TISSUS PRICE levert voortdurend stoffen van hoge kwaliteit en verzorgt snelle leveringen, met meerdere expliciete opmerkingen over snelle levering en stipte levering. De gepersonaliseerde afdrukken en ontwerpen komen overeen met verwachtingen, met waardering voor kleuren, prints en het resultaat op omslagen en kussenshoezen. De klantenservice en het personeel worden geprezen om vriendelijkheid, beschikbaarheid, professionaliteit en attente begeleiding bij bestellingen. Daarnaast is er veel lof voor de betrouwbaarheid van levering, ruime keuze en duidelijke productbeschrijvingen die leiden tot tevreden herhaalde aankopen.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
B
Brigitte B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2026
Ik heb 2 keer naar uw AI gebeld. Bij de eerste bestelling heb ik geen bevestiging van deze bestelling ontvangen. Ik ontving deze pas toen ik een tweede keer bestelde! Dus heb ik 2 pakketten en heb ik 2 keer betaald. Ik wacht nog steeds op uw oproep. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We hebben vastgesteld dat er een retourverzoek is geregistreerd voor een van uw bestellingen en dat er ook een terugbetaling is uitgevoerd.
We verzoeken u daarom uw bankrekening te controleren om de ontvangst hiervan te bevestigen.
We blijven tot uw beschikking voor verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
F
Fanny D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2026
Zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de stof, het voelt echt plastic aan en het is zeer onaangenaam voor ligstoelen. Bovendien is de afdruk van het ontwerp van zeer slechte kwaliteit. Ik raad dit product echt af.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat het product u niet volledig tevreden heeft gesteld. Inderdaad, de waterdichte stof is bedekt met een gelaagd plastic beschermingslaag om zijn waterdichte eigenschappen te geven. We begrijpen echter dat dit aspect minder aangenaam kan zijn om aan te raken dan u had verwacht voor ligstoelen.
Wat betreft de afdrukkwaliteit, het spijt ons ook als het resultaat niet aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Tissus Price
P
Patrice D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/05/2026
nooit ontvangen !!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Deze bestelreferentie komt overeen met verzendkosten die verband houden met het verzenden van een bestelling. Aangezien het niet overeenkomt met een bestelling, kon deze niet worden verzonden.
Met vriendelijke groet,
Tissus Price
L
Laurent M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/10/2025
De transat stof had geen uiteinden om de stof direct in de transat te plaatsen, ik moest de uiteinden van de stoffen laten naaien zodat ze in de transat passen! Dit heeft me twee keer de prijs van de stoffen gekost!! mvg
Vertaalde beoordelingen
M
Mariepaule B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/03/2026
Zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
M
Maryvonne B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/02/2026
Zeer goed conform aan wat ik verwachtte
Vertaalde beoordelingen
N
Nadege B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, de communicatie is niet erg correct! En ik wacht nog steeds op een antwoord. Ik ben extreem teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Wij reageren op uw bericht over uw bestelling.
Uw pakket is verzonden op 12/01 en was beschikbaar op 14/01 bij het afhaalpunt van uw keuze. Colissimo heeft u op 14/01 een e-mail gestuurd om u te waarschuwen, en vervolgens een herinnering op 16/01. Aangezien u uw pakket niet heeft opgehaald, heeft Colissimo het op 19/01 teruggestuurd naar de afzender.
Wij hebben uw bericht ontvangen op 28/01 en hebben de terugbetaling van uw bestelling verwerkt op 02/02.
Het spijt ons dat u de meldingen van Colissimo niet heeft ontvangen en we begrijpen uw teleurstelling.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
Tissus Price
D
David C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/11/2025
De ontvangen kunstleer is niet van dezelfde kleur als ik had gehoopt. Ik had eerder kleurmonsters aangevraagd om zeker te zijn van de kleur en bij de levering was de kleur van de stof niet wat ik had verwacht. Ik heb om een gratis retour gevraagd, dat is mij geweigerd... Ik ben zeer teleurgesteld in de klantenservice van Tissu Price... zelfs geen gebaar van tegemoetkoming....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We begrijpen uw teleurstelling en zijn oprecht sorry dat de kleur van het ontvangen kunstleer niet aan uw verwachtingen voldoet.
Echter, we willen benadrukken dat het kleurmonster waar u naar verwijst al enkele jaren oud is. Sindsdien is onze leverancier van dit kunstleer veranderd, wat mogelijke kleurvariaties met zich meebrengt, ondanks een vergelijkbare naam. Hierdoor kon het monster in uw bezit helaas niet meer exact overeenkomen met het momenteel verkochte product.
Deze informatie verklaart waarom de geleverde kleur verschilt van de verwachte kleur en maakt het niet mogelijk om dit als een non-conformiteit van het product te beschouwen. Om deze reden zijn we niet in staat om een gratis retour aan te bieden.
We blijven echter attent op uw tevredenheid en nodigen u uit, voor toekomstige bestellingen, om recente monsters aan te vragen om u te verzekeren van de exacte kleur van de producten die momenteel te koop zijn.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice van Tissu Price
M
Marie Etienne P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/11/2025
Dit is een eerste bestelling en ik had niet gezien dat het type stof naar keuze was. Ik heb dus een provencaalse stof met cicaden besteld, wetende dat alle provencaalse stoffen van katoen zijn. Ik heb polyester ontvangen dat niet aan mijn behoefte voldoet. Ik zal het de volgende keer weten
Vertaalde beoordelingen
I
Isabelle C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/11/2025
Ik vind de stof zeer teleurstellend. Ik stelde me iets heel zachts voor, zoals teddy, en bovendien heb ik 4 meter genomen........
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product.
Wij herinneren u eraan dat wij een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor details over de retourvoorwaarden.
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, . Klantenservice - Tissus-Price
A
Aurelie A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/11/2025
De kleur van de foto is niet representatief voor de kleur van de ontvangen stof. Goede kwaliteit maar teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. U heeft 14 dagen de tijd om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor details over de retourvoorwaarden. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Klantenservice - Tissus Price
C
Cindy L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/11/2025
De kleur komt helemaal niet overeen met de foto
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo Cindy,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat de kleur van uw stof niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is waardevol en we zorgen ervoor dat we de nauwkeurigheid van onze visuals verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of hulp.
Met vriendelijke groet,
Het TISSUS PRICE team
F
Fabienne W.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/10/2025
Leveringstijd veel te lang. Ik heb een kit gekocht die bijna 3 weken heeft geduurd om aan te komen. Bij het uitpakken, geen instructies voor het maken van het werk, geen uitleg. Zeer teleurstellende aankoop in zijn geheel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Voor elk pakket is er een gedetailleerde handleiding beschikbaar op de bijbehorende productpagina, evenals op onze blog. We nodigen u uit om deze te raadplegen om u te begeleiden bij het maken van uw project.
We staan tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen en danken u voor uw feedback, die ons helpt onze diensten te verbeteren.
Het Tissus Price-team
A
Annick G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/10/2025
Stof beschreven als WIT met zwarte strepen. Helemaal niet wit, maar HEEL ecru. Erg lelijk op een muur, die wel mooi wit is.
Vertaalde beoordelingen
R
Régine M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/10/2025
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Het zou een envelop moeten zijn, denk ik, omdat het een monster was. Dus ik kan de geplande bestelling van ongeveer 4 meter corduroy niet doen. Jammer!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons voor dit ongemak. Een tegoed ter waarde van uw bestelling is op 31/10/25 bijgeschreven in uw klantaccount, zodat u uw monster opnieuw kunt bestellen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling.
Met vriendelijke groet,
Tissus PRICE
G
Günter O.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/09/2025
Eerste bestelling niet ontvangen, vandaag bij de tweede bestelling was kort na de betaling via Paypal de internetverbinding met tissue-price verstoord of onderbroken!
Vertaalde beoordelingen
F
Françoise M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/09/2025
Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat de producten niet aan uw verwachtingen voldoen.
We hebben u op 06/10 onze retourvoorwaarden gestuurd en hebben nog geen retour van uw kant ontvangen.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
Het team van Tissus Price
D
Delphine T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2025
Helaas is het pakket 6 dagen te laat aangekomen (aangekondigd voor donderdag 4 september, beschikbaar voor afhaling pas op woensdag 10 september) en we hadden het nodig voor zaterdag 6 september.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We begrijpen uw teleurstelling over de levertijd.
Uw bestelling is op vrijdag 29 augustus in de avond geregistreerd. We hebben het verwerkt bij onze heropening op maandag 1 september en verzonden op dinsdag 2 september. Normaal gesproken zijn de levertijden van La Poste 48 uur, wat een levering voor 6 september had moeten mogelijk maken.
Helaas is er een vertraging opgetreden die buiten onze controle ligt tijdens het transport door La Poste, en het pakket was pas op 10 september beschikbaar voor afhaling. We betreuren deze tegenslag oprecht, maar zodra het pakket aan de vervoerder is overhandigd, hebben we helaas geen controle meer over de levertijden.
L
Laetitia V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/08/2025
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, het is verloren, stoffenprijs wil me niet terugbetalen ondanks mijn klachten bij Colissimo
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We willen u bevestigen dat uw pakket niet verloren is. Het wacht op u in uw afhaalpunt, zoals we u per e-mail hebben aangegeven op 11/09 na de terugkoppeling van Colissimo.
Conform onze voorwaarden kunnen we geen terugbetaling doen voor een bestelling die niet verloren is.
Uw pakket is beschikbaar sinds 05/09 op het volgende adres:
Afhaalpunt ABDEEPHONE
17 Rue de Paris
94000 Créteil
We nodigen u uit om het zo snel mogelijk op te halen.
E
Eline M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
Zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de stoffen die ik niet kan gebruiken. Het uiterlijk is heel anders dan de foto's op de site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor details over de retourvoorwaarden. We staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
L
Laurence V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
Stof te dik ondanks het advies dat telefonisch is gegeven door TissuPrice Kleur komt niet overeen Roze < Lichtoranje
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
U wilde een zeer fijne katoen met een beetje transparantie.
Momenteel hebben we alleen drie kwaliteiten katoen beschikbaar:
Popeline 120 g (de fijnste),
Crêpe 156 g,
Katoenen doek 230 g.
Het spijt ons, maar we hebben geen lichtere katoen dan de popeline 120 g.
We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Aurelie.
Klantenservice - Klantenservice
V
Vanessa N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/08/2025
Ik heb besteld in de veronderstelling dat het een kant-en-klare etui is! Dus ik zit met een kit waar ik niets mee kan naaien
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Wij bieden onze excuses aan voor dit misverstand.
Zoals aangegeven in de beschrijving :
"Deze coupon, gedrukt op stof, maakt het mogelijk om een gepersonaliseerde etui met 2 compartimenten en een bijpassende kleine schooletui te maken."
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
A
Andrée G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/08/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
V
Veronica W.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/08/2025
Bij ontvangst was de stof erg mooi. Ik was blij. Maar bij de eerste wasbeurt, voordat ik het ging naaien, zijn de kleuren erg vervaagd, en zijn er witte vlekken van verkleuring zichtbaar. Ik kan de stof echt niet gebruiken voor de kimono. Echt jammer.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurence C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/07/2025
Vreselijke levering, twee keer uitgesteld. De bezorger is zelfs niet verschenen, hij heeft het pakket bij de afhaalpunt achtergelaten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We zijn oprecht sorry te horen dat de levering niet is verlopen zoals gepland.
Bedankt dat u ons dit laat weten: dit stelt ons in staat om de informatie rechtstreeks door te geven aan het betrokken bezorgbedrijf. Aarzel niet om ons te laten weten zodra dit gebeurt, zodat we het bedrijf zo snel mogelijk kunnen contacteren en proberen de situatie in real-time op te lossen.
Helaas zijn deze ongemakken onafhankelijk van onze wil, maar we begrijpen uw onvrede volledig.
Onze excuses voor deze slechte ervaring en we hopen dat uw volgende bestelling onder betere omstandigheden zal verlopen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
L
Lisa R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/06/2025
Slecht, stof van slechte kwaliteit, de patronen zijn op een willekeurige manier gedrukt, zelfs mijn printer doet het beter
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Het spijt ons oprecht te horen dat de ontvangen stof niet aan uw verwachtingen voldoet.
Om het probleem beter te begrijpen, nodigen we u uit om een verzoek voor klantenservice per e-mail te sturen, vergezeld van foto's van het product. U heeft namelijk een waterdichte bedrukte stof besteld, en in ons voortdurende streven naar kwaliteitsverbetering is het belangrijk voor ons om het probleem precies te identificeren.
Wij zijn Franse drukkers en gebruiken geavanceerde technologieën om u stoffen van hoge kwaliteit aan te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons om de tevredenheid van al onze klanten te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Het Tissus Price team
S
Sylvia P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/06/2025
U gebruikt plastic enveloppen terwijl er papieren / kartonnen alternatieven bestaan. Om deze reden zal ik niet meer bij u bestellen... iedereen moet inspanningen leveren...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw milieuzorgen, die we volledig begrijpen.
We onderzoeken regelmatig meer ecologische alternatieven, zoals papier of karton. Deze oplossingen hebben echter momenteel een veel hogere kostprijs, die we niet aan onze klanten kunnen doorberekenen zonder onze prijzen aanzienlijk te verhogen.
Dat gezegd hebbende, blijven we alert op de ontwikkelingen op de markt en hopen we in de toekomst meer milieuvriendelijke verpakkingen te kunnen aanbieden die ook toegankelijk blijven.
Nogmaals bedankt voor uw feedback, deze is waardevol voor ons.
Aurelie
Klantenservice
S
Shelby C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/06/2025
De kleur en samenstelling van de stof komen helemaal niet overeen met de beschrijving. Ik zou mijn bestelling willen retourneren.
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphanie B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/06/2025
Klantenservice is droog en weinig begripvol en blijkbaar is klanttevredenheid geen prioriteit. De bedrukte stoffen hebben soms een andere tint wanneer je dezelfde stof opnieuw bestelt. Belangrijke levertijd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat onze klantenservice niet positief op uw verzoek heeft kunnen reageren. Na controle blijkt echter dat het product dat u heeft ontvangen inderdaad overeenkomt met wat u heeft besteld.
