9.5/10
★★★★★
op 7254 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Van de 10 pakketten tena broeken breder bij 14 heb ik slechts 6 pakketten ontvangen die aan de eisen voldoen en 4 tena xl bij 12 en ik kan senup niet bereiken.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat 2 van de 3 pakken luiers gescheurd waren.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/02/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Riebel, mijn excuses voor dit ongemak. De pakketten zijn waarschijnlijk beschadigd tijdens het transport, wat vrij ongebruikelijk is. Kunt u bevestigen dat afgezien van de verpakking, alle beschermingen intact zijn? Als verontschuldiging zullen wij u een pakket aanbieden bij uw volgende bestelling. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Onverwachte extra kosten
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/01/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Meneer Lesault, De extra verzendkosten zijn het gevolg van de vele pogingen van de transporteur GLS om per vrachtwagen te leveren. Ik betreur dit ongemak ten zeerste en stel voor dat het transport (afhaling + levering) voortaan rechtstreeks door u wordt georganiseerd om te vermijden dat dit probleem zich opnieuw voordoet. Met vriendelijke groeten, Frédéric, Seup Customer Service.
1/5
★☆☆☆☆
Meer dan 15 dagen na de bestelling geleverd. Niet geïnformeerd toen de bezorger de eerste keer kwam...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals aangegeven bij de beschrijving van de door u bestelde producten, waren sommige referenties op het moment van uw bestelling niet op voorraad. We hebben ze daarom moeten aanbevelen bij onze leverancier. De indicatie van de beschikbaarheid van onze producten staat altijd vermeld op de beschrijving van de producten. Aarzel niet om deze informatie te raadplegen alvorens uw bestelling af te ronden.

Wat de levering betreft, zijn de chauffeurs van de transportfirma niet verplicht te bellen voor ze komen. U krijgt echter wel een volgnummer en een link waarmee u de voortgang van uw pakket kunt volgen. Zo weet u wanneer de chauffeur naar u toe komt. Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
1/5
★☆☆☆☆
De levering was een rampven hetxart. Voldeed niet aan dat wat besteld was. Zeker NIET voor hetgaling vatbaar.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2018 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring met Sen'up was negatief. De rollator zelf is een goed artikel, maar het aluminium deel van de mijne heeft het zwaar te verduren gehad en is op twee plaatsen goed bekrast. Hard onderdeel dus het ongemak is alleen cosmetisch. Het was ook zwart van het vuil. Een goede schoonmaakbeurt en alles was in orde. Een van de schuimrubberen handvatten heeft echter een duidelijke barst over de helft van de lengte (duidelijk een goede snede) en dat is NIET TOEGELATEN. Er werd niet geleverd op het gekozen afhaalpunt maar op een ander punt ver van mijn huis (UPS verontschuldigde zich op mijn eerste klacht maar antwoordde niet op mijn tweede klacht). Het resultaat was dat het pakket zo groot was dat ik het met een taxi naar huis moest brengen). Ik dacht eraan het naar u terug te sturen, maar ik had de vieze, kapotte kartonnen doos weggegooid voordat ik de taxi nam, dus laat maar zitten. Bovendien, na mijn problemen met UPS, had ik zin om de bladzijde snel om te slaan.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar wij controleren al onze producten voordat ze worden verzonden. Als u contact met ons had opgenomen om het probleem met het product te melden (in plaats van niets te zeggen en een negatieve recensie achter te laten), dan hadden wij het product teruggenomen en vervangen door een ander looprek. De retour- en herverzendkosten zouden ook door ons bedrijf zijn gedekt. Goede communicatie is belangrijk. Wat UPS betreft, lijkt het erop dat u pech heeft gehad. Onze UPS en DPD vervoerders leveren 98% van de pakketten op tijd en op het aangegeven adres af. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker. Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Dat was het probleem niet.
Uw service in de chat room was uiterst onaangenaam, door mij te vertellen dat ik de volgende keer alleen de voorraad moest controleren, dat het product ontbrak in de bestelling, wat niet waar was zoals u heeft gezien. De bestellingen kwamen altijd op tijd aan, maar bleven nooit urenlang in de regen staan. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Pontieux, Na analyse van uw laatste bestelling kunnen we vaststellen dat er een voorraadfout is opgetreden bij een van de door u bestelde producten. Het product was gemarkeerd als op voorraad, terwijl dat niet het geval was. We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke fout. We hebben ook de vrijheid genomen om uw vorige bestellingen te controleren en we konden vaststellen dat de levertijden werden gerespecteerd. Dit is een geïsoleerd geval. Ter informatie, wij kunnen altijd een bestelling splitsen om u op verzoek te sturen wat onmiddellijk beschikbaar is. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Demesmaeker Frédéric, Klantendienst Smartlifetime.com.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat ik maat XL beschermers heb ontvangen in plaats van maat L. Ik heb per e-mail gevraagd om een nieuwe zending in de juiste maat en een re-shipment voucher voor de verkeerde zending, e-mail bleef onbeantwoord.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij hebben u dezelfde dag per kerende e-mail, d.w.z. op 16 november, geantwoord en hebben geen antwoord van u ontvangen. Hier is de inhoud: "Hallo, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto van het ontvangen pakket te sturen zodat we de referenties kunnen vergelijken? Hoogachtend, Stefania Sini Senup Klantenservice" Elke bestelling wordt twee keer gecontroleerd om dit soort problemen te voorkomen. Als we vaststellen dat er een fout is gemaakt, zorgen we voor de vervanging. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto te sturen en ons te vertellen hoeveel pakketten (van de 7 verzonden) fout zijn? Ter informatie: we hebben het gewicht van uw pakket gecontroleerd en het komt precies overeen met een doos met 7 pakketten Tena Pants Maxi Large... Bij voorbaat dank voor uw feedback. We willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Frederic.
1/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met bestelling of foto, arriveerde met CORSOIO RUBBER en niet met een "T"
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor de bestelling gaat het, voor de collectie gaat het, maar geen levering sinds 12 januari !!!!!!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering was zeer slecht geregeld...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/11/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer Pierens, Na controle stellen wij vast dat de levering van uw pakket met GLS trager verliep dan verwacht. Gewoonlijk gebeurt een levering met GLS in 24 tot 48 uur met een afgifte op een relaispunt bij afwezigheid. Ik zie dat uw pakket zowel op 21/01 als op 23/01 werd aangeboden maar dat niemand aanwezig was om het in ontvangst te nemen. Ik heb het pakket ontvangen en het is op 24 januari bij een relaispunt afgeleverd, wat lang is voor een verzending op 17 januari. Mijn excuses voor deze vertraging. Het probleem is doorgegeven aan GLS. Hoogachtend, Frédéric, Senup Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 3 weken op een product dat binnen 8 dagen op voorraad zou zijn, maar het is nog steeds niet op voorraad en ik heb geen enkele informatie van Smartlife ontvangen over deze vertraging.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Naudin, Wij stellen vast dat de Nateen Combi Super Ultra Large op het moment van uw bestelling niet op voorraad was. Het is altijd mogelijk om ons te vragen een bestelling te splitsen om de producten onmiddellijk beschikbaar te krijgen. Onze excuses voor de uitzonderlijk lange vertraging. Hoogachtend, Het Smartlifetime.com team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling leverbaar in 48u volgens de website. Geleverd in 3 WEKEN!!! Geen reactie na twee retouraanvragen. Te vermijden...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/06/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Omdat het iedereen overkomt om een fout te maken en een ongebruikt artikel niet terug te nemen om te laten ruilen is niet commercieel en spijtig. Een goede klant verliezen, jammer!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Verkeerd product en verkeerde informatie op de website
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het product. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van het product.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam een week te laat. De producten waren beschikbaar en werden binnen 48 uur verzonden. Ze verkopen producten die nodig zijn voor ernstige incontinente mensen die een echte behoefte hebben, en in mijn geval kan ik me niet bewegen,
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste mijn bestelling op 8 december en ontving de artikelen op 23 december te lang voor mij!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2015 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Deadlines niet gehaald, bestelling veel te laat ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2015 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een maand wachttijd terwijl de site 4 dagen adverteerde voor herbevoorrading. Smartlifetime beschuldigde zijn leverancier Siissel... Ik had bij Sissel besteld en werd in 2 dagen geleverd! Omdat ik mijn apparatuur niet op tijd ontving bij Smartlifetime, moest ik de apparatuur elders kopen voor mijn opleiding, en het Smartlifetime pakket na ontvangst terugsturen... Kortom, zogenaamd een promotie, en uiteindelijk veel complicaties voor niets. IK RAAD NIET AAN
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2015 
Vertaalde beoordeling