/10
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Materialen en kwaliteit voldoen niet aan mijn verwachtingen, een ENORME krimp op de fleece bij 30 graden en op de oeko-tex katoen wordt het karton na de eerste wasbeurt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, de stoffen die u heeft besteld zijn aanbevolen voor een wasbeurt op 30° in katoenprogramma. Wij verzoeken u uit voorzorg om foto's van het probleem te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen. Wacht op de klantenservice...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij zijn oprecht sorry voor dit ongemak, we hebben een onderzoek uitgevoerd en een geschil geopend bij uw bezorgdienst zodat zij u kunnen vertellen waar uw pakket is afgeleverd. We zullen u op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Om te evalueren zou de bestelling behandeld moeten zijn
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is op 22/05/2020 verzonden. We herinneren eraan dat onze levertijden door Covid-19 ongeveer 14 dagen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen. Dus moeilijk om een mening te geven!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Uw pakket is op 23/05/2020 in de brievenbus geleverd. We wensen u een goede ontvangst.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Uw pakket is op 23/05/2020 in de brievenbus geleverd. We wensen u een goede ontvangst.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is geplaatst op 19-04-20, en ik heb nog steeds geen nieuws, en toch ben ik in die week gedebiteerd!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Uw bestelling is in afwachting gezet; een e-mail en een voicemail zijn naar u gestuurd om u te informeren dat een product van uw bestelling niet op voorraad is. We willen graag weten hoe we dit probleem kunnen oplossen. In afwachting van uw reactie, blijven we tot uw beschikking op 04.22.14.50.00 of op [email protected]. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bij mijn bestelling was de levering 96 uur. Mijn rekening is nauwelijks gedebiteerd, levering ongeveer 2 weken!!..........Niet zo leuk als informatie.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Vanwege Covid-19 herinneren we u eraan dat onze gebruikelijke termijn van 96 uur helaas niet kan worden gerespecteerd en dat de termijn is verlengd tot 14 dagen zoals aangegeven op onze site.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Vanwege Covid-19 herinneren we u eraan dat onze gebruikelijke termijn van 96 uur helaas niet kan worden gerespecteerd en dat de termijn is verlengd tot 14 dagen zoals aangegeven op onze site.
We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen!!!!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Uw bestelling is op 07/04/2020 geleverd door uw vervoerder tegen handtekening. Aarzel niet om de website http://www.dpd.fr te raadplegen voor toegang tot het leveringsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Uw bestelling is op 07/04/2020 geleverd door uw vervoerder tegen handtekening. Aarzel niet om de website http://www.dpd.fr te raadplegen voor toegang tot het leveringsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Monster nooit ontvangen 🙁 Zeer teleurgesteld in uw service!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, de postbezorging is inderdaad verstoord geweest tijdens de Covid-19 periode. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen met uw verzoek om een monster, zodat we het zo snel mogelijk per post naar u kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik ben helaas genoodzaakt u te zeggen dat ik uw pakket niet zal accepteren; ik heb op 29 maart een brief in dit verband gestuurd, dat is 5 dagen na mijn bestelling; ik heb een herroepingsrecht van 14 dagen. Bedankt voor uw begrip en voor het terugbetalen van het bedrag dat ik heb betaald. Met vriendelijke groet.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij danken u voor het melden en informeren u dat wij, zodra we uw retourzending hebben ontvangen, uw bestelling zullen terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb e-mails gestuurd en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar niemand heeft mij ooit geantwoord. Ik ben een ambachtsman en maak tussen de 500 en 700 danskostuums en had uw diensten nodig. Aangezien ik nooit antwoord heb gekregen op mijn berichten, heb ik bij iemand anders besteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, we hebben geen e-mail van u ontvangen met uw account. We herinneren u eraan dat we bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00 en op het adres [email protected] voor alle informatie. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Het is een week geleden dat ik heb besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. En ze antwoorden niet als ik vraag waar mijn pakket is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, een antwoordmail is u op 25/11/2019 gestuurd, dezelfde dag als uw bericht waarin u werd geïnformeerd over verstoringen in de levering door de slechte weersomstandigheden die veel vervoerders hebben getroffen. Onze service doet haar best om u snel per e-mail te antwoorden en aarzel niet om ons te contacteren op 04.22.14.50.00 indien nodig. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket dat op 15/11/19 geleverd moest worden, levering onmogelijk door dpd, uitgesteld naar 18/11/19 en levering nog steeds onmogelijk, ik heb gewaarschuwd dat als het pakket niet vandaag voor 17.00 uur wordt geleverd, het teruggaat naar de afzender, totale incompetentie van de vervoerder
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geannuleerd, brand in het magazijn. In afwachting van terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet geleverd vanwege een brand bij de winkel. Wacht nog steeds op terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen en geen terugbetaling na de brand, kan ik dus niet beoordelen...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas: een lange wachttijd om de monsters te ontvangen en de monsters lijken niet op hun presentatie. Tenminste, de monsters hebben geholpen om geen bestelling te plaatsen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nooit bij mij thuis aangekomen. Ik heb de klantenservice twee keer gecontacteerd, maar zij geven geen informatie en lijken niet erg begaan met mijn verzoek.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze klantenservice heeft u al meerdere keren hierover benaderd en er is een onderzoek gaande zodat uw bezorger contact met u opneemt om u te vertellen waar uw pakket is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat uw bezorgdienst snel contact met u opneemt. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 27 juli en sindsdien (we zijn 12 augustus) geen nieuws, zelfs geen klein mailtje om te zeggen dat er een vertraging is. Geen manier om iemand te bereiken en op de bestelstatus staat 'in voorbereiding'. Bovendien is mij al twee keer gevraagd om mijn aankoop te evalueren. Ik zal mijn ervaring niet herhalen en ik raad deze winkel aan niemand aan...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Zoals telefonisch aangegeven heeft uw pakket een technisch probleem ondervonden tijdens de levering en hebben we de route moeten aanpassen zodat het rechtstreeks bij u thuis wordt afgeleverd. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Nou ja, laten we zeggen... 7 dagen om drie monsters te ontvangen... ik dacht dat ik ruim in de tijd zat... nu krijg ik mijn bestelling nooit omdat ik maandag vertrek.... dat is het dan
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. De zomerperiode en de uitverkoopperiode kunnen inderdaad invloed hebben op de levertijd. U kunt echter een bestelling plaatsen bij een afhaalpunt en/of postkantoor zodat uw pakket beschikbaar kan worden gesteld en u het kunt ophalen bij uw terugkeer. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bravo. Bestelling is nog steeds niet aangekomen. Ondanks mijn dagelijkse telefoontjes vindt Tissus privé dit blijkbaar normaal, aangezien er niets is gedaan om het probleem te onderzoeken. Bedankt dat jullie ons in een mooie verlegenheid hebben gebracht (ik wil benadrukken dat er een opmerking aan de bestelling was toegevoegd om de urgentie uit te leggen (schoolkermis). De bestelling wordt misschien aangekondigd voor 17 juni: nog 10 dagen, bravo en bedankt aan jullie.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren eraan dat pakketten niet worden bezorgd in het weekend en dat feestdagen en de voorbereidingstijd van uw bestelling invloed kunnen hebben op de levertijd zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden. Een commerciële geste is per e-mail naar u gestuurd om ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen..
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om u meer informatie te geven over de tracking van het pakket dat in het postkantoor is achtergelaten. We danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Monsters zijn op een willekeurige manier geknipt en minuscuul. Een van de materialen was niet de juiste. 3 dagen later geleverd dan gepland. Jammer, dit is een service die zeer praktisch is, niet alleen voor kopers maar ook voor mode-studenten die het kunnen gebruiken voor hun projecten en die het schoon moeten hebben.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
U vraagt me om u te evalueren, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is beschikbaar gesteld op het postkantoor dat u heeft gekozen. We nodigen u uit om het op te halen met een identiteitsbewijs. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling nooit kunnen plaatsen omdat mijn creditcard door uw diensten werd geweigerd, terwijl deze goed was goedgekeurd bij mijn aanvraag voor monsters. Geen probleem bij mijn bank. Dus zeer teleurgesteld. Ik heb een aanvraag gedaan via een overschrijving die nooit is doorgegaan. Voor mij is het afgelopen met Tissus-price, terwijl ik enthousiast was over uw site.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw betaling met creditcard is goed gegaan, maar we hebben geen bankoverschrijving ontvangen. We herinneren u eraan dat bankoverschrijvingen moeten worden gedaan door in te loggen op uw bank en onze RIB op te slaan. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl mijn pakket in een afhaalpunt zou zijn, maar dat is niet het geval
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, zoals aangegeven in de e-mail, is uw bestelling inderdaad beschikbaar bij het afhaalpunt "Coquelicot" met bewijs van ondertekening van dit punt. In het geval dat dit laatste u geen pakket levert, aarzel dan niet om een brief te vragen die de niet-ontvangst van dit pakket bevestigt, zodat u deze kunt doorgeven aan de Colissimo-diensten. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Stof ontvangen gevouwen (plus fluweel) gemiddelde kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze fluwelen stoffen worden gevouwen verzonden omdat ze niet kreuken. We letten echter op andere stoffen die mogelijk kreukmarkeringen vertonen die niet verdwijnen, zoals onze kunstlederen, onze waxed doeken of onze waterdichte stoffen.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Synthetisch van zeer slechte kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van gratis monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U kunt het aangekochte product retourneren vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, ik heb tot op heden mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ... dus moeilijk om deze site objectief te beoordelen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Onze klantenservice doet er alles aan om dit leveringsprobleem met Colissimo zo snel mogelijk op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een maand geleden 5 monsters besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen, je kunt je voorstellen dat mijn beoordeling voor jullie een 0 is op alles.
En geen mail om me te laten weten waar mijn bestelling is.
Ik heb mijn product bij een concurrent besteld en binnen een week had ik mijn bestelling ontvangen.
Ik denk niet dat ik opnieuw bij jullie kan bestellen
Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Uw monsterenvelop is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling geleverd. Zoals we u per e-mail hebben aangegeven, hebben we ze commercieel opnieuw verzonden zodat u ze kunt ontvangen als dat niet het geval was. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
Uw monsterenvelop is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling geleverd. Zoals we u per e-mail hebben aangegeven, hebben we ze commercieel opnieuw verzonden zodat u ze kunt ontvangen als dat niet het geval was. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Een wachttijd van een maand is ongelooflijk, bovendien ben ik niet tevreden met de bestelling omdat wat ik heb gevraagd niet is bijgevoegd maar wel is betaald.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, naar aanleiding van stakingen in België waarvan we u per e-mail hebben geïnformeerd, zijn we sorry dat u een vertraging in de levering van uw bestelling heeft ervaren, daarom is er een commercieel gebaar naar u gestuurd. Bovendien is uw bestelling in zijn geheel verzonden, met alle artikelen die u heeft besteld. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE