Klantenbeoordelingen van TISSUS PRICE

Vertrouwenscertificaat
9,4 /10
Algemene beoordeling: 9,4 van 10
Gebaseerd op 37 914 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de bestelde hoeveelheid niet ontvangen. 17m20 in plaats van 17m50, het is onmogelijk om het laatste gordijn van 2m50 te maken, dat is onacceptabel. Dank u om mij 2m50 terug te sturen in ruil voor de 2m20.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn echt sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Zoals telefonisch afgesproken, sturen we u 2,50 m van de donkerblauwe denimstof terug zodat u uw project kunt voortzetten en ons kunt verontschuldigen voor dit snijprobleem.
We danken u voor uw begrip en wensen u een goede ontvangst.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Geen keuze in bepaalde categorieën en de site is vaag.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling ref 454330 van 80,70€.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Uw bestelling is vandaag geleverd op het gekozen afhaalpunt. Wij wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
zeer snelle levering maar van de 4 stoffen meet geen enkele 1 meter zoals besteld! We zitten tussen 95 en 97 cm!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons voor dit ongemak, onze klantenservice zal contact met u opnemen over dit probleem om u een oplossing te bieden.
Wij danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bestelling geplaatst die bij mij thuis geleverd moest worden. Mijn bestelling is geleverd bij een afhaalpunt. Ik had het kunnen ophalen als het afhaalpunt maar minder dan 320 kilometer van mijn huis was gelegen!!!! Sindsdien heb ik niets meer gehoord over mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt dat er zo'n ongemak is ontstaan met uw vervoerder. Zoals telefonisch aangegeven, hebben we de nodige stappen ondernomen bij uw bezorgagent om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen en we hebben u ook per e-mail een commerciële geste aangeboden. We danken u oprecht voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Geen nieuws over de bestelling die afgelopen donderdag is geplaatst.
De betaling is geaccepteerd
En geen verzending, geen e-mail
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw pakket is op 15/12/2021 afgeleverd bij het afhaalpunt DH. Aarzel niet om uw bestelling op te halen met een identiteitsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Hoe kan het dat het 7 dagen geleden is en het nog steeds niet verzonden is!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Uw bestelling is op 14/12/2021 afgeleverd bij het gekozen afhaalpunt. Aarzel niet om het op te halen met een identiteitsbewijs.
Met vriendelijke groet.
Rebecca
TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb tot op heden niets ontvangen en u vraagt om een beoordeling???
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Ik heb stof besteld met een breedte van 160 cm terwijl het maar 140 cm is. Meerdere telefoontjes naar de klantenservice zijn onbeantwoord gebleven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn echt sorry voor dit ongemak, zoals telefonisch afgesproken is er een retourlabel voor u gemaakt om de per vergissing ontvangen stof terug te halen en u een terugbetaling te doen. We danken u voor uw vertrouwen en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb het nog steeds niet ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, ik ben bang dat het postkantoor dat u heeft gekozen voor de levering van uw pakket u niet heeft geïnformeerd over de beschikbaarheid. Uw pakket is inderdaad op 18/11 in het postkantoor afgeleverd, dat is 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Aarzel niet om het op te halen met een identiteitsbewijs. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Meer dan een week na mijn bestelling is deze nog steeds in voorbereiding...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
nog niet ontvangen het pakket
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Dit is de derde keer dat u mij uw vragenlijst stuurt. IK SCHRIJF U OM U TE MELDEN DAT IK MIJN PAKKET NOG NIET HEB ONTVANGEN!!! MAAR U REAGEERT NIET???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, een antwoordmail is naar u verzonden op 25/10/2021 en wacht op een reactie van uw kant met betrekking tot de terugzending van uw monsters. We nodigen u uit om uw ongewenste post te controleren en ons zo snel mogelijk te antwoorden, zodat we uw monsterbestelling kunnen terugsturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Echt teleurgesteld in de naaikit artikelen domino's en memory spel.
Ik heb er meerdere gekocht die ik niet eens kan gebruiken. Van katoen maar bijna onmogelijk om terug te sturen omdat de stof zo stijf en dik is! Gewoon om een memory kaart te maken, heb ik 10 minuten gedaan. Dus ik kan me niet eens voorstellen om een domino om te draaien. Echt heel erg teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor het ongemak. U kunt het aangekochte product retourneren vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u onze retourvoorwaarden kunnen toesturen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
stof beschadigd wanneer we hoezen voor vrachtwagenmatrassen willen maken, niet erg praktisch als er defecten in het midden van de stof zijn, ik had 6 matrashoezen te maken, dus 2 met defecten op elke matras van 120mx40
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Wij verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Teleurgesteld, meer dan een week en nog steeds in voorbereiding, geen nieuws van de klantenservice... Het is niet mijn eerste bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat uw bestelling op zaterdag 23/07/2021 is geleverd door de postdiensten van België, namelijk B-Post. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Levering iets lang. Ik heb de auto-organizer met eenhoorns besteld en een van de panelen komt helemaal niet overeen met de foto, en bovendien heb ik de biais besteld om bij het paneel te passen, die met de bladeren, en dat past helemaal niet, het is echt niet mooi, het paneel is effen in een kleur die niet bij de rest past. Ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze producten "geprint in Frankrijk" worden rechtstreeks door ons bedrijf gedrukt, wat invloed kan hebben op de voorbereidingstijd afhankelijk van het aantal producten dat in Frankrijk is gedrukt in uw bestelling. De eenhoorn organizer kit komt goed overeen met de kit die op onze website www.tissus-price.com is gekocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Geen nieuws over mijn bestelling, en 2 keer is me verteld dat het onmogelijk was om op die dag te leveren. Ik word voor de gek gehouden, eerste en laatste keer dat ik op deze site bestel. Erg teleurgesteld, ondertussen vraag ik om een terugbetaling aangezien ik de kleur van mijn bestelling nog steeds niet heb gezien..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons echt voor het ongemak en we hebben uw vervoerder opnieuw benaderd zodat uw pakket snel bij u wordt afgeleverd. We bevestigen ook dat de verzendkosten u zijn terugbetaald. We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De ontvanger van mijn cadeaubon heeft geen enkele notificatie ontvangen. Bedankt dat u me op de hoogte houdt. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Uw cadeaubon is opnieuw per e-mail verzonden zodat de ontvanger deze kan gebruiken. Bedankt voor uw begrip, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Bestelling verzonden volgens de rekening maar het trackingnummer is dat van een andere bestelling die blijkbaar ergens anders is geleverd en ik heb nog steeds niets ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Vanwege een weergavefout van de pakkettracking op onze site, nodigen we u uit om uw pakket te volgen met de link die u per e-mail is gestuurd. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb de juiste stoffen niet ontvangen terwijl dit de aanvraag voor herlevering van mijn vorige bestelling was.. Ik hoop dat de klachtenservice het probleem snel oplost, want dit heeft de vervaardiging van een hoekbankhoes voor een klant stilgelegd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, We zijn echt sorry voor dit ongemak en danken u voor het delen van de details per e-mail. Onze klantenservice zal snel contact met u opnemen. Bedankt voor uw vertrouwen, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Niet alleen worden de deadlines niet gerespecteerd, maar de bestelling komt nooit aan. Meerdere keren heb ik om een terugbetaling gevraagd, maar men verwaardigt zich niet eens meer om te antwoorden... Een verlies van tijd en geld vooral, wat een oplichting! Nog nooit zoiets gezien, het is beschamend en walgelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er zijn veel antwoordmails naar u gestuurd om u te informeren dat er problemen zijn met de levering van uw pakket via B-post in België. Gezien deze uitzonderlijke wachttijd bevestigen we dat we de terugbetaling hebben uitgevoerd. Bedankt voor uw vertrouwen, ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
De gebroken witte biologische stof in grote breedte is bevlekt, geen reactie van de klantenservice....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, de retour van de stof is uitgevoerd en onze klantenservice heeft u de dag na uw klacht gecontacteerd. We hopen dat u het goed ontvangt. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Uw melding
Uw pakket is te groot om in uw brievenbus te passen. Uw aanwezigheid is nodig voor de levering van uw pakket.
Dit is nadelig: mijn stof paste in een grote envelop die ruim in mijn brievenbus kon, waarvan de vervoerder de sleutels had.
Dus foutieve informatie. Ik heb mijn dag verloren.
Verbeter en geef een schatting van de grootte.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we bevestigen dat uw pakket inderdaad door Colissimo in uw brievenbus is geleverd. We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik hoop mijn bestelling met het juiste product te ontvangen als de bezorger zich voor 15 mei laat zien...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Bestelling van een ecru zebrapatroon stof, ontvangen stof op een witte achtergrond....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het product dat u heeft ontvangen is op maat gedrukt en datgene wat u heeft aangevraagd is ecru. We raden u aan om een foto van het ontvangen product te sturen of een monster te bestellen zodat u het verschil kunt zien. We blijven tot uw beschikking per e-mail op [email protected] en op 04.22.14.50.00. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb zitkussens voor een Citroen AX besteld. Ik heb 3 keer gebeld om te vragen waar ze waren. Bij het 3e telefoontje werd me verteld dat ik ze niet zou kunnen krijgen omdat hun leverancier kussens had gegeven die uit elkaar vielen (te oud) en dat het product niet meer gemaakt werd. Ik werd niet geïnformeerd bij de ontvangst van de kussens, ik moest zelf bellen, dat is middelmatig. Maar de terugbetaling is gedaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, ik vrees dat u zich vergist heeft van site. Wij verkopen geen Citroen producten en hebben geen kussenbestelling met betrekking tot uw klantaccount. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Echt teleurgesteld. Komt niet overeen met de criteria van de catalogus. Let op!! De breedtes van de paspel in afmetingen 1.5 zijn in werkelijkheid maar de helft, een mooie oplichting.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We herinneren eraan dat de breedte van de paspel het koorddeel en het te naaien deel in zijn afmeting van 15 mm omvat en niet alleen het koorddeel. U kunt de producten aan ons retourneren als u ze niet heeft gebruikt, zodat we u een terugbetaling kunnen doen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Echt teleurgesteld. Ik wilde een bestelling plaatsen, maar ik kon niet betalen met mijn creditcard.
Elk andere site biedt betaling met creditcard aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, u kunt uw bestelling betalen met een creditcard door op 'Betalen met creditcard' te klikken tijdens het afronden van uw winkelwagentje. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Pakket ontvangen met beschadigde artikelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze excuses voor het ongemak, de klantenservice zal contact met u opnemen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Het monster is zo klein dat ik het nog steeds niet goed kan visualiseren. Ik heb 1,90 voor verzending betaald voor een postzegel, ik ben teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, onze stofbanden voor monsters zijn van willekeurige grootte en kunnen gemakkelijk variëren van ongeveer 4 cm tot 9 cm. We herinneren eraan dat onze monsterdienst inderdaad 1,90 kost voor een monsterbestelling, maar dat dit bedrag u wordt teruggegeven in de vorm van een waardebon die een jaar geldig is. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Te lange levering, daarna wijziging van het afhaalpunt. Resultaat: pakket voor Kerstmis arriveerde na Kerstmis. Geen tutorial voor de stoffen, middelmatige kwaliteit van de ontwerpen, middelmatige kwaliteit van de stof voor de tas. Te veel mail om het product te evalueren dat niet is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Onze levertijden waren verlengd vanwege Covid-19 en het blijkt dat het gekozen afhaalpunt geen andere pakketten kon aannemen. Een service voor het verzenden van monsters is beschikbaar via onze site, waarmee u kunt controleren of de stof goed aansluit bij uw zoektocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
Extreem teleurgesteld over de bestelling. De beschrijving is gewoon frauduleus. Je koopt een leisteen stof (donkerblauwgrijs), en je krijgt een satijn van mooie kwaliteit, maar die absoluut niet overeenkomt met de aangekondigde kleur (het is eigenlijk donker Bordeaux). En wanneer ik dit aan de klantenservice meld, zeggen ze dat ik het product op mijn kosten kan retourneren. Ik raad deze site af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben via onze online winkel waarmee u kunt controleren of de stof goed aansluit bij uw zoektocht. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Originele artikelen, maar onvoldoende informatie over de verzending van de bestelling. En een antwoord van de klantenservice zonder enige details, ik had het gevoel dat ik hen tot last viel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten. We herinneren u eraan dat een trackingnummer per e-mail naar u wordt verzonden zodra uw pakket is verzonden en dat de status van uw bestelling op onze site wordt aangegeven om de gedetailleerde stappen van uw aankopen te verkrijgen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Langere levertijd dan verwacht
Fout in de voorbereiding van de bestelling
2 bestellingen tot nu toe / 2 fouten
De klantenservice belt niet terug, je moet ze opnieuw benaderen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, Onze Klantenservice heeft contact met u opgenomen om het probleem met uw bestelling op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Stof slecht geknipt, ik mis bijna 10 cm aan elke kant omdat het scheef is geknipt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, we zijn oprecht sorry voor zo'n ongemak. Onze Klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem op te lossen. We danken u voor uw begrip en blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een klacht ingediend over een stof die verkeerd is geknipt, helemaal scheef, en ik heb geen reactie ontvangen...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, er is op 12/11/2020 een antwoordmail naar u verzonden om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Rebecca TISSUS PRICE