/10
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 36486 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld door tissu price. Ze hebben geweigerd mijn bestelling te annuleren, hoewel deze nog niet in productie was gegaan. Ik zal niet meer bij tissu price bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We willen u informeren dat toen we uw oproep over de annulering van uw bestelling ontvingen, deze al was afgedrukt en klaar was om verzonden te worden. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze fase is bereikt.
We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
We willen u informeren dat toen we uw oproep over de annulering van uw bestelling ontvingen, deze al was afgedrukt en klaar was om verzonden te worden. Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze fase is bereikt.
We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, in feite heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Het pakket is blijkbaar verloren gegaan. Ik zou willen dat Tissus Price het opnieuw naar me terugstuurt!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor het ongemak. Naar aanleiding van uw bericht van 3 juli is er een klacht ingediend bij uw vervoerder en uw dossier is doorgestuurd naar onze Klantenservice. Er is een e-mail naar u gestuurd als antwoord waarin staat dat de Klantenservice contact met u zal opnemen zodra het onderzoek is afgerond. We danken u voor uw begrip en tot ziens.
1
/5
★☆☆☆☆
Wees meer luisterend naar de klanten en betwist een klacht niet als deze terecht is. We innen geen betaling voor een bestelling die niet correct is geregistreerd en niet is verzonden, .......
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft u al benaderd om u onmiddellijk de ontbrekende artikelen te sturen als gevolg van de computerfout waar u mee te maken heeft gehad.
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in onze online winkel TISSUS-PRICE.com.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
TISSUS
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Onze Klantenservice heeft u al benaderd om u onmiddellijk de ontbrekende artikelen te sturen als gevolg van de computerfout waar u mee te maken heeft gehad.
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in onze online winkel TISSUS-PRICE.com.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
TISSUS
1
/5
★☆☆☆☆
Schrijf alleen in het Frans zonder mogelijkheid tot vertaling
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
we betreuren dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Aurelia
Prijs Stof
Hallo,
we zijn sorry voor dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je
we betreuren dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je een fijne dag.
Met vriendelijke groet
Aurelia
Prijs Stof
Hallo,
we zijn sorry voor dit ongemak, op dit moment is de vertaling nog niet beschikbaar. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. We wensen je
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet precies ontvangen wat ik heb besteld? Ik heb de klantenservice gebeld, en ik moest een e-mail sturen om uit te leggen wat er mis was, die twee keer niet is afgeleverd?!
Dus ik ben helemaal niet tevreden!
Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Aurelie TISSUS PRICE
Onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Aurelie TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 keer besteld, de eerste keer ontbrak een deel van de kit
De tweede keer heb ik op 2 mei besteld en ik wacht nog steeds, het is 22 mei en ik heb 2 keer gebeld.
Jammer, de kits zijn leuk.
Ik weet niet of ik zal aanbevelen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat uw bestelling op 21 mei 2024 ons pand heeft verlaten, en u heeft ook het volgnummer ontvangen.
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat uw bestelling op 21 mei 2024 ons pand heeft verlaten, en u heeft ook het volgnummer ontvangen.
1
/5
★☆☆☆☆
Heb mijn bestelling niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de overlast die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen. Wij verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds in afwachting van mijn bestelling en geen nieuws van het bedrijf sinds een telefoontje de dag na de bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
we hebben u op 23 april 2024 een e-mail gestuurd om u te informeren over onze technische problemen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen.
We hebben uw bestelling in afwachting gezet.
We wachten op uw instructies.
Neem alstublieft contact met ons op via 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice/TISSUS PRICE
we hebben u op 23 april 2024 een e-mail gestuurd om u te informeren over onze technische problemen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen.
We hebben uw bestelling in afwachting gezet.
We wachten op uw instructies.
Neem alstublieft contact met ons op via 04.22.14.50.00
Met vriendelijke groet
Aurelie
Klantenservice/TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb minky stof besteld die heel zacht is, met weinig reliëf van de bubbels. Het geeft de indruk van versleten stof. Ik ben zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product.
We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
Houd er rekening mee dat u 30 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product.
We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof rechtstreeks op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
Houd er rekening mee dat u 30 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum.
1
/5
★☆☆☆☆
De stof rafelt helemaal. Ik heb verschillende centimeters aan één kant verloren en het maakt grote lelijke draden. Ik gebruik het op een stand, het ziet er echt niet professioneel uit. Je moet een zoom maken over de hele lengte. Gezien de lengte heb je een machine nodig die ik niet heb. Ik raad ten zeerste aan om niet in deze winkel te kopen. Voor de prijs zouden ze de zoom kunnen maken!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
We herinneren u eraan dat we een e-commerce bedrijf in stoffen zijn en geen naaiatelier hebben.
We stellen voor om een monster te bestellen voordat u uw bestelling plaatst, zodat u kunt zien of het product aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
We herinneren u eraan dat we een e-commerce bedrijf in stoffen zijn en geen naaiatelier hebben.
We stellen voor om een monster te bestellen voordat u uw bestelling plaatst, zodat u kunt zien of het product aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 11 januari en NOG NIET AANGEKOMEN OP 31 JANUARI.
Het is een schande!!!
Jullie zullen zeggen dat het het transport is... dat is mijn probleem niet!!!
Ik had dringend deze stof nodig!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen snel bij u terugkomen.
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden door de niet-levering van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn, en we willen deze situatie zo snel mogelijk oplossen.
We verzekeren u dat ons klantenserviceteam al op de hoogte is van uw situatie, en we zullen snel bij u terugkomen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad de mini handschoenen kit voor kinderen in microvezel ten zeerste af.
Na het snijden is de stof onmogelijk te naaien. Het pluist en als je er een beetje aan trekt, valt het uit elkaar
8.90€ naar de prullenbak.....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De kit van de kerstkalender is erg moeilijk te maken, de tekeningen en nummers zijn niet gecentreerd, de montage is vrij onbegrijpelijk. Als je de afbeeldingen centreert, zijn de stoffen en elementen soms erg, erg krap. Ik ben teleurgesteld, ik had dit probleem al gemeld voor een beginnende naaister, en er is dit jaar niets veranderd. Bovendien leek het alsof we recht hadden op een bias.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met deze kit. We herinneren eraan dat we geen accessoires aan dit product toevoegen zoals aangegeven in de beschrijving en dat u een gedetailleerde uitlegstutorial kunt vinden op onze blog: https://www.tissus-price.com/smartblog/tuto-calendrier-de-l-avent-en-tissu-n97. U kunt zo zien hoe u het gemakkelijk kunt naaien, hoe u het kunt centreren.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen nieuws over mijn bestelling. Nog steeds in voorbereiding...
Moeilijk te evalueren
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
5 bestelde artikelen en er ontbreekt er één.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Om het probleem snel op te lossen en u het vergeten product te kunnen sturen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected], waarbij u het ontbrekende product aangeeft en ons opnieuw een afleveradres bevestigt. Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Deze stof die als linnen wordt verkocht, is dat niet. Bovendien is de kleur die karamel wordt genoemd, in feite eerder baksteen-oranje.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, we bevestigen dat de ontvangen stof een natuurlijke samenstelling heeft van 100% linnen. Het is dus een bruine linnen stof zoals u had besteld. We herinneren u eraan dat we ook een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst voor een bepaalde hoeveelheid.
1
/5
★☆☆☆☆
Stoffen in bulk bekeken, slechte afdruk die niet overeenkomt met de kit, verkeerde patroonafmetingen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het lijkt erop dat u geen kit of bedrukt stof op onze site heeft besteld. Uw recent bij ons geplaatste bestelling bevatte taupe minky stof met sterreliëf, met dubbele gaze in roze met gouden glitters en in een klein doorzichtig zakje gouden lurex biais. Aarzel niet om de contactgegevens van de webwinkel waar u heeft besteld te zoeken, zodat u contact kunt opnemen.
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben een stof van 3m breed besteld en het is 290cm! Terwijl we 3m nodig hadden!!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons, maar de stof die u heeft besteld, is aangekondigd in 280 cm breedte zoals aangegeven op onze website, op uw leveringsbon en uw factuur. We hebben geen burlington stof in 300 cm breedte. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Super teleurgesteld over de klantenservice. Er is me niets aangeboden terwijl de vulling helemaal niet van goede kwaliteit is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en u de retourvoorwaarden verstrekt en u erop gewezen dat onze monsterservice u in staat stelt de kwaliteit, het uiterlijk van een product en de mogelijkheid om het te testen te verifiëren. In uw geval had u het product al gebruikt en kunnen we het niet terugnemen. Het product dat u had besteld, komt overeen met watten en dit artikel is niet bestand.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen stof ontvangen, maar een zeer slecht gesneden doek van slechte kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw bestelling bevat katoen met een grote breedte. Na controle is deze zorgvuldig voorbereid en zou u normaal gesproken een extra marge op de snede moeten hebben. Als het product beschadigd is of als u de verkeerde stof heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met ondersteunende foto's op ons adres [email protected] of op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Reb
1
/5
★☆☆☆☆
Gemetalliseerde stoffen zijn heel beschadigd aangekomen op de vouwen. (Elke 20 cm!!!) Onmogelijk om mee te werken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, het spijt ons echt voor dit ongemak. Een retourlabel is naar u verzonden zodat we de beschadigde stoffen kunnen terugkrijgen en u kunnen terugbetalen. We danken u bij voorbaat voor uw hulp en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
Het afhaalpunt is gesloten en ik kan mijn pakket niet ophalen
Ik ben zeer ontevreden over het afhaalpunt Jardiroche
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, er is op 30/06 een e-mail naar u gestuurd om u te informeren dat we niet leveren in de DOM-TOM en dat we een ander afleveradres nodig hebben. Bedankt dat u ons wilt terugschrijven in antwoord op deze e-mail of rechtstreeks per telefoon op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb u in een e-mail mijn ontevredenheid uitgelegd, u bent gewoon verontschuldigend! ik vind dat NUL
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Eerst heb ik nooit een levering gehad. Ik wacht nog steeds.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo, uw stofmonsters zijn op 23/05 verzonden. Als u ze nog steeds niet heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het adres [email protected] met vermelding van uw afleveradres, zodat we ze opnieuw kunnen verzenden. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo,
Het monster is echt heel klein, ik zie de patronen niet helemaal, ik ben teleurgesteld.
Met vriendelijke groet,
Céline
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Foto van de misleidende site. Lycra in fletse, doffe kleuren. Aantrekkelijke beschrijving zoals goudpoeder voor een matte strogele kleur zonder contrast. Te vermijden voor theaterstof. Enorme teleurstelling. Onvoldoende prijs-kwaliteitverhouding.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling.
Met vriendelijke groet
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling.
Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Stof niet top
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van TISSUS PRICE
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monster verzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling. Aarzel niet om
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monster verzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren.
U kunt het binnen 30 dagen retourneren en om een terugbetaling of een tegoed vragen voor een volgende bestelling. Aarzel niet om