/10
★★★★★
op 97 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 97 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Hulya U.
Op
na aankoop van 25/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Tresseparis
Op
Hallo,
U heeft ons op dinsdag 3 juni aan het einde van de ochtend gecontacteerd om ons te informeren dat de code die door Chronopost was verstrekt, niet werkte om het kluisje te openen.
Chronopost heeft ons laten weten dat het pakket, dat op woensdag 28 mei om 10:00 uur beschikbaar was voor afhaling, gedurende 7 kalenderdagen beschikbaar was, tot dinsdag 3 juni om 10:00 uur.
De code heeft dus niet gewerkt omdat de termijn voor het afhalen van het pakket was verstreken. Uit begrip hebben wij de retour van het pakket op ons genomen en, nog steeds op onze kosten, hebben wij u een nieuw pakket gestuurd, verzonden op vrijdag 6 juni.
Dit nieuwe pakket zal beschikbaar zijn voor afhaling op woensdag 11 juni.
Ondanks al onze inspanningen om onze klanten tevreden te stellen en de financiële impact die wij dragen, lijkt het erop dat u niet tevreden bent. Wat kunnen wij nog meer doen, wetende dat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de bezorgdiensten en de te laat afgehaalde pakketten?
U heeft ons op dinsdag 3 juni aan het einde van de ochtend gecontacteerd om ons te informeren dat de code die door Chronopost was verstrekt, niet werkte om het kluisje te openen.
Chronopost heeft ons laten weten dat het pakket, dat op woensdag 28 mei om 10:00 uur beschikbaar was voor afhaling, gedurende 7 kalenderdagen beschikbaar was, tot dinsdag 3 juni om 10:00 uur.
De code heeft dus niet gewerkt omdat de termijn voor het afhalen van het pakket was verstreken. Uit begrip hebben wij de retour van het pakket op ons genomen en, nog steeds op onze kosten, hebben wij u een nieuw pakket gestuurd, verzonden op vrijdag 6 juni.
Dit nieuwe pakket zal beschikbaar zijn voor afhaling op woensdag 11 juni.
Ondanks al onze inspanningen om onze klanten tevreden te stellen en de financiële impact die wij dragen, lijkt het erop dat u niet tevreden bent. Wat kunnen wij nog meer doen, wetende dat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de bezorgdiensten en de te laat afgehaalde pakketten?
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling niet ontvangen, dus de beoordeling is meer dan gemiddeld.
Catherine C.
Op
na aankoop van 01/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Tresseparis
Op
Hallo, bedankt dat u een opmerking heeft achtergelaten. Ik zie dat Mondial Relay sinds 6 februari geen teken van uw pakket meer geeft. We zullen u een nieuw pakket opsturen.