/10
★★★★★
op 1912 beoordelingen
★★★★★
op 1912 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Verandering van vervoerder, mijn pakket kwam niet aan op het punt dat ik wilde maar aan de andere kant van de stad.
Christine M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Christine, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Helaas hebben we geen controle over het ophaalpunt en dit kan gebeuren met verschillende vervoerders.
Wanneer je echter een bestelling plaatst voor supplementen (pakketten <20kg) op onze website, kun je kiezen voor de vervoerder DPD of La Poste Colissimo (gevolgd door bezorging bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
U kunt uw vervoerder dus direct kiezen wanneer u uw bestelling plaatst!
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Ons team staat klaar om je te helpen!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Helaas hebben we geen controle over het ophaalpunt en dit kan gebeuren met verschillende vervoerders.
Wanneer je echter een bestelling plaatst voor supplementen (pakketten <20kg) op onze website, kun je kiezen voor de vervoerder DPD of La Poste Colissimo (gevolgd door bezorging bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
U kunt uw vervoerder dus direct kiezen wanneer u uw bestelling plaatst!
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Ons team staat klaar om je te helpen!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
2/5
★★☆☆☆
Op de dag van levering lagen er twee zakken open in de vrachtwagen. De bezorger had een reserve op de levering gezet en er ontbrak minstens 5 kg, onmogelijk te verzamelen met het stof in de vrachtwagen. Gezien de prijs van pellets doet dat pijn. Melissandre MOURET
Melissandre M.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Melissandre,
Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de problemen die we hebben ondervonden met de vervoerder, die volledig buiten onze macht lagen.
Toen we je beoordeling lazen, hebben we direct contact met je opgenomen om snel een oplossing te vinden.
Na een paar uitwisselingen hebben we het verlies gecompenseerd.
Mocht u ooit een soortgelijk probleem hebben met een toekomstige levering, aarzel dan niet om hetzelfde te doen, d.w.z. maak een voorbehoud op de leveringsbon en neem vervolgens rechtstreeks contact met ons op (per e-mail of telefoon) om ons op de hoogte te stellen van het probleem, zodat we snel kunnen handelen.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we staan 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de problemen die we hebben ondervonden met de vervoerder, die volledig buiten onze macht lagen.
Toen we je beoordeling lazen, hebben we direct contact met je opgenomen om snel een oplossing te vinden.
Na een paar uitwisselingen hebben we het verlies gecompenseerd.
Mocht u ooit een soortgelijk probleem hebben met een toekomstige levering, aarzel dan niet om hetzelfde te doen, d.w.z. maak een voorbehoud op de leveringsbon en neem vervolgens rechtstreeks contact met ons op (per e-mail of telefoon) om ons op de hoogte te stellen van het probleem, zodat we snel kunnen handelen.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we staan 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Super lange levering. Vrij dure producten. Jammer dat er niet meer jassen worden aangeboden of loyaliteitsvoordeel.
Sébastien S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Sébastien, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en vervoerders hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02.12.24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Wat betreft het loyaliteitsprogramma, door naar uw Reverdy klantenaccount te gaan ('Mijn account' sectie; vervolgens 'Loyaliteitsprogramma'), kunt u uw beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Als er euro's beschikbaar zijn op je account, kun je deze in mindering brengen op je bestelling door het vakje aan te vinken voor de betaling.
U kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om te zien hoeveel er beschikbaar is om te gebruiken op uw volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden!
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en vervoerders hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02.12.24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Wat betreft het loyaliteitsprogramma, door naar uw Reverdy klantenaccount te gaan ('Mijn account' sectie; vervolgens 'Loyaliteitsprogramma'), kunt u uw beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Als er euro's beschikbaar zijn op je account, kun je deze in mindering brengen op je bestelling door het vakje aan te vinken voor de betaling.
U kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om te zien hoeveel er beschikbaar is om te gebruiken op uw volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden!
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Pakket ontvangen chipped langs de hele zijkant + een heel klein gaatje dat de 2 verpakkingen van de 20 kg zak doorboorde. Geen geweldige ervaring, ik moet toegeven dat ik teleurgesteld was over mijn eerste bestelling. Ook werd het doorboorde pakket aan de deur achtergelaten zonder aan te bellen. Gelukkig heeft niemand het van me gestolen en gelukkig was mijn poort open, anders had het vast op straat gelegen, overgeleverd aan de regen en diefstal ...
Alexandra D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Alexandra, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Naar aanleiding van uw opmerking hebben we onmiddellijk geprobeerd contact met u op te nemen om meer te weten te komen over de situatie, maar dat is niet gelukt.
Aarzel in de toekomst niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we kunnen doen wat we kunnen om je te helpen. En in het geval dat het pakket rechtstreeks bij u wordt afgeleverd, nodigen wij u uit een voorbehoud te maken op de afleverbon, de aard van de schade en het betreffende product te specificeren (maak indien mogelijk een foto van de schade) en ons vervolgens op de hoogte te stellen.
Ons team blijft 100% beschikbaar en staat klaar om naar u te luisteren, dus aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen om de kwestie te bespreken.
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Naar aanleiding van uw opmerking hebben we onmiddellijk geprobeerd contact met u op te nemen om meer te weten te komen over de situatie, maar dat is niet gelukt.
Aarzel in de toekomst niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we kunnen doen wat we kunnen om je te helpen. En in het geval dat het pakket rechtstreeks bij u wordt afgeleverd, nodigen wij u uit een voorbehoud te maken op de afleverbon, de aard van de schade en het betreffende product te specificeren (maak indien mogelijk een foto van de schade) en ons vervolgens op de hoogte te stellen.
Ons team blijft 100% beschikbaar en staat klaar om naar u te luisteren, dus aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen om de kwestie te bespreken.
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Pakket kwam beschadigd aan, 11 dagen na de bestelling, en de vervoerder belde pas op de dag van levering (geen mogelijkheid tot traceren). De producten mogen dan goed zijn, maar het bestel-/leverproces laat veel te wensen over.
Nolwenn R.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hoi Nolwenn, bedankt voor je feedback.
We verontschuldigen ons voor de problemen met de transporteur, die volledig buiten onze macht lagen.
In overeenstemming met onze standaard levertijden van 10 werkdagen voor leveringen per koerier, werden je producten de dag na je bestelling verzonden, waarmee we onze beloften nakomen.
Wat het beschadigde pakket betreft, willen wij u erop wijzen dat wij uw bestellingen met de grootste zorg voorbereiden. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport.
Aarzel in dat geval niet om een voorbehoud te maken op de afleverbon, met vermelding van de aard van de schade en het betreffende product (maak indien mogelijk een foto van de schade) en stel ons hiervan op de hoogte. Zo kunnen we een schadeclaim indienen bij de vervoerder om je schadeloos te stellen.
Je kunt ons bereiken op 02 33 91 35 60 (druk dan op #3) of schrijf ons op [email protected] als je vragen hebt. Ons team staat altijd klaar om naar je te luisteren!
Nog een fijne dag verder,
Het Reverdy team
We verontschuldigen ons voor de problemen met de transporteur, die volledig buiten onze macht lagen.
In overeenstemming met onze standaard levertijden van 10 werkdagen voor leveringen per koerier, werden je producten de dag na je bestelling verzonden, waarmee we onze beloften nakomen.
Wat het beschadigde pakket betreft, willen wij u erop wijzen dat wij uw bestellingen met de grootste zorg voorbereiden. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport.
Aarzel in dat geval niet om een voorbehoud te maken op de afleverbon, met vermelding van de aard van de schade en het betreffende product (maak indien mogelijk een foto van de schade) en stel ons hiervan op de hoogte. Zo kunnen we een schadeclaim indienen bij de vervoerder om je schadeloos te stellen.
Je kunt ons bereiken op 02 33 91 35 60 (druk dan op #3) of schrijf ons op [email protected] als je vragen hebt. Ons team staat altijd klaar om naar je te luisteren!
Nog een fijne dag verder,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Hallo, ik ben heel blij met de producten van Reverdy. Ik ben echter teleurgesteld dat er geen contact met mij is opgenomen na een bezoek aan de stand op EquitaLyon (een dierenarts moest contact met mij opnemen naar aanleiding van een spijsverteringsprobleem bij een paard). Pharmacie Ramberti
Lucie B.
Op
na aankoop van 28/10/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
2 comandes die ik denk door te vragen naar een zegel en een disette van het merk. En die heb ik nooit gekregen. Jammer
Christophe D.
Op
na aankoop van 30/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hoi Christophe, bedankt voor je feedback.
We hebben niet de mogelijkheid om systematisch een graanmaat of emmer toe te voegen aan voedselbestellingen, voornamelijk om ecologische redenen.
Als je je volgende bestelling plaatst, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen 🙂
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
We hebben niet de mogelijkheid om systematisch een graanmaat of emmer toe te voegen aan voedselbestellingen, voornamelijk om ecologische redenen.
Als je je volgende bestelling plaatst, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen 🙂
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Toplevering. Pot onmogelijk te openen
Françoise Toletti F.
Op
na aankoop van 02/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Françoise, en bedankt voor je feedback.
De verpakking van onze producten is ontworpen om zo luchtdicht mogelijk te zijn voor optimale bewaarcondities, en sterk genoeg om het transport te weerstaan en hergebruikt te worden.
Als je wilt, kun je onze video bekijken om meer te weten te komen over hoe onze verpakkingen worden geopend (https://www.youtube.com/shorts/NVaViMS_kWw) 🙂
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je meer informatie wilt. Ons team van voedingsadviseurs staat altijd klaar om je te helpen!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team
De verpakking van onze producten is ontworpen om zo luchtdicht mogelijk te zijn voor optimale bewaarcondities, en sterk genoeg om het transport te weerstaan en hergebruikt te worden.
Als je wilt, kun je onze video bekijken om meer te weten te komen over hoe onze verpakkingen worden geopend (https://www.youtube.com/shorts/NVaViMS_kWw) 🙂
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je meer informatie wilt. Ons team van voedingsadviseurs staat altijd klaar om je te helpen!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
De olie die ik heb gekocht is erg goed, mijn che is er dol op, maar het grote minpunt is dat er een pompje zou kunnen zijn om de distributie te vergemakkelijken... het schenken is echt lastig, je krijgt het overal. ik moest decanteren in een leeg flesje, dus het is niet praktisch...
Jennifer T.
Op
na aankoop van 28/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Jennifer,
Bedankt voor je feedback.
Om je in staat te stellen de hoeveelheid olie bij het doseren te beheren, wordt bij elke can een doseerdop geleverd.
Maar je kunt ook een pomp toevoegen die geschikt is voor cans van 5 liter: https://www.reverdy.fr/fr/pompe-bidon-5l.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of advies nodig hebt. Ons team staat 100% voor je klaar!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team
Bedankt voor je feedback.
Om je in staat te stellen de hoeveelheid olie bij het doseren te beheren, wordt bij elke can een doseerdop geleverd.
Maar je kunt ook een pomp toevoegen die geschikt is voor cans van 5 liter: https://www.reverdy.fr/fr/pompe-bidon-5l.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of advies nodig hebt. Ons team staat 100% voor je klaar!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team
2/5
★★☆☆☆
Bestelling ontvangen na 16 dagen
Maud L.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hoi Maud, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te lezen dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
Je levering was inderdaad vertraagd, na je telefoontje hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de transporteur om een leveringsdatum af te spreken, binnen maximaal 48 uur.
Aarzel niet om de volgende keer direct contact met ons op te nemen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen 🙂
We blijven ons resoluut inzetten voor de kwaliteit van onze producten en klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet, ons team staat voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy Team
Het spijt ons te lezen dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
Je levering was inderdaad vertraagd, na je telefoontje hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de transporteur om een leveringsdatum af te spreken, binnen maximaal 48 uur.
Aarzel niet om de volgende keer direct contact met ons op te nemen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen 🙂
We blijven ons resoluut inzetten voor de kwaliteit van onze producten en klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet, ons team staat voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy Team
3/5
★★★☆☆
Ik heb mijn bedenkingen, mijn één jaar oude merrieveulen weigert dit supplement te eten. Misschien is het niet lekker naar haar smaak?
Michel T.
Op
na aankoop van 15/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Michel en bedankt voor je feedback.
OLIGOVIT MINERAL REVERDY is er in twee vormen: EASY DOSE (= grote korrels) en vermicelli. Voor paarden van een jaar of ouder zijn beide versies van CMV (mineralen- en vitaminesupplement) geschikt.
Voor jongere paarden jonger dan 1 jaar raden we aan om de vermicelli-versie te geven. Misschien past dit formaat beter bij jouw merrieveulen?
Elk paard is uniek, en sommige paarden die niet gewend zijn aan dit formaat hebben soms een beetje 'conditionering' nodig om het te gaan waarderen. Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team van voedingsadviseurs zodat we je kunnen helpen 😉
Je kunt ons bereiken op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2), schrijf ons op [email protected], of op onze sociale netwerken (Instagram, Facebook, enz.)!
We hopen je snel te zien,
Team Reverdy
OLIGOVIT MINERAL REVERDY is er in twee vormen: EASY DOSE (= grote korrels) en vermicelli. Voor paarden van een jaar of ouder zijn beide versies van CMV (mineralen- en vitaminesupplement) geschikt.
Voor jongere paarden jonger dan 1 jaar raden we aan om de vermicelli-versie te geven. Misschien past dit formaat beter bij jouw merrieveulen?
Elk paard is uniek, en sommige paarden die niet gewend zijn aan dit formaat hebben soms een beetje 'conditionering' nodig om het te gaan waarderen. Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team van voedingsadviseurs zodat we je kunnen helpen 😉
Je kunt ons bereiken op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2), schrijf ons op [email protected], of op onze sociale netwerken (Instagram, Facebook, enz.)!
We hopen je snel te zien,
Team Reverdy
3/5
★★★☆☆
Niets mis met de kwaliteit. De levering ging niet goed. Het is aan hen om te zien met wie ze werken.
Marie G.
Op
na aankoop van 08/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Marie, en bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te lezen dat de levering niet is uitgevoerd zoals gepland en dat dit buiten onze macht lag. Onze excuses voor het ongemak.
Zoals we in onze laatste uitwisseling al zeiden, hebben we contact opgenomen met de transporteur om hen op de hoogte te stellen van je feedback over de levering.
Als je een volgende bestelling plaatst, aarzel dan niet om vooraf contact met ons op te nemen, zodat we een oplossing kunnen vinden om ervoor te zorgen dat je levering zo soepel mogelijk verloopt.
Ook als je andere vragen hebt of advies nodig hebt, staat ons team altijd voor je klaar.
Het Reverdy team
Het spijt ons te lezen dat de levering niet is uitgevoerd zoals gepland en dat dit buiten onze macht lag. Onze excuses voor het ongemak.
Zoals we in onze laatste uitwisseling al zeiden, hebben we contact opgenomen met de transporteur om hen op de hoogte te stellen van je feedback over de levering.
Als je een volgende bestelling plaatst, aarzel dan niet om vooraf contact met ons op te nemen, zodat we een oplossing kunnen vinden om ervoor te zorgen dat je levering zo soepel mogelijk verloopt.
Ook als je andere vragen hebt of advies nodig hebt, staat ons team altijd voor je klaar.
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Meer dan 2 weken om je bestelling te ontvangen
Mylène N.
Op
na aankoop van 16/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Mylène, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te lezen dat de levering niet is uitgevoerd zoals gepland, buiten onze controle om.
De transporteur was inderdaad te laat met de levering van uw pallet. Zodra onze klantenservice een onregelmatigheid opmerkte in het volgsysteem van de levering, hebben we de nodige stappen ondernomen om contact op te nemen met de transporteur en je de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Aarzel in dit soort situaties niet om contact met ons op te nemen zodra u het kleinste probleem opmerkt, zodat we zo snel en efficiënt mogelijk kunnen handelen.
Wees gerust dat we resoluut blijven focussen op de kwaliteit van onze producten en klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet, ons team staat klaar om je te helpen!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team.
Het spijt ons te lezen dat de levering niet is uitgevoerd zoals gepland, buiten onze controle om.
De transporteur was inderdaad te laat met de levering van uw pallet. Zodra onze klantenservice een onregelmatigheid opmerkte in het volgsysteem van de levering, hebben we de nodige stappen ondernomen om contact op te nemen met de transporteur en je de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Aarzel in dit soort situaties niet om contact met ons op te nemen zodra u het kleinste probleem opmerkt, zodat we zo snel en efficiënt mogelijk kunnen handelen.
Wees gerust dat we resoluut blijven focussen op de kwaliteit van onze producten en klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet, ons team staat klaar om je te helpen!
Tot binnenkort,
Het Reverdy team.
3/5
★★★☆☆
Snoepjes verrijkt met sporenelementen hebben een kenmerkende geur en zijn ook onderscheidend. Vooral moeilijk voor hele jonge paarden zoals die van ons. Moeilijk te kauwen en twee van de drie paarden hadden last van de geur. De eerste wilde ze helemaal niet innemen. Nu neemt hij ze al een paar dagen, en de tweede neemt ze niet meer, de geur lijkt ze dwars te zitten.
Marie-laure T.
Op
na aankoop van 18/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Marie-Laure, en bedankt voor je feedback.
De geur houdt verband met de actieve ingrediënten in de CMV, de vitaminen en sporenelementen. Er is appelaroma toegevoegd om de geur zoveel mogelijk te "maskeren" en het voor paarden makkelijker te maken om de CMV - mineralen- en vitaminesupplement - (alleen) in te nemen.
Voor paarden die een beetje aarzelen, kun je proberen een paar eenheden OLIGOVIT EASY DOSE MINERAL in de buitenlucht te laten staan (bijvoorbeeld 24 uur) zodat de geur vervaagt, en het dan wat later nog eens proberen. Meer gevoelige paarden wennen er over het algemeen geleidelijk aan.
Bovendien is er nog steeds een minimale hardheid nodig om het product lang genoeg te laten meegaan, zonder het kauwen van het paard te hinderen.
Tijdens de ontwikkeling van het product werden tests uitgevoerd met paarden in ons Reverdy Research Centre.
Bij elke productierun controleren we ook de hardheid van de EASY DOSE-eenheden met behulp van een zuiger om de kracht te meten die nodig is om de EASY DOSE-korrel met een diameter van 15 mm te breken. En ter informatie, de uitgeoefende kracht is proportioneel dezelfde (of zelfs iets minder) dan die uitgeoefend op de 5mm diameter korrels van onze Reverdy voeders 🙂
De EASY DOSE korrels kunnen dus hard lijken voor een mens, maar ze zijn perfect geschikt voor een paard, dat zeer krachtige kaken heeft (*voor een paard met een gezond gebit, natuurlijk).
Wij raden het 'EASY DOSE' formaat van OLIGOVIT MINERAL aan voor jonge paarden vanaf 1 jaar. Voor jongere paarden (jonger dan 1 jaar) is OLIGOVIT MINERAL verkrijgbaar in vermicellivorm. Dit formaat kan ook worden aanbevolen voor volwassen paarden die, om verschillende redenen, moeite hebben met het kauwen van de EASY DOSE versie.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of advies nodig hebt. Ons team staat altijd klaar om te luisteren!
Het Reverdy team
De geur houdt verband met de actieve ingrediënten in de CMV, de vitaminen en sporenelementen. Er is appelaroma toegevoegd om de geur zoveel mogelijk te "maskeren" en het voor paarden makkelijker te maken om de CMV - mineralen- en vitaminesupplement - (alleen) in te nemen.
Voor paarden die een beetje aarzelen, kun je proberen een paar eenheden OLIGOVIT EASY DOSE MINERAL in de buitenlucht te laten staan (bijvoorbeeld 24 uur) zodat de geur vervaagt, en het dan wat later nog eens proberen. Meer gevoelige paarden wennen er over het algemeen geleidelijk aan.
Bovendien is er nog steeds een minimale hardheid nodig om het product lang genoeg te laten meegaan, zonder het kauwen van het paard te hinderen.
Tijdens de ontwikkeling van het product werden tests uitgevoerd met paarden in ons Reverdy Research Centre.
Bij elke productierun controleren we ook de hardheid van de EASY DOSE-eenheden met behulp van een zuiger om de kracht te meten die nodig is om de EASY DOSE-korrel met een diameter van 15 mm te breken. En ter informatie, de uitgeoefende kracht is proportioneel dezelfde (of zelfs iets minder) dan die uitgeoefend op de 5mm diameter korrels van onze Reverdy voeders 🙂
De EASY DOSE korrels kunnen dus hard lijken voor een mens, maar ze zijn perfect geschikt voor een paard, dat zeer krachtige kaken heeft (*voor een paard met een gezond gebit, natuurlijk).
Wij raden het 'EASY DOSE' formaat van OLIGOVIT MINERAL aan voor jonge paarden vanaf 1 jaar. Voor jongere paarden (jonger dan 1 jaar) is OLIGOVIT MINERAL verkrijgbaar in vermicellivorm. Dit formaat kan ook worden aanbevolen voor volwassen paarden die, om verschillende redenen, moeite hebben met het kauwen van de EASY DOSE versie.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of advies nodig hebt. Ons team staat altijd klaar om te luisteren!
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Ik dacht dat de zakken die ik had besteld vlokken waren, maar uiteindelijk waren het korrels. De afbeelding komt niet overeen met wat ik heb ontvangen en ik zou een maatbeker hebben, maar die had ik niet. Ondanks alles zijn de kwaliteit van de levering, de kwaliteit van de service na verkoop en de kwaliteit van de korrels top.
Thémis H.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Themis, en bedankt voor je feedback.
Onze Reverdy ADULT ENERGY voeding wordt inderdaad in pelletvorm geleverd. Zowel op de website als op de technische fiche van de voeding is deze korrelvorm duidelijk te zien op de foto. Kun je ons wat meer details geven over de afbeelding waar je het over hebt? Waar heb je het gezien?
Al onze producten zijn verkrijgbaar in pelletvorm (of in pellets met een paar maïsvlokken om het energieniveau te verhogen).
Het pelleteren zorgt voor een betere bewaring en een gelijkmatige verdeling van de ingrediënten. Het garandeert stabiliteit, homogeniteit en evenwicht.
Bovendien wordt onze voeding gepelleteerd met stoom, zonder gebruik van melasse, een suikerbijproduct dat verantwoordelijk kan zijn voor pathologische problemen zoals slokdarmverstoppingen, maagzweren en gedragsstoornissen.
Vlokken verhoogt de verteerbaarheid en dus de glykemische index van granen aanzienlijk. Voedingsmiddelen die rijk zijn aan vlokken (bekend als "vlokken") hebben daarom een hoge glykemische index, vooral omdat ze vaak melasse bevatten. Overmatige consumptie van vlokken bevordert/verergert daarom overgewicht, maagzweren, gedragsstoornissen, spieraandoeningen ('bloedstolsels'), gewrichtsaandoeningen (OCD) en stofwisselingsstoornissen (EMS, syndroom van Cushing).
Als je meer wilt weten over vlokken en hun invloed op de gezondheid van een paard, aarzel dan niet om ons artikel te lezen: "Vlokken in paardenvoer: goed of slecht?", beschikbaar op onze website op het volgende adres: https://www.reverdy.fr/fr/articles/posts/les-floconnes-dans-l-alimentation-du-cheval
Als je nog andere vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van voedingsadviseurs en onze dierenartsen van de Health Unit helpen je graag 🙂
Tot snel,
Het Reverdy team
Onze Reverdy ADULT ENERGY voeding wordt inderdaad in pelletvorm geleverd. Zowel op de website als op de technische fiche van de voeding is deze korrelvorm duidelijk te zien op de foto. Kun je ons wat meer details geven over de afbeelding waar je het over hebt? Waar heb je het gezien?
Al onze producten zijn verkrijgbaar in pelletvorm (of in pellets met een paar maïsvlokken om het energieniveau te verhogen).
Het pelleteren zorgt voor een betere bewaring en een gelijkmatige verdeling van de ingrediënten. Het garandeert stabiliteit, homogeniteit en evenwicht.
Bovendien wordt onze voeding gepelleteerd met stoom, zonder gebruik van melasse, een suikerbijproduct dat verantwoordelijk kan zijn voor pathologische problemen zoals slokdarmverstoppingen, maagzweren en gedragsstoornissen.
Vlokken verhoogt de verteerbaarheid en dus de glykemische index van granen aanzienlijk. Voedingsmiddelen die rijk zijn aan vlokken (bekend als "vlokken") hebben daarom een hoge glykemische index, vooral omdat ze vaak melasse bevatten. Overmatige consumptie van vlokken bevordert/verergert daarom overgewicht, maagzweren, gedragsstoornissen, spieraandoeningen ('bloedstolsels'), gewrichtsaandoeningen (OCD) en stofwisselingsstoornissen (EMS, syndroom van Cushing).
Als je meer wilt weten over vlokken en hun invloed op de gezondheid van een paard, aarzel dan niet om ons artikel te lezen: "Vlokken in paardenvoer: goed of slecht?", beschikbaar op onze website op het volgende adres: https://www.reverdy.fr/fr/articles/posts/les-floconnes-dans-l-alimentation-du-cheval
Als je nog andere vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van voedingsadviseurs en onze dierenartsen van de Health Unit helpen je graag 🙂
Tot snel,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Zou het een goed idee zijn om de communicatietaal aan te passen aan je klant?
Danny P.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede avondproducten, maar het is veel te duur geworden.
Vincent M.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik vind het jammer dat jullie assortiment geen "droge" graanvrije pellets bevat, omdat rehydratie midden in de wei al snel beperkend kan zijn. Voor de rest is de bezorgservice erg goed met de afspraak, maar het is jammer dat je niet bezorgd kunt worden zonder voor het pakket te hoeven tekenen.
Alexandra G.
Op
na aankoop van 25/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Alexandra, en bedankt voor je feedback.
In onze CEREAL FREE voeding vereist de afwezigheid van granen in combinatie met het hoge vezelgehalte meer insalivatie en kauwen dan in een conventionele voeding. Daarom raden we aan om dit voer in kleine hoeveelheden te geven, en van tevoren te weken (bijvoorbeeld 1 liter CEREAL FREE met ongeveer 2 tot 3 liter lauw water). Dit maakt het kauwen makkelijker en voorkomt verstopping van de slokdarm, een probleem dat al in zeer zeldzame gevallen is gemeld.
Als je het droog wilt uitdelen, kun je overwegen om de 1L CEREAL FREE te mengen met 1 tot 2L Reverdy FIBRES NATURELLES (https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles) (d.w.z. 50 tot 100g per maaltijd). De vezelinname zal het kauwen van het rantsoen bevorderen (met een grotere speekselproductie) en zo slokdarmverstoppingen helpen voorkomen. Deze maatregel is echter minder betrouwbaar dan het weken van het voer vóór distributie.
Wat de levering betreft, vragen we altijd om een handtekening om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als dit systeem echter te beperkend is, kunt u een van onze retailers bezoeken. Je vindt een lijst van detailhandelaars die onze producten verkopen op de pagina 'Vind een winkel' van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van adviseurs helpt je graag verder.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
In onze CEREAL FREE voeding vereist de afwezigheid van granen in combinatie met het hoge vezelgehalte meer insalivatie en kauwen dan in een conventionele voeding. Daarom raden we aan om dit voer in kleine hoeveelheden te geven, en van tevoren te weken (bijvoorbeeld 1 liter CEREAL FREE met ongeveer 2 tot 3 liter lauw water). Dit maakt het kauwen makkelijker en voorkomt verstopping van de slokdarm, een probleem dat al in zeer zeldzame gevallen is gemeld.
Als je het droog wilt uitdelen, kun je overwegen om de 1L CEREAL FREE te mengen met 1 tot 2L Reverdy FIBRES NATURELLES (https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles) (d.w.z. 50 tot 100g per maaltijd). De vezelinname zal het kauwen van het rantsoen bevorderen (met een grotere speekselproductie) en zo slokdarmverstoppingen helpen voorkomen. Deze maatregel is echter minder betrouwbaar dan het weken van het voer vóór distributie.
Wat de levering betreft, vragen we altijd om een handtekening om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als dit systeem echter te beperkend is, kunt u een van onze retailers bezoeken. Je vindt een lijst van detailhandelaars die onze producten verkopen op de pagina 'Vind een winkel' van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van adviseurs helpt je graag verder.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Zeer goed product, maar er was een groot probleem met de levering: de doos arriveerde volledig verbrijzeld, het pakket werd opgehouden door de vervoerder en uiteindelijk duurde het 20 dagen om aan te komen.... Ik zal deze ervaring niet herhalen.
Elise S.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Elise, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons zeer dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
De levering kon niet op tijd plaatsvinden omdat de weg geblokkeerd was op 27/12, de dag van de levering. De levering moest daarom worden verschoven naar een latere datum, zoals je kunt zien op de tracking van de levering.
We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er zich een incident voordoet tijdens het transport. In dat geval nodigen we je uit om ons te informeren en een reservering te maken op het moment van levering.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
Het spijt ons zeer dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
De levering kon niet op tijd plaatsvinden omdat de weg geblokkeerd was op 27/12, de dag van de levering. De levering moest daarom worden verschoven naar een latere datum, zoals je kunt zien op de tracking van de levering.
We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er zich een incident voordoet tijdens het transport. In dat geval nodigen we je uit om ons te informeren en een reservering te maken op het moment van levering.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
3/5
★★★☆☆
Goed merk
Mathieu G.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De ingewikkelde levering op afspraak past helemaal niet bij mij
Reine E.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Reine, en bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de manier van bezorgen. We vragen je altijd om een afspraak te maken om aanwezig te zijn om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als bezorging per koerier echter te lastig voor je is, kun je een van onze winkeliers bezoeken. Je kunt een lijst met verkopers van onze producten vinden op de 'Vind een winkel' pagina van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de manier van bezorgen. We vragen je altijd om een afspraak te maken om aanwezig te zijn om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als bezorging per koerier echter te lastig voor je is, kun je een van onze winkeliers bezoeken. Je kunt een lijst met verkopers van onze producten vinden op de 'Vind een winkel' pagina van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Serieuze, snelle CMV's van goede kwaliteit
Pierre L.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Altijd top met Reverdy. Wat betreft mijn aankoop van CMV in 20 kg, tot nu toe werd ik geleverd door Colissimo (en we hebben een topbezorgster). Nu worden we geleverd door een koerier en dat is ingewikkelder, vooral omdat we tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds beschikbaar moeten zijn voor de levering. Ingewikkeld als je voor paarden moet zorgen!
Guillaume G.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Guillaume,
Bedankt voor je loyaliteit en je positieve feedback over onze producten. We hebben rekening gehouden met uw voorkeur voor levering door Colissimo. De tijdsbeperkingen zijn over het algemeen hetzelfde voor alle vervoerders, d.w.z. leveringen vinden plaats tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds.
Normaal gesproken wordt u echter per e-mail/sms op de hoogte gebracht van de levertijd, zodat u de best mogelijke afspraken kunt maken.
Als je nog andere vragen hebt over bezorging of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team!
We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen,
Het Reverdy team
Bedankt voor je loyaliteit en je positieve feedback over onze producten. We hebben rekening gehouden met uw voorkeur voor levering door Colissimo. De tijdsbeperkingen zijn over het algemeen hetzelfde voor alle vervoerders, d.w.z. leveringen vinden plaats tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds.
