/10
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36238 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Monster nooit ontvangen 🙁 Zeer teleurgesteld in uw service!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, de postbezorging is inderdaad verstoord geweest tijdens de Covid-19 periode. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen met uw verzoek om een monster, zodat we het zo snel mogelijk per post naar u kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik ben helaas genoodzaakt u te zeggen dat ik uw pakket niet zal accepteren; ik heb op 29 maart een brief in dit verband gestuurd, dat is 5 dagen na mijn bestelling; ik heb een herroepingsrecht van 14 dagen. Bedankt voor uw begrip en voor het terugbetalen van het bedrag dat ik heb betaald. Met vriendelijke groet.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij danken u voor het melden en informeren u dat wij, zodra we uw retourzending hebben ontvangen, uw bestelling zullen terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb e-mails gestuurd en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar niemand heeft mij ooit geantwoord. Ik ben een ambachtsman en maak tussen de 500 en 700 danskostuums en had uw diensten nodig. Aangezien ik nooit antwoord heb gekregen op mijn berichten, heb ik bij iemand anders besteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak, we hebben geen e-mail van u ontvangen met uw account. We herinneren u eraan dat we bereikbaar zijn op 04.22.14.50.00 en op het adres [email protected] voor alle informatie. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Het is een week geleden dat ik heb besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen. En ze antwoorden niet als ik vraag waar mijn pakket is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, een antwoordmail is u op 25/11/2019 gestuurd, dezelfde dag als uw bericht waarin u werd geïnformeerd over verstoringen in de levering door de slechte weersomstandigheden die veel vervoerders hebben getroffen. Onze service doet haar best om u snel per e-mail te antwoorden en aarzel niet om ons te contacteren op 04.22.14.50.00 indien nodig. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket dat op 15/11/19 geleverd moest worden, levering onmogelijk door dpd, uitgesteld naar 18/11/19 en levering nog steeds onmogelijk, ik heb gewaarschuwd dat als het pakket niet vandaag voor 17.00 uur wordt geleverd, het teruggaat naar de afzender, totale incompetentie van de vervoerder
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hebben deze informatie doorgegeven aan uw vervoerder in de hoop dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Een terugbetaling en een commerciële geste zijn u ook aangeboden bij ontvangst van de retour. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geannuleerd, brand in het magazijn. In afwachting van terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet geleverd vanwege een brand bij de winkel. Wacht nog steeds op terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn bestelling niet heb ontvangen en geen terugbetaling na de brand, kan ik dus niet beoordelen...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas: een lange wachttijd om de monsters te ontvangen en de monsters lijken niet op hun presentatie. Tenminste, de monsters hebben geholpen om geen bestelling te plaatsen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nooit bij mij thuis aangekomen. Ik heb de klantenservice twee keer gecontacteerd, maar zij geven geen informatie en lijken niet erg begaan met mijn verzoek.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze klantenservice heeft u al meerdere keren hierover benaderd en er is een onderzoek gaande zodat uw bezorger contact met u opneemt om u te vertellen waar uw pakket is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat uw bezorgdienst snel contact met u opneemt. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 27 juli en sindsdien (we zijn 12 augustus) geen nieuws, zelfs geen klein mailtje om te zeggen dat er een vertraging is. Geen manier om iemand te bereiken en op de bestelstatus staat 'in voorbereiding'. Bovendien is mij al twee keer gevraagd om mijn aankoop te evalueren. Ik zal mijn ervaring niet herhalen en ik raad deze winkel aan niemand aan...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Zoals telefonisch aangegeven heeft uw pakket een technisch probleem ondervonden tijdens de levering en hebben we de route moeten aanpassen zodat het rechtstreeks bij u thuis wordt afgeleverd. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Nou ja, laten we zeggen... 7 dagen om drie monsters te ontvangen... ik dacht dat ik ruim in de tijd zat... nu krijg ik mijn bestelling nooit omdat ik maandag vertrek.... dat is het dan
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry voor dit ongemak. De zomerperiode en de uitverkoopperiode kunnen inderdaad invloed hebben op de levertijd. U kunt echter een bestelling plaatsen bij een afhaalpunt en/of postkantoor zodat uw pakket beschikbaar kan worden gesteld en u het kunt ophalen bij uw terugkeer. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bravo. Bestelling is nog steeds niet aangekomen. Ondanks mijn dagelijkse telefoontjes vindt Tissus privé dit blijkbaar normaal, aangezien er niets is gedaan om het probleem te onderzoeken. Bedankt dat jullie ons in een mooie verlegenheid hebben gebracht (ik wil benadrukken dat er een opmerking aan de bestelling was toegevoegd om de urgentie uit te leggen (schoolkermis). De bestelling wordt misschien aangekondigd voor 17 juni: nog 10 dagen, bravo en bedankt aan jullie.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. We herinneren eraan dat pakketten niet worden bezorgd in het weekend en dat feestdagen en de voorbereidingstijd van uw bestelling invloed kunnen hebben op de levertijd zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden. Een commerciële geste is per e-mail naar u gestuurd om ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen..
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om u meer informatie te geven over de tracking van het pakket dat in het postkantoor is achtergelaten. We danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Monsters zijn op een willekeurige manier geknipt en minuscuul. Een van de materialen was niet de juiste. 3 dagen later geleverd dan gepland. Jammer, dit is een service die zeer praktisch is, niet alleen voor kopers maar ook voor mode-studenten die het kunnen gebruiken voor hun projecten en die het schoon moeten hebben.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
U vraagt me om u te evalueren, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is beschikbaar gesteld op het postkantoor dat u heeft gekozen. We nodigen u uit om het op te halen met een identiteitsbewijs. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling nooit kunnen plaatsen omdat mijn creditcard door uw diensten werd geweigerd, terwijl deze goed was goedgekeurd bij mijn aanvraag voor monsters. Geen probleem bij mijn bank. Dus zeer teleurgesteld. Ik heb een aanvraag gedaan via een overschrijving die nooit is doorgegaan. Voor mij is het afgelopen met Tissus-price, terwijl ik enthousiast was over uw site.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw betaling met creditcard is goed gegaan, maar we hebben geen bankoverschrijving ontvangen. We herinneren u eraan dat bankoverschrijvingen moeten worden gedaan door in te loggen op uw bank en onze RIB op te slaan. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl mijn pakket in een afhaalpunt zou zijn, maar dat is niet het geval
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, zoals aangegeven in de e-mail, is uw bestelling inderdaad beschikbaar bij het afhaalpunt "Coquelicot" met bewijs van ondertekening van dit punt. In het geval dat dit laatste u geen pakket levert, aarzel dan niet om een brief te vragen die de niet-ontvangst van dit pakket bevestigt, zodat u deze kunt doorgeven aan de Colissimo-diensten. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Stof ontvangen gevouwen (plus fluweel) gemiddelde kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze fluwelen stoffen worden gevouwen verzonden omdat ze niet kreuken. We letten echter op andere stoffen die mogelijk kreukmarkeringen vertonen die niet verdwijnen, zoals onze kunstlederen, onze waxed doeken of onze waterdichte stoffen.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Synthetisch van zeer slechte kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we herinneren u eraan dat we een service voor het verzenden van gratis monsters via onze online winkel hebben, waarmee u kunt controleren of de stof goed overeenkomt met uw zoektocht. U kunt het aangekochte product retourneren vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, ik heb tot op heden mijn bestelling nog steeds niet ontvangen ... dus moeilijk om deze site objectief te beoordelen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Onze klantenservice doet er alles aan om dit leveringsprobleem met Colissimo zo snel mogelijk op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een maand geleden 5 monsters besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen, je kunt je voorstellen dat mijn beoordeling voor jullie een 0 is op alles.
