/10
★★★★★
op 1252 beoordelingen
★★★★★
op 1252 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Zou het een goed idee zijn om de communicatietaal aan te passen aan je klant?
Danny P.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Goede avondproducten, maar het is veel te duur geworden.
Vincent M.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik vind het jammer dat jullie assortiment geen "droge" graanvrije pellets bevat, omdat rehydratie midden in de wei al snel beperkend kan zijn. Voor de rest is de bezorgservice erg goed met de afspraak, maar het is jammer dat je niet bezorgd kunt worden zonder voor het pakket te hoeven tekenen.
Alexandra G.
Op
na aankoop van 25/12/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Alexandra, en bedankt voor je feedback.
In onze CEREAL FREE voeding vereist de afwezigheid van granen in combinatie met het hoge vezelgehalte meer insalivatie en kauwen dan in een conventionele voeding. Daarom raden we aan om dit voer in kleine hoeveelheden te geven, en van tevoren te weken (bijvoorbeeld 1 liter CEREAL FREE met ongeveer 2 tot 3 liter lauw water). Dit maakt het kauwen makkelijker en voorkomt verstopping van de slokdarm, een probleem dat al in zeer zeldzame gevallen is gemeld.
Als je het droog wilt uitdelen, kun je overwegen om de 1L CEREAL FREE te mengen met 1 tot 2L Reverdy FIBRES NATURELLES (https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles) (d.w.z. 50 tot 100g per maaltijd). De vezelinname zal het kauwen van het rantsoen bevorderen (met een grotere speekselproductie) en zo slokdarmverstoppingen helpen voorkomen. Deze maatregel is echter minder betrouwbaar dan het weken van het voer vóór distributie.
Wat de levering betreft, vragen we altijd om een handtekening om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als dit systeem echter te beperkend is, kunt u een van onze retailers bezoeken. Je vindt een lijst van detailhandelaars die onze producten verkopen op de pagina 'Vind een winkel' van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van adviseurs helpt je graag verder.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
In onze CEREAL FREE voeding vereist de afwezigheid van granen in combinatie met het hoge vezelgehalte meer insalivatie en kauwen dan in een conventionele voeding. Daarom raden we aan om dit voer in kleine hoeveelheden te geven, en van tevoren te weken (bijvoorbeeld 1 liter CEREAL FREE met ongeveer 2 tot 3 liter lauw water). Dit maakt het kauwen makkelijker en voorkomt verstopping van de slokdarm, een probleem dat al in zeer zeldzame gevallen is gemeld.
Als je het droog wilt uitdelen, kun je overwegen om de 1L CEREAL FREE te mengen met 1 tot 2L Reverdy FIBRES NATURELLES (https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles) (d.w.z. 50 tot 100g per maaltijd). De vezelinname zal het kauwen van het rantsoen bevorderen (met een grotere speekselproductie) en zo slokdarmverstoppingen helpen voorkomen. Deze maatregel is echter minder betrouwbaar dan het weken van het voer vóór distributie.
Wat de levering betreft, vragen we altijd om een handtekening om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als dit systeem echter te beperkend is, kunt u een van onze retailers bezoeken. Je vindt een lijst van detailhandelaars die onze producten verkopen op de pagina 'Vind een winkel' van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Ons team van adviseurs helpt je graag verder.
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Zeer goed product, maar er was een groot probleem met de levering: de doos arriveerde volledig verbrijzeld, het pakket werd opgehouden door de vervoerder en uiteindelijk duurde het 20 dagen om aan te komen.... Ik zal deze ervaring niet herhalen.
Elise S.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Elise, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons zeer dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
De levering kon niet op tijd plaatsvinden omdat de weg geblokkeerd was op 27/12, de dag van de levering. De levering moest daarom worden verschoven naar een latere datum, zoals je kunt zien op de tracking van de levering.
We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er zich een incident voordoet tijdens het transport. In dat geval nodigen we je uit om ons te informeren en een reservering te maken op het moment van levering.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
Het spijt ons zeer dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
De levering kon niet op tijd plaatsvinden omdat de weg geblokkeerd was op 27/12, de dag van de levering. De levering moest daarom worden verschoven naar een latere datum, zoals je kunt zien op de tracking van de levering.
We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er zich een incident voordoet tijdens het transport. In dat geval nodigen we je uit om ons te informeren en een reservering te maken op het moment van levering.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
3/5
★★★☆☆
Goed merk
Mathieu G.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
De ingewikkelde levering op afspraak past helemaal niet bij mij
Reine E.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Reine, en bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de manier van bezorgen. We vragen je altijd om een afspraak te maken om aanwezig te zijn om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als bezorging per koerier echter te lastig voor je is, kun je een van onze winkeliers bezoeken. Je kunt een lijst met verkopers van onze producten vinden op de 'Vind een winkel' pagina van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de manier van bezorgen. We vragen je altijd om een afspraak te maken om aanwezig te zijn om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen.
Als bezorging per koerier echter te lastig voor je is, kun je een van onze winkeliers bezoeken. Je kunt een lijst met verkopers van onze producten vinden op de 'Vind een winkel' pagina van onze website: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Serieuze, snelle CMV's van goede kwaliteit
Pierre L.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Altijd top met Reverdy. Wat betreft mijn aankoop van CMV in 20 kg, tot nu toe werd ik geleverd door Colissimo (en we hebben een topbezorgster). Nu worden we geleverd door een koerier en dat is ingewikkelder, vooral omdat we tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds beschikbaar moeten zijn voor de levering. Ingewikkeld als je voor paarden moet zorgen!
Guillaume G.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Guillaume,
Bedankt voor je loyaliteit en je positieve feedback over onze producten. We hebben rekening gehouden met uw voorkeur voor levering door Colissimo. De tijdsbeperkingen zijn over het algemeen hetzelfde voor alle vervoerders, d.w.z. leveringen vinden plaats tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds.
Normaal gesproken wordt u echter per e-mail/sms op de hoogte gebracht van de levertijd, zodat u de best mogelijke afspraken kunt maken.
Als je nog andere vragen hebt over bezorging of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team!
We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen,
Het Reverdy team
Bedankt voor je loyaliteit en je positieve feedback over onze producten. We hebben rekening gehouden met uw voorkeur voor levering door Colissimo. De tijdsbeperkingen zijn over het algemeen hetzelfde voor alle vervoerders, d.w.z. leveringen vinden plaats tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds.
Normaal gesproken wordt u echter per e-mail/sms op de hoogte gebracht van de levertijd, zodat u de best mogelijke afspraken kunt maken.
Als je nog andere vragen hebt over bezorging of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team!
We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen,
Het Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Het duurde langer dan normaal voordat mijn pakket aankwam en er zaten gaten in de kartonnen doos en in de tas, die ook licht beschadigd was.
Sandrine J.
Op
na aankoop van 13/10/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Sandrine, en bedankt voor je feedback!
Het spijt ons te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport. Als dit gebeurt, noteer het probleem dan bij aflevering en laat het ons weten.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
Het spijt ons te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het voorbereiden van je bestellingen. Het kan echter gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport. Als dit gebeurt, noteer het probleem dan bij aflevering en laat het ons weten.
Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te bellen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2) of stuur een e-mail naar [email protected] als je vragen hebt.
We hopen snel van je te horen,
Team Reverdy
3/5
★★★☆☆
Fijn
Chambon F.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Geweldig product, maar de levering duurde wat lang.
Isabelle G.
Op
na aankoop van 27/09/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik heb niet genoeg ervaring met jullie producten om er een mening over te hebben. Dank u
Manuella L.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Voedingssupplement waarvan de verpakking was gescheurd bij ontvangst (ook al was de doos intact) Pakket ontvangen op een afleverpunt omdat ik niet thuis hoorde te zijn, maar er wel was Prijs weergegeven exclusief btw
Juliette M.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Juliette, and thank you for your feedback.
We are sorry to read that the delivery was not carried out as planned and this, beyond our control.
We take great care in preparing your orders. However, it is possible that something may go wrong in transit.
If you have any questions in this regard, please do not hesitate to call us on +33 (0)2 33 91 35 60 (then press #2 for Customer Service) or write to us at [email protected].
Regarding the display of our prices, the price including VAT is also always displayed, usually just below the price excluding VAT 🙂
If you have any further questions or need advice, please don't hesitate to contact us!
The Reverdy team
We are sorry to read that the delivery was not carried out as planned and this, beyond our control.
We take great care in preparing your orders. However, it is possible that something may go wrong in transit.
If you have any questions in this regard, please do not hesitate to call us on +33 (0)2 33 91 35 60 (then press #2 for Customer Service) or write to us at [email protected].
Regarding the display of our prices, the price including VAT is also always displayed, usually just below the price excluding VAT 🙂
If you have any further questions or need advice, please don't hesitate to contact us!
The Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Mijn producten stonden op een houten pallet die in mijn tuin werd achtergelaten door de bezorger die niet de moeite nam om de goederen van de pallet te scheiden en alles in een puinhoop achterliet ...
Mariane C.
Op
na aankoop van 05/09/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Mariane, and thank you for your feedback.
We're sorry to hear that delivery was not as smooth as you'd wished. Your products were indeed shipped on a pallet in order to protect them as much as possible and optimize transport. Unfortunately, the delivery driver is not able to leave with all the pallets. Nor is it his job to de-palletize the products.
Thank you for your understanding.
If you have any other comments about the delivery, or need advice about our products, please do not hesitate to contact us.
Please do not hesitate to contact us!
We hope to hear from you soon,
The Reverdy Team
We're sorry to hear that delivery was not as smooth as you'd wished. Your products were indeed shipped on a pallet in order to protect them as much as possible and optimize transport. Unfortunately, the delivery driver is not able to leave with all the pallets. Nor is it his job to de-palletize the products.
Thank you for your understanding.
If you have any other comments about the delivery, or need advice about our products, please do not hesitate to contact us.
Please do not hesitate to contact us!
We hope to hear from you soon,
The Reverdy Team
2/5
★★☆☆☆
De producten zijn erg goed, maar ik moest 2 pompjes bestellen voor de lijnzaadolie omdat die niet bij de blikjes werden verkocht (en zonder pompjes zou je morsen). Helaas gingen ze allebei kapot voordat het blik op was (hoewel niet door dezelfde persoon).
Elodie L.
Op
na aankoop van 04/03/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Élodie, and thank you for your feedback.
The pumps are actually offered separately, so that they can be reused from one can to the next and not go to waste. We've never received any feedback about the pumps' lack of sturdiness. This information has been passed on to our quality department, and we will do our utmost to remedy the situation. If you could get back to us directly with some information on this, it would be a great help 🙂
In the meantime, don't hesitate to contact us if you have any questions or need any advice. Our team is always ready to listen!
The Reverdy team
The pumps are actually offered separately, so that they can be reused from one can to the next and not go to waste. We've never received any feedback about the pumps' lack of sturdiness. This information has been passed on to our quality department, and we will do our utmost to remedy the situation. If you could get back to us directly with some information on this, it would be a great help 🙂
In the meantime, don't hesitate to contact us if you have any questions or need any advice. Our team is always ready to listen!
The Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Snelle levering, maar ik heb het verkeerde product ontvangen en dat besefte ik pas toen ik de zak opende. Ik bestelde oligovit in kleine korrels en ontving de gemakkelijke dosering...
Anaïs G.
Op
na aankoop van 08/08/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Anaïs, and thank you for your feedback.
We apologize for this error, and our Customer Service will contact you as soon as possible.
We thank you for your understanding and remain at your disposal should you have any questions.
We remain firmly committed to the quality of our products and the service we provide to our customers.
We hope to see you soon,
The Reverdy team
We apologize for this error, and our Customer Service will contact you as soon as possible.
We thank you for your understanding and remain at your disposal should you have any questions.
We remain firmly committed to the quality of our products and the service we provide to our customers.
We hope to see you soon,
The Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Behandeling (vitamine E) had niet het verwachte effect.
Lucie H.
Op
na aankoop van 23/05/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Lucie, thank you for your feedback.
The expected effect of this supplement is to increase the horse's vitamin E content in the blood.
Its effectiveness has been proven and validated by several hospitals and veterinary clinics with which we work (subject to compliance with the recommended daily doses indicated on our technical data sheet).
If you need more information, have any questions, or need advice on your horse's ration, don't hesitate to contact us 🙂 Our team of nutrition advisors and the veterinarians in our Health Department will be delighted to help you!
The Reverdy team
The expected effect of this supplement is to increase the horse's vitamin E content in the blood.
Its effectiveness has been proven and validated by several hospitals and veterinary clinics with which we work (subject to compliance with the recommended daily doses indicated on our technical data sheet).
If you need more information, have any questions, or need advice on your horse's ration, don't hesitate to contact us 🙂 Our team of nutrition advisors and the veterinarians in our Health Department will be delighted to help you!
The Reverdy team
3/5
★★★☆☆
Een beetje lang, en eerlijk gezegd, om een vrije dag te vragen om het pakket op te kunnen halen vind ik echt ingewikkeld. Ik zal het zeker niet aanbevelen.
Julie P.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Het is zonde om bij elke bestelling een pod op te leggen terwijl we al lang van uw producten profiteren en de collectie steeds zwaarder wordt... het is een nutteloze consumptie van plastic
Solenne D.
Op
na aankoop van 31/01/2023
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik weet niet zeker of dat gaat lukken. Het zorgt er niet voor dat je andere e-mails wilt neerleggen. 🙂 Ik weet niet zeker wat ik moet kiezen tussen een CMV en wholefood, maar ze antwoorden niet "als je een CMV zoekt, neem dan dit... Als je een complete voeding zoekt, neem dan dit...". Uiteindelijk heb ik mijn advies ergens anders opgevolgd. Maar ik waardeer de reacties toch!
Irène L.
Op
na aankoop van 26/12/2022
Vertaalde beoordeling Antwoord van Reverdy
Op
Hello Irene, and thank you for your testimonial. We are very sorry to read that our team of nutrition advisors was unable to give you a satisfactory answer 😥
We have gone back over the exchanges and they are indeed lacking in specifics, which is surprising because we make it a point to ensure that each of our answers is personalized and tailored to each request. If necessary, we do not hesitate to call upon the veterinarians of our Health Unit for more complex and exceptional cases.
In any case, the information has been passed on to our team, which will redouble its vigilance.
If you still have questions, do not hesitate to contact us, we will answer them with great pleasure.
See you soon,
The Reverdy team
We have gone back over the exchanges and they are indeed lacking in specifics, which is surprising because we make it a point to ensure that each of our answers is personalized and tailored to each request. If necessary, we do not hesitate to call upon the veterinarians of our Health Unit for more complex and exceptional cases.
In any case, the information has been passed on to our team, which will redouble its vigilance.
If you still have questions, do not hesitate to contact us, we will answer them with great pleasure.
See you soon,
The Reverdy team