9.2/10
★★★★★
op 6147 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
Vandaag ontvangen 10 januari 2023, 2 producten zijn goed februari 2023. Na contact met uw klantenservice: mij werd verteld dat de producten nog steeds gebruikt kunnen worden. Ik kreeg te horen dat het product in promotie was. Dus het resultaat is producten die 1 maand geldig zijn. Ik zal niet meer bestellen bij de Nutrimea website.
Reviewer icon
Brigitte R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/12/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De kans is groot dat ik het niet zal aanbevelen, teleurgesteld in de producten.
Reviewer icon
Janet D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/09/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik gebruik dit product nog niet lang genoeg om de doeltreffendheid ervan te kunnen beoordelen.
Reviewer icon
Yannick L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bevredigend product! Ik vond de afzonderlijke productverpakkingen niet zo mooi. Snelle levering.
Reviewer icon
Sara N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Driemaal daags een capsule is onhandig
Reviewer icon
Silvana R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben nog maar net met de behandeling begonnen, dus ik kan de effectiviteit ervan op dit moment nog niet beoordelen.
Reviewer icon
Marie Louise C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/11/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Positieve punten: de producten zijn zeer goed en de duidelijk geschreven herinnering aan de dosering op elke doos is zeer aangenaam. Negatief punt: de prijzen zijn globaal veel hoger dan op andere concurrerende sites voor een rendement dat op zich hetzelfde is.
Reviewer icon
Rayan A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat mijn pakje bovenop de brievenbus viel zodat iedereen het kon zien. Ik had geluk dat ik het kon onderscheppen, dit is niet normaal. Gelieve contact op te nemen met Colissimo want ik kan hen niet bereiken zodat dit niet meer gebeurt.
Reviewer icon
Aguida R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Geen resultaten voor het moment van 1 maand behandeling
Reviewer icon
Patricia. B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het pakket is veilig aangekomen. Ik begon het twee weken later in te nemen, omdat ik eerder collageen/hyaluronzuur/vitamine c had besteld bij een andere leverancier. Dus om je de waarheid te zeggen voel ik niet het verwachte voordeel. Vooral voor gewrichtspijn. De behandeling van de concurrent lijkt mij in dit opzicht doeltreffender.
Reviewer icon
Martine G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Sehr geehrte Frau,

Unsere Hyaluronsäure verleiht der Haut Widerstandskraft, Elastizität und ästhetische Vorteile.
Unser Kundenservice steht Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Sie zu beraten und Ihnen beim Kauf des richtigen Präparats für Ihre Bedürfnisse zu helfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Emma vom Nutrimea-Team
3/5
★★★☆☆
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van mijn bestelling, de duidelijkheid van de site en de snelheid van levering. Ik heb nog geen oordeel gegeven over het product zelf, aangezien het pas 1 maand in gebruik is. Het spijt me dat de verzendkosten niet worden aangeboden, maar ik waardeerde het dat het 4e product wordt aangeboden voor 3 gekochte
Reviewer icon
Monique R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/11/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Alleen dat het pakket in mijn brievenbus had kunnen worden afgeleverd...
Reviewer icon
Maryvonne M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/10/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Nadat ik het eerste flesje op had, merkte ik geen verschil in hoe ik me voelde. Ik zal alle flessen blijven gebruiken, de smaak is erg goed - ik drink het graag. De tinctuur bevat zeer goede ingrediënten, misschien is het effect later merkbaar. In ieder geval kan het geen kwaad
Reviewer icon
Natalia H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/10/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving het product "Rode rijst gist" met een verrassing. De oude had 570 mg gist en 9,12 mg monacoline, en de nieuwe 175 mg gist en 175 mg monacoline. Een substantiële verandering, ik hoop dat het zijn effectiviteit niet verliest.
Reviewer icon
Joaquim J.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben op mijn tweede doos voor het moment ik twijfel of ik zal zien na mijn derde.
Reviewer icon
Clemence B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/10/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo, Het komt vaak voor dat het pakket niet op de gevraagde plaats wordt afgeleverd. Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service.
Reviewer icon
Michael V.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
EEN BEETJE INGEWIKKELD
Reviewer icon
Patrice P.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me voor uw ervaring. Aarzel niet om onze klantendienst te schrijven zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3/5
★★★☆☆
Wat de prijsverminderingen betreft: de gebruikelijke termijn (72 uur) lijkt me wat kort (we lezen uw e-mail niet noodzakelijk dezelfde dag) en ze zouden van toepassing moeten zijn ongeacht de gekozen hoeveelheid, anders creëren we meer ontevredenheid dan tevredenheid bij de klant.
Reviewer icon
Philippe C.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo. Het spijt me voor deze ervaring. We zullen niet aarzelen om de klantervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3/5
★★★☆☆
Na regelmatige verzoeken om informatie over de niet-ontvangst van mijn bestelling, en het aandringen dat ik vermeldde, werd deze mij na een persoonlijke rechtvaardigingsvragenlijst opnieuw toegezonden en op 2 april ontvangen!
Reviewer icon
Christine M.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzending. De vervoerder had wat logistieke problemen, waardoor sommige zendingen helaas vertraging opliepen. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3/5
★★★☆☆
Ik had vooraf gereserveerd (10 dagen) voor een verjaardag, en helaas ontving ik mijn bestelling 2 dagen na de datum.
Reviewer icon
Patrick L.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me voor de slechte ervaring met het transport. Het is waar dat de vervoerder problemen had met sommige ophaalpunten. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.