/10
★★★★★
op 2082 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 2082 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
5
/5
★★★★★
Goede producten, gemakkelijk in te nemen, snelle resultaten. Effectief en hoge kwaliteit
Marty A.
Op
na aankoop van 22/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Geweldig product, CMV gemakkelijke dosering. Snelle en efficiënte levering! Pakket goed verpakt en intact aangekomen op bestemming.
Cassandre L.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Verandering van vervoerder, mijn pakket kwam niet aan op het punt dat ik wilde maar aan de andere kant van de stad.
Christine M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Christine, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Helaas hebben we geen controle over het ophaalpunt en dit kan gebeuren met verschillende vervoerders.
Wanneer je echter een bestelling plaatst voor supplementen (pakketten <20kg) op onze website, kun je kiezen voor de vervoerder DPD of La Poste Colissimo (gevolgd door bezorging bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
U kunt uw vervoerder dus direct kiezen wanneer u uw bestelling plaatst!
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Ons team staat klaar om je te helpen!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen met de vervoerder, die buiten onze macht lagen.
Helaas hebben we geen controle over het ophaalpunt en dit kan gebeuren met verschillende vervoerders.
Wanneer je echter een bestelling plaatst voor supplementen (pakketten <20kg) op onze website, kun je kiezen voor de vervoerder DPD of La Poste Colissimo (gevolgd door bezorging bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
U kunt uw vervoerder dus direct kiezen wanneer u uw bestelling plaatst!
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Ons team staat klaar om je te helpen!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
5
/5
★★★★★
Pakket snel ontvangen en goed verpakt. De supplementen zijn heel makkelijk te geven, mijn merrie eet ze als snoep. Ik raad het aan!
Elzia L.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Kwaliteitsproduct en snelle levering
Patricia D.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Helene M.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Producten van zeer goede kwaliteit.
Mathilde A.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed
Michel B.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Mijn paarden zijn er dol op en het kan geen kwaad!
Isabelle F.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
RAS TVB - onberispelijke levering
Jerome D.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering. Betrouwbaarheid en kwaliteitsproducten
Hervé P.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Oligovit is een uitstekend product dat ik al vele jaren gebruik om de tekorten van mijn paarden weer in balans te brengen, met perfecte, overtuigende resultaten.
Alain V.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed product snel geleverd
Nathalie V.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Op de dag van levering lagen er twee zakken open in de vrachtwagen. De bezorger had een reserve op de levering gezet en er ontbrak minstens 5 kg, onmogelijk te verzamelen met het stof in de vrachtwagen. Gezien de prijs van pellets doet dat pijn. Melissandre MOURET
Melissandre M.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Melissandre,
Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de problemen die we hebben ondervonden met de vervoerder, die volledig buiten onze macht lagen.
Toen we je beoordeling lazen, hebben we direct contact met je opgenomen om snel een oplossing te vinden.
Na een paar uitwisselingen hebben we het verlies gecompenseerd.
Mocht u ooit een soortgelijk probleem hebben met een toekomstige levering, aarzel dan niet om hetzelfde te doen, d.w.z. maak een voorbehoud op de leveringsbon en neem vervolgens rechtstreeks contact met ons op (per e-mail of telefoon) om ons op de hoogte te stellen van het probleem, zodat we snel kunnen handelen.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we staan 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de problemen die we hebben ondervonden met de vervoerder, die volledig buiten onze macht lagen.
Toen we je beoordeling lazen, hebben we direct contact met je opgenomen om snel een oplossing te vinden.
Na een paar uitwisselingen hebben we het verlies gecompenseerd.
Mocht u ooit een soortgelijk probleem hebben met een toekomstige levering, aarzel dan niet om hetzelfde te doen, d.w.z. maak een voorbehoud op de leveringsbon en neem vervolgens rechtstreeks contact met ons op (per e-mail of telefoon) om ons op de hoogte te stellen van het probleem, zodat we snel kunnen handelen.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we staan 100% voor je klaar!
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
5
/5
★★★★★
Bestelling snel ontvangen Ik raad aan
Laura G.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Top producten Waar voor je geld
Caroline D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Bestelling snel ontvangen en in perfecte staat
Laura C.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snel en top product
Sophie M.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Kwaliteitsproducten, paarden zijn er dol op, snelle verzending
Nicole S.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Geen probleem met bestellen of leveren, de merrie waardeert de CMV's
Yvonne C.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Ik heb CMV besteld als traktatie. Erg tevreden met mijn aankoop en de levering was snel! Ik zal ze zeker aanbevelen!
Noame A.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Super lange levering. Vrij dure producten. Jammer dat er niet meer jassen worden aangeboden of loyaliteitsvoordeel.
Sébastien S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Sébastien, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en vervoerders hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02.12.24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Wat betreft het loyaliteitsprogramma, door naar uw Reverdy klantenaccount te gaan ('Mijn account' sectie; vervolgens 'Loyaliteitsprogramma'), kunt u uw beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Als er euro's beschikbaar zijn op je account, kun je deze in mindering brengen op je bestelling door het vakje aan te vinken voor de betaling.
U kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om te zien hoeveel er beschikbaar is om te gebruiken op uw volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden!
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en vervoerders hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02.12.24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Wat betreft het loyaliteitsprogramma, door naar uw Reverdy klantenaccount te gaan ('Mijn account' sectie; vervolgens 'Loyaliteitsprogramma'), kunt u uw beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Als er euro's beschikbaar zijn op je account, kun je deze in mindering brengen op je bestelling door het vakje aan te vinken voor de betaling.
U kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om te zien hoeveel er beschikbaar is om te gebruiken op uw volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden!
Het Reverdy team
5
/5
★★★★★
Zeer goed product, zeer goede en snelle klantenservice.
Josiane B.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer tevreden, zoals altijd! Ik bestel nu al acht jaar CMV voor mijn pony en ik ben nog nooit teleurgesteld, noch over het product, noch over de service.
Aurélie B.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed
Magali A.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Snel en betrouwbaar
Laure N.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Bovenaan
Hélène C.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering 3 weken na bestelling!
Mélinda D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Reverdy
Op
Hallo Mélinda, bedankt voor je feedback.
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en transporteurs hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02/12/24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team beantwoordt graag al je vragen.
Het Reverdy team
Onze excuses voor de problemen die we hebben ondervonden bij het leveren van uw bestelling.
Onze teams en transporteurs hadden te maken met een bijzondere situatie, met een groot aantal bestellingen op 29 november, evenals moeilijke weersomstandigheden in Normandië, die een impact hadden op ons productiegebied.
Om volledig transparant te zijn over deze situatie, hebben we je op 02/12/24 een bericht gestuurd waarin we de problemen uitleggen en je uitnodigen om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team beantwoordt graag al je vragen.
Het Reverdy team
5
/5
★★★★★
Zeer goed
Marion M.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekend product
Chantal B.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling