★★★★★
op 2213 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het is onaanvaardbaar dat de retourzending door de koper moet worden betaald. Ik heb een paar schoenen gekocht die me 80 euro kosten en de verzendkosten voor het retourneren zouden me 30 euro kosten.
Online bestellen werkte prima. Levering met UPS. Pakket werd geleverd in een Myflexbox om af te halen. Hiervoor is een 8-cijferige code nodig. Ik heb deze niet per e-mail ontvangen. Zowel UPS als ProTennis zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb beide bedrijven een e-mail gestuurd met het verzoek om de code op te sturen. Helaas geen goede service. Met vriendelijke groet, M. Beck
Ik heb mijn pakje wel ontvangen, maar 1 week en niet 48 uur na mijn aankoop zoals aangegeven op de site. Toen ik het pakketje eenmaal had ontvangen, bleek de maat van de schoenen te klein te zijn, dus ik heb jullie een e-mail gestuurd naar het adres dat op jullie site staat om te ruilen, maar na 1 week heb ik nog steeds niets van jullie teruggekregen. Ik probeer ook al de hele week contact met jullie op te nemen, maar niemand antwoordt.
Met vriendelijke groet
Het ProTennis-team
Ik ben niet tevreden over de ervaring en wel om de volgende redenen: ik nam contact op met pro tennis en legde uit dat ik op vakantie ging en vroeg om informatie over levertijden en ophaaltijden. Ze zeiden ok en respecteerden de data niet. Het pakket werd geleverd terwijl we weg waren. Ik stuurde een vriend om het pakket op te halen, dat in een kluisje werd gelegd. Maar ups stuurde me geen afhaalcode. Ik belde ups en spendeerde een bedrag van bijna 25€ om hen vanuit het buitenland te bellen zonder resultaat. Ze stuurden me naar een dienst die niet antwoordt. Mijn vriend is 3 keer naar de terminal geweest en het is nergens in de buurt van ons huis. Tot nu toe hebben we nog geen oplossing gevonden. Dus ik ben niet tevreden over pro tennis of ups.
Uitstekend product!
Ik ben niet tevreden over de levering. Het aangegeven afhaalpunt was niet het juiste! Na e-mails en telefoontjes kon ik eindelijk mijn pakket ophalen!
Als je na ontvangst van het pakket merkt dat het niet bij je past, moet je de retourzending zelf betalen. in mijn geval 15 euro
Met vriendelijke groet
Het ProTennis team
Nadat ik mijn tennisschoenen had ontvangen, heb ik een e-mail gestuurd naar Protennis voor informatie. Ik wacht nog steeds op antwoord.
Met vriendelijke groet van het ProTennis-team.
Het leveringsproces nam veel tijd in beslag en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, ik heb gebeld, twee e-mails gestuurd, geen reactie. Ik zal nooit meer bij deze site bestellen. En als voorzitter van een tennisclub ben ik zeer teleurgesteld.
Ik heb de tas niet ontvangen
We hebben de situatie met betrekking tot uw bestelling per e-mail aan u uitgelegd. Bij de levering van uw pakket deden zich enkele problemen voor waar wij geen invloed op hadden. Je vroeg uiteindelijk om een terugbetaling van je bestelling, wat we hebben gedaan. We hopen je snel weer te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis team
Fout in bestelling
Niet meer met Händler! Paket is nicht angekommen und Geld ist weg! Inzetten!
Het was een heel gedoe om het pakket terug te krijgen, het relaispunt werd niet gerespecteerd, beschamend.
Levering binnen een week en geen informatie voordat ik contact opnam met de verkoper
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Catastrofale ervaring
Geen pakket ontvangen
Beschadigd pakket (kapotte doos), ik hoop dat het touw niet verzwakt. Helemaal niet respectvol. Teleurstellend.
Schoenen van slechte kwaliteit... erg teleurgesteld
Erg teleurgesteld door deze bestelling. Dit is echter niet de eerste keer dat we bij hen bestellen. We hadden touwen besteld. Ze werden niet alleen niet in de originele verpakking geleverd, maar ze hadden ook de verkeerde lengte. (11,50 m in plaats van de normale 12 of 12,20 m). Schandalig voor een site als deze.
Het ProTennis-team