9.2/10
★★★★★
op 10504 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb u een antwoord gestuurd dat blijkbaar niet in aanmerking is genomen. In dit bericht noemde ik de bestelling die op 6 december 2012 bij Amazon Prime was geplaatst en die binnen 1 werkdag geleverd had moeten worden. Zelfs als ik 1 week had moeten wachten, was het geen probleem geweest. Ik wacht al 15 dagen op de levering van het pakket, en u zei me contact op te nemen met de vervoerder, die Amazon waarschuwde. Ik kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de vervoerder en dit alarmeerde Amazon, aangezien het de verantwoordelijkheid van de verzender is om contact op te nemen met de vervoerders, niet die van de klant. Vloeistof, Vitamine D K2 Mk7 besteld, zeer verdachte vloeistof die meer op urine gemengd met water lijkt dan op Vitamine D die zeer olieachtig is. Ik zei je dat ik geen grapje maakte over gezondheid. Dit was het antwoord van uw dienst na verkoop die mij 19 dagen na deze blunder contacteerde met de vraag het defecte pakket in te sluiten... na 20 dagen discussie ging het pakket naar de vuilnisbak, ja, ik haal mijn defecte pakketten niet op. De verkopers met wie ik contact opneem, vragen mij per e-mail om een retourzending in minder dan 24/48 uur, bij u duurde het 20 dagen na contact met Amazon. Mijn vertrouwen is voorbij. Met alle respect.

User icon
Philippe D.
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. M

User icon
Jeanson L.
Op
na aankoop van 19/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Frans product maar uit België? Zeer lange levertijd ....

User icon
Sophie Z.
Op
na aankoop van 01/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Op 2 januari besteld en op 10 januari nog steeds niet ontvangen.

User icon
David G.
Op
na aankoop van 01/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Aangezien ik mijn pakket niet ontvangen heb en terugbetaald werd heb ik geen mening Teleurgesteld is alles.

User icon
Bruno C.
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het heeft me goed geholpen. De houdbaarheidsdatum en het partijnummer zijn onleesbaar, waardoor ik dacht dat de capsules verlopen moesten zijn, WAT EEN BEDROG!

User icon
Fatoumata D.
Op
na aankoop van 25/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Werkt niet.

User icon
Christophe C.
Op
na aankoop van 19/07/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Spirulina geeft me diarree en braken...

User icon
Dounia B.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket teruggestuurd

User icon
Naima I.
Op
na aankoop van 26/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik moest er een ster op zetten anders had ik me onthouden !!! Ik moest mijn geld terugvragen! Ik moest mijn geld terugvragen!

User icon
Ouacila N.
Op
na aankoop van 22/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben een maand geleden begonnen met de Biotin kuur en ik ben helemaal niet tevreden. Mijn haar is niet verbeterd en mijn nagels zijn nog zwakker dan normaal! Inderdaad teleurgesteld.

User icon
Silvia T.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nee, want als een van uw voedingssupplementen ons ziek maakt, kunnen we het niet terugbrengen of ons geld terugkrijgen.

User icon
Assia T.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb mijn bestelling sinds half november nog steeds niet ontvangen. Er is een onderzoek geopend. Nog steeds geen nieuws. Ik begrijp niet hoe een pakje verloren kan gaan. Ik heb vandaag geen compensatie gekregen, het was een cadeau voor Kerstmis. Totale ontevredenheid. Ik wacht nog steeds op Mondial Relay... Stéphane Rousselle bestelling JWLUOAAFV

User icon
Stéphane R.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Erg ziek in de maag

User icon
Rosanne U.
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een maand en geen resultaten... Wordt vervolgd

User icon
Adeline G.
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Trage levering

User icon
Jeremy C.
Op
na aankoop van 28/10/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De levering was rampzalig!!!En het resultaat van de producten is discutabel! Ik bestel liever ergens anders!

User icon
Bircan D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me zeer voor de slechte ervaring die u had met de verzending. Uw feedback is belangrijk. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het product nooit ontvangen (geblokkeerd door Mondial Relais in België).

User icon
Kazalac S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzending. De vervoerder had wat logistieke problemen, waardoor sommige zendingen helaas vertraging opliepen. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben uw bestelling terugbetaald. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben erg ontevreden, ze hebben de verpakking van het product veranderd en dat stond niet op de website. In plaats van 200 capsules per potje zijn er nu slechts 90 en voor precies dezelfde prijs 19,72 €. Het is precies hetzelfde potje, er verandert niets, behalve dat de Franse vlag is vervangen door een klein groen blaadje, wat niet opvalt. Natuurlijk staat er 90 capsules op het potje, maar als je gewend bent hetzelfde product te bestellen let je daar niet meer per se op. Voor 200 capsules was het 0,10 €/capsule en voor 90 capsules is het 0,22 €/capsule, wat een verhoging is van meer dan twee keer !!!!!. Ze vertelden me dat het komt omdat ze de concentratie magnesium hebben verhoogd van 262,5mg naar 300mg, maar de vitamine B6 is van 1,73mg naar 1,34mg gegaan. Kortom, ik vind het echt niet goed. Jammer, want het was een goed product.

User icon
Donatienne T.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, ik begrijp uw verbazing. De stijging van de grondstofkosten en de herformulering van onze capsules met een hogere dosering maritiem magnesium en actieve vitamine B6 (die beter door het lichaam wordt opgenomen) zijn enkele redenen waarom wij het aantal tabletten en de prijs van ons fantastische premium maritiem magnesium hebben aangepast. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat dit een nieuwe formule is. Lees de productpagina zorgvuldig door voordat u bestelt, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

Een zeer onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden.

User icon
Souad R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Zoals we al verschillende keren hebben uitgelegd, spijt het ons te horen dat uw ervaring niet bevredigend was met betrekking tot de productverpakking. Wij hebben hier nota van genomen en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. We zijn echter blij te horen dat het product zelf veilig op zijn bestemming is aangekomen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

Dezelfde prijs voor 1 product van 200 capsules (bij de 1e bestelling), en 90 capsules daarna, nog niet eens de helft...1 kartonnen verpakking gekauwd, beschadigd en nauwelijks afgeplakt, schandalig!!!!

User icon
Souad R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar het product met 200 capsules bestaat niet meer, we hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd. We hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd, die nu nog dichter bij het aanbevolen voedingsniveau liggen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

In mei kreeg ik mijn beste bod en tot nu toe heb ik geen goederen ontvangen. Het ophalen van mijn bestelling gebeurde door meinem Konto. Waar is meine Ware??????

User icon
Carmen L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, We hebben contact met u opgenomen via onze klantenservice en u verteld dat het pakket is afgeleverd. Maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, Estelle.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben geen abonnee, en ben ongelukkig om producten te ontvangen die ik niet besteld heb.

User icon
Corinne B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hoi Corinne, het spijt me te horen dat je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld. Heb je overwogen contact op te nemen met de klantenservice? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket nooit ontvangen!

User icon
Frederico
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Federico, Na controle aan onze kant, hebben we uw bericht ontvangen via onze dienst na verkoop en we hebben u geantwoord op 13 april 2021. Zoals aangegeven in onze e-mail is uw pakket terug naar ons magazijn vanwege een probleem met het afleveradres. Wij nemen telefonisch contact met u op om dit met u te bespreken. Wij nemen telefonisch contact met u op om de zaak te bespreken.
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit ontvangen...

User icon
Pierre
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Pierre, Heb je eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van je ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo mevrouw, Heeft u eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Vertel ons hoe u met ons in contact bent gekomen.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!

User icon
Magalie
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Magalie, Het spijt ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat we een oplossing kunnen vinden.
1 /5
★☆☆☆☆

Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...

User icon
Jacques
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jacques, Het spijt ons dat u uw pakket in slechte staat heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de schade te wijten is aan het transport, waar we maar weinig invloed op hebben. Goedendag, Pierre, van het Nutrimea team.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het is mogelijk dat uw pakket verloren is gegaan door de vervoerder. Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst zodat we u kunnen helpen. Nog een fijne dag,Pierre, van het Nutrimea team
1 /5
★☆☆☆☆

Verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen

User icon
Paola
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Paola, Het spijt ons voor het ongemak. Volgens onze informatie kon onze vervoerder uw pakket niet afleveren wegens een onvolledig adres en werd het naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst om een terugbetaling of een gratis terugzending te bekomen.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb twee keer geprobeerd artikelen van nutrimea te bestellen, en beide keren heb ik ze niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Levering aan de verkeerde brievenbus.

User icon
Muriel
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had recht op korting op mijn 2e bestelling die ik niet kreeg (door een fout van mijn kant toen ik mijn bestelling plaatste). Ik kreeg alleen een tegoedbon. Ik zou ze niet meer aanbevelen, en ik ben de tegoedbon kwijt.

User icon
Jean-paul
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jean-Paul,Je hebt een kortingscode ontvangen waarmee je 5% korting krijgt op je volgende bestelling. U heeft het echter niet ingevoerd toen u uw aankoop deed. Daarom hebben wij u bij wijze van uitzondering een bedrag terugbetaald dat gelijk is aan 5% van uw aankoop, d.w.z. 2,68€. Dit bedrag is normaal gesproken op uw bankrekening bijgeschreven. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden was met dit uitzonderlijke commerciële gebaar, maar we hopen u snel weer te zien op Nutrimea. Tot ziens, Vincent. - Nutrimea.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling van 2 april nog steeds niet ontvangen en men vraagt mij te wachten ondanks mijn verzoek om terugbetaling

User icon
Isabelle
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
ISABELLE, ik wil me verontschuldigen voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering.Helaas, gezien de huidige situatie, zijn de levertijden momenteel 3 tot 4 weken.Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan uw huis. Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan huis, maar helaas kunnen zij geen levertijden meer garanderen en werken zij de tracking informatie niet meer bij. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1 /5
★☆☆☆☆

First diahree company

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het nog steeds niet ontvangen.

User icon
Laura
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1 /5
★☆☆☆☆

Producten niet geleverd over meerdere dagen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Om het product te ontvangen was het moeilijk

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
We hebben uw verzendkosten al terugbetaald, maar we wachten nog steeds op de levering van uw bestelling. Wij zijn reeds overgegaan tot de terugbetaling van uw leveringskosten. Wij zullen ook per e-mail contact met u opnemen om u een andere vergoeding voor te stellen.