★★★★★
op 9199 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik had een zeer slechte ervaring met de service na mijn aankoop. Hoewel de prijs op de site in het Verenigd Koninkrijk in GBP is, rekent de winkel in EUR, ik betaalde via PayPal een hogere prijs dan de prijs die ik had gekregen, zelfs de factuur van de winkel was anders dan de prijs die ik had betaald. Ik bracht mijn probleem ter sprake en de reactie die ik kreeg van de winkel was dat de transactie voor hen in orde was, dat het probleem bij mij lag en dat ik een oplossing moest zoeken met PayPal. PayPal deed niets om te helpen. Met dit soort situaties realiseer je je dat voor deze winkel de klant niets om hen geeft. Ik heb zelfs een andere manier van betalen aangeboden om mijn geld terug te krijgen en ik heb nooit een reactie gekregen. Het kan ze gewoon niet schelen, uiteindelijk hebben ze het geld gekregen, ongeacht of de klant tevreden was met de transactie. Product is prima, maar ik ben erg teleurgesteld over deze aankoop vanwege de klantenservice.
Pakket kwijt... na aanzienlijke portokosten... geen commercieel gebaar... teruggave van een nieuw pakket na 3 weken klagen... teleurgesteld...
Het product is prima. Maar om me te vertellen zodra ik heb besteld We gaan verhuizen dat het pas over 8 dagen zal zijn terwijl ik heb betaald voor levering binnen 24 uur.
....
Zeer slecht! Te vermijden: biedt betaling in termijnen in 3/4 termijnen gratis aan bij Cetelem en ik moest 5 administratiekosten betalen!!!! De verkoopafdeling vertelde me dat ik het verkeerd bekeken had toen ik de bestelling plaatste! Anti-commercieel! Te vermijden!
Er zijn 8 dagen verstreken sinds mijn bestelling is verzonden, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ook al heb ik betaald voor maximaal 72 uur levering. Het telefoonnummer voor de Engelse klantenservice werkte niet, de e-mail van Precision Ski bevatte geen trackingnummer, ik moest het zelf uitzoeken via de url van de verzendlink, om geschatte bezorginformatie van een robot te krijgen. Zeer slechte internationale bezorgervaring, terugbetaling van de verzendkosten zou in dit geval een gebaar van gezond verstand zijn. Ook DPD koerier, partners van Precision Ski voor levering, zou moeten worden afgesneden en vervangen door een kwalitatief goede koerier.
Ik ben niet tevreden omdat ik maat 38 schoenen had besteld. Ik heb schoenen ontvangen waar op de doos en in de schoenen maat 40,5 staat terwijl ze voor een 38 passen onbegrijpelijk. Uitleg van de site geen antwoord als je niet tevreden bent retourneer de schoenen....
Zeer praktisch
Beloofde 2-3 dag levering betaalde 12euro, duurde een week en op dit moment precision ski weigeren om me terug te betalen de leveringskosten als ze zeggen dat ze moeten proberen en krijgen het uit de koerier dpd, zei ik dat is niet mijn probleem ik omgaan met u. Ik kreeg geen antwoord op deze e-mail.
Helemaal niet blij! Pakket geleverd aan een ander relais 2,5 km van mijn huis
Geen professionaliteit in termen van levering
Deplorabele after-sales service, de zogenaamde "manager" brutaal aan de telefoon, geen actie ondernomen, zelfs niet voor 8! Site te vermijden !!! Niet kopen, heb je dezelfde prijs elders !!!
De bestelling is nooit ontvangen. DPD beweert dat het is afgeleverd bij de ontvanger, maar het is nergens te vinden. Walgelijk.
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar vrij laat, dus ik vind de verzendkosten buitensporig hoog.
Rekenen 5 euro voor een chronopost pakket dat naar een winkel op 1 uur van je huis wordt gestuurd!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Ze zeiden dat ze geen contact met me konden opnemen! Ik heb nooit een telefoontje of e-mail ontvangen! Het lijkt erop dat het niet in Zwitserland levert! Te ingewikkeld. Maar niet vermeld op de site. Zeer teleurgesteld.
Voor een 1e bestelling heb ik 10 dagen moeten wachten, fout van de bezorgers.... maar ik betaal precisionski.fr dus het is aan jou om te doen wat nodig is om de deadlines te respecteren zodra de bestelling is geplaatst !!!! 10 dagen voor 2 hoeden, misbruikt en slechte indruk
Ik raad deze site niet aan! Fout bij de. Ik heb een terugbetaling aangekondigd die nooit is gedaan. Zeer teleurgesteld
Onbetrouwbare site. Zou het niet aanraden. Kreeg niet wat ik verwachtte.
Ik ben niet tevreden over jullie site, ik heb een tegoedbon die geldig is, maar tijdens mijn laatste bestelling werkte mijn code voor mijn tegoedbon niet, dus moest ik contact opnemen met de klantenservice. Bovendien had ik mijn bestelling laten afleveren in het skioord, maar ik heb nooit een bevestiging gekregen dat het in de winkel ontvangen was. Ik heb dus 4 dagen zonder rugzak geskied, omdat ik dacht dat de bestelling niet was aangekomen, terwijl hij in de winkel op me lag te wachten. Het spijt me te moeten zeggen dat uw site ernstig tekortschiet op het gebied van follow-up en betrouwbaarheid.
Verkeerde maat aangegeven op de website, dus ik heb een week tijd verspild en dat is jammer...
Het pakket arriveerde maar ik zag het product dat ik had besteld niet, na een telefoontje waarin me werd verteld dat ze me een retourbon zouden sturen.
Na 10 dagen rondjes draaien verdween mijn bestelling uit het trackingsysteem van de post. Blijkbaar kunnen ze niet buiten Frankrijk verzenden, dus hebben ze gewoon mijn bestelling geannuleerd en mijn geld teruggestort, 15 dagen voor Kerstmis! Mijn bank had de eerste transactie om veiligheidsredenen geblokkeerd, dus ik had beter moeten weten.
Ik kreeg een blauwe tas in plaats van een zwarte en toen ik terugging naar de website was de zwarte niet op voorraad... niet cool.
De bestelling kwam niet overeen met de productpresentatiefoto. Ik had een complete klep nodig, maar ontving alleen de bijtpunt.
De site is goed Snel Maar het is beter als je het product ontvangt dat op de site is afgebeeld.
De manager van de klantenservice in Chambéry was uiterst onaangenaam na een verzoek om een product terug te sturen, waardoor ik afzag van de retourzending...evenals van een eventuele aankoop ....
Bestelling vergeten, dus niet op tijd ontvangen
- 1
- 2