★★★★★
op 10228 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nooit ontvangen...
Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan
Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!
Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...
Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.
Verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen
Ik heb twee keer geprobeerd artikelen van nutrimea te bestellen, en beide keren heb ik ze niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen.
Levering aan de verkeerde brievenbus.
Ik had recht op korting op mijn 2e bestelling die ik niet kreeg (door een fout van mijn kant toen ik mijn bestelling plaatste). Ik kreeg alleen een tegoedbon. Ik zou ze niet meer aanbevelen, en ik ben de tegoedbon kwijt.
Ik heb mijn bestelling van 2 april nog steeds niet ontvangen en men vraagt mij te wachten ondanks mijn verzoek om terugbetaling
First diahree company
Ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Producten niet geleverd over meerdere dagen
Slechte
Om het product te ontvangen was het moeilijk
Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de service. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product.
De levertijd werd niet gerespecteerd. Het pakket werd teruggestuurd naar Nutrimea vanwege colissimo, maar ik geloof dat Nutrimea verantwoordelijk is voor de dienstverleners die zij kiezen. De herlevering duurde ook veel te lang. Het enige positieve punt is de follow-up door de verkoopafdeling, die bijna in real time reageert, maar de logistiek loopt niet in hetzelfde tempo. Het enige positieve punt is de follow-up van de verkoopafdeling die bijna in real time antwoordt, maar de logistiek is niet in hetzelfde tempo. Daarom ben ik nog meer teleurgesteld dat ik geen voorstel tot schadevergoeding heb gehad. Ik hoop tenminste de verzendkosten vergoed te krijgen die Nutrimea op de Post zou moeten verhalen, want die waren nihil.
Ik heb besteld voor de feestdagen. Maar mijn bestelling werd twee dagen na de bevestiging geannuleerd. Zo teleurgesteld in de service.
Non ho ricevuto il prodotto e dopo diverse emails nel quale mi dicevano che lo avrebbero spedito, a distanza di un mese ancora non ho ricevuto nulla.
Ik was erg teleurgesteld met mijn aankoop. Het had geen effect op mij.