Het genoemde probleem betreft de dikte van de vulling, en niet de kleur. Inderdaad, gedurende deze periode comprimeert de leverancier de vulling meer, wat een andere indruk kan geven bij aanraking of aan het oog, hoewel de dichtheid strikt identiek blijft. Zoals vermeld in onze vorige e-mail, kan deze parameter helaas niet door ons worden gewijzigd.
Daarnaast zijn we niet geïnformeerd over een probleem met de kleur van de bedrukte stoffen. Als u een afwijking op dit gebied heeft opgemerkt, aarzel dan niet om ons foto's te sturen zodat we dit in meer detail kunnen analyseren.
Als de producten u niet bevallen, heeft u de mogelijkheid om ze terug te sturen. Hiervoor nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail of telefoon.
We blijven tot uw beschikking voor eventuele andere vragen.
Aurelie
Klantenservice - SAV - Tissus Price
N
Nathalie T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/06/2025
Pakket teruggestuurd naar de verzender en geen regeling mogelijk, elke partij wijst de bal terug.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
We hebben een klacht ingediend voor uw pakket dat sinds 12/06/25 terug naar de verzender is.
Het spijt ons dat de Belgische postdiensten u hierover niet hebben gecontacteerd. Helaas kunnen we niet rechtstreeks ingrijpen bij buitenlandse vervoerders.
In dit soort situaties wordt er een specifiek protocol ingesteld voor niet-afgeleverde pakketten naar het buitenland. Zoals vermeld tijdens uw telefoontje met de klantenservice, zal ons team zo snel mogelijk contact met u opnemen om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw dossier.
Aurelie
Klantenservice - SAV Tissus Price
M
Manuela R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/05/2025
Het spijt me, maar ik vond de bamboe spons helemaal niet leuk. Het lijkt me vrij fragiel en ik hou niet van zwart-wit. Ik waardeerde het zeer dat ik dit monster ontving. In feite heb ik veel moeite om mooie zwart-witte strepen te vinden. Ik moet twee ligstoelen opnieuw maken. Een tafelkleed. Kussens. Alles voor buiten. Wat zou u me aanraden? Dank u wel. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
De spons is niet geschikt voor buiten.
We raden aan om de Burlington te nemen voor het tafelkleed en het waterdichte voor de ligstoelen en de kussens.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
C
Charlotte G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/05/2025
Uw producten zijn niet meer van goede kwaliteit zoals voorheen! Ik ben teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. We herinneren u eraan dat we een monsterverzendservice hebben waarmee u de kleur en kwaliteit van een stof direct op onze site kunt controleren voordat u een bestelling plaatst. U heeft 14 dagen de tijd om het gekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor details over de retourvoorwaarden. We blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet,
Aurelie.
Klantenservice
S
Sandy V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/04/2025
1,5 maand om geleverd te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo,
Inderdaad, de levering is vertraagd vanwege een herbevoorrading van het bestelde product. Onze leverancier had geen voorraad en heeft meer tijd nodig gehad dan verwacht voor de verzending.
We zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers voor dit soort situaties.
We begrijpen de ongemakken die dit met zich meebrengt en bieden onze excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Aurelie
Klantenservice - SAV
M
Muriel M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/05/2025
Stof ontvangen en komt helemaal niet overeen met de gevraagde kleur.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/05/2025
Ik had om een monster van 20 cm gevraagd en kreeg 4 cm. Dus ik kan me er geen idee van maken! Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Bedankt voor uw feedback.
Onze monsters zijn meestal minimaal 10 x 10 cm, wat over het algemeen een goed idee van het product geeft.
Het spijt ons oprecht dat de grootte u niet in staat heeft gesteld om u volledig te projecteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende informatie of een andere oplossing wilt.
Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
J
Jacques S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/05/2025
Slechte klantenservice. Product komt niet overeen met de gegeven informatie. Ik raad dit bedrijf niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van TISSUS PRICE
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met dit product. U heeft 14 dagen de tijd om het aangekochte product terug te sturen vanaf de leverdatum als het niet naar wens is. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] voor meer informatie over de retourvoorwaarden. Wij staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Aurelie. Klantenservice
A
Anne Marie M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/05/2025
De stoffen zijn niet van goede kwaliteit. Niet dik. Teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
J
Josette B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/04/2025
Ik ben teleurgesteld. Ik wilde katoen en geen rekbare stof. De fout is misschien mijn schuld.
Vertaalde beoordelingen
J
Julie S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/04/2025
Bestelling nooit ontvangen. Ik kreeg een tegoedbon, maar ik heb tijd verloren.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.