En geen mail om me te laten weten waar mijn bestelling is.
Ik heb mijn product bij een concurrent besteld en binnen een week had ik mijn bestelling ontvangen.
Ik denk niet dat ik opnieuw bij jullie kan bestellen
Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Uw monsterenvelop is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling geleverd. Zoals we u per e-mail hebben aangegeven, hebben we ze commercieel opnieuw verzonden zodat u ze kunt ontvangen als dat niet het geval was. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
Uw monsterenvelop is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling geleverd. Zoals we u per e-mail hebben aangegeven, hebben we ze commercieel opnieuw verzonden zodat u ze kunt ontvangen als dat niet het geval was. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Een wachttijd van een maand is ongelooflijk, bovendien ben ik niet tevreden met de bestelling omdat wat ik heb gevraagd niet is bijgevoegd maar wel is betaald.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, naar aanleiding van stakingen in België waarvan we u per e-mail hebben geïnformeerd, zijn we sorry dat u een vertraging in de levering van uw bestelling heeft ervaren, daarom is er een commercieel gebaar naar u gestuurd. Bovendien is uw bestelling in zijn geheel verzonden, met alle artikelen die u heeft besteld. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Onmogelijk om een tijdslot met de bezorger te vinden.
Ik heb om een terugbetaling gevraagd
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, zoals per e-mail aangegeven kan uw vervoerder uw pakket afleveren bij een afhaalpunt van een partner met het bezorgbedrijf bij u in de buurt of het rechtstreeks bij het bureau achterlaten als het niet te groot is. Als dit echter onmogelijk voor u is, nemen we dit pakket terug en zullen we uw bestelling terugbetalen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Snelle ontvangst en onberispelijke kwaliteit van de ontvangen stoffen. Ik raad het ten zeerste aan.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Snelle levering maar een breedte van 1,50 m is geen waarde van 1,46 tot 1,48, inderdaad de snede is niet recht en golft. Let op de aard van het gebruik. Een beoordeling van een product wordt niet genoteerd op een beoordeling zoals u die aan mij presenteert, ik zal proberen u te vergeten, met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze breedtes zijn aangegeven in de productbeschrijving en dit is een maat waar we ons niet kunnen veroorloven om opnieuw te snijden. We herinneren er ook aan dat de aangegeven breedtes de zoom van de stof niet omvatten. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Nog niet mijn bestelling ontvangen. Sinds 8 dagen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Onze Klantenservice heeft al contact met je opgenomen om je een commerciële geste aan te bieden en we hebben deze informatie over de vertraging direct doorgegeven aan de Colissimo-diensten. We blijven tot je beschikking per e-mail of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Na betaling geen levering...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling is zoals afgesproken op 12/04/2018 geleverd door uw vervoerder DPD. Er is ook een handtekening afgegeven omdat het pakket tegen handtekening was. In het geval dat u uw pakket niet heeft ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met uw bureau en onze klantenservice per e-mail of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakket en ik weet niet of het al is verzonden door uw service. Na een annulering van mijn bestelling vanwege een computerprobleem in uw winkel, zou het zo snel mogelijk verzonden moeten worden, en sindsdien wacht ik. Ik hoop snel nieuws te ontvangen en ik wacht nu op een mooi gebaar van uw kant
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze excuses voor dit ongemak. Vanwege een computerfout is de rest van de bestelling verzonden zoals telefonisch aangegeven, zodat u het zo snel mogelijk kunt ontvangen. Er is ook een commerciële geste gedaan om ons te verontschuldigen voor dit probleem. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds. Tot nu toe heb ik alleen een pakket knopen ontvangen... Ik zou graag willen weten waar de rest van mijn bestelling is...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze excuses voor dit ongemak. Door een computerfout is de rest van de bestelling verzonden zoals telefonisch aangegeven, zodat u het zo snel mogelijk kunt ontvangen. Er is ook een commerciële geste gedaan om ons te verontschuldigen voor dit probleem. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE