★★★★★
op 2054 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De maat van een van de paren is te klein. Geen optie voor gratis retour. Jammer!
Ik heb op 30 juli een tennisracket besteld met levering bij een DPD-punt op 600m van mijn huis in Bidart; mijn pakket is als verzonden gemeld maar nog niet geleverd, ik heb geen nieuws!
Hallo, ik heb op 26 juli de tennisschoenen besteld, ik heb er 3 keer mee gespeeld. De zool is al losgekomen aan de onderkant van de rechtervoet. Wat kunt u doen? Met vriendelijke groet, Bories Kylian
Ik wacht op een antwoord op mijn e-mails over een retour. Ze antwoorden niet op de telefoon of op mijn e-mails
Het product is te laat aangekomen en niet binnen de afgesproken tijd. Ik heb daarom gevraagd om de termijn voor de retour te verlengen, omdat het product is aangekomen toen ik al weg was en ik het niet voor 21 augustus kan uitproberen: ik heb geen antwoord ontvangen.
Ik heb mijn aankoop nog steeds niet ontvangen
Zij garanderen verzending binnen 24/48 uur. Het is een week geleden sinds de bestelling en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Bovendien reageren ze niet op e-mails. Klantenservice is niet bestaand.
Eerste maar vooral laatste keer. "Pro" alleen in de naam. Defect materiaal bij levering en klantenservice niet op niveau. Retourkosten voor mijn rekening. Klantenservice: nul
Te veel wachten, moest opnieuw worden gecontacteerd om te weten wanneer het uiteindelijk zou worden verzonden, geen excuses of commerciële geste, meer om niet te wachten, omdat ik te lang heb gewacht, heb ik de schoenen die niet geschikt waren liever gehouden
Pakket is nog steeds niet aangekomen en niet afgeleverd
Gewend aan het dragen van Babolat maat 41 zonder problemen, zijn de ontvangen tennisschoenen te klein. Gezien deze ervaring is het niet mogelijk om per post te kopen. Er is geen geloofwaardige uitleg gegeven voor dit probleem. Bovendien, als de maten niet normaal zijn, moet u dit verhelpen door een maat groter aan te bevelen zoals dat op andere sites gebeurt.
Meer dan 10 dagen vertraging
Veel problemen met de levering (niet naleven van de aangekondigde data, gebrek aan communicatie, valse verklaring..)
Ik heb mijn bestelling Ares niet ontvangen ondanks meerdere herinneringen.
Ik hoopte op een retourbon omdat de maat te klein is...
Mijn pakket is afgeleverd op een afhaalpunt zonder dat ik hiervan op de hoogte was. Het is onmogelijk om de site telefonisch te bereiken. Bovendien is het touw dat ik per stuk heb gekocht van een rol gehaald, kortom, slechte ervaring!
Ik heb geprobeerd een retour te doen en jullie geven geen enkele mogelijkheid. Jullie hebben geen retourlabel en de retourkosten zijn zo hoog dat het niet opweegt.
Pakket nooit ontvangen. Ik wacht al meer dan 15 dagen en het lijkt erop dat het de schuld is van het transportbedrijf dat het pakket verloren heeft. Ondertussen zou een serieus bedrijf niet eerder een nieuw pakket naar mij hebben gestuurd in plaats van me te laten wachten, weet ik hoeveel andere dagen? Ik stel me voor dat het pakket nooit gevonden zal worden, ik zal niets ontvangen en ik heb geld verspild.
Betaalde retour
Zonder retourzending!!!! Het gaat naar Frankrijk. Een keer en niet weer!
Ik heb de bestelling gedaan met een gastenaccount, ik wil de maat veranderen en ik kan niemand vinden die me kan vertellen hoe ik dat kan doen.
Geen retouren, geen terugbetaling omdat het racket is uitgepakt. We realiseerden ons dat het racket junior was toen we het uitpakten. Maar er zijn geen retourmogelijkheden. Bedankt...
De tenniszak is echt heel klein. Zo was hij niet aangeduid op de website. Hij was aangeduid met een racket ingestoken en hier kan er niet eens een kinderracketje in. Nu kan ik hem terugzenden en de kost van het terugzenden op mij nemen.
Maat e komt niet overeen met de bestelde. Retourneren van het product
Ik ben twee keer het bedrag van mijn bestelling afgeschreven, geen reactie op mijn e-mail, onmogelijk om ze telefonisch te bereiken.
De retourprocedure is ingewikkeld.
Hallo, mijn bestelling was vergeten, na een week heb ik gebeld om mijn racket te krijgen
Langzaam
Ik heb een klacht ingediend omdat de tas krassen had en het is een cadeau dat ik ga geven. Tot nu toe hebben we geen reactie ontvangen van de klachtenservice.
Het spijt ons oprecht te horen dat de tas die u heeft ontvangen krassen heeft.
We hebben u op 23/05 per e-mail een antwoord gestuurd.
In afwachting van uw reactie,
Het ProTennis-team
Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het bedrag van het artikel dat u niet heeft geleverd. Bedankt voor uw snelle bevestiging.
Ik ben erg teleurgesteld, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, en er zijn meer dan 15 dagen verstreken sinds mijn bestelling.
De bezorger heeft niet aangebeld op de dag van levering. Hij heeft gewoon een papiertje op de grond gegooid. Twee dagen nutteloos wachten op een paar sneakers die de spelers naar het buitenland zouden moeten volgen!
WEBSITE OM TE VOORKOMEN!!!! ZE UPDATE HUN UPS AFHAALPUNT NIET, WAARDOOR PAKKET VERLOREN IS EN GEEN TERUGBETALING VAN PROTENNIS!!!! TE VOORKOMEN!!!!
Een bestelling geplaatst op de 18e en ontvangen op 29 april! De bezorger heeft het pakket pas op dinsdag in ontvangst genomen (bestelling 3 dagen eerder geplaatst). UPS heeft 3 keer van afhaalpunt veranderd en ik moest mijn pakket 15 km van mijn huis ophalen. Erg teleurgesteld.
Helemaal niet tevreden over de klantenservice. Helemaal geen commerciële praktijken met betrekking tot de promotiecode die mij is gegeven als compensatie voor de huidige promotie die ik heb gemist. De code was in het begin cumulatief en zodra ik een e-mail stuurde om te vragen of dit het geval was, werd hij ineens niet-cumulatief. Bovendien werd hij gedeactiveerd terwijl ik mijn product nog niet eens had geretourneerd. Echt heel teleurgesteld in de klantenservice.
Bestelling geplaatst op 8 april maar verzonden op 16 april. Te laat! Jammer
Verkeerd artikel
Product voldoet maar probleem met afleveradres bij de bestelling
Te veel vertraging, geen factuur voor de douane, dus blokkering van het pakket. Dank u.
Helemaal niet tevreden. We hebben ons vergist in de maat van het handvat en ze wilden het racket niet ruilen of ons toestaan om extra geld toe te voegen om het juiste maat te krijgen. Het was onmogelijk om te ruilen met de dame aan de telefoon die niets wilde weten. Ik dacht dat er een passende oplossing zou komen, vooral gezien de prijs die we betaald hebben. Te vermijden.