheurd en niet geplakt aan. 1 van de 3 panelen van de rups kwam zonder doos aan, in bubbeltjesplastic waarvan de tape het hout van het spel heeft bevlekt. Ik heb 1,5 uur besteed aan het verwijderen van de lijm met verschillende producten en een snijmes, helaas blijven er sporen achter.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. Om uw klacht in behandeling te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/12/2019
Ontevreden, Wesco heeft geen rekening gehouden met de kleurkeuze van het bestelde tapijt. We hebben dus een tapijt dat niet bij ons past.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Teleurgesteld over communicatie en levertijd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling. We hebben onze logistieke dienst hiervan op de hoogte gesteld. We hopen echter dat uw bestelling u vandaag volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/12/2019
Bestelling op 11/12 van een verschoningsmatras dat op voorraad zou zijn en voor 23/12 geleverd zou worden. Het is vandaag, 13/01, pas geleverd!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. We hopen dat uw product u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Product ontvangen 1 maand later zonder dat we op de hoogte zijn gesteld van een voorraadbreuk en geen herinnering om de leverdatum te melden. Geen commerciële geste en klantenservice niet reactief
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet is uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Om uw klacht in overweging te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2019
Beschikbaarheid van producten moet worden herzien. De tijd tussen de bestelling en de ontvangst van het product is overdreven lang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/12/2019
Artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de geplaatste bestelling. En geen reactie op de klachten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw verzoek goed ontvangen en zijn sorry voor de fout met het product. We wachten echter op de ontvangst van de foto's van wat u heeft ontvangen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om uw verzoek te behandelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Ik heb de klantenservice geschreven, maar geen reactie gekregen over het artikel dat ik niet heb ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo. We bedanken u voor uw opmerking en het spijt ons te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zal het zo snel mogelijk behandelen om uw situatie recht te zetten.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
Toen ik het artikel bestelde dat op voorraad was. Ik moest bellen om te vragen waarom ik mijn artikel nog niet had en het antwoord was niet op voorraad, dus een maand wachten, ik vind dat niet erg correct.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw mening. Hoewel we blij zijn met de belangstelling van onze klanten, hebben de voorraden soms moeite om aan uw verwachtingen te voldoen en dat spijt ons. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/12/2019
Slecht georganiseerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We doen ons best om aan al uw verwachtingen te voldoen en werken dagelijks om volledige tevredenheid aan ieder van u te bieden. Soms zijn er echter onvoorziene omstandigheden. We hopen echter dat uw bestelling u volledige tevredenheid heeft gebracht.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/12/2019
We kunnen ze niet bereiken via de telefoon
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo. We danken u voor uw opmerking en zijn verdrietig dat u moeilijkheden heeft gehad om onze klantenservice te bereiken. In dat geval nodigen we u uit om een e-mail te sturen om ons op de hoogte te stellen van uw situatie. Deze zal zeker door onze service worden gelezen en u zult worden teruggebeld.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/11/2019
Zeer teleurgesteld bij het openen van de pakketten om te ontdekken dat de artikelen niet per se van het merk WESCO zijn, en dat ze voor het grootste deel uit China komen. Volgens mij is dit dus misleidende reclame. Wesco is dus een wederverkoper, en dit zou voor elk product gespecificeerd moeten worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo mevrouw Loiseau,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven.
We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Weet dat de helft van onze catalogus producten van Wesco aanbiedt en dat 98% van onze leveranciers Europees is, en dus slechts 2% een dimensie buiten Europa heeft.
