★★★★★
op 2477 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Is niet aangekomen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Het is bijna twee weken geleden en ik wacht nog steeds op de levering van mijn bestelling.
Simpelweg beschamend, na 2 weken is er geen spoor van mijn bestelling en bovendien worden mijn verzoeken volledig genegeerd
Ik heb het pakket besteld dat nooit is aangekomen. Voor een verjaardag.. absoluut niet aan te raden
Helaas kan ik geen positieve beoordeling geven omdat de bezorgservice erbarmelijk is.
De racket was beschadigd, ik wacht nog steeds op een antwoord over de terugbetaling
Ik heb de bestelling niet ontvangen
De bestelling kwam te laat. Het duurde meer dan een week. UPS was geen expediteur, de afspraak werd meerdere keren verplaatst.
Ik moet delen van mijn levering terugsturen, maar ik krijg geen feedback over hoe ik dit proces moet starten.
Als je een racket koopt dat wordt geadverteerd met 355g en het is eigenlijk 374g. Ik wilde dat dit racket wendbaarder was en dat is het niet. Aan de andere kant moet ik toegeven dat het een uitstekende trillingsdemping heeft.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten.
De merken kondigen gewichten aan voor hun rackets die +/- 10 gram kunnen verschillen.
Daarom hebben we een nieuwe service ontwikkeld waarmee je het gewicht van het racket kunt kiezen voor meer kracht, wendbaarheid of iets daartussenin.
Je kunt ook contact met ons opnemen om erachter te komen welke gewichten beschikbaar zijn voordat je je bestelling plaatst, zodat onze orderverzamelaars het racket kunnen kiezen dat het beste bij je past.
Vriendelijke groeten,
Het Padel Reference team
Geen reactie op mijn e-mails! Ik probeer een artikel terug te sturen maar dat mag niet!
Bedankt voor je contact, we hadden wat problemen met onze e-mail inbox, daarom hebben we niet alle e-mails ontvangen. Kunt u het nogmaals proberen?
Vriendelijke groeten,
Padel Reference's Team
Ik heb geen reactie ontvangen op mijn annuleringsbericht! Ik heb Padel-Reference meerdere malen aangeschreven omdat ik een artikel wil retourneren!
Wilson Pro Bela V2 2023 racket dat slechts een paar wedstrijden zijn prestaties heeft behouden. Het racket is niet van kwaliteit. Het is echt frustrerend voor een racket dat bijna 200 euro kost. Ik heb omruiling gevraagd voor een ander racket en ik wacht op hun antwoord. Erg teleurgesteld.
Bedankt voor het delen van uw feedback met ons en het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over uw racket. Mijn collega heeft u teruggemaild en zoals vermeld in onze gebruiksvoorwaarden kunnen we het racket helaas niet ruilen als het eenmaal gebruikt is.
We blijven beschikbaar als je advies nodig hebt over andere modellen sneeuwschoenen. Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet
Het Padel Reference team
Ik ontving mijn racket op tijd, maar de grip scheurde af toen ik de verpakking verwijderde, waarschijnlijk door oververhitting. Ik stuurde een e-mail met foto's en vroeg om een commercieel gebaar in de hoop een nieuwe grip te krijgen, maar er kwam geen antwoord op mijn e-mail. De after-sales service laat veel te wensen over, ik ben teleurgesteld in de site.
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
We hadden een technisch probleem met onze mailbox, waardoor we bepaalde e-mails niet hebben ontvangen. Kunt u ons alstublieft uw klacht sturen?
Met vriendelijke groeten,
Het Padel Reference team
Zeer slechte ervaring. Aankopen voor kerstcadeaus kwamen later aan. Nutteloze hulp. Niet eens een verontschuldiging...
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen
Ik had een padelracket besteld dat ik terug wilde sturen. Helaas kreeg ik geen antwoord op mijn vele verzoeken om het racket terug te sturen en uiteindelijk moest ik het racket houden. Eén ster voor de snelle levering.
