9.5/10
★★★★★
op 6668 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Van de klantenservice - het ene artikel voor het andere doorgeven door jullie mijn bestelling gedeeltelijk te veranderen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij zijn zeer verrast door uw slechte briefje omdat u uw bestelling op een zondag, dus alleen, hebt geplaatst en u een broek had besteld en geen slip. Het is dus logisch dat wij u een broek hebben gestuurd. U heeft ons vervolgens op de dag dat u uw pakket ontving gebeld om ons te vertellen dat er een fout was gemaakt en wij hebben u uitgelegd dat u wel degelijk een broek had besteld. Als bewijs van onze goede trouw hebben wij u zelfs de bevestigingsmail van de bestelling gestuurd, zodat u de informatie zelf kon controleren. Kortom, uw opmerking is niet terecht omdat u het bent die een fout heeft gemaakt door het verkeerde product te bestellen en niet wij die u het verkeerde product hebben gestuurd. U zult het met ons eens zijn dat dit helemaal niet hetzelfde is....
Met vriendelijke groet, Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Als je niet kunt leveren, doe je geen zaken...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/03/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
IK ZAL DEZE SITE NIET MEER AANBEVELEN. Ik ontving mijn pakket in een verschrikkelijke staat, oud vies karton, niet stevig, producten in bulk midden in covid19! De prijs is goedkoper, maar tegen welke prijs! De vervoerder, vriendelijk en serieus, was verplicht om de hele doos opnieuw te consolideren en was uiterst vriendelijk om mij te laten controleren of er niets ontbrak, terwijl op dit moment de vervoerders grote risico's nemen om ons te leveren. De klantenservice was bedroevend, geen empathie terwijl de meeste van hun klanten kwetsbaar en eenzaam zijn in deze tijd van het jaar. LAMELIJK. Ik raad deze site niet aan!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik heb uw recensie gelezen en het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. Wij gebruiken dubbel geribbelde kartonnen dozen met een buitenlaag van kraftpapier om ze zo sterk mogelijk te maken. Ik weet niet wat er tijdens het transport is gebeurd, maar meestal komen onze dozen in goede staat aan op hun bestemming. Het is waar dat we, om de verzenddozen kleiner te maken, de originele dozen verwijderen wanneer dat mogelijk is. Dit maakt het zowel voor de vervoerder als voor u gemakkelijker om uw pakket te behandelen, en het bespaart u ook dat u nog meer dozen moet weggooien. Wat de verpakking van onze dozen betreft, besteden wij veel zorg aan de goede staat van de producten. De kwetsbaardere handschoenpakketten zijn bijvoorbeeld in een aparte doos verpakt. Ik ben ervan overtuigd dat de incontinentiepakketten die u hebt ontvangen intact zijn. Ik heb ook de verwerking en de levertijd van uw bestelling gecontroleerd. U bestelde op een vrijdag en werd de dinsdag daarop geleverd, dus 48 werkuren later. Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om u erop te wijzen dat ons magazijnpersoneel alle producten en dozen met handschoenen behandelt sinds de aanwezigheid van COVID-19 op Belgisch grondgebied (die een goede week later uitbrak dan op Frans grondgebied). Wij hebben een trouw cliënteel en dat al bijna 10 jaar en wij hebben nog nooit een klacht als de uwe geregistreerd. We staan altijd klaar om naar onze klanten te luisteren, we bieden een online chat, een gratis internationaal gratis nummer en we behandelen dagelijks e-mails, van maandag tot vrijdag. Zelfs in deze periode van COVID 19, waarin we te maken hadden met een enorme toename van bestellingen, bleven we werken en aan de behoeften van onze klanten voldoen. U zult op onze website zien dat de beoordelingen van onze klanten bijna altijd positief zijn. Het spijt me dat uw ervaring dat niet was en dat u dit "lamentable" commentaar achterliet. We hadden een oplossing kunnen vinden en/of een compensatie kunnen overwegen. In de hoop dat u de site vindt die aan uw eisen voldoet, bied ik u mijn oprechte groeten aan. Met vriendelijke groet, Frédéric, Smartlifetime.
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan u tot mijn genoegen meedelen dat wij onze levering nog niet hebben ontvangen en wij zijn zeer teleurgesteld, aangezien wij slechts een voorraad luiers voor 5 dagen hebben en door de opsluiting de voorraden uitgeput zijn. Ik wil u graag bedanken voor uw hulp in deze zaak. Ik weet dat ik op uw reactievermogen kan rekenen. Hoogachtend
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, De doos die u bestelde was niet op voorraad op het moment van uw bestelling. De hersteltijd was iets langer dan verwacht, maar het pakket is op 17/03 verzonden. Ik wil u bedanken voor uw interesse in ons bedrijf en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten. Ik wil u bedanken voor uw interesse in ons bedrijf en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten. Ik wil u bedanken voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Onze excuses voor deze uitzonderlijke vertraging. Wij hebben ons DPD agentschap op de hoogte gebracht van dit probleem. Wij staan tot uw beschikking voor verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric van het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik wil u bedanken voor het herstellen van deze fout van de bezorger en ik zal mijn evaluatie herzien als ik de 6e zoals afgesproken geleverd krijg.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik wil u bedanken voor het herstellen van deze fout van de bezorger en ik zal mijn evaluatie herzien als ik de 6e zoals afgesproken geleverd krijg.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo. Ik had geen voorraad meer. De bestelling kwam 22 dagen te laat, waardoor ik een organisatorisch probleem kreeg. Ik had het op prijs gesteld als iemand mij een e-mail had gestuurd om mij van dit voorraadtekort op de hoogte te stellen en mij in staat te stellen de vertraging in te schatten. Dit maakte mij kwaad. Ik had graag een kopie van de bestelling ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/09/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Na controle van uw bestelling stellen wij vast dat er tussen de ontvangst van uw cheque (validatie van uw bestelling) en de levering van uw bestelling 14 dagen zijn verstreken. Dit is inderdaad langer dan verwacht voor een product dat niet op voorraad is. Bij sommige minder bekende producten van Abena duurt het soms even voordat ze bij u aankomen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij vergroten onze voorraad voortdurend om dit soort problemen te voorkomen. Wij hebben zojuist onze voorraad Abena Abri-San Premium 5 vergroot. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Het Smartlifetime-team.
1/5
★☆☆☆☆
Smartlifetime moet van verzender veranderen: ongeleverde pakketten, berichten van aankomst die nooit worden achtergelaten, tijdschema dat niet wordt nageleefd, leveringen die systematisch tien dagen of meer te laat komen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, ik wil mij verontschuldigen voor de slechte service van DPD. Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te informeren dat wij ook andere vervoerders aanbieden zoals GLS, Colissimo en UPS. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team
1/5
★☆☆☆☆
Van de 10 pakketten tena broeken breder bij 14 heb ik slechts 6 pakketten ontvangen die aan de eisen voldoen en 4 tena xl bij 12 en ik kan senup niet bereiken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat 2 van de 3 pakken luiers gescheurd waren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/02/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Riebel, mijn excuses voor dit ongemak. De pakketten zijn waarschijnlijk beschadigd tijdens het transport, wat vrij ongebruikelijk is. Kunt u bevestigen dat afgezien van de verpakking, alle beschermingen intact zijn? Als verontschuldiging zullen wij u een pakket aanbieden bij uw volgende bestelling. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Onverwachte extra kosten
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/01/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Meneer Lesault, De extra verzendkosten zijn het gevolg van de vele pogingen van de transporteur GLS om per vrachtwagen te leveren. Ik betreur dit ongemak ten zeerste en stel voor dat het transport (afhaling + levering) voortaan rechtstreeks door u wordt georganiseerd om te vermijden dat dit probleem zich opnieuw voordoet. Met vriendelijke groeten, Frédéric, Seup Customer Service.
1/5
★☆☆☆☆
Meer dan 15 dagen na de bestelling geleverd. Niet geïnformeerd toen de bezorger de eerste keer kwam...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals aangegeven bij de beschrijving van de door u bestelde producten, waren sommige referenties op het moment van uw bestelling niet op voorraad. We hebben ze daarom moeten aanbevelen bij onze leverancier. De indicatie van de beschikbaarheid van onze producten staat altijd vermeld op de beschrijving van de producten. Aarzel niet om deze informatie te raadplegen alvorens uw bestelling af te ronden.

Wat de levering betreft, zijn de chauffeurs van de transportfirma niet verplicht te bellen voor ze komen. U krijgt echter wel een volgnummer en een link waarmee u de voortgang van uw pakket kunt volgen. Zo weet u wanneer de chauffeur naar u toe komt. Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
1/5
★☆☆☆☆
De levering was een rampven hetxart. Voldeed niet aan dat wat besteld was. Zeker NIET voor hetgaling vatbaar.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/07/2018 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring met Sen'up was negatief. De rollator zelf is een goed artikel, maar het aluminium deel van de mijne heeft het zwaar te verduren gehad en is op twee plaatsen goed bekrast. Hard onderdeel dus het ongemak is alleen cosmetisch. Het was ook zwart van het vuil. Een goede schoonmaakbeurt en alles was in orde. Een van de schuimrubberen handvatten heeft echter een duidelijke barst over de helft van de lengte (duidelijk een goede snede) en dat is NIET TOEGELATEN. Er werd niet geleverd op het gekozen afhaalpunt maar op een ander punt ver van mijn huis (UPS verontschuldigde zich op mijn eerste klacht maar antwoordde niet op mijn tweede klacht). Het resultaat was dat het pakket zo groot was dat ik het met een taxi naar huis moest brengen). Ik dacht eraan het naar u terug te sturen, maar ik had de vieze, kapotte kartonnen doos weggegooid voordat ik de taxi nam, dus laat maar zitten. Bovendien, na mijn problemen met UPS, had ik zin om de bladzijde snel om te slaan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar wij controleren al onze producten voordat ze worden verzonden. Als u contact met ons had opgenomen om het probleem met het product te melden (in plaats van niets te zeggen en een negatieve recensie achter te laten), dan hadden wij het product teruggenomen en vervangen door een ander looprek. De retour- en herverzendkosten zouden ook door ons bedrijf zijn gedekt. Goede communicatie is belangrijk. Wat UPS betreft, lijkt het erop dat u pech heeft gehad. Onze UPS en DPD vervoerders leveren 98% van de pakketten op tijd en op het aangegeven adres af. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker. Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Dat was het probleem niet.
Uw service in de chat room was uiterst onaangenaam, door mij te vertellen dat ik de volgende keer alleen de voorraad moest controleren, dat het product ontbrak in de bestelling, wat niet waar was zoals u heeft gezien. De bestellingen kwamen altijd op tijd aan, maar bleven nooit urenlang in de regen staan. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Pontieux, Na analyse van uw laatste bestelling kunnen we vaststellen dat er een voorraadfout is opgetreden bij een van de door u bestelde producten. Het product was gemarkeerd als op voorraad, terwijl dat niet het geval was. We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke fout. We hebben ook de vrijheid genomen om uw vorige bestellingen te controleren en we konden vaststellen dat de levertijden werden gerespecteerd. Dit is een geïsoleerd geval. Ter informatie, wij kunnen altijd een bestelling splitsen om u op verzoek te sturen wat onmiddellijk beschikbaar is. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Demesmaeker Frédéric, Klantendienst Smartlifetime.com.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat ik maat XL beschermers heb ontvangen in plaats van maat L. Ik heb per e-mail gevraagd om een nieuwe zending in de juiste maat en een re-shipment voucher voor de verkeerde zending, e-mail bleef onbeantwoord.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij hebben u dezelfde dag per kerende e-mail, d.w.z. op 16 november, geantwoord en hebben geen antwoord van u ontvangen. Hier is de inhoud: "Hallo, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto van het ontvangen pakket te sturen zodat we de referenties kunnen vergelijken? Hoogachtend, Stefania Sini Senup Klantenservice" Elke bestelling wordt twee keer gecontroleerd om dit soort problemen te voorkomen. Als we vaststellen dat er een fout is gemaakt, zorgen we voor de vervanging. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto te sturen en ons te vertellen hoeveel pakketten (van de 7 verzonden) fout zijn? Ter informatie: we hebben het gewicht van uw pakket gecontroleerd en het komt precies overeen met een doos met 7 pakketten Tena Pants Maxi Large... Bij voorbaat dank voor uw feedback. We willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Frederic.
1/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met bestelling of foto, arriveerde met CORSOIO RUBBER en niet met een "T"
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/05/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor de bestelling gaat het, voor de collectie gaat het, maar geen levering sinds 12 januari !!!!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2017 
Vertaalde beoordeling