9.4/10
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Plaat niet gesneden recht met de zichtbare lijn in zwarte vilt. Vlekken van aarde en verrassend vocht aan de rand. Rampzalige levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Zeer teleurgesteld over de levertijden De bestelling heeft lang geduurd voordat deze werd verzonden terwijl ik alleen deze stukken heb besteld. Bestelling geplaatst op dinsdagavond en nog steeds niet aangekomen. Ik had gewild dat het er was voor het weekend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is binnen 72 uur geleverd en deze termijn komt overeen met onze aangegeven levertijden in onze algemene verkoopvoorwaarden. We herinneren u er ook aan dat de voorbereidingstijd niet wordt meegerekend in de levertijd en dat u dus 24-48 uur extra moet rekenen, afhankelijk van de hoeveelheid van uw bestelling. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Tevreden over het product.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Alles is perfect, snelle levering, bedankt.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange levertijden... Tevredenheidsenquête ontvangen voor de bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw pakket is afgeleverd op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling. De bestelling is binnen 72 uur afgeleverd, binnen de levertijden die we aanbieden zoals aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden. We wensen u nu veel plezier met het maken en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Nog niet het product ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is op 6 maart 2018 geleverd door uw vervoerder DPD, die u heeft geïnformeerd over de verschillende stappen van de tracking tijdens de verzending van uw pakket. Dit was ook ondertekend voor meer veiligheid. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
0 voor mij, normaal gesproken zeer tevreden, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet 🙁 Mij werd een levering op donderdag 21 of vrijdag 22 aangeboden. Ik heb dus 21 voorgesteld, maar dat was onmogelijk en ik heb nog steeds niets ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry, de weersomstandigheden aan het begin van 2018 waren inderdaad vrij moeilijk te beheren wat betreft de levering. Onze partner DPD heeft alles in het werk gesteld om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, ondanks de drie extra dagen voor uw levering. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
De website en de productselectie zijn goed. De aankoop is gedaan en betaald op 27-1-2018. Maar... de levering tot op heden (15-2-2018) is slecht Beantwoord de verschillende e-mails, alleen dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden. Vroeg hoe lang het zo snel mogelijk zou duren, er is nog steeds geen antwoord Vraag: Is deze site betrouwbaar? Wat zijn de ervaringen van anderen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze klantenservice en aftersales zijn al meerdere keren per e-mail contact met u opgenomen om u te informeren over de levering van uw bestelling. We herinneren eraan dat we ook rechtstreeks bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry, de weersomstandigheden aan het begin van het jaar 2018 waren inderdaad vrij moeilijk te beheren vanuit het oogpunt van de levering. Onze partner DPD heeft alles in het werk gesteld om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren ondanks de extra dagen van uw levering. We danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Geen levering na een week? Is dat normaal??
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We verontschuldigen ons voor het ongemak, er is een klacht ingediend bij de vervoerder.
Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om u een commerciële geste te doen.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet
Corinne
TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer trage levering, vlekkenstof en gescheurd pakket... waardeloos
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Corinne TISSUS PRICE
1 /5
★☆☆☆☆
Bij het openen van het pakket was de boa geplukt (geen woordspeling). SOS stofzuiger, onmogelijk om het te hanteren zonder in de veren te willen zitten. Ik zal dit product niet aanbevelen. Groeten,
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Extreem teleurgesteld over de levering die 2 keer is uitgesteld en ik heb mijn pakket tot nu toe nog steeds niet ontvangen. Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is ontstaan door de late levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tweede keer dat ik bestel, de twee producten komen niet overeen met mijn verzoek. Hallo,.. De twee producten die u heeft besteld zijn niet identiek omdat u een grijze imitatie en een lichtgrijze heeft gewenst.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit mijn bestelling ontvangen. Hallo,.. Uw pakket is op 1 september geleverd op het adres dat u ons heeft opgegeven. Een bewijs van levering is ook beschikbaar. We sturen u alle c
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Probleem tussen geselecteerde kleur en ontvangen kleur. Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden, u kunt een klacht indienen door ons een foto van de stof te sturen en ons uit te leggen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht Hallo,.. We zijn sorry voor het ongemak dat is ontstaan door de late levering van uw pakket, er is een klacht ingediend bij het transportbedrijf, de klantenservice zal contact opnemen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer boos: ik zou naar Bobigny moeten gaan om een envelop van enkele tientallen gram op te halen terwijl ik in Aubervilliers woon. Is dit een grap? Nooit meer een bestelling op deze site en een.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De stof is van zeer slechte kwaliteit. Onder invloed van de hitte van het strijkijzer is het vervormd, er zijn grote blaren ontstaan, waardoor de stof meer dan een centimeter in breedte is gekrompen en het onbruikbaar maakt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1m vilt besteld, van de 1m heb ik 30 cm zwart vlek ontvangen, onmogelijk te gebruiken. Hallo, excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het op te lossen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet alles goed, laat het naar het postkantoor gaan en niet naar ons. Ik heb vaak problemen met jullie... Hallo, na controle van onze diensten blijkt dat uw pakket goed is aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op dit moment kan ik de leverancier niet beoordelen omdat mijn bestelling nog steeds niet is aangekomen, het is al meer dan 8 dagen dat ik wacht. Hallo, na controle van onze diensten blijkt dat uw pakket
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
SCHANDALIG. Klantenservice is belachelijk niet-bestaand. Beloften niet nagekomen. Eindeloze wachttijden en moeilijk te bereiken..... teken dat ik niet de enige ben met problemen met de service...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen,
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Stof nog steeds niet ontvangen, colissimo heeft het niet bij het afhaalpunt achtergelaten omdat het op mijn naam stond en niet op die van het afhaalpunt.. Dus terug naar af en geen oplossingen. Hallo, excuses voor het ongemak re
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo. De levertijden zijn super, de stof is zeer goed, maar er was niet de gevraagde hoeveelheid. Er ontbreekt toch 1m van de 17 bestellingen. Dat is best vervelend, jammer. Met vriendelijke groet. Bo
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 keer dezelfde stof (badstof) besteld. Bij de 2e bestelling was het niet meer dezelfde kwaliteit. Noch dezelfde kleur.. Ik ben teleurgesteld over de geleverde service. Hallo, we zijn sorry voor de ongemakken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet op tijd geleverd. Mijn bestelling is 2 keer opnieuw ingepland zonder mijn toestemming. Hallo,.. We zijn sorry voor het ongemak.. Onze leveringsdienst heeft contact met u opgenomen om u te informeren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een bestelling van camel kunstleer, de kleur is helemaal niet die van de foto op de site... de klantenservice zegt dat ik gratis monsters had moeten bestellen, maar op de site is het onmogelijk om ze te vinden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik was zeer teleurgesteld over mijn laatste bestelling, defect in de stof op meerdere plaatsen. Hallo,. We verontschuldigen ons voor het ongemak..Aarzel niet om contact op te nemen met de Klantenservice voor een oplossing.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vervoer echt slecht, verander van vervoerder, anders denk ik dat het beter is om onmiddellijk te stoppen met de verkoop op afstand. Hallo. We zijn sorry voor het ongemak dat is opgetreden. Naar aanleiding van uw bericht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling