Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 081 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/10/2020
Het meubel is beschadigd. En de montage was niet gedaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Uw bestelling voldoet niet aan deze eisen en we zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice ([email protected]) met foto's die het defect tonen. Zoals aangegeven in onze productinformatie, worden al onze meubels plat geleverd (montage is mogelijk, maar dit is een extra dienst). Onze excuses en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/10/2020
Ik heb gips voor mijn zoon gekocht. Ze zijn heel klein! Een daarvan is de helft van mijn kleine vinger! Kortom, ik zal hier niet opnieuw kopen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de volledige tevredenheid van onze klanten en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Al onze productinformatie vermeldt de technische kenmerken van de producten (afmetingen, materialen...). We nodigen u ook uit om dit gedeelte goed te raadplegen zodat uw aankoop niet teleurstellend is. Onze deur staat open en we zouden het geweldig vinden om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/08/2020
Als de navigatie op de site niet slecht is, zijn de levertijden veel te lang, ik heb zojuist een bestelling ontvangen die anderhalve maand geleden is geplaatst... Geen nieuws per e-mail om me te informeren over de voortgang van mijn bestelling en geen mogelijkheid om iemand op de website te bereiken, ik heb meerdere keren een verzoek gestuurd waarop niemand ooit heeft gereageerd...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het komt voor dat sommige producten slachtoffer worden van hun succes en langer nodig hebben om bij onze klanten aan te komen. We zijn ons ervan bewust dat deze vertragingen frustratie kunnen veroorzaken en we vragen u om ons te verontschuldigen. In het geval van uw bestelling hebben we u op 04/09 een e-mail gestuurd om u te informeren over de voorraadbreuk. Het spijt ons als u deze e-mail niet heeft ontvangen. We hopen dat de producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/10/2020
Er ontbreken 4 witte hoeslakens die ik al heb betaald!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsnormen van Wesco en we vragen u om ons te verontschuldigen. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw situatie en de ontbrekende producten worden vandaag verzonden. We zijn oprecht bedroefd over deze tegenslag en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/08/2020
Helemaal niet tevreden... dozen van de pakketten waren open en producten zijn beschadigd aangekomen. Er ontbreken schroeven die aan de klantenservice zijn gemeld zonder terugkoppeling tot op heden. De verschoonmat is helemaal niet praktisch in verhouding tot de hoogte en het product is ook beschadigd aangekomen. Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco u niet volledig tevreden stelt. Onze klantenservice bestudeert momenteel uw dossier zodat er een passende oplossing kan worden aangeboden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/10/2020
Ik heb een bedje besteld dat afgelopen donderdag beschadigd is aangekomen en de klantenservice heeft mijn verzoek nog steeds niet behandeld. Blijkbaar moet je ongeveer tien dagen wachten voordat het wordt behandeld. Geen opvolging. Zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco en wij bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en doet er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om een oplossing te bieden. We zijn oprecht verdrietig om uw teleurstelling te lezen en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/09/2020
1 Beschadigd artikel, en niet de goede kleur
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat de ontvangen producten niet voldoen aan onze kwaliteitsnormen en dat ze u niet volledig tevreden stellen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat uw klacht kan worden behandeld. We hopen binnenkort de kans te krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/07/2020
Bed beschikbaar alleen in hout. Montage van de bedhekje is zeer ingewikkeld en slecht uitgelegd in de handleiding. Kwaliteit van de schroeven moet worden herzien. De montagesleutel is niet aangepast aan de locatie van de schroeven. Zeer ontevreden over de leveringsservice die ons de 6 bedden voor de deur van de crèche heeft geleverd tijdens de lunch!! 350 kg te dragen zodat de ouders toegang hebben en in geval van brand: een nooduitgang die niet toegankelijk is! We wilden dat ze in het gebouw ernaast werden afgeleverd, maar de bezorger had geen tijd!! Handig om een levering zonder handtekening te doen, wat hen in staat stelt niet te hoeven wachten op de verantwoordelijke van de structuur.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en diensten. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We luisteren naar onze klanten en zullen uw opmerkingen doorgeven aan de betrokken diensten. We hopen dat deze producten u tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Ondertussen blijven we tot uw beschikking op [email protected] Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/09/2020
Ik ben extreem teleurgesteld over de pakketten die ik heb ontvangen en ik wil een klacht indienen omdat de speldozen sterk beschadigd waren! Dit is schandalig voor die prijs!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco besteden we veel zorg aan de voorbereiding van uw bestellingen en we zijn net zo teleurgesteld wanneer deze niet in zeer goede staat aankomen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] met vermelding van de beschadigde referenties, zodat we u zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/09/2020
Slecht! Adverteert met een masker dat ze nog niet op voorraad hebben, en eenmaal ontvangen komt het product niet overeen met de beschrijving, noch met een volwassen maat!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en het spijt ons dat dit product u niet volledig tevreden stelt. Elke dag werken we aan continue verbetering dankzij de feedback van onze klanten. We hebben ook een nieuwe maat (XL) ontwikkeld die bijzonder geschikt is voor volwassen lichamen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/09/2020
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze als ontvangen conform is geregistreerd!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback die een storing aan onze kant onthult. We zijn oprecht bedroefd over deze inconsistentie en vragen u om ons te verontschuldigen voor het ongemak. Onze klantenservice is op de hoogte van uw klacht. Deze zal zo snel mogelijk worden behandeld. Deze situatie is ons ook zeer ongewenst en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/08/2020
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product aangekomen beschadigd, geen klantenservice, fictieve klantenservice die na een week per e-mail antwoord geeft zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en u een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, het is niets meer of minder dan de klassieke klantenservice, u een product terugsturen en vragen aan een vervoerder om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'In plaats van gewoon het product terug te sturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Ga begrijpen! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van het merk Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd om te constateren dat de discussie tussen onze twee partijen niet op een meer vreedzame manier heeft kunnen eindigen. Verre van fictief, onze klantenservice is een team van menselijke omvang dat elke dag alles doet om zo snel mogelijk op onze klanten te reageren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en het betreffende product zal naar u worden teruggestuurd. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/09/2020
Het bed is gebroken aangekomen. Zeer slecht verpakt, dus het moet tijdens het transport beschadigd zijn. Het duurt 10 dagen alleen om mijn verzoek bij de klantenservice te laten behandelen. En ik weet niet eens wat Wesco gaat doen. Mijn zoon blijft ondertussen zonder bed... Zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u geantwoord en is bezig met het opnieuw verzenden van het beschadigde onderdeel. We nemen uw opmerking over de verpakking van het product ter harte en zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat dit probleem zich niet herhaalt. We hopen dat het bed u tevreden zal stellen en wensen uw zoon mooie en zachte nachten toe. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2020
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen met de twee gebroken zijpanelen van de kast!! Ik heb geprobeerd de klantenservice te contacteren maar zonder antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Ik wacht met spanning op hoe verder te gaan om twee nieuwe zijpanelen te krijgen!!!!!! bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we vragen u om ons te verontschuldigen omdat deze belofte blijkbaar niet is nagekomen. Uw klacht is in behandeling en er zullen nieuwe onderdelen naar u worden verzonden. We hopen dat het product u uiteindelijk volledig tevreden zal stellen en dat u plezier zult hebben om ons weer te bezoeken op onze site. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2020
Meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice voor beschadigde producten ontvangen zonder enige terugkoppeling... inderdaad, als je de bezorgers de goederen ziet gooien en over de grond slepen... Zal ik ooit weer worden gecontacteerd om een oplossing voor de schade te vinden??
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/09/2020
Bedje ontvangen gebroken. Onbruikbaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die nog steeds niet heeft gereageerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de bestellingen, zijn we oprecht sorry dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondergaan. Onze klantenservice is op de hoogte van uw klacht en uw dossier is in behandeling om u zo snel mogelijk een bevredigende oplossing te bieden. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/08/2020
Na 1 maand wachten, wacht ik nog steeds op 1 pakket .... en de tweede is gebroken aangekomen! Ik ben zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry voor deze situatie en bieden onze oprechte excuses aan. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, komt het voor dat het transport niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet. Bovendien heeft onze klantenservice in deze periode van terugkeer een langere responstijd dan normaal, maar weet dat we alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en zo uw vertrouwen terug te winnen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2020
De site is gebruiksvriendelijk, ik heb een draak en een set ridders besteld op deze site omdat ze niet in de winkels te vinden waren. Bij de levering ontving ik slechts één van de twee bestelde producten zonder enige papieren in de brievenbus die me in staat stelde de rest van mijn pakket bij de post op te halen. Ik heb dit gemeld aan Wesco, die me gewoon de factuur per e-mail stuurde zonder uitleg of iets dergelijks... Bij de post zeiden ze dat het pakket was geleverd en dat er niets in afwachting was. Ik moest Wesco opnieuw contacteren en mijn toon veranderen om te krijgen wat ik had betaald. Toen stuurden ze me een nieuw pakket met het andere deel van mijn bestelling. Afwachten of ik het ontvang... Teleurgesteld over de klantenservice, die niet snel reageert en niet bereid is te helpen. Ik ben verdeeld over mijn eerste bestelling op deze site, tot nu toe mijn beste ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bedroefd om uw teleurstelling te lezen over uw eerste bestelling op onze site. U heeft de nare ervaring gehad van een onbetrouwbare transportdienst die ver onder onze normen ligt. We hopen dat de bestelde producten u tevreden zullen stellen en dat u deze eerste gemengde ervaring zult vergeten door binnenkort weer bij ons terug te komen op onze site. Fijne dag verder.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/08/2020
Nog steeds geen nieuws over mijn klachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco niet aan uw verwachtingen voldoet en we verontschuldigen ons voor onze vertraging in de reactie. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling genomen en u heeft vandaag een antwoord ontvangen. We hopen de kans te krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/08/2020
Ik heb het bestelde boek niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we u een oplossing kunnen bieden. We staan voor u klaar en hopen snel van u te horen. Fijne dag verder.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2020
De helft van de artikelen was geopend, de verpakking was gescheurd, de scharen waren niet conform mijn bestelling, kortom, teleurgesteld, eerste en laatste bestelling dus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan het aanbieden van kwaliteitsproducten en -diensten, zijn we oprecht sorry dat onze normen niet zijn gehaald voor uw bestelling. We nodigen u uit om nu contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we u zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. We verontschuldigen ons voor deze gemiste eerste ontmoeting en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/08/2020
Onmogelijk om de site te bereiken. De levering zou tussen de 26 en 28 moeten plaatsvinden. We zijn de 2e van de volgende maand en nog steeds geen nieuws, zelfs geen e-mail.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht sorry dat uw pogingen om contact op te nemen tevergeefs zijn geweest en we vragen u om onze excuses voor het ongemak. We hopen dat deze teleurstellende ervaring onze relatie niet zal schaden en dat we u binnenkort weer op onze site zullen zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/08/2020
Zeer ingewikkelde site, vooral met de onmogelijkheid om een ingediende bestelling terug te vinden. Site af te raden. Bel naar de service die niet in staat is om de situatie te verhelpen. Als het niet nodig was geweest om de bedden opnieuw te halen, zouden we de bestelling hebben geannuleerd. Zeer teleurgesteld, we raden deze site af
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben de intentie om kwaliteitsdiensten aan te bieden en we zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling niet onder gunstige omstandigheden kon worden afgerond. Ons bestelproces is afhankelijk van het gebruik van een geldig e-mailadres, anders is het technisch onmogelijk om uw aanvraag te traceren. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op [email protected] om al uw vragen te beantwoorden. We zouden blij zijn om u te begeleiden bij een toekomstige bestelling zodat deze soepeler verloopt. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/06/2020
Probleem met een zeer beschadigde mat, grote gaten in het midden. Dit kon niet onopgemerkt blijven. Ik heb geen nieuws over de retour, ik heb jullie 2 e-mails gestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we zijn oprecht bedroefd dat u dit soort probleem heeft ondervonden. Onze klantenservice is op de hoogte van uw situatie en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen de kans te krijgen om u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/08/2020
Zeer teleurgesteld, ik bestel vaak bij Wesco en nu is de bank van zeer slechte kwaliteit...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we bieden onze excuses aan omdat onze kwaliteitsnormen niet zijn nagekomen. Onze klantenservice is op de hoogte van de situatie en zal een omruiling van het product regelen. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen en hopen u toch binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2020
Leveringstermijn niet gerespecteerd. Het is betreurenswaardig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij uw bestelling was de leveringstermijn aangekondigd tussen 26 en 28/08. Na controle van onze kant is uw bestelling binnen de gestelde termijn geleverd, namelijk op 28/08. Om u tevreden te stellen, doen we dagelijks ons best om u zo snel mogelijk te leveren. We hopen dat uw producten u tevredenstellen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/08/2020
Site en bestelling perfect, maar de levering is te betreuren. Ik krijg een bericht dat ik het bed tussen 12:00 en 14:00 zal ontvangen. De bezorger komt om 10:00, belt me en zegt dat hij er is. Ik vraag hem om tussen 12:00 en 14:00 terug te komen, maar hij wil niet terugkomen en zegt dat hij een afleveringsbewijs zal achterlaten. Ik vraag hem om het aangegeven tijdstip te respecteren, maar hij weigert. Ik moet me met mijn buren helpen om mijn pakket te onderscheppen. Het is jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan het aanbieden van kwaliteitsdiensten, zijn we oprecht sorry dat de levering niet aan onze verplichtingen voldoet. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst zodat deze situatie, die buiten onze wil om is, zich niet herhaalt. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en we danken u voor uw vertrouwen. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/08/2020
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, na contact met de klantenservice een week geleden heb ik nog steeds geen reactie... Ik ben meer dan teleurgesteld gezien de reputatie van het merk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, zijn we oprecht sorry dat onze kwaliteitsnormen niet zijn gehaald voor uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en zal u binnen 24 uur contacteren om een bevredigende oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor deze ongelukkige ervaring en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/08/2020
Ik heb een lege envelop ontvangen. Geen slabbetjes die ik heb besteld waren in de geleverde envelop.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2020
Verschrikkelijke levering, verloren en ontbrekende producten!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zetten ons dagelijks in om kwaliteitsproducten en -diensten aan te bieden. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco niet aan onze normen voldoet. Onze klantenservice is op de hoogte van uw situatie en zal binnenkort contact met u opnemen. We hopen zo alles te verduidelijken wat er is gebeurd en de nodige maatregelen te nemen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden onze excuses aan en hopen u onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/08/2020
Ik ben tevreden met het tapijt!! Jammer dat de bezorger mijn pakket beneden in het gebouw heeft achtergelaten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn blij te lezen dat het tapijt u tevreden stelt. Wat betreft de levering, inderdaad, de taak van de bezorgers eindigt bij de ingang van uw gebouw. Uw opmerking is echter zeer relevant en we zullen deze doorgeven aan de betrokken diensten zodat de informatie op onze website kan worden verduidelijkt. We danken u voor uw feedback die ons zal helpen verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/07/2020
Teleurgesteld over de kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn onze kwaliteitsnormen zeer hoog en zijn we bijzonder attent op de feedback van onze klanten. We zijn verdrietig om te lezen dat onze normen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Om uw ontevredenheid beter te begrijpen en u de meest geschikte oplossing te bieden, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/06/2020
Een maand en een halve om geleverd te worden is een schande!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en bieden onze oprechte excuses aan voor deze veel te lange levertijd naar onze smaak. We zijn bijzonder veeleisend over de kwaliteit van onze diensten en zijn des te meer teleurgesteld wanneer deze tekortschiet. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op [email protected] voor eventuele klachten met betrekking tot uw bestelling. Tegelijkertijd, in een streven naar continue verbetering, zullen we onze logistieke dienst informeren over deze vervelende ervaring. We hopen echter het voorrecht te hebben u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/07/2020
Ik heb verschillende adviseurs aan de telefoon gehad die zeer onvriendelijk waren, ik vraag om hulp bij het maken van een offerte (voor 600€) en men zegt me dat de kleuren 'N' niet bestaan zonder zelfs maar te zoeken, terwijl ik aandring dat ik zeker weet dat ik deze kleur al heb gezien... Ik vraag naar de levertijden en men zegt me onzin, alsof men me wil ontmoedigen van mijn bestelling, ik begrijp het niet... Ik heb 3 verschillende personen aan de telefoon gehad en het was telkens hetzelfde. Gelukkig kon ik mijn bestelling zelf plaatsen, het is jammer dat dit bedrijf mooie producten heeft, ik wacht nu op de ontvangst...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen en dat de ontmoeting niet onder de beste omstandigheden heeft plaatsgevonden. Ook wij zijn altijd teleurgesteld wanneer onze respectieve eisen niet worden vervuld. We hopen dat onze producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Fijne dag.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/05/2020
Na een zeer lange levertijd is de goederen defect aangekomen. 15 dagen van ruil met de klantenservice om uiteindelijk de goederen terug te sturen en een week extra om de terugbetaling te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling was ongelukkig op meer dan één manier en daar zijn we absoluut verdrietig over. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en diensten, dus zijn we altijd bijzonder teleurgesteld wanneer onze kwaliteitsnormen niet worden gehaald. Uw feedback moedigt ons aan om extra waakzaam te zijn zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen u in de nabije toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/07/2020
Bestelling snel ontvangen maar het product was niet correct... In afwachting van een antwoord van de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten. Daarom zijn we absoluut verward door deze fout in de orderverwerking. Onze klantenservice is op de hoogte van de situatie en wacht op aanvullende informatie van uw kant om u een passende oplossing te bieden. Voor vragen kunt u hen gerust contacteren op [email protected]. Ontvang, nogmaals, onze oprechte excuses. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/07/2020
Bestelling van een artikel dat uiteindelijk niet op voorraad was, ze hebben me de totale verzendkosten in rekening gebracht voor een klein artikel dat ik aan mijn bestelling had toegevoegd, uiteindelijk was het hoofdartikel niet opnieuw op voorraad en heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Slechte communicatie, ze hadden me tenminste kunnen waarschuwen voordat ze een bestelling en een vrachtwagen voor een plastic gieter stuurden... jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze ontmoeting niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Het product dat u oorspronkelijk had besteld is weer beschikbaar op onze site als u nog steeds geïnteresseerd bent. Onze klantenservice staat uiteraard tot uw beschikking op [email protected] voor al uw vragen. Ondanks deze ongelukkige ervaring hopen we het voorrecht te hebben u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/07/2020
Ze zouden moeten controleren wat ze verkopen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/05/2020
Ik heb een Butai besteld met 2 Kamishibaï-verhalen, ik heb het pakket in 2 delen ontvangen; Ik ging op vakantie en heb het niet meteen geopend bij mijn terugkeer, anders had ik het teruggestuurd. Helaas is hun retourbeleid binnen 20 dagen. De Butai is niet ontworpen om de leesplaten te ontvangen, hij is te groot, dus het ziet er niet mooi uit, het lijkt een beetje op een provisorische oplossing omdat de platen korter zijn. Ik ben extreem verrast door deze verwarring en gebrek aan sérieux, echt teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de retouren van onze klanten met betrekking tot het gebruik van de producten. Daarom heeft onze kwaliteitsdienst een controle uitgevoerd op de betreffende referenties en blijkt dat de verhalen van 42x30cm inderdaad niet geschikt zijn. We verontschuldigen ons voor dit probleem en danken u voor uw feedback die ons in staat zal stellen om te verbeteren en de nodige correcties op onze site aan te brengen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/07/2020
Boek ontvangen, HEEL beschadigd in een perfecte verpakking - dus defecte verpakking (ingedrukte rug en gekreukte harde kaft).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan het aanbieden van diensten en producten van hoge kwaliteit. We zijn dan ook oprecht sorry dat u een defect product heeft ontvangen en we vragen om uw excuses. Onze klantenservice is geïnformeerd en doet er alles aan om het product te ruilen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.