Ik betaalde voor expreslevering tussen 24/48u en ik ontving het pakje pas na 72u, en toen ik contact opnam met de dienst na verkoop kreeg ik geen antwoord en ik denk dat het bericht zelfs niet ontvangen werd door de dienst na verkoop door een computerfout op de site. Slechte winkelervaring
Onze excuses voor het ongemak.
Mijn collega heeft geantwoord op uw e-mail. Het is mogelijk dat zijn antwoord in uw spam-map zit.
Helaas kunnen we, zodra het pakket is opgehaald door de vervoerder, geen invloed uitoefenen op de levertijden, die langer kunnen zijn dan verwacht.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Het Padel Reference team
Ik heb op 25 oktober een bestelling gedaan en deze is nog steeds niet geleverd.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar onze klantenservice met het referentienummer van je bestelling, je naam en achternaam?
Hier is het e-mailadres: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Padel Referentieteam
Racket ontvangen met een slag die ik zou willen houden omdat het niet op voorraad is ... Ik ben gevraagd om het terug te sturen voor expertise door het merk ...
Merken vragen soms inderdaad om beschadigde rackets terug te sturen. Als ze denken dat het een fabricagefout is, sturen ze je een nieuw racket ter vervanging.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet
Het Padel Reference team
Slechte verzending zeer slecht wacht nog steeds op mijn bestelling. Het duurt al 10 dagen. Dit is de laatste keer dat ik iets bij uw bedrijf koop.
Bedankt voor het contact. Het spijt ons voor het ongemak.
Ik heb zojuist je trackingnummer gecontroleerd. Hier staat dat ze vandaag hebben geprobeerd het pakket te bezorgen, maar dat je niet beschikbaar was.
Helaas kunnen we niets doen aan de levertijd als we het pakket eenmaal verzonden hebben en soms duurt het langer voordat het aankomt.
Kunt u een e-mail sturen naar onze klantenservice met het referentienummer van uw bestelling en uw voor- en achternaam, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken?
Hier is het e-mailadres: [email protected]
Bedankt voor uw begrip,
Vriendelijke groeten,
Padel verwijzingsteam
Het racket is defect
Leeg pakje, ik wacht op nieuws!...
De druk van de ballen is slecht
Pakket nog niet ontvangen
Kun je ons een e-mail sturen op [email protected] met je naam en bestelnummer, zodat onze klantenservice het probleem kan bekijken?
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Padel Reference's team
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Ik heb geen pakjes ontvangen !!!
Het onderzoek met de vervoerder loopt nog en we wachten op nieuws van hen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Het Padel Reference team
Bestelling geplaatst en betaald, maar de sneeuwschoen was niet op voorraad. Ik kreeg twee e-mails achter elkaar waarin stond dat de racket niet op voorraad was en vlak daarna een waarin stond dat mijn pakket was verzonden... niets van begrepen. Ik kreeg mijn geld terug, maar ik kreeg het cadeau niet op tijd voor de 30e verjaardag van mijn partner. Jammer...
Ik ontving mijn bestelling pas na meer dan 10 dagen, hoewel de website zei dat ik het binnen 2-3 dagen zou ontvangen. Dus ik kon mijn toernooi niet spelen met mijn racket.
Niet het racket dat ik had besteld
Mijn racket heeft gebreken. Met vriendelijke groet
Ik heb een pro staff v2 racket besteld en een pro staff tour ontvangen. Ik merkte het pas toen ik het racket had uitgepakt en de overgrip had aangetrokken. Gebrek aan professionaliteit
Bestelling nooit ontvangen En na 2 berichten verstuurd, geen reactie.
Rampzalig! Klantenservice is bedroevend, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, de site reageert maar halfslachtig, krijgt mijn voornaam verkeerd en biedt geen oplossingen. Te vermijden!
Bestelling goed ontvangen maar de helft van de artikelen ontbreekt! 2 rackets besteld met 2 sets ballen en een teeshirt, ik heb maar 1 rackette / 1 set ballen en een teeshirt ontvangen Geen after sales service, na meerdere herinneringen sinds ontvangst van mijn pakket (standaard telefoontje + msg zonder herinnering en e-mail zonder reactie) Bestelnummer: ZHWJCPZFQ Contact: [email protected]