Normaal gesproken wordt u echter per e-mail/sms op de hoogte gebracht van de levertijd, zodat u de best mogelijke afspraken kunt maken.
Als je nog andere vragen hebt over bezorging of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team!
We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Het duurde langer dan normaal voordat mijn pakket aankwam en er zaten gaten in de kartonnen doos en in de tas, die ook licht beschadigd was.
Sandrine J.
Op
na aankoop van 13/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Sandrine, en bedankt voor je feedback!
Het spijt ons te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport. Als dit gebeurt, noteer het probleem dan bij aflevering en laat het ons weten.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
Het spijt ons te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport. Als dit gebeurt, noteer het probleem dan bij aflevering en laat het ons weten.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
3/5
★★★☆☆
Fijn
Chambon F.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geweldig product, maar de levering duurde wat lang.
Isabelle G.
Op
na aankoop van 27/09/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb niet genoeg ervaring met jullie producten om er een mening over te hebben. Dank u
Manuella L.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Voedingssupplement waarvan de verpakking was gescheurd bij ontvangst (ook al was de doos intact) Pakket ontvangen op een afleverpunt omdat ik niet thuis hoorde te zijn, maar er wel was Prijs weergegeven exclusief btw
Juliette M.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hello Juliette, and thank you for your feedback.
We are sorry to read that the delivery was not carried out as planned and this, beyond our control.
We take great care in preparing your orders. However, it is possible that something may go wrong in transit.
If you have any questions in this regard, please do not hesitate to call us on +33 (0)2 33 91 35 60 (then press #2 for Customer Service) or write to us at [email protected].
Regarding the display of our prices, the price including VAT is also always displayed, usually just below the price excluding VAT 🙂
If you have any further questions or need advice, please don't hesitate to contact us!
The Reverdy team
We are sorry to read that the delivery was not carried out as planned and this, beyond our control.
We take great care in preparing your orders. However, it is possible that something may go wrong in transit.
If you have any questions in this regard, please do not hesitate to call us on +33 (0)2 33 91 35 60 (then press #2 for Customer Service) or write to us at [email protected].
Regarding the display of our prices, the price including VAT is also always displayed, usually just below the price excluding VAT 🙂
If you have any further questions or need advice, please don't hesitate to contact us!
The Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Mijn producten stonden op een houten pallet die in mijn tuin werd achtergelaten door de bezorger die niet de moeite nam om de goederen van de pallet te scheiden en alles in een puinhoop achterliet ...
Mariane C.
Op
na aankoop van 05/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hello Mariane, and thank you for your feedback.
We're sorry to hear that delivery was not as smooth as you'd wished. Your products were indeed shipped on a pallet in order to protect them as much as possible and optimize transport. Unfortunately, the delivery driver is not able to leave with all the pallets. Nor is it his job to de-palletize the products.
Thank you for your understanding.
If you have any other comments about the delivery, or need advice about our products, please do not hesitate to contact us.
Please do not hesitate to contact us!
We hope to hear from you soon,
The Reverdy Team
We're sorry to hear that delivery was not as smooth as you'd wished. Your products were indeed shipped on a pallet in order to protect them as much as possible and optimize transport. Unfortunately, the delivery driver is not able to leave with all the pallets. Nor is it his job to de-palletize the products.
Thank you for your understanding.
If you have any other comments about the delivery, or need advice about our products, please do not hesitate to contact us.
Please do not hesitate to contact us!
We hope to hear from you soon,
The Reverdy Team
2/5
★★☆☆☆
De producten zijn erg goed, maar ik moest 2 pompjes bestellen voor de lijnzaadolie omdat die niet bij de blikjes werden verkocht (en zonder pompjes zou je morsen). Helaas gingen ze allebei kapot voordat het blik op was (hoewel niet door dezelfde persoon).
Elodie L.
Op
na aankoop van 04/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hello Élodie, and thank you for your feedback.
The pumps are actually offered separately, so that they can be reused from one can to the next and not go to waste. We've never received any feedback about the pumps' lack of sturdiness. This information has been passed on to our quality department, and we will do our utmost to remedy the situation. If you could get back to us directly with some information on this, it would be a great help 🙂
In the meantime, don't hesitate to contact us if you have any questions or need any advice. Our team is always ready to listen!
The Reverdy team
The pumps are actually offered separately, so that they can be reused from one can to the next and not go to waste. We've never received any feedback about the pumps' lack of sturdiness. This information has been passed on to our quality department, and we will do our utmost to remedy the situation. If you could get back to us directly with some information on this, it would be a great help 🙂
In the meantime, don't hesitate to contact us if you have any questions or need any advice. Our team is always ready to listen!
The Reverdy team