/10
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Gemengd
Martine P.
Op
na aankoop van 05/04/2025
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Aan het einde van mijn winkelwagentje waren 3 artikelen als cadeau genoteerd zonder voorwaarden die ik niet heb ontvangen omdat er blijkbaar een minimum aankoopbedrag vereist was dat op de banner op de homepage stond, waar ik niet ben gekomen omdat ik rechtstreeks op de pagina met het artikel dat ik zocht ben aangekomen. Ik was dus erg teleurgesteld bij de ontvangst van mijn pakket dat ik de cadeaus niet zag, vooral omdat ik er met mijn omgeving over had gesproken. Ik vraag me dus af over een toekomstige nieuwe bestelling bij u.
Emilie R.
Op
na aankoop van 27/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn erg sorry te horen over uw teleurstelling bij de ontvangst van uw bestelling. Na controle waren de cadeaus die op onze site werden vermeld inderdaad onderdeel van een speciale aanbieding, onderhevig aan bepaalde voorwaarden, waaronder een minimum aankoopbedrag.
Deze aanbieding was zichtbaar op de banner op onze homepage of in onze nieuwsbrieven, vergezeld van een code die in het winkelwagentje moest worden ingevoerd om ervan te profiteren. Als deze code niet is toegevoegd en het vereiste bedrag niet is bereikt, worden de cadeaus niet automatisch aan de bestelling toegevoegd.
We begrijpen dat deze situatie verwarring kan hebben veroorzaakt, vooral als u rechtstreeks op de pagina van een artikel bent gekomen zonder de homepage te bezoeken. We danken u voor uw feedback, die ons helpt de duidelijkheid van onze communicatie te verbeteren.
We hopen dat de ontvangen producten u desondanks tevreden hebben gesteld. Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij uw volgende bestelling: we helpen u graag zodat u optimaal van onze aanbiedingen kunt profiteren.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
We zijn erg sorry te horen over uw teleurstelling bij de ontvangst van uw bestelling. Na controle waren de cadeaus die op onze site werden vermeld inderdaad onderdeel van een speciale aanbieding, onderhevig aan bepaalde voorwaarden, waaronder een minimum aankoopbedrag.
Deze aanbieding was zichtbaar op de banner op onze homepage of in onze nieuwsbrieven, vergezeld van een code die in het winkelwagentje moest worden ingevoerd om ervan te profiteren. Als deze code niet is toegevoegd en het vereiste bedrag niet is bereikt, worden de cadeaus niet automatisch aan de bestelling toegevoegd.
We begrijpen dat deze situatie verwarring kan hebben veroorzaakt, vooral als u rechtstreeks op de pagina van een artikel bent gekomen zonder de homepage te bezoeken. We danken u voor uw feedback, die ons helpt de duidelijkheid van onze communicatie te verbeteren.
We hopen dat de ontvangen producten u desondanks tevreden hebben gesteld. Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij uw volgende bestelling: we helpen u graag zodat u optimaal van onze aanbiedingen kunt profiteren.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
Niet de verwachte kwaliteit van een van de stoffen, terugbetaling aangevraagd na retour van de coupon
Beatrice V.
Op
na aankoop van 25/03/2025
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De snede van de stof was scheef. Gelukkig was er genoeg stof om dit te compenseren.
Inès A.
Op
na aankoop van 19/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Aangezien de snede handmatig wordt uitgevoerd, kan deze niet perfect recht zijn, we voorzien altijd een overschot aan stof om eventuele afwijkingen te compenseren.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice
Aangezien de snede handmatig wordt uitgevoerd, kan deze niet perfect recht zijn, we voorzien altijd een overschot aan stof om eventuele afwijkingen te compenseren.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Tweede keer dat ik bestel waar de stoffen vol met defecten zijn, dat vind ik. Jammer dat de kwaliteit van de stoffen is gedaald, want de prijzen zijn niet gedaald. Als je stoffen met defecten hebt, geef dan aan dat het een tweede keuze is en pas de prijzen aan.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te zien dat uw ervaring niet volledig bevredigend was. Aarzel niet om contact met ons op te nemen om ons uit te leggen wat niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback zal ons helpen onze diensten te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Chloé
TISSUS PRICE
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te zien dat uw ervaring niet volledig bevredigend was. Aarzel niet om contact met ons op te nemen om ons uit te leggen wat niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback zal ons helpen onze diensten te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Chloé
TISSUS PRICE
3
/5
★★★☆☆
Ik heb de stof gewassen voordat ik hem knipte zoals ik altijd doe en daar, op de plooien van de katoenstof die tijdens het wassen zijn ontstaan, is de stof verkleurd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Aurelie Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Kleur en beschrijving diktes. vloeibaarheid
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Hartelijk dank voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
Hartelijk dank voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
Stoffen met veel chemische producten. Zeer sterke geur, zelfs na meerdere dagen buiten en een machinewas. Reacties op ogen, keel, huid en duizeligheid. Ik zal niet meer bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet.
3
/5
★★★☆☆
De blauwe kleur is echt anders dan op het scherm. Dat is helaas het risico als je online bestelt. En ook de stretch is maar in één richting. Ik had graag gezien dat dit werd vermeld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet.
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de kleur die ik heb ontvangen.
Ik heb een gouden stof besteld die geel was.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
U heeft 48 uur na ontvangst van uw bestelling om een fout of probleem met uw bestelling te melden. M
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
U heeft 48 uur na ontvangst van uw bestelling om een fout of probleem met uw bestelling te melden. M
3
/5
★★★☆☆
Hallo,
super kit, niets te zeggen over de kwaliteit van de stof, maar er zijn geen uitleg om het project uit te voeren.
Ik moest naar YouTube gaan om toegang te krijgen tot een tutorial.
Ik vind het jammer, dat is het enige punt dat ik niet heb gewaardeerd.
Het was mijn eerste bestelling.
Fijne avond.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We informeren u dat de naaitutorial beschikbaar is in de productbeschrijving. Inderdaad, er is een directe link die u naar onze blog leidt.
We informeren u ook dat u rechtstreeks toegang heeft tot de blog via onze site rechtsboven, waar u alle tutorials van de kits die op onze site worden aangeboden kunt vinden.
We blijven tot uw beschikking op 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Au
We informeren u dat de naaitutorial beschikbaar is in de productbeschrijving. Inderdaad, er is een directe link die u naar onze blog leidt.
We informeren u ook dat u rechtstreeks toegang heeft tot de blog via onze site rechtsboven, waar u alle tutorials van de kits die op onze site worden aangeboden kunt vinden.
We blijven tot uw beschikking op 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Au
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb kits besteld
Een van de stoffen heeft een afdrukfout.
Bovendien zijn de kits incompleet, de koorden en de uitleg ontbreken.
De stof rafelt en is dus erg moeilijk om mee te werken.
Klein positief punt, de patronen zijn erg mooi.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Als u een probleem heeft met uw bestelling, vragen wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice op 04.22.14.50.00.
Wat betreft de kits, er ontbreekt geen koord. Het staat in de productbeschrijving dat u: "Uw mandje kunt aanvullen met de koord, u heeft minimaal 3m koord nodig om uw tas met koord te maken (zie onze producten)
Als u een probleem heeft met uw bestelling, vragen wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice op 04.22.14.50.00.
Wat betreft de kits, er ontbreekt geen koord. Het staat in de productbeschrijving dat u: "Uw mandje kunt aanvullen met de koord, u heeft minimaal 3m koord nodig om uw tas met koord te maken (zie onze producten)
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Blij met de patronen van de bedrukte poncho's! Maar teleurgesteld over de stoffen voor sjaals, fletse kleuren die niet overeenkomen met die op de site.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Wij bedanken u hartelijk voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie SAV klantenservice
Wij bedanken u hartelijk voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie SAV klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We willen u laten weten dat we u op 24 oktober een retourlabel hebben gestuurd en dat u deze nog steeds niet heeft gebruikt.
Als u technische problemen ondervindt, zijn we bereikbaar op 04.22.14.50.00.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus Price
Klantenservice
We zijn sorry dat u niet tevreden bent met dit product. We willen u laten weten dat we u op 24 oktober een retourlabel hebben gestuurd en dat u deze nog steeds niet heeft gebruikt.
Als u technische problemen ondervindt, zijn we bereikbaar op 04.22.14.50.00.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus Price
Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Ik was in het begin zeer tevreden, maar bij gebruik merkte ik dat de stof gaat rafelen. Ik heb een bedrukte popeline stof gekocht.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
het spijt ons dat uw artikel u teleurstelt, echter als het product "file" is, betekent dit dat u geen zoom heeft gemaakt aan uw stof. Daarom kan een stof die niet is afgewerkt, gaan rafelen aan de randen. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice voor advies.
U kunt ons bereiken op [email protected] of op 04.22.14.50.00.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus-Price / sav-service c
het spijt ons dat uw artikel u teleurstelt, echter als het product "file" is, betekent dit dat u geen zoom heeft gemaakt aan uw stof. Daarom kan een stof die niet is afgewerkt, gaan rafelen aan de randen. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice voor advies.
U kunt ons bereiken op [email protected] of op 04.22.14.50.00.
Met vriendelijke groet
Aurelie
Tissus-Price / sav-service c
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Wij danken u hartelijk voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie SAV klantenservice
Wij danken u hartelijk voor de opmerking die u heeft achtergelaten over uw bestelling. We zijn blij te horen dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en tot snel! Met vriendelijke groet, Aurelie SAV klantenservice
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst ter waarde van ongeveer 49 euro. Vervolgens een tweede van ongeveer hetzelfde bedrag. Ik heb de goederen goed ontvangen....