Uw keuze is inderdaad gevallen op producten geselecteerd door Wesco die voldoen aan onze strenge kwaliteitsnormen. Wist u dat alle producten die door Wesco worden verkocht genormeerd zijn? Zo heeft u de garantie dat uw artikelen het geluk van de kinderen zullen brengen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/12/2019
pakket ontvangen niet conform de bestelling. fout: 2 keer dezelfde puzzel jongen in plaats van 1 jongen en 1 meisje. Klantenservice vandaag gecontacteerd...... foto gaat niet door de wesco procedure dus opnieuw telefonisch contact...... om te eindigen e-mail en wesco procedure dus veel tijd besteed + teleurstelling om niet de 2 puzzels voor Kerst te hebben + klantenservice effectief maar zonder spontane excuses....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten in de bestellingen sluipen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Wij hopen dat uw producten u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/12/2019
Teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet compleet was. Deze was om cadeau te geven voor Kerst..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Wij zijn erg sorry te horen dat uw bestelling incompleet is aangekomen. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en van onze kant is uw pakket compleet verzonden, in één pakket. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice die volledig tot uw beschikking staat op 05 49 80 01 66.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/12/2019
Niet tevreden, bestelling in 2 keer geleverd in plaats van 1, ontbreekt een kleur en een geopende verfpot in het pakket dat opengebroken is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is geraakt. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om de gebroken en ontbrekende verfpot te vervangen. We hopen dat uw nieuwe verven u volledig tevreden zullen stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/12/2019
In afwachting van de klantenservice na ontvangst van doorboorde blokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het soms gebeuren dat het product niet in de verwachte staat arriveert.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/10/2019
meer dan 2 maanden wachten om mijn bestelling te ontvangen en met vrij hoge verzendkosten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben uw bestelling en de aangekondigde termijn gecontroleerd. De levering was inderdaad gepland tussen 11/12 en 13/12. Afhankelijk van de bestelde producten en onze voorraden, kan het soms langer duren. We hopen dat uw bestelling u nu volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/12/2019
Alles ging heel goed tot de levering. De bezorger wilde de goederen niet naar het appartement brengen. Wanneer je een bed bestelt en 8 maanden zwanger bent, vind ik dat een beetje te ver gaan... Verder was alles in orde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. We begrijpen de moeilijkheid die u heeft ondervonden en uw situatie. Helaas, om veiligheidsredenen, zijn de bezorgers verplicht om de bestelling alleen op de begane grond af te leveren. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2019
meerdere keren losgekoppeld en zeer moeilijk opnieuw te verbinden. Telefoonlijn niet bereikbaar. Geen vertrouwen in de klant.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry om te horen over uw problemen op onze site. Tijdens deze feestdagen kan het gebeuren dat een grote drukte de gebruiksvriendelijkheid van de site vertraagt. We doen echter ons best intern om u de beste ervaring op onze site te bieden en nemen uw feedback in overweging. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies, en nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2019
een lang verhaal, je kunt een vrachtwagen verplaatsen om een bestelling te plaatsen die in feite slechts een catalogus is en een brief waarin staat dat mijn speelgoed in feite niet beschikbaar is. Ik ontving het 3 weken later na verschillende klachten, ik heb mijn bestelling ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/11/2019
Het artikel dat ik heb ontvangen kwam helemaal niet overeen met het artikel in de catalogus. De klantenservice erkende hun fout. Ik heb om een terugbetaling gevraagd vanwege hun fout en ik heb een tegoedbon ontvangen. Dus ik ben niet erg tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten insluipen. We hebben uw bestelling terugbetaald en hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2019
Navigatie op de site is oké. Levering was wat lang. En fout in de bestelling, een luidspreker in plaats van een Tibetaanse kom!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2019
Een deel van het pakket niet ontvangen en moest worden geannuleerd omdat er geen nieuws was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. We zijn sorry voor deze ervaring en hopen dat de rest van uw bestelling u volledig tevreden stelt.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/10/2019
Hallo, op de module kleine kruising zijn 2 elementen aangekomen met scheuren en sneden, hoewel ze allemaal samen verpakt waren. Hoe kan ik u de foto's van de schade sturen en vooral hoe kunnen we dit probleem oplossen? Bedankt voor uw antwoord! Ik heb al eerder psycho-motorisch materiaal bij u besteld en dit is de eerste keer dat het in deze staat bij mij aankomt! Bedankt voor uw antwoord! Valérie Sohawon MJC Monplaisir
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/11/2019
Grote vertraging bij de levering, gebrek aan informatie over de tracking van het pakket, jammer als het voor professioneel gebruik is!
Ik heb een andere verschoonmat moeten kopen terwijl ik wacht op de Wesco...
Ik heb benadrukt dat een commerciële geste welkom zou zijn, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
Ter compensatie heeft onze klantenservice u een schadevergoeding aangeboden voor uw bestelling. We hopen dat deze u volledig tevreden heeft gesteld.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/11/2019
Ik heb de 4 sensorische lichtballen goed ontvangen, 1 verlicht niet en een tweede half. Bericht verzonden sinds 1 december, geen antwoord... Ik wacht...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en producten. We hopen dat uw nieuwe lichtgevende ballen u volledig tevreden stellen.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/11/2019
Geen volgorde van de bestelling of toezicht op het transport. Pakket aangekomen op een verkeerd adres zonder dat Wesco dit meldde. Gelukkig heeft de conciërge die per ongeluk het pakket ontving me gewaarschuwd!! Anders zou ik nog steeds wachten en zou Wesco me vertellen dat ik het ontvangen heb!! Geen schadevergoeding voor het ophalen van het pakket. Ik heb zelf alles geregeld voor een omvangrijk pakket dat thuis geleverd zou worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.