Echter, ik kon niet deelnemen aan de trekking om cadeaubonnen of zelfs een borduurmachine te winnen omdat de bestelling minimaal 49,95 euro moest zijn !!!!!! Ik denk niet dat ik binnenkort weer ga bestellen: tijd om te kalmeren.....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We begrijpen uw teleurstelling dat u niet kon deelnemen aan de trekking. Echter, om deel te nemen aan de trekking, moet het minimale bestelbedrag inderdaad 49,90 € zijn, zoals vermeld in onze voorwaarden. Het zou dus nodig zijn geweest om een klein extra artikel aan uw winkelwagentje toe te voegen om deze drempel te bereiken en zo deel te nemen aan de trekking. Aarzel niet
We begrijpen uw teleurstelling dat u niet kon deelnemen aan de trekking. Echter, om deel te nemen aan de trekking, moet het minimale bestelbedrag inderdaad 49,90 € zijn, zoals vermeld in onze voorwaarden. Het zou dus nodig zijn geweest om een klein extra artikel aan uw winkelwagentje toe te voegen om deze drempel te bereiken en zo deel te nemen aan de trekking. Aarzel niet
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld over de kwaliteit van de stoffen, de geboortekit heeft de biais niet meer bijgeleverd, de stof van de theedoeken met de cocktailglazen is middelmatig, nu moeten we de tafellakens nog bekijken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling, maar na controle blijkt dat u geen geboorte kit in uw bestelling heeft, maar een opvoedingskit. Inderdaad, in 2020 werd er een biais meegeleverd, maar helaas is dat niet meer actueel, bovendien staat er op de site dat u deze aanvulling nodig heeft. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice.
het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling, maar na controle blijkt dat u geen geboorte kit in uw bestelling heeft, maar een opvoedingskit. Inderdaad, in 2020 werd er een biais meegeleverd, maar helaas is dat niet meer actueel, bovendien staat er op de site dat u deze aanvulling nodig heeft. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice.
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We informeren u dat u al onze tutorials rechtstreeks op onze blog kunt vinden, toegankelijk via onze website.
We hebben de artikelen georganiseerd om u praktische en gedetailleerde gidsen te bieden die u stap voor stap begeleiden.
Aarzel niet om regelmatig onze blog te raadplegen om de laatste updates en tips te ontdekken!
We voegen u toe
We informeren u dat u al onze tutorials rechtstreeks op onze blog kunt vinden, toegankelijk via onze website.
We hebben de artikelen georganiseerd om u praktische en gedetailleerde gidsen te bieden die u stap voor stap begeleiden.
Aarzel niet om regelmatig onze blog te raadplegen om de laatste updates en tips te ontdekken!
We voegen u toe
3
/5
★★★☆☆
De verpakking, zoals stoffen in een envelop zonder enige bescherming, laat te wensen over.
En niet te veel...... echt precies genoeg stof.
Gemiddeld snelle verzending.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer teleurgesteld over de tutorial voor de etui met 2 compartimenten. Van opzij (de uitleg van Pauline is goed, maar je ziet niet altijd goed wat ze naait omdat het zicht niet in de as van de machine is) en aan het einde van de video (hoeken) hoor je de stem maar zie je niets. De geschreven tutorial is te summier en zonder foto, sinds 2 jaar dat de etuis worden verkocht, had de tutorial beter kunnen zijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry voor de ongemakken die u heeft ondervonden. Wees gerust dat we alles in het werk stellen om onze service te verbeteren en aan uw verwachtingen te voldoen. We danken u voor uw geduld en begrip. Aurelie Tissus Price Klantenservice.
3
/5
★★★☆☆
Ik heb make-updoekjes besteld en de kwaliteit van de sponsstof is zeer gemiddeld. Ik zal er geen meer nemen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
1e bestelling geen probleem, 2e bestelling, probleem met afdrukken op stof... zogenaamd normaal, dus als ik het niet leuk vind, stuur ik het op mijn kosten terug...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat het ontwerp van het product u niet bevalt. Maar we hebben u tijdens onze e-mailuitwisselingen aangegeven dat de kit geen defecten vertoont, het patroon is zo ontworpen.
Houd er rekening mee dat u een termijn van 14 dagen heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het u niet bevalt. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres sav@
Het spijt ons dat het ontwerp van het product u niet bevalt. Maar we hebben u tijdens onze e-mailuitwisselingen aangegeven dat de kit geen defecten vertoont, het patroon is zo ontworpen.
Houd er rekening mee dat u een termijn van 14 dagen heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het u niet bevalt. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres sav@
3
/5
★★★☆☆
Verbetering nodig op de kwaliteit van de stof, grammatuur van de spons.
Ik hou van de keuze van de prints, zeer mooi en het idee van de kits.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst, evenals een aanvraag voor een proefdruk. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst, evenals een aanvraag voor een proefdruk. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf